mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Wow november buikjes 2012 is geopend jeetje meiden dat gaat snel zeg

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    buikjes zelfs al :O
    bijzonder hoor

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Nou ja er was nog geen buik te zien hoor, ik zat hier ook al van huh november buikjes al????

4. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ ladytijger, ja de ballorig in zwaag. Devin vind het altijd erg leuk.

Baal hier wel een beetje. Mooie kinderwagen gezien hier relatief in de buurt. Een abc design, alleen zit er verder niks extra's bij.
    Nu kan ik voor €20,- meer precies dezelfde wagen overnemen alleen dan 90 km hier vandaan, maar wel met veel meer erbij. ( 2 voeten/warmtezakken, 2 parrasols, adapters voor de maxi cosi, en een regenhoes.

Als ik alles los erbij moet kopen zit ik op ongeveer €100,- meer.

Mijn mutsy staat inmiddels op marktplaats, ga hem echt wel missen hoor.

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Miekr: lastig he zulke keuzes..
    Wij hebben gewoon alles in 1x besteld omdat het toch de 1e is...
    Veull makkelijker haha
    Al dat gedoe..

@ Pat: ach arme poes! En kan me voorstellen dat je in een deuk lag! Ik zou hetzelfde hebben gehad denk ik.. En daarna ff bij de poes kijken he hahaa

@ Trotsemams: ja in bad is heerlijk! Zeker met een boekje erbij! Merk altijd dat de kleine juist heel rustig is als ik in bad lig!! Gek is dat he.. En inderdaad nog even en dan lekker op je buik/borst in bad.. *smelt*

6. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Oooo zo had ik het nog niet bekeken. Wij gebruiken 'm eigenlijk niet en als ik 'm gebruik is het onder m'n tong.

Mag de mama niet met zo'n oording?

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    tuurlijk heb ik ff bij poes gekeken, die kreeg 5 snoepjes toe. Ze zat meteen verstopt onder de tafel

oor thermometer mag geloof ik niet omdat die niet geheel betrouwbaar is dacht ik

8. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ sam, Bij Devin hebben we alles ook in 1 keer besteld.
    alleen nu hebben we een duowagen nodig en nieuw zijn die wagens vrij duur en is alles exclusief en kom je op bijna €1000,- uit. Daarom zoeken wij hem nu 2e hands.

@ tinie Vaak gebruiken ze liever geen oorthermometer omdat die niet nauwkeurig zijn. Voor de kleintjes hebben ze liever een thermometer voor rectaal gebruik.
    En het ligt aan de kraamverzorgster hoe die ze wilt gebruiken bij jouw. Die ik had bij Devin deed het onder m'n oksel en telde daar 1 graad bij op. Die kenau bij owen wilde dat ik het rectaal deed. (vond dat echt maar niks, want eerst deed zij het en toen zij ik al dat ik dat niet fijn vond en toen mocht ik het zelf doen, maar bleef ze er wel boven staan:( )
    Ik heb nu zo'n 4 dingen in huis. geloof ik wel genoeg denk???

9. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    De bellypaint is gemaakt door een vriendin. En nee was iemand anders die die afbeelding op de babykamer heeft.

En ja prijzig was t niet

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, had gelezen dat je duo wagen zocht. Pff die prijzen zijn niet mis zeg! Eigenlijk niet normaal he..
    Zoeken lijkt me zo lastig! Succes!

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Pfff en toen lag ik weer al een uur naar t plafond te staren. 3e nacht op een rij snik :(

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik heb dat ook iedere nacht tussen 3 en 5 of 6 uur.... Pfff net nog wel van 6 tot nu geslapen.... Hopelijk slaap ik vanmiddag nog ff. Sterkte an!!

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hier de hele nacht niet geslapen van doe nare kuitkramp. Pfff echt niet tof.

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Pffft ik ken het inmiddels ook. Rond half 5 ben ik wakker en slaap dan niet meer, hooguit een halfwakker dutje. Misschien zit ik daarom ook niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd... Slaaptekort.

Wat wel leuk is, zo'n 1 op de 3 keer is mijn vriend ook uit zichzelf wakker om die tijd. Ben bang dat het een voedingstijd van onze kleine wordt hihi! Als mama en papa dat nu al aanvoelen... ;)

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha dat zou n nette tijd zijn. Die van mij is de hele nacht druk in de buik.. Uhhh ha ha ha. Ik heb al verteld dat 7 uur s'ochtends voer tijd is. 😜

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Tsja ik denk wel dat al je nu nog 2 maanden op dezelfde tijd wakker bent dat dat wel een ritme wordt... Denk ik....

Maar ik hoop toch echt wel binnen nu en 2,5 maand nog ergens te slapen..... :D

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

zijn jullie ook zo moe? niet alleen door slaap tekort maar sowieso..
    heb gewoon laatste weken geen fut meer gehad om laptop echt aan te zetten of terug te lezen..

en om zelfde tijd snachts/sochtends wakker worden schijnt dat dat dan idd de voedingstijden zijn!!

18. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hier ook weer erg vaag geslapen, heftig gedroomd en tussendoor was er een houseparty bezig in mijn buik. En toch heb ik erg vast geslapen en ook weer niet??? Daarbij komt keelpijn en hoesten nu ook om de hoek kijken:(.

Kleine reageert trouwens heftig op het feit dat als ik op mijn zij lig??? Ze is meteen wakker en op mijn rug slaapt ze? Zo raar en irritant want nu op rug slapen gaat pijn doen bij mij:(

Tsjaa meiden laatste trimester is er 1 van dit soort ongemakken hè.

Ik ga maar eens mijn bed uit, net wakker gebiept door sms'jes

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik weet het niet hoor of de tijden die je wakker bent iets te maken hebben met het toekomstige ritme van de baby.. mijn zoontje kwam tot ie een maand of 9 was standaard om 12 uur, 3 uur en 6 uur (en dan ook echt precies he, alsof ie kon klokkijken) terwijl ik de laatste weken van de zwangerschap meestal juist rond 1 uur wakker was en rond een uur of 4 weer ging slapen.

Ik moet zeggen *afkloppen* dat ik die nachtelijke wakker momenten nu niet heb... zal wel zijn omdat ik te moe ben van die rondrennende peuter hier :)

Voordeel voor degenen die zwanger zijn van hun eerste kindje: jullie kunnen overdag lekker nog even bijslapen! Zeker doen hoor, alle rust die je nu kunt pakken is mooi meegenomen!!

20. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hier gaat het slapen ook minder.
    ik ben ook vaak wakker en ook om teminste 2 a 3 keer een bezoekje te plegen aan de wc. maar de kleine is zelden druk s nachts.

trouwens ook maar eens een buikfoto geplaats in het topic. wel al van 4 weken geleden. ik moet nodig maar weer eens een nieuwe foto te maken. want ik heb er tot nu toe nog maar 2 gemaakt.

Deel Deze Pagina