Beterschap Ilonka! Proficiat Pearl, fijne dag!! BB gelukkig slaap je nog iets!! In t Radbout ben je ook ik goede handen gelukkig, maar dat zal donderdag niet al naar huis worden??? Nou ja hoop maar dat je ukken nog even wachten.... Zit te denken, super dat jou kamertje wel al helemaal af is. Anders had je die stres ook nog!! Of ja je vriend. Zet mij ook even aan t denken, ik moet ook echt de puntjes op de i gaan zetten in t kamertje. You never know!!!!
Weet je wat helpt om meer weerstand te krijgen?? Vlierbessiroop. Het heet : Sambucol en is in de reformwinkel te koop. Werkte bij mij goed. Als ik dacht ik wordt verkouden dan nam ik het in en was het eigenlijk alweer snel weg. Misschien ook iets voor jouw?
@Mamajolanda: Gave echo zeg! @Pearl: Gefeliciteerd met verjaardag @BB: Lekker dat het nu wat beter gaat met harde buiken, wel balen van je misselijkheid. Mag je wel nog gewoon die medicatie slikken die je er voor had? @Ilonka: Waar heb jij geboortekaartjes ontworpen dan? Klinkt inderdaad niet duur. (dubbele of enkele kaart? met foto?) >> niet nieuwsgierig Kind lag gisteravond weer net zoals op echo, dus gewoon goed. Vannacht lag het dwars EN hoog, pff, hele buik stond op spanning. Alle ruimte blijkbaar nog van binnen. Krijg zo denk ik nog uitslag van bloedtest van VK (gewoon bloedbeeld getest, was standaard voor 30 week) Daarna door naar babywinkels, daar heb ik wel ff zin in. Weer vreselijk druk gedroomd dus ben blij dat de nacht er weer op zit haha.Ik doe in mijn droom 10x zoveel als in real life. Fijne dag iedereen!
Vandaag 30 weken, jahoe!! Wat een mijlpaal Vandaag is ook een betere dag dan gisteren, geslapen als een roosje, gedroomd als een malle en 9.20 pas wakker. Heer-lijk. Straks maar ff lekker gaan zwemmen. Ilonka ben ook wel benieuwd naar jullie geboortekaartje en waar je hem vandaan hebt.... Is inderdaad niet duur! Bb, fijn dat je een goede nacht had! Zijn de bedden daar beter? Bedankt voor de info over HB. Weet niet wie het was maar wow, 4,nogwat is laag..... Miffy vingerprik doen ze bij ons liever niet omdat dat minder nauwkeurig is. Maar kan mijn hb altijd ff laten vingerprikken op mn moeders werk, misschien zelf ff in de gaten houden.
Pearl van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Wow 30 weken meiden alweer, geloof nijntje zelfs bijna 31weken. Kom ik met mijn 28 Hahaha. Aftellen is voor jullie nu echt begonnen meiden spannendddd
@ BB: goed om van je te horen en blij dat je een goede nacht hebt gehad. Hopen dat het vandaag allemaal goed gaat. Gelukkig houden ze het daar altijd goed in de gaten. Wij gaan zo Luxemburg verder in, even naar een hele grote winkelcentrum achtig iets.. Ook stiekem nog ff kijken voor babyspullen. Is vaak wel iets goedkoper in zulke winkels. Eerst nog even uitbuiken van het ontbijt. En wat is het toch heerlijk wakker worden met fluitende vogels en stromend water.. Wel bewolkt hier, maar het is nog vroeg...
Bezigbijtje: oooh ik hoop dat alles goed zal gaan en dat de beebjes nog blijven zitten. Sam4hope: lekker hoor, relaxen in een hotel! Geniet ervan! En lekker shoppen daar! Pat: ziet er goed uit hoor! Haha dat idee heb ik ook, ik denk nu ik heb genoeg kleertjes, maar alles staat hier in zakken en dozen te wachten tot de meubels er zijn en alles erin kan. Kan best dat ik dan toch dingen tekort kom. Achja, is weer lekker om te gaan shoppen Maarree ik zie bij jou genoeg kleertjes hangen! Daro: ojee dat zou mij ook zo kunnen gebeuren, ik moet er echt op letten soms! Ze vroeg mij vorige week ook of we uit de naam waren en toen wilde ik iets vertellen over dat mijn man de naam ook al gebruikt als hij tegen mijn buik praat. Kon er nog nog op tijd henkie van maken (hahaha, ja moest wat!). Zijn je harde buiken nog minder geworden? Nijntje: hihi dat die docent dat zei! Ik vind het ook altijd een beetje vreemd als mensen (mannen ) dat zeggen, ondanks dat ze het goed bedoelen (ga ik vanuit). Rustig aan en lekker vroeg je bedje in als je steeds zo moe bent! Mamajolanda: wat mooi zeg! Nog ff over die aerosleep: een collegatje vertelde mij dat ze gewoon altijd een hydrofiel luier onder het hoofdje legde, dat werkt ook prima. Geboortekaartjes: bestellen wij op geboortekaartjes.nl Ongewenste zwangerschap: ja dat snap ik ook niet, als t nou 1 keer gebeurt oke, maar zo vaak? Maargoed in de VS is dat vaak toch anders dan hier in NL heb ik het idee. Hier alles goed, gister zw. cursus gehad, was weer gezellig met de dames. Ontspanningsoefening gedaan, dat was lekker, we sliepen bijna haha! Verder nog wat houdingen geoefend en beetje voorbereiding op bevalling (praten en pufoefening).
