mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    hey ben nu heel erg aan het twijfelen over deze jas hij is toch wel leuk. Maar hoe groot valt hij uit ? heb normaal maat 42 maar hij is alleen nog in maat 44 te krijgen weet dus niet of de positiejassen groter uitvallen????
    Hoor het graag van je ;)

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @yupgup
    leuk dat blauw!!!
    ik vind het niet te, vind het wel leuk voor een babykamer

@miekr
    thnx voor de tip van de zon!
    heb die mevr van marktplaats wel gemaild over de vlekken want ze zei dat hij zo goed als nieuw was, nou ja echt niet dus!!!
    ben benieuwd hoe ze reageert, nog geen reactie
    maar voor ik hem op de post kan doen is het toch al maandag dus denk probeer het eerst zelf op te lossen en ben benieuwd naar de reactie
    baalde er wel een beetje van :(

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
  4. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    nou hier een beetje een zooi in huis. Ik was vanmorgen werken ent oen ik terugkwam had mn vriend een deel van de badkamer gesloopt.
    Toen kwam mijn vader ook nog ff kijken naar de electra en die kwam dus dingen tegen die niet klopten altijd handig een electricien hahahaha

nou dalijk nog ff snel verjaardags en kraamkado kopen en dan op naar verjaardag van een vriendin, nog steeds aan t twijfelen over de keuze van mn winterjas... Heb nu 5 keuzes dus...

nou dames tot straks

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zo, samen met man flink gepoetst vandaag!

Alles stofgezogen, (houten) vloer gedweild met speciale zeep, kerstboom afgetuigd en naar buiten, keuken gepoetst, combi-mag. geprobeerd schoon te maken, wc's gepoetst, zo alleen nog even de granitovloeren dweilen (oud huis)...

Zo nu heel effe rusten, voel buikkie wel een beetje. Straks komen schoonzusje, zwager en neefje eten. Gezellig avondje voor de boeg. Ook vertellen over meisje in de buik! Maar ben vandaag dus nauwelijks online, dus groet aan iedereen!

O ja, vind het zo leuk dat we nu 't geslacht weten / een meisje krijgen. Soms schiet het ineens weer mijn hoofd binnen en dan maak ik een inwendig vreugdehupje ;)

Klusser

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hier vandaag ook al druk geweest
    had me voorgenomen alleen de wc schoon te maken en verder niks
    inmiddels 3 wassen weggevouwen, berging vloer geschrobt, baby kleertjes in vanish gezet en inmiddels in de wasmachine straks nog even ophangen, keuken meteen maar even gedweild toen ik verplicht kon stofzuigen nadat de kat iets stukgooide
    nu even kopje thee drinken en straks nog even de woonkamer stofzuigen en dweilen
    we zouden naar me schoonmoeder toe, maar die belde af dus nu kan ik mooi door gaan in huis :)

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik ben jaloers op jullie schoonmaakdrift!
    Ik ben vandaag niet verder gekomen dan een bezem door het huis halen, omdat stofzuigen niet gaat. Nou ja en een doekje door de wc maar dat doe ik iedere dag wel. Er moet echt nodig gestofzuigd worden, eens zien of manlief daar vanavond nog zin in heeft na 6 dagen werken..

8. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Wat zijn jullie lekker actief!
    Hier druk aan de studie en voorbereidingen voor het werk... Zit de hele week al achter mn laptop te werken voor school en ben het zoooooo zat!!!! Maar ik moet nog even volhouden... Morgen nog een dagje nerden en maandagavond de eerste presentatie+tentamen.
    Zit trouwens nog wel lekker na te genieten van mn eerste zw-yoga. :)

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @daro
    hier word de schoonmaak drift me een beetje opgelegd hoor
    de kat had in de berging over de kattenbak geplast, dus dan kan ik heel de vloer schrobben (eerst had vriendlief het plas al opgeruimd en normaal sopje over heen gehaald) en daarna van schrik omdat me vriend boos op de ene kat was gooide de andere kat iets van het aanrecht af dus dat kan ik ook meteen stofzuigen
    denk naja als we toch bezig zijn......

