mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    damn.. tja ik loop bij de gyn en daar doen ze t wel

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Groeiecho is niet standaard nee, als er geen aanleiding voor is wordt het hier niet gedaan.
    Ik ben dus niet de enige met twijfels:D
    Heb net de pretecho mevrouw gemaild of ik ook even langs kan komen voor een 2d echo om even tussen de beentjes te gluren en wat dat dan kost. (optie stond er niet bij, die ik heb gehad voor 35 euro met 17w maar dat kon tot 20w begreep ik).

Pricilla jij alvast heel veel plezier morgen bij de 3D echo. En wat vervelend dat je de vriendin van je broertje niet zelf uit mag zoeken he! Je kan verder weinig aan doen, uitkijken dat de band met je broertje niet stuk gaat. Hij moet er zelf achter komen en tja dat zou leuk zijn voordat hij trouwt.

Ik ga weer een rondje schilderen, ROZE, haha voor onze kleine meid.
    TOCH???

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    haha bloem hopelijk hoor je gauw of je langs mag komen!! en is het niet al te duur!!

in de club weer filmpje van beweging geplaatst en net schoot uk ff dwars camera lag er naast dus gauw foto gemaakt. zie je links een hele bult op mn buik haha

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    voorgenomen om vandaag rustig aan te doen en vooral weinig uit te voeren
    naja daar heb ik me dus niet aangehouden......
    inmiddels baby kamer weer veranderd en verder opgeruimd, versierd enz
    lijkt nu stukken beter, kan alleen niet wachten tot er gordijnen hangen want dan weet ik wat ik verder moet/wil doen

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Onze kamer is allang klaar :( wachten duurt dan wel
    Lang hoor. Nu doe je alleen nog kleertjes uit kast, beruiken en weer opvouwen en terug in de kast, of hopsa wasmachine in 's
    Het stinkt hihi.

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @pat
    onze kamer is ook eigenlijk al klaar, op de gordijnen aan
    en het moest nog wat versiert worden enz, daar had ik express nog mee gewacht
    dus nu is het nog wachten op de gordijnen en kleertjes enz gaan wassen
    en dan is het bijna baby tijd :D

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    meteen ff 2 nieuwe foto's in mijn album gezet :p

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Onze babykamer is ook zo goed als klaar.

Vandaag alles gewassen, nu zitten er nog wat broekjes en sokjes in de wasmachine geloof ik. Maar ons wasrek hangt bomvol!

Ook spuugdoekjes gewassen enzo..

Alleen beddengoed nog, maar dat doe ik pas in mijn verlof.

Zo lekker douchen en dan lekker weer op de bank!

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hier hopen we z.s.m. de hypotheek rond te krijgen en dan wil ik meteen al meubels in de babykamer 2 be zetten!!

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Dag meiden,
    Hier zijn we vanmorgen wat later vertrokken naar onze vrijwilligersjob. Alleen waren we beide bekaf en zijn we weer eerder naar huis gegaan... Net heb ik bijna 2 uur geslapen en meneer ligt nog steeds te pitten. (hij moest voor het feest gister ook het eea doen in techniek) Ik denk dat ik hem straks wel even wakker maak, anders slaapt ie vannacht niet ;)
    Kleertjes en doeken heb ik deze week ook gewassen. Een deel hangt nog aan de lijn en ik zit er aan te denken om nog een set wasbare luiers te kopen. Ze zien er iig erg mooi uit. :)
    Verder geen bijzonderheden... ga straks bij jullie fotootjes en filmpjes gluren!

11. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oh jee ik heb hier een ernstig gevalletje van nesteldrang geloof ik...

Vanochtend de badkamer gepoetst, vanmiddag stond ik serieus te genieten van het opvouwen en ophangen van de was :( en net toen ik klaar was met afwassen stond ik opeens de keukenkastjes te soppen.. ik realiseerde me dat ik iets deed wat ik normaal nooit doe toen ik zelfs het zeeppompje op het aanrecht zorgvuldig stond te poetsen en ik me afvroeg waarom ik dat eigenlijk niet vaker doe.

:D:D:D:D

Mn man zei net dat ie hoopt dat het deze keer zo blijft, ook na de bevalling. Hihi dat zal wel niet, ik ben niet bepaald een schoonmaakwonder en schoonmaken is echt niet mijn hobby!

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hier staat de kinderkamer ook al een hele tijd. :) moeten nog een paar kleine dingen worden gedaan maar daar heb ik geen zin in hihi. Nieuwe kast/commodeindeling maken enzo. Heb geen idee wat makkelijk is dus misschien laat ik het aan de kraamhulp over :p die heeft daar vast ervaring mee!!

Meiden, hebben jullie ook last van je liezen? Vandaag en gisteren zo'n zeurderige spierpijn heel laag in de liezen maar heb niks raars gedaan.. Zou de beeb aan het indalen zijn? Of heb ik 'gewoon' bandenpijn, of BI-verschijnselen?

Nog niet eerder in de zwangerschap last van gehad... Bandenpijn voelde ik meestal wat hoger?

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hahaha Daro kom je hier ook even langs?? :D

Hihi is het 'keukenkastjes-uitsopmoment' niet een indicatie dat de bevalling er aan zit te komen (ooit ergens gelezen)? Hoop dat ie wel nog ff lekker blijft zitten!!

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ohhh iedereen moe dus. T schijnt idd bij t 3de trimester te horen....