Naam: ik denk niet dat mn moeder deze naam mooi vindt, maar ik had ook niet anders verwacht want de naam van de oudste vindt ze ook niet mooi. Ik baal er wel van dat ik me versproken heb, maar ja zoals ik al zei: nu heeft ze nog ruim de tijd om eraan te wennen hihi Het was aan de telefoon dus ik heb haar reactie niet goed kunnen zien, zelf werd ik helemaal rood BB: fijn dat je een rustige nacht gehad hebt! Jolanda: mooie echo's! Sam4hope: geniet van jullie vakantie! Harde buiken: bedankt voor jullie reacties. Ze zijn gister pas afgenomen toen ik in bed lag, en baby was ook superdruk de hele avond en nacht. Nu is het rustig, hij moet even bijkomen van zn drukke nacht denk ik hihi Ilonka: inderdaad niet duur voor geboortekaartjes. Wij betalen 98 euro voor ik geloof 35 stuks. Maar ik heb dan ook helemaal niet op de prijs gelet, aangezien dit mn laatste zwangerschap is wilde ik gewoon de kaartjes die ik mooi vond Ook bij geboortekaartjes.nl. Vanochtend voor ijzer geprikt, ik ben blij dat dat gewoon hier in t dorp kon. Ik verwacht dat het gewoon goed zal zijn. Hopelijk was dit de laatste keer bloed prikken deze zwangerschap.. ik vind het wel genoeg nu. Maar zoonlief stond er met zn neus op, zo interessant vond ie het. Nu ff aandacht geven aan zoontje want hij is erg vervelend aan het doen.. Fijne dag allemaal!
Mogguh meiden! @elies, het hangt er ook erg vanaf hoe een docent/man het zegt. Hij stelt zich in de les ook kwetsbaar en gevoelig op, een beetje hoog knuffelbeer gehalte zeg maar. Ik snap het niet hoor. Was ik gister zo moe, lig ik vannacht doodleuk 2,5 uur wakker... Verder is de kleine erg rustig en speelt volgens mij veel met dr handjes... En heeft weer eens de hik....
ja zekers, maar nu moet ik ook heel eerlijk bekennen dat ik weinig te melden heb, doe thuis niet zo veel, tv kijken, schoonmaken waar kan en nodig, kamertje is al af, pfoe he, wachten gaat lang dure
BB: hoop dat het nu rustig bij je blijft! Maar je ligt in ieder geval op een goeie plek, mocht het toch écht gaan beginnen! Pearl: happy birthday! Essie: leuk, interactieve TV! Ilonka: das niet duur zeg! Voor diezelfde hoeveelheid vind ik alleen maar 3dubbele prijzen, en soms nóg duurder! Maar dat is dan niet zelf ontworpen, dat zal wel schelen denk ik? Fijn dat alles goed was bij de VK! Schatten ze de groei gewoon op gevoel? of met een echo? Want je hoort nog wel es dat ze met voelen er best naast kunnen zitten! Child, alles was goed verder bij de VK? Haha oja je babydingendag is vandaag, have fun! Yup, jeujjj 30 weken! Vind ik ook wel echt een mijlpaal hoor! (net als 30 jaar worden, is ook echt zo'n grens vind ik...gelukkig duurt dat hier nog ff ) Lekker dat je zo goed geslapen hebt, kikker je echt van op he! Zwem ze! (zwangerschapszwemmen of gewoon baantjes trekken?) Sam, wat doe je nog hier op het forum haha! Ga lekker relaxen en genieten daar! Elies, pufoefening? Nu al? Bij ons komt dat pas in een van de laatste lessen haha Daro, jammer dat je moeder de naam waarschijnlijk niet mooi vindt...maar het is lekker jullie kind en jullie keuze! En fijn dat de harde buiken zijn verminderd! Kamertje: hier zit er nog geen vooruitgang in.....ik probeer vriend steeds te porren om de laatste dingetjes te verven, repareren, vastschroeven enzo....maar er gebeurt niks omdat ie het veel te druk heeft met zn werk! Baal er echt van! Harde buiken: hier totaal geen last van...zijn er meer die het helemaal niet hebben? Pat: zo, de stilte is nu voorbij na mijn lange boekverslag hihihi Ja hier gaat de tijd ook steeds langzamer lijkt wel... Nijntje: wat rot dat je zo kort en slecht geslapen hebt zeg! En je was nog wel zo moe na je schooldag! Hier had de beeb gisteravond in bed ook de hik, kon er niet van slapen zo tekeer ging het!
Hoi hoi meiden, Alles goed hier allemaal??? Ik ben al heel lang niet meer op het forum geweest had genoeg aan mezelf denk ik haha.. Ik ben nu al weer 30 weken en 3 dagen dus ben al stiekem een beetje aan het aftellen. Nog 3 weken werken als ik deze niet meer mee tel wat een vooruit zicht he.. Ik zit wel met een vraagje hoe weet je dat je baby dan de hik heeft?
kleintjuhh: je voelt dan ritmische tikjes in je buik, wat soms minutenlang aan kan houden. Elke seconde gaat het dan: tok, tok, tok, tok
Ohh echt ik voel wel eens wat tikjes maar ik dacht dat hij dan gewoon aan het draaien was ofzo.. ik vind het nog steeds ook vreemd wat je voelt allemaal ik heb echt geen idee wanneer die nou gewoon beweegd of de hik heeft hahaha..
Oow... dan heeft die kleine van ons nu dus de hik.... ik dacht ook dat dat bewegingen waren... maar blijkbaar is dat dus de hik. Wat grappig! Hier ook alles goed. Ik ben bijna door mijn antibioticakuur heen voor blaasontsteking en ik heb al bedacht dat als de kuur op is, dat ik mijn urine voor de zekerheid nog maar eens een keer laat checken!