mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Deel 4 gaan we vandaag gewoon halen joh! Nog 11 bladzijden ;)

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi meiden,,

weet er hier iemand want je normale nuchter waarde moet zijn met dagcurve prikken? En met de andere testen? Dus 1.5 u naar t eten...

ik moet me vandaag prikken en ben beniewd maar kan t nergens vinden...

morgen h3 weer gyn, ben erg benieuwd....!

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Normale bloedsuiker is tussen de 4 en de 8. Bij zwangere mag hij geloof ik niet boven de 7 zijn maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Ik zat nuchter op 4.4, na glucosedrank en een uur 5.0 en nog weer een uur later 6.6 geloof ik maar die laatste weet ik niet helemaal zeker meer.
    Jij doet denk ik gewoon een dagcurve en je hoeft niks speciaals te drinken toch?

Hoe was je dag gisteren?

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    En in het nwe deel worden hoogstwaarschijnlijk de 1e geboortes mee beleefd:)

Sorry verder geen zin om te reageren, heb de hele morgen geslapen :( en voel me nog een stuk oud vaatdoek

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Mijn banner blijft hangen geloof ik? Moet 29weken en 4 dagen zijn ipv 2?? Nog meer mensen hier last van

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb indd dagcurve zonder drankje. In het zh was hij te hoog. Weet waardes niet.
    Vandaag nuchter 4.8 en 1,5uur na de maaltijd 5.6.....

Gister was rustig maar erg leuk. We zijn goed verrast! Ik heb van mijn ouders een moeder-kind ketting gekregen, zoo mooi!

Vanmorgen verrast met ontbijt op bed, vriendje ooh nee man hihi is tm morgen vrij! Morgen controle erg spannend hoe dat verloopt, ander zh en ik voel erg veel down under hoop niet dat dit komt door verkorting bmm....

Ik lees nog steeds alles mee hoor meiden!

Xxx

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik zie 4dgn ;)

8. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hij staat alweer op 4 zie ik...

Wat betreft deel 4, word vast het allermooiste deel met de aankondigingen van onze mooie kindjes..
    Van mij mag het wel mei zijn..

9. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Lekker dat je zo genoten hebt BB! EN gefeliciteerd!!!
    @Pat, idd, de eerste geboortes in het nieuwe topic! Ben zo benieuwd!!! Voor mij max 10 weken...
    Doe je lekker rustig aan vandaag? Lekker toegeven aan slapen en luieren ;)

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik heb ook zo'n zin in mei!! Kan haast niet wachten :)

@eetgewoontes, alles wat vet is vind ik lekker: pizza, patat, loempiaatjes..jammie! Ik moet duidelijk nog een extra vetlaagje creeeren als reserve voor de baby hihi.

@Ludora, vervelend, maar het borstenprobleem herken ik niet. Heb eindelijk een beetje buste, maar nog lang niet zoveel dat het "in de weg" ligt.

@BB, fijn een leuke dag gehad gisteren. Spannend morgen controle, hopelijk is alles gewoon goed.

11. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @nijn ik doe wel rustig hoor;) kan ook weinig anders want heb de griep te pakken, waardeloos. Nu ben ik er ook achter dat kleine meid op mijn gehoest reageert, du s'nachts is ze stil en dan hoest ik en worden we allebei wakker:(

BB zo te horen blijft het aan jou zijde nog vrij spannend. Laat ze nog maar lekker paar weken zitten hè:)

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    BB, succes opje controle morgen! Ik duim voor je!

Nieuwe deel word idd een belangrijk deel, zullen vast al een groot deel van onze ukjes geboren worden! Maar we kletsen zoveel dat er vast ook een deel in deel 5 komt :p

Hier ook meer trek in vettige dingen, probeer me een beetje in te houden ahaha.
    Ook ineens weer heel gevoelige borsten en de aderen zijn onwijs donker.

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Griep is niet fijn en vervelend dat de kleine er ook zo op reageert... Beterschap!

