mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Nu wel :)

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik nu ook :) ga wachten op UWV die zou me bellen vanmorgen..
    Vannacht redelijk geslapen gelukkig..

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @BB, veel plezier vandaag met jullie trouwdag!

@Wasjes, nog niet gedaan, maar doe het straks lekker in de omo en ariel op 30 graden. We hebben geen droger, maar anders zou ik het sowieso laten uithangen en opdrogen.

Straks naar het CB met Joas, en vanmiddag richting ouderlijk huis. Mijn broertje zijn verkering staat op het punt om uit te gaan, dus moet een beetje geestelijke bijstand verlenen. Hopelijk komt het goed want het is een veel te leuk stel samen..

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik nu ook :)

Wassen: ik was alles op 30 graden met Robijn en de eerste pakjes met Neutral wasverzachter. De rest gewoon met Robijn wasverzachter. Ze zeggen idd beter niet met wasverzachter, maar bij mn zoontje ben ik al na een paar dagen zijn was gewoon bij onze was gaan doen, is anders niet te doen om te wachten op een volle trommel (of je moet het doen zoals mn kraamhulp deed, allemaal halve wasjes draaien.. ik vind dat zonde). Ik moet wel nog een aantal witte kleertjes en lakentjes weer mooi wit maken, dat doe ik met steradent. Droger heb ik niet.

Yupgup: benen over elkaar kan ik ook niet (en niet alleen vanwege bi, maar gewoon vanwege die enorme buik) en wijdbeens zitten zit hier ook beter, maar hier is baby nog niet aan het indalen. Ik zou je klachten even in de gaten houden en als het aanhoudt of erger wordt toch nog een keertje bellen. Of heb je binnenkort weer controle?

BB: een fijne trouwdag toegewenst!

Hier: zometeen komt mn moeder me ophalen om naar de vk te gaan, aangezien ik nog steeds niet zelf autorijd. Heb mn bevallingsplan af en die gaan we nu bespreken. Heb het idee dat de baby weer in stuit is gaan liggen, dus ik ben benieuwd of dat klopt.

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Bb fijne dag!!!!!!! Hoop dat jullie, ondanks dat je rustig aan moet doen, echt genieten. En fijn nog met de 2 kleintjes in je buik!! Fijn!!

Slapen..... Grrr ik hou er over op... Ik weet niet of dat nog goed gaat komen...

Vanmorgen moeten spugen, zit met mijn boterham op de bank, al misselijk te zijn, neem ik een hap van mijn brood zie ik een half opgegeten muis liggen.... Ik kon niet eens meer nadenken, t kwam er gewoon uit. Ik haat dankbaarheid van katten!!! Ik denk dat ik ze ga slaan ;)

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @BB:Fijne dag vandaag

@Ludora: Smakelijk verhaal weer op de vroege morgen:p:D

Hier: Moe. Mn neefje was er al om 8 uur (ligt nu weer op bed) dus dat was een x vroeg opstaan.

We hebben ook voor laatste weekend maart een weekend weg geboekt (laatste x saampjes voorlopig:))
    Lekker in Den Haag (een vd Valk hotel met bubbelbad, zaaaalig) en kunnen we makkelijk naar Scheveningen enzo.
    Hoop echt dat het mooi weer gaat zijn!

Tijd gaat snel! Voor je t weet, is t kindje er

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Bb heel veel plezier vandaag!

Yuypgup ik heb een proefdruk laten maken bij kaartjeposten.nl. Mijn ervaring was dat de kleuren donkerder uitvallen dan op je computer. Dus daar moet je wel rekening mee houden.

Miekr ik zie de actie nu ook staan, heb gelijk even gemaild dat ik de DVD wel erbij wil.

Geen vreselijke dromen over het geslacht gehad vananacht, afspraak voor de echo geeft toch wat meer rust zo.

Ik dacht dat wasverzachter niet mocht voor de baby?? Ik gebruik gewoon wasmiddel die ik heb staan, dat is altijd wat anders maar wil de kleertjes niet in de droger doen dus dan is een wasverzachter misschien wel lekker.

Wilde nog op iets reageren maar weet niet meer op wie. Nou ja dat doet een ander dan wel weer. Kunnen niet op alles reageren.
    Vandaag staken! Maar heb besloten om niet in de Arena te gaan staan.

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Getsie Ludora, dankjewel! :p

Daro ik heb 22 maart pas weer controle. Succes bij de vk!

Miekr, ik heb geen haast hoor! Laat het lekker van jou afhangen.

Bb een heeeeeele fijne dag gewenst!

Ah oke Bloem. Geloof dat we daar nog niks hebben laten maken. Ik vind ze overal juist lichter uitvallen? Heb gisteren alles maar aangepast op de computer, want het 'neprelief' wat we er in hadden zag je op de meeste kaarten helemaal niet meer.

Wasmiddel, hier met Ariel(?) gewassen en alsvwasverzachter 3/4 azijn en een beetje wasverzachter gebruikt voor de geur. Van azijn wordt het ook lekker zacht.

