Bb fijn dat het goed gaat!! Zou mooi zijn als je morgen lekker nar huis mag, toch fijner om te zijn als in het zkh. Doe rustig aan!!
BB, lekker dat je zo een uur naar je kindjes hebt kunnen kijken... lijkt me wel een beetje een troost Sterkte en hopelijk morgen naar huis!!!! Hier lekker de babyspulletjes uitgezocht. Even een lijstje gemaakt met wat we al hebben, kan ik nu aan de slag met wat we nog missen Ik vind het zo heerlijk om naar de komst van de kleine te leven... En alles gaat zo stapje voor stapje
BB super dat het zo goed gaat! Ja ik vond je beebjes ook al aan de grote kant vergeleken met de mijne, alleen maar goed! Hopelijk mag je morgen naar huis! Queen, dat ga ik zeker doen! Essie, wij hebben hem compleet in zwart, met ook de verkleiner erbij, dus ze kan er meteen in hier! Wipstoeltje hebben we niet, maar heb zo het vermoeden dat mn zwager die ons cadeau wil doen.... Nijntje, heerlijk he dat gevoel! Lekker nestelen
@ BB: fotootjes erbij is altijd leuk. Maar om te horen dat de kleintjes al zo mooi op gewicht zijn is helemaal mooi meegenomen! Wat fijn! Hopelijk kan je snel weer zonder gedoe naar huis! @ Kinderstoel van Bloom: ik vind het wel een leuke stoel. Maar ons is afgeraden zulke stoelen aan te schaffen als ze nog niet kunnen zitten. Omdat het voor een baby beter is als ze helemaal plat liggen. Idem met gebruik maxi cosi. Geen probleem voor even, maar sommige zie je ermee lopen als kinderwagen. Schijnt heel slecht te zijn... Zijn alweer terug van rondtouren hier. Hebben het wel beetje gezien hahaaa! Normaal gaan we maar 2 nachten ofzo, maar was 3e nacht gratis, dus waarom niet? Maar er is heel veel gesloten. Dus ook om restaurant te vinden is drama! En in hotel behoorlijk prijzig! We zagen in de buurt een MacDonalds.. slecht he? Maar denk dat we daar straks maar gaan eten. Dan lekker op tijd terug. Misschien nog even in de lounge zitten en dan lekker relaxen op de kamer. Morgen op tijd weer naar huis. Ik mis mijn beestenboel wel hoor...
Bb ik hoop dat je morgen naar huis mag en wat fijn dat je weer even hebt kunnen koekeloere en dat ze vrij groot zijn. Ik duim voor je. Pff de geboortekaartjes willen niet lukken. 2 dezelfde voorbeeldkaartje van kaartje2go in huis van 14x14 en 10x10. De 1 veel te groot de ander veel te klein. Erg jammer want hij is wel erg mooi. Via geboortepost zo ongeveer dezelfde weten te ontwerpen en die kreeg ik net binnen. De kleuren zijn niet mooi. Wijkt erg af, veel donkerder en feller. Nu net weer een nieuwe gemaakt met hele lichte kleuren, bijna wit als mn scherm recht staat. Heb nu maar weer een nieuwe proefdruk besteld voor 3,50. Zucht, hoop dat hij goed is anders weet ik het niet meer. Via de drukker gaat het ook niet lukken, die hebben een paar opties die ik niet mooi vind.
BB wat super, hopen dat je snel naar huis mag! Kinderstoel, hier nog niet. Ben me wel aan het orienteren of we zo'n 'tafelhanger' willen of een staande kinderstoel (ivm beperkte ruimte). Als het een staande wordt, dan een van de ikea. De goedkoopste. Voor de eerste tijd hebben we het wipstoeltje waar ie z'n fruithapje in kan krijgen. Gisteren gehoord dat de kat van mijn schoonouders is ingeslapen... bah. Zo'n lief beestje, dikke tumor in haar buikje. Wel 16 jaar geworden. Heb en had het er best wel moeilijk mee, hebben zelf onze hond een paar jaar geleden laten inslapen en dat komt weer naar boven. Ben door s.ouders gebeld toen vriendlief voetballen was dus toen hij thuiskwam moest ik het hem nog vertellen. Hij zag het al aan me, had de hele avond al lopen janken dus dikke ogen en een rooie kop. Hij over de zeik, is met het beestje opgegroeid. Pfffft, hebben beiden niet al te best geslapen. De beeb voelde het ook, die was me toch een potje actief/gestresst. Ben achter vriend gaan liggen in bed en beeb heeft hem 'getroost' met veel beweging en een paar schoppen. Vind het zó sneu he... Er komt ook niet veel uit me vandaag. Ben foto's van het kattie aan het bestellen, vriend wil graag een foto in de kamer. Beestje mag wel in de tuin van s.ouders worden begraven, vinden we heel fijn. Vond het afschuwelijk om onze hond toen op de tafel bij de dierenarts te laten liggen....
