mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik vind het gehik wel schattig...maar soms gaat het echt hard tekeer en vraag ik me af of het allemaal wel goed gaat daarbinnen!
    Maar ik voel duidelijk verschil tussen de hik en de gewone bewegingen...soms is het allebei tegelijk en soms is ze alleen wat aan het draaien/schuiven...

Elmo, goed idee dat je het nog ff laat checken voor de zekerheid!

2. kleintjuhh

15 jun 2011
    65
    0
    0
    Rotterdam
    Nou ik ga er dan maar eens goed op letten wat ik precies voel haha.. Morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige en vrijdag de 30 weken groeiecho ohhh kan niet wachten om dat mannetje weer te zien... :p

3. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Hier ben ik weer! Carnaval weer achter de rug, dus hopelijk heb ik nu weer tijd genoeg om mee te lezen en kletsen!
    Heb ik nog spannende dingen gemist?
    Ben alweer 30w2d gaat echt snel nu!
    Voel me nog steeds goed en werken gaat ook nog steeds goed, dus niets te klagen!
    Nog 6 weekjes werken en dan verlof :D Heb ik wel zin in hoor, jullie?
    Komend weekend gaan we de babykamer in elkaar zetten! Het stuccen en spachtelputzen van de eerste verdieping is klaar, dus geen stof en andere rotzooi meer.

@ stuit, gisteren op controle geweest bij de vk en de kleine ligt in stuit. Hopelijk draait ie nog een keer.
    Wel grappig dat de laatste dagen mijn buik echt veel beweegt! Leuk om te zien :)

@ aerosleep, hebben wij ook gekocht. Hoor er goede verhalen over van van vriendinnen die het ook gebruiken.

Bezigbijtje, lees dat je in het ziekenhuis ligt, schrikken meid!! Veel sterkte en hopelijk blijven je kleintjes nog even zitten!

Pat78, bij mij kon de vk al met week 27 zeggen hoe ons kleintje ligt. Een schatting over gewicht maakt ze met week 36.

Pearl, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Heitjekarweitje, ik heb ook geen last van harde buiken volgens mij!
    Hihi, zie dat je mij hebt gespot :D Alles gaat goed hoor! Heb nog steeds niets te klagen ;)
    Hoe gaat het allemaal met jou?

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    die van mij heeft altijd in de avond de hik, voel het dan net boven schaambeen, zo´n stom gevoel.

en heb ook regelmatig een trilling?? Geen schopjes of zo nee mijn buik zie je dan trillen, soms denk ik echt van die heeft een epileptische aanval of zo?? echt heel vreemd en raar gevoel

5. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Heb helaas ook blaasonsteking en ga ook als mijn kuur op is de urine nog een keer laten checken. De vk raadde dat ook aan om te doen.

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ondanks moe zijn ben ik toch wel lekker bezig :) Huiswerk maken, wasjes draaien, even lunchen hier met mijn lief.... En alles rustig aan, dat scheelt een hoop!
    Bij mij voek ik het gehik ook bij mijn schaambeen. De kleine ligt al mooi ondersteboven ;)
    Verder weer aan de warme melk....

7. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Heitjekarweitje: hihi ja, je weet maar nooit hoe snel een bevalling kan komen (denk aan draak bijv.), dus wat mij betreft is t prima.

Kleintjuh: ik voel een soort plopjes, idd zowat elke seconde. Echt schattig is dat! Dat is een veel minder sterk gevoel dan schopjes/stompjes of geschuif.

Elmo: hopen dat je blaasontsteking weg is!

Pat: dat trillen heb ik ook, als een soort drilboor van de ene naar de andere kant doefdoeffff!

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er ook,maar heb ook niet zoveel te melden :p Gister de hele dag weg geweest omdat ze hier gingen schilderen.En vandaag de hele dag uitrusten van gister ;)

Trillen is heel herkenbaar,en dan echt heel laag in m`n buik (tegen m`n baarmoedermond ofzo?).. Echt geen prettig gevoel.

Slapen is hier steeds unieker,smurfje is echt zo druk en schopt zo hard dat ik er vaak niet van kan slapen ;)

Gister weer een tas vol babykleertjes gekregen van m`n zus,dus ik kan weer aan het wassen en strijken komen hihi

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ yupgup dat ben ik met die lage hb. Heb daarom nu ook ijzertabletten. De 1e dagen ging goed, maar nu steeds overgeven van die pillen.:(

Ehm van wie las ik ook alweer van die kaartjes?? waar had jij ze besteld want die zijn ook niet duur.

@ BB hopelijk blijft het goed gaan.

Ik schrok er ook van van die kindjes met de adoptie. Prachtig voor die adoptie ouders maar ik zou dat echt niet kunnen. Kijk dit kleintje bij ons is ook heel onverwachts en niet gepland, maar wel heel welkom. Wij sluiten ons 3e wondertje gewoon eerder als gepland in onze armen. Ik zou hem nooit weg kunnen geven omdat het niet zou uitkomen. Denk dat het tijd wordt voor die vrouw om eens voorbehoedsmiddelen te gaan gebruiken. kinderen zijn geen weggeefprodukten lijkt me.

