Hm meiden...geen lekkere nacht gehad dus vannacht. Nou, ik sluit me bij jullie aan hoor!! Heb geen vaste tijden dat ik wakker word, maar slaap gewoon erg licht en merk dat ik heel alert ben en dus van alles wakker word! Leuk hoor.... Heb het ook, op mn rug liggen gaat pijn doen. Het geeft zo'n druk op mn rug dat het echt vervelend gaat voelen. En op mn zij gaat ze ook snel tekeer, alsof ze dan te kort ruimte heeft in mn buik? Pris ja hier ook steeds meer vermoeid....ik snap nu wat ze bedoelen dat je zoveel mogelijk in je 2e trimester moet doen omdat je dan het fitste bent! Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Hier niet veel bijzonders, vanavond bij mn ouders eten en spellen doen, en foto's kijken van de reis van mn zus, die is 5 weken weg geweest... O ja en de dvd van de 3d echo kijken Fijne dag iedereen!
hier ook een slechte nacht gehad ik ben erg verkouden en vriendlief doet gezellig mee dus af en toe hoest er 1, ik krijg weinig lucht en mijn neus loopt vol met snot slapen is dus bijna onmogelijk voor mijn gevoel vandaag dus nog maar even rustig aan doen, want morgen moet ik weer gewoon naar school doen ooooh en door het hoesten ook last van me rug
ooow iedereen is dus ook ziek aan het worden hier ook idd... blijf vandaag ook lekker rustig in mn pyama en op bed... drukke week volgende week dus probeer vandaag mn gemak te houden.. mn hoofd voelt zo enorm zwaar..
Wat zijn we slecht aan het slapen allemaal! Ik ook. In mn bed gelijk last van mn rug, het schiet vast en als ik dan een paar stappen loop dan knakt het weer los en is er niks aan de hand. Het is al weken zo, top dek er al af gehaald om het bed wat harder te maken, ging iets beter maar de pret daarvan is alweer over. Hoop niet dat mijn wakkere tijden de voedingstijden zijn hoor! Ben om de 1a2 uur wakker en dan ook naar de wc. Net weer een foto in de buikentopic geplaats. Hier opeen sterke behoefte om nog een keer tussen de beentjes te kijken. Hier krijg je geen standaard groeiecho. We zouden niet meer op pretecho gaan maar krijg nu af en toe de zenuwen dat het straks toch een jongen blijkt te zijn. Alles wordt rozer en rozer hier . Mn man zei al er zijn drie mensen die het hebben gezien, bij 17w en 2 pers bij 20w. Maar om je heen hoor je dan toch het is niet 100% zeker he! Oohhh, ga ik weer twijfelen he! zucht...
Ah, ik mag me aansluiten bij het vermoeide clubje... Heb heel erg weinig energie... Werk al enkele weken minder uren en dat helpt wel. Tot op zekere hoogte. Ik kan wel de hele dag op de bank.... Manlief zegt ook vaak in het weekend dat ik lekker mag gaan liggen en dat hij wel even aan de slag gaat.... Wat heb ik het toch getroffen! Ik lig vaak 's nachts te draaien. En heb een erg droge mond. Ben al bijna de hele zwangerschap verkouden en daarnaast heb ik een snurkbeugel... Dus slaap met mijn mond open. Flesje water maar naast het bed, vieze droge lap! Haha! We zijn er bijna dames! Nog even volhouden met z'n allen! Fijne relaxte zondag! En beterschap voor de meeste dames!
Balen, zoveel slechte nachten..Tja die tijd zit er aan te komen, ben je vast voorbereid op de gebroken nachten van straks natuurlijk Moet zeggen dat ik echt slaap als een roosje, maar dat zal er net als bij Daro wel mee te maken hebben dat ik gesloopt ben door een actief oudste kindje Zo even in het buikentopic kijken want er zijn weer een hoop buikjes geplaatst volgens mij. Ik moet voor mijn idee nog zoveel voorbereiden voor de baby..Misschien binnenkort maar eens een to do lijstje maken, dat geeft iets meer rust dan dat het steeds in mijn hoofd blijft malen. Gelukkig komt volgende week maandag het kamertje, dan heb ik denk ik ook wat meer overzicht wat er nog moet gebeuren.
haha bloem ga je nog een pretecho doen?? wij wel hebben morgen nog ffies een pretecho weer 3d/4d kon het niet laten.. hihi moest net weer denken aan mn broertje.. heb het al vaker gehad over zijn vreemde vriendin en haar familie.. nou gister was het weer raak, mn broertje komt thuis en roept dat hij zo'n honger heeft.. hij zou bij zn vriendin en schoonouders eten.. maar ze hadden allemaal eten wat hij niet lust.. dus hij heeft niets gegeten!! en zn vriendin weet dus dat hij dat niet lust.. (hij eet over het algemeen wel altijd alles behalve dus bami) dus ik floepte eruit en ze hadden geen boterham voor je over.. is het antwoord: nee want ze hadden alleen maar brod voor zichzelf voor vandaag.. nou mn mond viel open van verbazing ik vind het zo vreemd.. als zij hier mee eet vragen we altijd wat ze wil of laten haar weten wat we eten.. kan me er zo boos over maken.. het prinsesje wil hier altijd haar zin krijgen en we moeten ons in allerlei bochten wringen voor haar.. maar ze laten mn broertje daar gewoon verhongeren.. grrrr de hormonen zullen vast mee spelen maar mn broertje neemt het nog gewoon voor haar op ook.. en volgnd jaar willen ze gaan trouwen!! ze hebben geen rooie rotcent maar zij dringt er zo op aan.. vreselijk...
