Auw bb zo'n spuit is dan geen pretje. Hou vol, snel met je kindjes in je buik weer naar huis! Duim, duim. Voor de nieuwsgierigen onder ons ga ik straks eens kijken of ik een trouwfoto kan plaatsen in de club. Zet ik wel een vlek op mn vriend zn hoofd, euhhh man natuurlijk
BB,fijn om van je te horen.Ik geloof meteen dat je in goede handen bent,maar niets zo fijn als je eigen bedje thuis natuurlijk. Kan je maandag niet zorgen voor wat afleiding als je vriend niet bij je kan zijn? Ik duim iig voor je dat het zonder de weeenremmers ook goed gaat en je binnenkort weer lekker in je eigen bedje ligt.
Ha BB, fijn dat je tenminste wat hebt kunnen slapen meis! Gelukkig zijn de harde buiken ook minder. Nu duimen dat het niks betekende en je binnenkort weer lekker naar huis mag om daar op jullie kleintjes te broeden!
Bb fijn dat je goed hebt kunnen slapen! En de harde buiken minder zijn! *duim*duim* dat dat straks ook zonder weeenremmers zo is!
Pfff even een foto plaatsen, ben al bezig sinds mn vorige bericht! Foto's in de club zetten lukt niet, dan moet je die eerst in je album hebben staan? Heb nu een nieuw prive album gemaakt en ook dat ging eerst niet. Steeds foutmeldingen, de 3e foto ging niet. Alle foto's er weer af en weer erop en nu eindelijk gelukt. Helaas al wel 1 snelle reactie op mn foto die nu opeens weg is. Heb het niet verwijderd hoor!
@bloem mooizo had vooral vervelend geweest als je nu zelf de reactie zou missen natuurlijk @all ik zal even een foto van de hhb plaatsen met me moeder die zet ik wel in me prive album
BB gelukkig slaat het allemaal wel aan en kunnen ze die vervelende spuiten nog wel zetten. Gos meis balen dat je vriend er niet bij kan zijn verder. Maar je bent daar in goede handen. Hopelijk kan je je zinnen verzetten!! En blijft t goed gaan als je van de weeenremmers af bent!! Sterkte!! Pfffff. Ook al was je er al heel erg mee bezig dat ze eerder zouden komen, dis nog niet de bedoeling!! (zorgt er denk ik wel voor dat je wat rustiger er onder bent) Gaat foto's kijken!! Gisteravond 40 jarige bruiloft van schoonouders gehad. Ik had erg veel gerust overdag, maar pppffffff wat een aanslag, ik was kapot, harde buiken ed. Slecht geslapen nu ook... Maar goed wel fijn dat ik erbij was. Fijne dag iedereen!
Bb gelukkig al wat beter geslapen!! Duim voor maandag!!! Hier op bed ziek met norro virus wat voel ik me rot zeg!! Zou toch geen kwaad kunnen meiden? Liefss
Vervelend zeg! Weet niet of het kwaad kan. Zou toch wel niet? Goed blijven drinken en let op je vitaminen. Beterschap.
Dankje bloem ik eet iedere dag twee stuks fruit en me prakkie en slik hierbij ook nog de zwangerschapsvit van kruidvat!! Maar helaas heb t nu toch ga nog even proberen te slapen heb de hele nacht geen oog dicht gedaan Liefss
MAmajolanda, veeel proberen te drinken. Heb je eventueel ORS-zakjes? Kan je altijd voor de zekerheid even innemen. En als het te lang aanhoudt toch even aan de bel trekken. Meestal moet het met 2/3 dagen zo goed als over zijn...?!
Bb, hopelijk doen de weenremmers wat ze moeten doen en ben je er straks ook nog even van af. Ik weet van een collega die lag rond de 30wkn in het zkh met weeën en die heeft daarna nog doorgelopen tot ik geloof 39wkn. Zij was dan wel zwanger van 1kindje maar ik bedoel maar te zeggen na de weeenremmers kan het wel even stoppen... Ik hoop dat dat voor jou ook het geval is en dat ze sowieso tot 32wkn blijven zitten zodt je in je eigen zkh kon blijven toch? Maar liever nog langer natuurlijk... Mamajolanda, rustig aan! Kan denk ik geen kwaad voor de kleine zolang jij maar ruim voldoende blijft drinken.. En als het te lang aan houd natuurlijk wel even contact opnemen.. Hier vanmorgen heerlijk mogen genieten van de bewegingen in m'n buik. Kindje is nog steeds rustig maar vanmorgen was ie zo beweeglijk, heerlijk! *mama is trots*
Klopt indd. We wisten dat die kans vanaf dit termijn groter is. Ik ben er dan ook erg relaxt onder, kan dr zelf toch niks aan veranderen.... En heb geen pijn ofzo meer, ze bewegen goed. Ik kan indd nog wel ff zo doorgaan, maar volledig bedrust dan wel thuis om die bmm niet te stimulieren. We hopen iig dat ze tot 14mrt blijven zitten. Dan zijn we getrouwd scheelt veel gedoe.
@ BB, dat is schrikken zeg. Gelukkig lig je nu veilig in het ziekenhuis. Hier sinds vrijdag al erg beroerd. Vrijdag eerst bij de gyn geweest en m'n hb is inderdaad te laag nu aan de ijzertabletten. Sinds vrijdag ook al hardstikke beroerd. Ik blijf maar hoesten en hoesten en hoesten. Heb verhoging en ben gewoon helemaal op. Vrijdag had m'n man de hap gebeld en die kwamen snel langs omdat ik maar in m'n hoestbui bleef hangen. M'n onderdruk van m'n bloeddruk was wel een stuk hoger. (voor mij dan) Normaal is die 50 en nu was ie 80. Baal er van dat ik zo weinig kan doen, omdat ik echt op ben. Nog even over de 9 maanden beurs, daar was het inderdaad te doen en kon je gewoon zitten. De woezel en pip tas vond ik erg tegenvallen had hem niet gekocht, maar zag wat er in zat. Heb zelf gekocht: 3 pakken bambix pap ledikant deken doppen voor m'n avent flessen en m'n moeder had een paar leuke shirts gekocht voor ons mannetje. daarna de vreetzaal over en inderdaad je stond gewoon vast en dat heeft mij ook opgebroken op de 9 maanden beurs kon je gewoon lopen en daar stond je vast en moest je sjokken. Daarna nog even m'n m'n moeder de hhb over geweest. (was wel al op, maar is ook haar dagje uit dus dat wilde ik niet verpesten) en daar nog wel wat dingen gekocht, maar ik heb ook niet veel uitgegeven. Ik had al heel veel dingen dus zonde om alles dubbel te kopen. Zo weer even genoeg neergezet ga ik weer even plat.
Dankjullie meiden!! Ben nog even gaan slapen tot 16:00 toen maakte vriendlief me wakker Maar voel me al stukken beter dan vanmorgen!! Hoop dat het nu wel wegblijft wil morgen nog wel me 3d echo!! Maar als ik nu geen last meer heb kan ik morgen avond toch wel gaan? Ik ben de laatste klant om 20:40?? Liefsss