Maar inderdaad, als dit de eerste is, kunnen diegene nog wel rusten als de beeb dadelijk slaapt.

Hier ook nesteldrang. Baal alleen, ik wil maar kan niet... Grrr, frustrerend... Net ook aan manlief uitgelegd dat ik alles nu zsm af wil hebben, ben bang dat ik dadelijk helemaal niets meer kan...

Uitzet lijst heb ik eigenlijk wel compleet, ik moet nog een aantal dingen hebben. En wil dan ook alles gaan wassen. En definitief inrichten. Hoop dat binnen nu en 2 weken gewoon gedaan te hebben. Maar nu dat manlief geopereerd is zal t allemaal wel wat langer duren...

Fijne avond allemaal!!

15. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ja klopt maar ik ben bang dat ik er gewoon heel lang last van heb :D
    Vorige zwangerschap ook al vanaf een week of 30... misschien weet de baby (of moeder natuur hihi) dat ik normaal niet zo schoonmakerig ben dus dat ik maar beter op tijd kan beginnen :cool:

Vorige keer kwam de baby met 40w5d dus het zegt niks bij mij :cool:

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ja ik herken wel dat het allemaal niet lukt, ik ben ook al dagen op mn man aan het mopperen omdat ie niet meewerkt met hoe (snel) ik het wil :( Sommige klusjes kan ik gewoon echt niet doen (badkamer vloer, koelkast moet een grote beurt, bovenkant kasten en keuken, oven, etc). Misschien heeft mn BI er ook mee te maken dat ik nu al zo aan het poetsen ben, ik ben ook bang dat ik over een week of 4 niks meer kan...

Maar toch ga ik nog niet wassen, dat ga ik echt pas later doen. Want ik ken mezelf, anders doe ik het straks nog een keer en dat slaat nergens op. Ik krijg wel de kriebels nu om alles te kopen, maar ik heb nog best een lijstje met ook nog aardig grote dingen daarop. Dus klaar ben ik nog lang niet.

@ludora hoe is het nu met je man?

Ik ga nu afsluiten, tot morgen!

17. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    meiden zet je tv op net 5!! whaha welkom op mijn bruiloft.. wat die man allemaal in gedachte heeft... vre-se-lijk!!

18. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ook hier is de nesteldrang begonnen hoor, ineens moet er zoveel mogelijk van mijn lijstje afgetekend ;)

Zo heb ik van de week de keuken geverfd, stond al een tijdje op het lijstje, maar nu echt gedaan. Verder heb ik de hal en de trapopgang behangen (1 wand allebei), was met patroonbehang, maar ging prima.
    Vriendlief heeft de plintjes op de babykamer afgemaakt en het rolgordijn opgehangen, dus nu moet alleen nog het gordijn en de wandplankjes. Dan nog wat aankleding, maar het grootste gedeelte is nu klaar. Finn zijn kamer is klaar, de kamer van Danique heeft 2 wanden behang vervangen en dat wordt binnenkort voor haar een nieuwe vloer en hopelijk voor de baby komt, laten we de trap bekleden en de overloop. Dan hebben we zo'n beetje alles wel gedaan, alleen voor de babykamer moeten we nog een nieuwe deurklink halen en dan is dat ook allemaal klaar!

Schoonmaken heb ik ook al last van gehad, keukenkastjes zijn een week of wat terug al helemaal uitgesopt en gereorganiseerd! Stofzuigen en dweilen doe ik niet meer achter elkaar, dan kan ik de rest van de dag niet meer lopen, dus veeg ik...

Verlof duurt nog 5 weken, maar ik twijfel nog of ik niet toch een weekje eerder met verlof ga. Als ik dat doe, ben ik de laatste week van de zomervakantie niet vrij, maar goed, we gaan het allemaal wel zien ;)

19. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Miffy foto's bekeken, erg leuk.

Hier ook de kamer bijna klaar, zijn nu met schilderij kastjes bezig. Als die klaar zijn ophangen en dan leuke spulletjes erin zetten. En dan is het klaar. En haha ik herken het, kleertjes uit de kast ff ruiken (zwitsalbuiltje in de kast)en weer opvouwen. De hydrofile doeken en monddoekjes en lakentjes heb ik al een keer gewassen. strak in mn verlof alles nog een keer en dan ook de kleertjes.
    Heb van mn schoonzus heel wat paar mini witte sokjes gekregen van haar meiden. Doen jullie die gewoon in de wasmachine? Ik zit eraan te denken om een waszakje te kopen.

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Mwah echt nesteldrang heb ik nog niet.

Heb wel vaker ineens een bui dat ik van het 1 in het ander spring qua poetsen. Dan heb ik gewoon een goeie dag. Vind mijn man altijd heel fijn!! Want ben ook niet zon schoonmaakfreak!

Wel willen we nog een hoop schilderen in huis. Maar of we dat gaan doen voor de baby komt weten we nog niet.
    Man neemt 5 weken vrij, meer om een beetje samen te kunnen genieten daarna en om mij wat meer te kunnen ontlasten mocht dat nodig zijn. Wel heel lief.

Ik heb maar een filmpje opgezet, vind er niks aan op tv. Ben maar weer eens Harry Potter aan het kijken hahaaa

Vanavond op tijd naar bed, morgen weer werken. Vakantie is voorbij helaas! Maar nog ruim een maand en dan heb ik lekker verlof!

Deel Deze Pagina