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @pearl
    Gefeliciteerd!!!
    @ilonka,
    ik ben ook wel heel nieuwschierig waar je dat gedaan hebt, prijs klinkt goed!!

trillend gevoel...... dat herken ik ook!!
    ik omschreef het aan mijn vriend alsof een kat die heel snel zichzelf krabt ofzo..... dat gaat ook zo snel

verder......
    ik heb vanochtend lekker geshopt :D
    ik heb nu alle baby spulletjes die nodig zijn voor de kleine uk
    dat is wel een fijn gevoel :D
    ook even wat accesoires voor het kamertje enz gekocht dus dan kan ik straks de kamer nog even gezellig maken

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ooooooooohw ja
    vandaag 30 weekjes!!!!!!

12. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pearl; van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

BB; gelukkig gaat het iets beter met je... Hoop dat het rustig blijft bij je....

Enkele dames al 30 weken plus; schiet al mooi op!
    Ik vind de tijd omvliegen!

Kaartjes hebben we al besteld, bij een drukker. Beetje duur, maar ja....
    Het is onze eerste....
    Kamertje is nog lang niet klaar, komt nog wel....

Zal even wat gaan doen. De halve middag op de bank is ook zo wat....

Doei!

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ohw, lekker even geslapen op de bank... nu lekker strijken met de tv aan ;) Voordeel van het verhoogde bed is dat ik daar lekker op kan zitten!!!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Viev, hier ook alles goed hoor!
    Lekker dat je het werken nog zo goed volhoudt! En straks kamertje afmaken, jeuj!
    Of je nog wat hebt gemist...uhm heb je al in de club gekeken?

Meiden, heb trouwens weer een buikfoto in het buikentopic gezet, en in mn album :)

15. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zo ik kom mij ook even melden (er staat me een hele dikke afwas te wachten, bleh)

Vanmorgen bij VK geweest. Ze meldde al wel vast dat als kindje voor blijft lopen (loopt nu ruim week voor) het kan zijn dat ik overgedragen word aan ziekenhuis en dus niet thuis mag bevallen:(
    Ze weet dat ik graag thuis wil bevallen dus waarschuwde ze mij vast er niet teveel op te focussen.
    Het is nog afwachten en kan zijn dat deze groeispurt weer bijtrekt.
    Wel hebben ze gezegd dat ik de geboorte op bed moet doen ipv bad (mag wel hele ontsluiting erin zitten als ik thuis beval) omdat als schoudertjes oid blijven haken, ze er slechter bijkunnen.
    Baal er wel beetje van, ook al weet ik dat ik er rekening mee moet houden.
    Heb ook het idee dat ze eerder ingrijpen in ziekenhuis (met knip en vacuum) dan thuis.
    Als ik wel naar ziekenhuis moet, probeer ik wel verloskamer met bad te regelen (hebben ze 2 van, begreep ik) De geboorte mag dan nog niet in bad, maar rest wel.

Heb nog gevraagd of ik er nog iets aan kon doen: Mijn suiker was goed maar ik kon wel rekening houden met voeding. Oppassen met vruchtensap, zoet broodbeleg, verkeerd fruit (zoals druiven enzo) en veel water drinken en mager eten.
    Dus ik probeer het op die manier maar extra op te letten, weet niet of het gaat helpen. (ik bedoel dus niet dat ik ga diëten hoor!!!!)

Daarna geshopt, box gekregen van schoonouders en aankleedkussen enz (alle kleine dingetjes die ik nog nodig was) Dus dat was wel leuk!:)

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden!

ga niet terug lezen hoor.. vriend was gister jarig dus hele dag druk geweest en niet kunnen bijlezen.. heb het idee dat ik flink wat bij te lezen heb..

las pearl jarig: gefeliciteerd!!!

ffies een vraagje, hebben jullie ook die extreme kramp in je kuiten? ik ben vanacht wel 3 of 4 keer wakker geworden van de kramp en dan ook meteen lekker in beide kuiten..

oow ja en dat trillende gevoel in je buik idd als de kleine beweegd ofzo.. wat zou hij dan doen??

liefs..

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    child succes met je aangepaste dieet.. hopelijk mag je toch gewoon thuis bevallen!

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Djw voor jullie felicitaties. De kleine van mij is 9 van de 10 x aanwezig. Telkens als ik even iets heb gedaan en dan ga zitten is het even hallo zeggen. Kost wel energie hoor. Ben er wel blij mee hoor, maar mag soms ook wel ietsje minder. Straks koffie met gebak visite dus kan pas morgen weer lezen.

Vanmorgen na het douchen werd ikeven kortademig en duizelig. Was even vervelend. Maar ging gelukkig snel weer over. Nu gelukkig nergens last van.

Fijne avond verder allemaal.

19. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Hè Child, wat een tegenvaller voor je :(
    @Pearl, gefeliciteerd! <:)
    Hier lekker wat was weg gewerkt.... Nu komt mijn mannetje lekker thuis... dus even bankhangen ;)

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @child
    wat balen dat je niet in bad mag bevallen :( je wou het zo graag

Deel Deze Pagina