ja precies en ik weet dat ik het los moet laten want hij is immers 22.. maar toch denk ik af en toe man kom is voor jezelf op je verdiend veel meer dan haar.. (hij is nogal onzeker en heeft daardoor telkens vreemde vriendinnetjes)
Het is heel vervelend Priscilla als anderen om hem heen dit zien gebeuren en hijzelf blind van liefde voor haar is. Uiteindelijk komt hij er wel achter en dan is zijn grote zus er voor hem om hem te steunen. Ik ga maar eens aan de strijk van 2 weken zo geen zin in
Pff ik sluit me bij jullie aan qua slechte nacht hoor! Hele nacht liggen woelen en vreselijke nachtmerries! Tegen de ochtend ben ik in slaap gevallen. Mijn man heeft het rolgordijn en deur dicht gedaan toen hij eruit ging. En mijn wekker uit gezet. Met als resultaat dat ik om 13u wakker werd. Vond het wel heel lief!! Maar had nog plannen vandaag... Nou ja, dus maar rustig aandoen. Ben doodop en flink last nog van me bekken door het wandelen van de week.. Ik ga zo wel babykleertjes wassen! Zei het al vaker, maar nu toch echt!! Hahaaa
@ bloem, altijd leuk nog een echo. En ze hebben toch echt gezegd dat ze een meisje wordt, maar snap je ook wel hoor. je hoort nu zo veel verhalen waarbij de echo het fout had. Zelfs bij meiden die 3d echo's hadden gehad en ze echt overtuigd van het geslacht waren, maar het toch bij de geboorte niet klopte. (lijkt me echt zo raar!!) @ pris, arm broertje van je, maar ja hij is inderdaad oud genoeg, maar wat een rare vriendin, je zorgt toch dat je vriend ook kan eten en dat er iets is was hij wel lust. Ken niet delivering milo. leuke film?? @ hier vannacht echt goed geslapen, maar was ook doodmoe. Nu ik probeer om overdag ook wat meer met de jongens te doen, ben ik zodra ik in bed lig helemaal uitgeput. vanochtend met Devin naar Ballorig geweest, hij vond het helemaal geweldig. Straks gaan we naar m'n zus en zwager. vragen of ze peter en meter willen worden van ons 3e wondertje.
miekr leuk dagje dus!! kan me niet voorstellen dat ze nee zeggen.. en die film is leuk idd.. gaat over een jongetje dat niet geboren wil worden dus dan krijgt zijn overleden opa 1 dag de tijd om te zorgen dath ij wel geboren word en mogen ze naar aarde om van het leven te proeven en zo milo over te halen.. beetje bizarre film maar wel lief
ik snap die geslachts twijfels helemaal wij hebben 20weken echo gehad in 2x, en 2x was het moeilijk te zien maar echo mevr en ik zagen echt een meisje vriendlief is nooit overtuigd geweest en door als die verhalen van het geslacht wat toch anders bleek te zijn ben ik wel aan het twijfelen geraakt wij hebben de 13e dus opnieuw een echo.....
Hier ook die twijfel over het geslacht... bij de 20 weken echo heb ik het zelf niet duidelijk gezien. En dat zit me niet lekker. Bij mn oudste zagen we echt duidelijk een piemeltje in beeld, en nu niet. De vk zei wel dat ze een balzak zag en mn man zegt dat ook gezien te hebben, maar ik niet. Maar ja de vk en mn man hebben geen twijfel.. en ik houd me maar voor dat het wel duidelijk te zien zou zijn als het een meisje is.. er waren geen streepjes te zien, alhoewel dat eerst wel zo leek vanwege de apparatuur. Maar ik vind het toch wel eng A.s. dinsdag moet ik weer naar de vk en dan vraag ik weer of ik nog een echo krijg, vorige keer zei ze rond 36 weken een liggingsecho. Maar ja bij de intake zei ze bij 30 weken een groeiecho en dat was nu weer anders..
Schijnbaar niet.. ik heb wel gehoord dat het bij steeds meer verloskundigenpraktijken standaard wordt.. maar hier dus niet. Liep bij mn vorige kindje bij een praktijk in een andere stad en daar kreeg ik bijna elke controle een echo, gewoon 'omdat het leuk is'. Dus ik weet niet wat standaard is... heb nu alleen een eerste echo en 20 weken echo gekregen.