1tje van nijntje, maar een wat oudere al hadden hem gekregen nu bij de babydump hing de nieuwe versie ook gewoon aandezelfde box namelijk....... we hebben nu bij de babydump ook even gevraagd of we mochten kijken of hij paste voor we hem mee namen, we hebben nu namelijk een playgro jungle ding
Waar worden zigzagwatten eigenlijk voor gebruikt? Ik gebruik ze alleen maar om de thermometer mee te ontsmetten, maar misschien hebben ze bij een thuisbevalling een ander doel? Lijkt me dat je die altijd nog kunt kopen toch? Navelklemmen weet ik niet, 1 lijkt me genoeg. Hebben jullie eigenlijk 2 thermometers of maar 1? Ik vind een tweede eigenlijk onzin want ik ontsmet m goed en vorige keer was dat ook voldoende. De vrouw van de kraamzorg zei dat het is omdat er tussen het ijzertje en het plastic van de thermometer toch nog vuil kan zitten.. tja ben ik nou zo laconiek in zulk soort dingen? Niet dat 5 euro nou zo'n uitgaaf is hoor.. maar wat denken jullie?
Dan zou je voor elk gebruik een nieuwe moeten kopen? Ik heb me er nog niet in verdiept omdat we midden in een verbouwing zitten. Zodra ik ruimte heb om spullen kwijt te kunnen ga ik shoppen!
@Miffy: Ik wil ook die van Nijntje haha. Maar vraag em als kraamcadeau, dus hoop dat ie past (zeg wel tegen mn moeder dat ze bon moet bewaren) @Daro: Ja hier zeiden ze ook 2 thermometers, dat dit wel belangrijk is. Ik had toevallig al 1 voor mezelf en kreeg nog eentje in mn kraampakket. Tsja, weet ook niet waar je grens moet trekken
de nieuwe van nijntje passen gewoon hoor denk dat dit een oud of vaag model was die wij hadden maar bij de babydump hing die er ook op 1tje met een vrij dikke boxrand en daar was ook nog ruimte over hoor, dus denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken
Hebben jullie ook last van je bh? Ik krijg steeds meer last van mijn meegroei bh terwijl ik al een verleng stuk aan heb zitten. 's avonds doe ik hem tegenwoordig uit en dat lucht best wel op. Nu weer last van het niet af kunnen gaan, dus maar even slokje lactulose ingenomen en straks maar weer de metamucil nemen. Erg irri is dat. Je moet maar het lukt niet. Grrrr. Verder had ik ook al een thermometer en 1-tje in het kraampakket dus ik koop er oook geen 1 bij.
Nee, ze willen dat je er een hebt voor de baby en een voor de moeder. En dat je die voor de baby dus niet zelf (of bij andere kinderen) gebruikt. Maar ja ik heb een beetje antipathie tegen zulk soort dingen, schoon is schoon vind ik.. en na ontsmetting met alcohol is ie gewoon schoon. Maar ja zoveel moeite is het niet om er eentje extra te kopen, ik zou mezelf voor mn kop slaan als de baby één of andere infectie oploopt hierdoor.
Heb wel gelezen, maar joh heb het idee dat ik steeds vergeetachtiger wordt!! Over hakken, ik loop er ook nog op hoor! Maar inderdaad niet zo lang en vaak meer. Dus niet met de hond uitlaten ofzo Verder net lekker met mijn man samen kleertjes uitgezocht, kleinste 2 maten uitgezocht en morgen lekker wassen! Overal alle kaartjes vanaf gehaald en uitgepakt. Heerlijk!!
Hier heeft ieder zijn eigen thermometer, ik moet er niet aan denken om die van mijn vriend in mijn kont te douwen al is het gedesinfcteerd. Ieder jaar koop ik ze nieuw als ze gebruikt zijn in voorgaande jaar!! Vind maar vies idee, lig je in kraambed, moet je thermometer in je kont douwen en als je klaar bent hoe en in welke staat geef je m Weer af????! Jakkes. Sorry mijn fantasie gaat op de loop met me geloof ik haha.
Hahaa Pat!! Ik denk dat ik iets van alcoholdoekjes ga halen, zodat ik hem zelf ff snel schoon kan maken mocht ik in bed liggen. Hoeft ook niemand voor me te doen straks hoor
ik haal er ook gewoon twee... Al hebben we een oorthermometer, zo duur zijn die dingen niet en nemen niet zoveel ruimte in @Ilonka, wat een lieve tekening!!!
