mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Die is leuk ja! Is geen speciale positiejas zie ik...heb zelf namelijk al zoiets jas (lang met een riem onder de buste en een rits, maar die gaat niet meer dicht haha). Maar vind die te koud op de fiets want dan gaan die onderste flappen opzij, brr!
    Zit zelf te denken om deze te kopen:
    mama.licious [L] Amanda jacket navy/grey - BellyFashion.nl positiekleding
    Is wat handiger voor op de fiets denk ik (en ik fiets nogal veel..)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heitje die niet doen!!!

ik heb hem en vind het 10x niks. Is heeeel dun echt voor het voorjaar. En mijn buik komt er gewoon onderuit :$

hele slechte jas.:(

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Is die 1+1 actie van de hema vandaag voor het laatst?

BB leuk een blote bukkie! Ga ff gluren :)

Child wooow ja klinkt wel dichtbij zo! Heb ook een aftelkalender op Hyves, maar zit daar nooit meer op, maar ga toch maar ff spieken!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh, goed dat je het zegt!
    He shit...balen!! :(
    Zoek nl wel zoiets, beetje een sportieve en niet te duur!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja ik ook, maar die is echt niks. Koud nu! Brrr.... Lijkt gewoon een spijkerjasje zo dun. Ik kan ook niet slagen heb nu er maar een genomen die ik mega lelijk vind en hij is nog groot ook, maar goed ik kan wat aan.... :p

Hyves; ik zit daar ook amper meer op... allemaal facebookies nu :D

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    aaaaagh krijg net via de post baby kleertjes
    wit pakje van nijntje
    blijken er allemaal gele vlekken op te zitten :(
    zou ik die kleertjes gewoon in een sopje met vanish kunnen zetten??
    in de hoop dat ze eruit gaan of minder worden??

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat stom he dat ze dan eigenlijk zo weinig sportieve positiejassen hebben, allemaal van die lange!

8. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    nou de 2de jas is vandaag gekomen en helaas die kan ook alweer terug toen ik hem aanhad zat hij goed maar met een vest eronder niet meer :( echt irritant in de winkels is niks leuks meer te krijgen ....
    denk dat ik toch maar op zoek ga naar een andere...
    heb nu ook een jas die nog amper dichtgaat...

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Miffy, ik zou het terugsturen!!

Ilonka, heb je al op de site van Wehkamp gekeken? Daar hebben ze ook veel keuze uit positiejassen.

10. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ik heb bij wehkamp een leuke jas gekocht!! Het lijkt op de foto een beetje een hobbezak maar ik vind m heerlijk en te doen ook met een trui eronder!! Alleen op de fiets weet ik het niet want ik fiets zelden haha lui! Kan nu alleen geen foto uploaden via me tel :( hier de link
    C&A - jas? Bestel nu bij wehkamp.nl
    Nu onderweg naar babydump spullen ophalen!! Hihi
    Liefsss!!!

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ha meiden

niet terug gelezen was gister zo'n hectische dag.. denk dat de kleine er ook niet zo blij mee was want die is me vandaag toch een partij rustig... dus ik hou vandaag even mn gemak en vanaaf gaan lief en ik ffies lekker uit eten.. momentje helemaal voor elkaar!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Leukje jassen die jullie showen, alleen zijn bij de Wehkamp alleen de grotere maten nog beschikbaar zie ik? Heb ik dus ook weinig aan..grrr
    Heb normaal 38 en van jas neem ik altijd 40, maar die zijn overal uitverkocht!
    Nou ik ga nog maar ff mezelf in mn eigen jas proppen, tis ff niet anders...en tussendoor verder zoeken...

Miffy wat balen zeg, 2e hands gekocht neem ik aan? Dan zou ik ff contact opnemen en vragen wat het is??

Ilonka wat onzettend balen dat je jas wéér terugmoet!

Heb de baby sinds gisteravond al niet meer gevoeld....slik...*adem in adem uit, geen zorgen maken...*

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oja meiden, heb mn laatste aankopen van vorige week in mn album gezet, en in de club staan de links ;)

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Weet niet of jullie het nog weten, maar ik vroeg laatst om tips om ons kamertje aan te kleden. Inmiddels hebben we een kleedje liggen en bijpassende mandjes gekocht, maar vraag me af of het niet te fel is? Twijfelen of we het wel mooi vinden. Willen jullie even meekijken? Foto's staan in prive album.

Heitje, geweldig, mooi kleurtje! :D

15. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    ja die jas had ik ook gezien was ik nog over aan het twijfelen, heb normaal maat 42 dus t is nu ff een twijfelgeval, maar ik ga ff bij zalando kijken die hebben ook die jassen en hebben geen verzendkosten ook wel fijn :D, nu al 2x betaald

16. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    ik vind het heel mooi en het felle vind ik juist erg mooi uitzien ! maar goed als je onze kleur va de kamer hebt gezien dan snap je t wel hahaha

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik vind het mooi zo! Ik hou ook wel van felle kleurtjes, maar zonder het blauw vond ik het wel een beetje saai voor een kinderkamer. ;)
    Maar ja, het gaat natuurlijk om wat jullie vinden ;)

18. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof

Bij de nacontrole hebben ze nergens naar gekeken, alleen een echo gedaan omdat ik nog steeds veel bloed met stolsels verloor. Ik heb het al aan m'n gyn voorgelegd en die gaat na de bevalling er naar kijken. (als hij het niet vergeet hij had het over een verzakte baarmoeder die dan misschien alles naar buiten duwde. Dus was wel benieuwd of anderen het ook hebben. na een bevalling

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ miffy, ik zou het gewoon terug sturen. En als dat niet kan. wassen en als het weer mooi weer is buiten in de zon ophangen. Door de zon verdwijnen vaak ook vlekken uit kleren.

@ yupgup ga zo ook even kijken

@ positiejas, Ik kon ook in geen een winkel meer een jas vinden en heb maar op marktplaats gekeken, want kreeg mijn jas echt niet meer dicht. Heb nu een jas van mamalicieus zit erg lekker en warm. En inderdaad bijna alle positiejassen zijn lang, maar dat komt ook wel denk ik omdat een korte je buik niet helemaal bedekt.

Zo ik stop maar weer moeten zo op verjaardag en moet nog cadeautje kopen en boodschappen doen haha ben niet zo snel vendaag.

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ohja Ilonka, moest weer even spieken maar jullie kamertje herinner ik me wel hihi :D

We hebben hele rustige kleuren hier in huis, veel wit/creme/bruin/brons/zilver en een klein beetje aubergine en zalmkleur, dus voor ons is dit ff wennen hihi. Laten het nog wel even liggen, hebben nog een paar dagen om hem evt terug te brengen.

Hoe hoog hebben jullie het plankje boven de commode gehangen? Zijn daar richtlijnen voor? :) ga hem vanmiddag of morgen ophangen denk ik.

Deel Deze Pagina