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    oooohw ja mijn vriend is uit "verveling" en onrust een boom aan het omhakken met een bijl
    nu het hek stukgewaaid is ergert hij zich eraan en we willen hem al een hele tijd weg hebben
    dus hij dacht agh laat ik eens een boom omhakken........
    ik verklaar hem voor gek!!!

11. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je dat al fel vindt, moet je straks maar niet in onze babykamer kijken ;)

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Rustig vandaag.

Nou ik ben definitief mijn baan kwijt. Vandaag een brief gehad. Wel hoor ik maandag pas wanneer.... :( Zucht.....

Daarin tegen heb ik vandaag kei leuke kleertjes gekocht en is onze uk lekker druk....

Wat is er nou belangrijk he.....

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He Ludora, minder nieuws.. :(

Verder heb ik niet alles terug gelezen.. druk druk druk!
    Probeer het morgen weer bij te houden.
    Zal zo proberen me foto in buikfoto topic te zetten!

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Oh Ludora wat balen! Hopelijk vind je snel weer wat nieuws.

Hier was de taart-dag geweldig!! Super leuke reacties gehad!!

15. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Hoop dat je snel wat vind ludora!! Maar idd als je kleine t maar goed maakt bij je toch??
    Liefs!!!

16. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    ludora dat is balen! geniet van het kleintje in je buik! hopelijk vindt je snel weer wat anders!

17. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    ludora wat een tegenvaller, hopen dat je snel wat nieuws hebt !

pfff hier weer misselijk en last van maagzuur :( nu lekker thuis en dalijk eens bedenken wat we gaan eten absoluut geen honger maar goed moet toch echt wat eten....
    morgen weer aan t werk daarna kraamfeest en dan mijn winterjas bestellen. Denk dat ik er gewoon 2 of 3 tegelijk ga bestellen dan hoef ik maar 1x de verzendkosten betalen :D

verder is de kleine uk een beetje wakker wat gekriebel enzo en volgens mij ligt ze weer met haar hoofd in mn zij te duwen, maar dat mag ;) heeerlijk !

18. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Yupgup ik zeg leuk dat kleedje!!

En dat plankje ben ik ook nof over aan t denken.. Wij hebben dezelfde kamer besteld maar ik krijg ook een muurschildering boven de commode dus hang hem er schuin boven denk ik en niet strak erboven...

19. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Heb alleen de laatste pagina even teruggelezen. Ludora, balen zeg, je baan kwijt.. Ga je nog solliciteren verder denk je, of wacht je tot na de bevalling?

@Ilonka, jak weer misselijk, niet fijn..

Vandaag hadden we een meeting van de december 2010 mama's. Alle kindjes zijn inmiddels 1 dus het was tijd om elkaar weer eens te zien. Super leuk gehad, we zijn naar Ballorig geweest en Joas heeft de tijd van zijn leven gehad met al die ballenbakballen en klauterkussens. Maar mama is nu wel een beetje gesloopt. Straks lekker met een theetje op de bank, even quality time met man en baby :)

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oooooo ludora wat balen zeg, ga je verder kijken voor een andere baan of laat je het hierbij.

Verder ik heb wel ff meegelezen maar ben weer zo belabberd:( Alles zit weer potdicht, normaal heb ik vrijwel nergens last van aangezien ik in de kinderopvang werk en heel veel weerstand heb, maar nu:( lijkt wel mijn weerstand wel van de aardbodem te zijn verdwenen en helaas mag je geen xilomethazoline neuspray:( alleen zout of stomen heeft totaal geen nut.

er krijgt iemand maandag een 20weken echo, alvast veel plezier en succes.

Winterjas, hier nog niet nodig gelukkig en we gaan richting de lente dus vind het een beetje zonde om nu nog een jas te kopen.

ik ga lekker naar bed met een geschilde ui, weltrusten all

Deel Deze Pagina