@BB, gelukkig zakken de weeen af! Succes het komende weekend in het ZH! Ik had laatst geschreven van de tweeling van een dame van pufclub. Die doen het erg goed en jij bent al weer ruim een week verder... Maar de twins moeten mooi blijven zitten! Zet hem op hè!
Bb gelukkig zakt het af! Klinkt wel heel spannend allemaal! Hopelijk blijven ze nog lekker een paar weekjes bij je.. Succes in het zkh...
bb fijn dat alles goed gaat en weeenremmers hun werk doen! het is toch te hopen dat ze nog een paar weken lekker blijven zitten!
Pfoe bb!! Gelukkig zakt het nu wat af!! Maar wat een spanningen voor je!! Gelukkig lig je veilig daar!! Sterkte Liefsss
Hoi. Ben ik ook weer. Heb niet terug gelezen (10pag.) Las wel ff snel over BB. Sterkte in het zkh! En hopelijk blijven je beebjes nog ff zitten!! Ook vandaag naar de 9mndbeurs geweest. Vond het wel geinig, maar is niks voor ons. Was best druk, maar niet zo erg als op de HHbeurs. Zijn daar gauw weer uitgelopen! Jeeeeetje!! Dus was leuk om eens meegemaakt te hebben, maar mij vind je daar niet meer haha Verder weinig te melden.. moet nog buikfoto maken vandaag, doe ik altijd op zaterdag.. maar heb tussendoor met 27wkn foto gemaakt..dus heeft geen haast he
BB,fijn om van je te horen en goed dat de weeenremmers hun werk doen.Idd,dat de twins maar lekker blijven zitten! Sterkte iig!
@ bb fijn dat het ged met je gaat en ja vertel de ukkies maar dat ze lekker bij mam in de buik moeten blijven !!
Hoi iedereen, Wij hebben net bevallingsbad opgezet.(ff oefenen he) Viel me nog mee. Hoop echt dat alles goed gaat dat ik daarin mag bevallen. Bekijk bijlage 226302 @iedereen: bedankt voor complimenten over mijn foto's @Bloem: erg benieuwd naar jouw trouwfoto's. Leuke dag gehad? @BB: Das schrikken zeg. Gelukkig dat alles nu goed gaat. En kleintjes moeten nog paar maandjes blijven zitten hoor. @de rest ben ik vergeten, wel alles gelezen. straks patatjes eten en verder helemaal niks meer doen morgen ff foto maken want dan ben ik 30 weken.
Ohh BB al aan weeenremmers, dus de bevalling was al bijna in zicht. Gelukkig werken ze hè. Hier eerst 9mnd beurs geweest en daar was het vrij rustig tot 13.30uur, toen werd het gauw drukker, daarna naar de vreethal geweest en man man daar stond je gewoon stil?? Vreselijk was dat zeg, daar heb ik echt pas pijn gekregen, 9 mnd beurs ging nog wel doordat je zo goed als kon lopen. Ik heb wel een aantal dingen gekocht zal straks foto plaatsen Nu lig ik in bad weer bij te komen en te hopen dat de BI pijn beetje wegtrekt maar ben bang van niet. Ach, mijn dag kan niet meer stuk
Ow zie nu in buikjestopic foto van Bloem. Leuk! Kun je nog foto in zn geheel in club zetten ofzo? Wel even leuk om alles te zien (alleen doen als jij wil hoor )
Oja, vraagje aan babybelt dragers, ik heb m vanmorgen gekocht op de beurs, alleen in het begin merkte ik echt het verschil, deed minder pijn, maar naarmate de dag vorderde gingen mijn bekken branden??? Is dit gewenning of wat?? Het zit heerlijk hoor, alleen niet een hele dag
Het branden herken ik pat,maar dat staat hier los van de band zeg maar.Dat gevoel heb ik vooral in mijn stuitje als ik teveel gedaan heb,alsof ie in de fik staat. Kan goed dat je dat gevoel ook had gehad zonder band,door het vele lopen. En dan is het mss nog geen slecht idee om het op te bouwen Child,dat ziet er goed uit!Heb je hem al uitgeprobeerd? Ik zou er zo in willen duiken
Wat is het hier rustig zeg.. ben ik niet gewend.. Ik probeer morgen nog even te gluren hier. Gaan maandag 3 nachten naar Luxemburg. Neem me laptop wel mee, maar of internet daar goed zal werken is nog maar de vraag... (mochten we ons erg vervelen he.. anders gaat ie niet aan)
Hoi meiden, maandag mag infuus van weeenremmers dr op vroegst pas af. Dan nog 1a2dgn afwachten zonder.... Nu gaat alles goed. Af en toe wat harderre buik maar minimaal... Baal wel dat vriendje morgen thuis gaat slapen en hele dag alleen maandag blegh! Twins bewegen goed! Sorry maar via tel reageren is niet fijn, dus lees wel maar reageer niet op, jullie!
spannend bb! Wat fijn dat je ons op de hoogte houdt! Veel sterkte en succes!!!! @sam, het is idd rustig hier! Ik was net even naar mijn kerel op zijn werk. Even saam eten en IHVH kijken en ben nu weer thuis...wachten tot hij weer thuis komt Veel plezier in Luxemburg!!!
bb fijn dat alles goed gaat en je ons op de hoogte houdt! balen dat je vriend thuis gaat slapen maar hij zal toch ook moeten werken! bekijk het maar zo dat jij op dit moment op de beste plek bent voor jou en je beebs! jullie worden daar goed in de gaten gehouden! sterkte meid!
Bb wat fijn dat ze nog lekker in je buikje zitten. Hou ze maar goed bij je. Enne dat van die telefoon ken ik. Ik typ ook altijd op m'n telefoon. X
Tnx meiden, erg fijn dat er zo meegeleefd word. Hier gelukkig vannacht aardig kunnen slapen. 6uurtjes ofzo. Nadeel is dat ze hier om 7u al de kamer opkomen en ook saaf rond h12 nog. Ik heb nog weinig harde buiken maar ben erg benieuwd hoe dit morgen zal zijn als infuus voor weeenremmers eraf gaat. Ze zorgen goed voor me, straks weer spuit voor longrijping, rot spuit is dat, au! Voelt je zo wel heel afgesloten nu je kamer niet af mag... Maar voor goed doel hoop ik. Allemaal genoten van 9mb en hhb? Xxx