Het mag max. 1.5uur daarna moeten ze er minimaal uurtje uit. Verder.kan t geen kwaad hoor Maar ik vind kinderstoelen echt pas voor als ze indd zelf kunnen zitten.
@ BB wat mooi dat het zo goed met jou en je kleintjes gaat. Wel fijn als je morgen weer naar huis zou mogen. hier geboortekaartjes bij geboortepost dacht echt dat ie geweldig zou zijn, maar heb nog m'n tweifels, vind de binnenkant leuker als de buitenkant. M'n man vind hem wel helemaal geweldig. Net dus nog maar bij kaartje2go een proefdruk laten maken alleen dan met een foto van de jongens die lachen en dan daarboven hoera een broertje. Nog een leuk iets: vandaag opende ik mijn mail. Zag daar een mail in waarbij ik nog dacht pfft heb je weer zo'n spam mail en ik wilde hem eigenlijk al verwijderen. Dacht toen van naja laat ik even kijken en wat bleek......... Op de 9 maanden beurs kon je meedoen aan een prijsvraag en zo een city mini kon winnen. Ik deed maar voor de gein mee omdat die jongen er zo op aan drong. En wat stond er dus in die mail??????? Uit alle inzendingen ben ik samen met 1 iemand anders getrokken als de prijswinnaar en heb dus een city mini gewonnen. Oftewel ik heb gewoon een kinderwagen gewonnen Ik wilde mijn mutsy bewaren voor als Owen niet meer met de wagen mee wilde en ik dus weer een enkele wagen kon gebruiken. Maar nu kan ik mijn mutsy verkopen, en die andere wagen als extra wagen gebruiken. hahaha ik win nooit iets en nu zomaar een kinderwagen
Oja goeie trouwens Daro. Die was ik vergeten de vluchttassen klaar te zetten voor de jongens. pffft moet dus voor mezelf, de baby en Devin en Owen klaar hebben
Haha, wat leuk Miekr! Gelukkig de mail toch niet weggegooid, of kreeg je 'm anders gewoon thuisbezorgd? Wij hebben de stokke autostoel, deze kan op de wagen ook in ligstand. Wel handig lees ik nu hier! Handig, zo'n forum
Wij hebben de mutsy transporter kinderwagen met maxicosi maar de cosi wordt hier alleen voor in de auto of op visite bij oma of opa gebruikt!! Voor de rest hebben we de wandelwagen voor lange afstanden wandelen of lange tijden en voor thuis wipstoel schommelstoel box ledikant hangmat voor in de box en eventueel een draagzal voor dicht bij mama te zijn!! Dus kleine man heeft genoeg haha!! Maar kinderstoel wil ik idd ook pas aanschaffen als meneer zelfst kan zitten!! Liefsss
wat gaaf Miekr! gefeliciteerd! ik dacht dat de kleine zich had uitgeleefd op de kap van je oude kinderwagen? of had je al een nieuwe kap daarvoor? ik heb nooit mazzel met dat soort dingen, dat ik altijd denk is het wel echt goed om te zien dat er dus wel iemand prijs kan hebben
Miekr gefeliciteerd! BB fijn dat het rustiger is nu, toen je vanochtend nog even niet gereageerd had dacht ik al meteen dat je kindjes misschien gehaald werden.. maar gelukkig nog niet. Hopelijk mag je snel naar huis. Kinderstoel: heb ik pas aangeschaft toen zoontje kon zitten, van de ikea. Ideaal ding. Tegen de tijd dat baby kan zitten kan de oudste op de tripp trap die ik inmiddels via via gekregen heb. Vanochtend een babyfoon gekocht, na lang twijfelen. Kan m nu al gebruiken want mn oudste heeft een fase waarin ie het regelmatig op een schreeuwen zet omdat ie bijvoorbeeld niet wil slapen en telkens de trap op doet veel pijn.. dus ik zal blij zijn als ik gewoon ff in de walkie talkie kan zeggen dat ie nu echt moet gaan slapen Na 1 keer streng toespreken is het vaak meteen stil.. vandaar. En straks met de baby is het natuurlijk ook gewoon handig, kan ik tenminste ook nog eens in de tuin zitten terwijl de baby slaapt. Man was het er niet mee eens, vindt dat we geen babyfoon nodig hebben en dat we m altijd nog kunnen kopen als het toch nodig blijkt.. maar hij is niet de hele dag thuis en heeft mijn pijn niet.. dus heb ik toch mn zin doorgeduwd. Zal ie niet blij mee zijn maar ach, zo duur was ie ook weer niet. Vanmiddag high tea gehad met mn moeder en zoontje, was leuk maar nu ben ik kapot! Verder goed nieuws, morgen tekent mn man zn jaarcontract!!
Wow nijntje 31 weken al, jij bent als eerste uitgerekend dan denk ik? Ik moet de 30 weken grens nog over, dat voelt wel een beetje als een mijlpaal ofzo