@ trotsemams, Bij Devin hadden we ook echt een top kraamverzorgster, die deed echt alles voor ons. het liefst zou ik haar graag nog een keer willen. Ze zorgde goed voor mij en Devin, rende door het hele huis zette het eten klaar zodat het alleen nog opgewarmd hoefde te worden, kwam toen echt tot rust. @ over het kraampakket, als je thuis bevalt heb je maar 1 navleklem nodig. Als je in het ziekenhuis bevalt heb je er geen nodig. Ik heb nog steeds watten van het pakket van Owen, wordt alleen gebruikt om met de alcohol de thermometer te desinfecteren.. @ over hakken, ik kan door mijn dystrofie in m'n linkerbeen en versleten rechterknie sowieso niet op hakken lopen, hoe graag ik ook wil. Loop bijna altijd op mijn nike's totaal niet vrouwelijk, maar wel de enige schoenen waar ik goed op kan lopen. vandaag even samen met m'n 2 kleine mannen naar Alkmaar geweest. m'n man moest daar in de buurt zijn en zette ons daar even af. Even nwe kleren voor m'n mannen gekocht en bij de prenatal een geweldig eerste setje gekocht voor ons kleine wonder. Erg leuk weer. Ook even een paar nachtponnen gekocht voor in het ziekenhuis. Morgen met Devin naar ballorig heb daar een meeting van een ander forum. van meiden hier uit de buurt, erg gezellig altijd. En daarna naar mijn zus en zwager om te vragen of ze peter en meter willen worden. @ hier
Mooie bellepaint, dat hebben jullie toch ook op t kamertje. Erg schattig!! Ik denk dat ik me morgen eens stort op de checklists. Maar idd, als we iets te kort zouden komeb zijn er nog winkels iedere avond tot 8 uur open en zelfs op zondag een paar uur. Tis wat dat begeef niet meer als vroeger... Sam, ik heb t ook hoor, dan heb ik gelezen, scrol naar beneden om te reageren en dan is t totaal weg, helemaal blanco in mijn hoofd. Miekr have fun morgen. @ hier manlief heeft zijn wond, van ongeveer 7 cm doorsnede net zelf gezien en schoon moeten spoelen met de douche. Hij werd niet helemaal lekker. Wat ik snap, deed voor t eerst pijn. Is nu weer over gelukkig. Blij dat ie niet zo veel pijn heeft. Dadelijk hvh kijken, wel gemist!! Echt een zaterdagavond programma.
Hey meiden, Miekr gezellig hoor naar balorig. Ik ga ook af en toe met Bram heen. Gaan jullie naar de balorig in Zwaag bij de basicfit ? Hier ook 2 thermometers. Maar er is niet 1 specifiek voor mij of voor mijn man. Ondanks 1 thermometer wel speciaal heb gekocht met een flexibele punt dit ivm mijn man zijn colitus ulcerosa ( chronische ontsteking van de dikke darm) omdat dat dan minder pijn doet als de ontsteking weer erger word. Ilonka mooi buik schildering. Wie is zo artistiek bij jullie of heb je het door een prof laten maken. Ludora waar is je man aan geopereerd ( heb ik waarschijnlijk niet mee gekregen) Hier is de kleine buikbewoner de laatste dagen wat rustiger. Misschien dat er weer een groeispurt aan zit te komen. Van mij mag die weer gauw om zijn ik voel liever iets mee beweging dan iets minder
@ Ilonka: leukk!!! Vind van die schilderingen altijd mooi om te zien, maar heb er geen geduld voor om zelf zo lang stil te zitten en vaak is het behoorlijk prijzig! Dames, ik ga lekker in bad! Heb het gehad voor vandaag, pijn is wel wat minder, maar oef..
Pat,hahaha zo klinkt het ook wel heel ranzig Hier heb ik husband nog nooit een thermometer zien gebruiken trouwens en de kids meten gewoon onder hun tong. Sam,badderze..ik ben er net uit.Vind het heerlijk badderen...ik zat ook zo weg te zwijmelen.Nu was beeb druk in m`n buik in bad,over een paar weken ligt hij heerlijk zo maar dan op mijn buik. Ilonka,wat gaaf zeg!!!
Mooi ilonka zelf gedaan?? Net bijna mijn poes kassie, zoon zijn medicijnen was uitgewerkt dus stuiterde hij zo door woonkamer plof op de bank, alleen Poes lag nog eronder, heb mijn zoon nog nooit zien schrikken en huilen tegelijk, was wel zielig om mee te maken, zelf lag ik in de scheur kweet dat ik dat niet kan maken maar als ik zelf val of me bezeer lach ik ook tot tranen toe???? Raar mens ben ik dan ook eigenlijk.