Vannacht heel veel wakker geweest. Beeb was gisteren al zo druk en zette die lijn vannacht door. Nu ben ik wakker en wat doet meneer.... Juist..... Reageert nergens meer op haha, een echt vent ;)

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ludora gadver!! ik zit maar even boven met mijn boterhammetje haha

bb fijne dag!!

hier ook wakker gister weer 3d echo gehad.. *zwijmel* zo de foto's in mijn album plaatsen zal er hier ook weer 1 zetten :D

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    ffies spammen!! gelijk een overzichtje van groei in 3d :D

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ach wat een scheetje... en een stukje groter al dan de vorige keer he!

(ik ben zoooooo benieuwd naar onze beeb :D jullie stelletje bofkonten met 3-d echo's hihi)

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    haha lief he yupgup!! en ooh ja ze had heb opgemeten.. onze dondersteen loopt ''MAAR'' 2 weken en 2 dagen voor op groei :O iig zijn benen haha ze zei: als hij zo door groeit is maatje 50 straks echt te klein!! of hij moet te vroeg geboren worden..

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ahhhww misschien is hij dan wel eerder 'klaar' ja en komt hij ook eerder... Daar ben ik ook benieuwd naar trouwens, of die van ons ook nog voorloopt. Bij de 16+3 en 20-weken echo liep hij ook een week of 2 voor. We krijgen helaas geen groeiecho, wel een liggingsecho, maar misschien kunnen ze er dan nog wat over zeggen...

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh meiden (voor de 2e keer ;))
    Ben nu wel wat meer uitgeslapen geloof ik...

@Daro, succes bij de VK. Ik hoop dat de kleine lekker ondersteboven ligt!
    @Minkie, dat is niet zo leuk voor je broertje :( Sterkte!
    @Ludora, jakkes!!! En het is zo lief bedoeld, maar niet zo'n leuk uitzicht.... en dan het ook nog op moeten ruimen :(
    @Child, lekker vooruitzicht saampjes!
    @Bloem, hier werd wasverzachter ook afgeraden voor de kleine. Ik gebruik wasverzachter al heel weinig, vind het een beetje overdreven.
    @Priscilla, wat een mooie foto's!!! Idd zwijmel de zwijmel!!

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @ego,
    vandaag een beetje huiswerk maken en verder met mijn muurschildering :)

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    nijntje veel plezier met de muurschildering!!

yupgup kun je niet vragen om een groeiecho?

ik heb volgende week een groeiecho!!
    ben idd ook wel benieuwd of dit betekend dat ukkie eerder kan komen..

17. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Van het weekend hebben we het kamertje in elkaar gezet.
    Het is echt mooi geworden en helemaal naar onze zin.
    Nu nog wat accesoires ed. maar dat komt wel goed :D
    Alleen nog de kleertjes en lakentjes ed wassen, maar dat ga ik doen als ik verlof heb.

@slecht slapen, heb al een paar weken dat ik niet goed slaap en vannacht wel! Wat lekker als je weer uitgerust wakker wordt. Hopelijk dat ik komende dagen/weken weer goed ga slapen.

@echo's, bij onze verloskundige is de groeiecho niet standaard, als er geen aanleiding is wordt het niet gedaan. Wij hebben alleen een echo bij 8,5 week, 12 weken en 20 weken gehad.
    Wel jammer hoor. Gelukkig hebben we zelf nog de 3d echo laten doen :)

Daro, last van nesteldrang hihi.

Ook Dribbel last van nesteldrang :D

An1985, ik zou ook nog een 3d echo laten doen. Is echt mooi hoor. En anders even vragen daar binnen welke termijn het nog mooi is.

Miekr, leuk dat je zus en zwager peter en meter willen worden.

Pat78, jullie kleintje dus ook in stuit, die van ons ook. Hoop ook dat de kleine nog gaat draaien!

Ludora, dat is akelig, verkeerd flesje lenzenvloeistof! En stoute hond, hihi.

Bloem, leuk dat je nog een extra echo krijgt!

BB, veel plezier vandaag!

Heitjekarweitje, dat Robijn geurend strijkwater klinkt wel lekker! Ruikt het lekker? Anders ga ik ook eens wat kopen denk ik ;)

Priscilla, mooie foto's!!

18. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    viev heb je foto's van het kamertje??

19. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik krijg zo bezoek van de kraamconsulent, ben benieuwd!
    En vanavond weer een 3D echo, ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou, Priscilla!!

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    SORRY!!!! :D :D :D :D

Had niet door dat iedereen nog zo'n gevoellige maag had!!! :D :D :D

Pris, ze zijn zo mooi die foto's. Op de laatste heeft ie een glimlach... Wat een smoelleke!! Ben zo benieuwd of dat ie dadelijk dan ook lijkt.

Yupgup, hier ook geen 3D, ben ook best jaloers. Maar ja, het was van ons een duidelijke keuze...

Hier, ik heb zitten knutselen met het kaartje. Ik vind em zelf eigenlijk wel leuk. Ben er een uurtje mee bezig geweest. Ik weet alleen niet zeker of mijn man t iets vind. Die heeft echt een hele sterke eigen mening. (gelukkig)

Viev leuk, ben benieuwd naar t kamertje!! Fijn dat je lekker geslapen hebt!!

Ik ga weer even productief zijn... Ramen wassen...

Deel Deze Pagina