Ja vettigheid is ook zo lekker, maar ik moet er ook erg mee uitkijken (maagzuur) dat lukt nu wel aardig. Plus dat ik kleine beetjes eet, verdeeld over de dag.

14. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zie 4 dagen. hihi zijn we al in deel vier?

Borstenprobleem heb ik niet, heb van mezelf niet zo veel.

Nu snel eten, zo curcus herhaling BHV. Ook oefenen op een baby geloof ik, reanimeren. Vind het wel een fijn idee als ik goed weet hoe het moet.

15. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Goedemiddag,

Alles weer bijgelezen.

@Daro: Waarom wil je lactatieremmers? Begreep wel dat vorige x BV niet lukte, maar wil je het dit x niet weer proberen? (gewoon vraagje hoor;))
    En leuke reactie van je zoontje!

@BB: Gefeliciteerd. Mooi dat je leuke dag hebt gehad.
    Suiker mag niet boven 7,8 volgens mij bij suikerdrankje...

@Hier: Gisteravond weer pufcursus gehad. Was erg leuk. Helaas was er al eentje afgevallen: Vliezen gebroken (juist die meid waar ik wel erg mee kon lachen)
    We moesten ademhalingsoefeningen doen. Ze waarschuwde al dat kindjes daardoor erg wakker kunnen worden omdat er extra zuurstof naar placenta en kind gaan.
    Nou ik heb het gisteravond geweten! Kind heeft nog nooit zo hard getrapt:D Mn man had in bed handen op mn buik liggen en schrok er van haha.

Op mn hyves-teller staat: Nog 60 dagen!
    Dat klinkt niet lang meer he. Ik weet nog dat ik hier melde: Nog 100 dagen...
    Het nieuwe deel wordt inderdaad het leukste gedeelte met alle geboorte-aankondigingen en foto's van onze kleintjes...

Pff, moet nog achter geboortekaartjes aan. Geen zin in (ben volgens mij de enige die daar niks aan vind...)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Child, ik heb ook nog geen kaartje...

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Klopt, elke dag is dr weer eentje erbij en dat terwijl ik nog maar 29 weken ben...

elke dag die stomme harde buiken, je blijft de tijd maar bij houden. Als het goed gaat komen ze om het uur... maar vooral de avonden komen ze vaak om de 15minuten alweer.

Daarbij dan sinds gister regelmatig erg gemene steken down under, volgens mij thv mijn baarmoedermond. Alsof die even gemeen samentrekt... hopelijk is dat geen werking van een korter wordende bmm... Daarom vind ik morgen de controle erg spannend.

Vanaf nu moet ik elke week...

ook heb ik het idee dat er minder leven in mijn buiik is sinds gister (maar gister drukke dag gehad) vandaag let ik er extra op, heb nog maar weinig gevoeld. We twijfelen of we hiermee tot morgen kunnen wachten....

nou al met al... het zwanger zijn is niet mijn ding.... Dat zal mij ook nooit weer gaan gebeuren.:)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    BB, gewoon meteen aan de bel trekken bij twijfel. Beter een keer teveel dan te weinig.

De steken die jij beschrijft down under thv je bmm herken ik wel. Heb ze regelmatig en gisteren tijdens een kleine wandeling net of er iets met een flinke naald zat te prikken. Voelde zachtgzegd niet lekker.

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Heb het ook al eens aan de VK gevraagd (heb van mezelf al korte BMM, dus vroeg het me ook af) maar ze zei dat dat het gewicht van de baarmoeder/het kindje was die er op begon te drukken...

In jouw geval zou ik toch maar even bellen BB, wat Skaya zegt, liever te vaak dan te weinig!!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ja, maar we twijfelen of dit tot morgen kan wachten omdat we dan toch moeten, dat is ff het geval.... maar ik hou t goed in de gaten...

jah indd dat gevoel jah;)

Deel Deze Pagina