Eindelijk mijn buikfotos erin kunnen zetten.. gekke verbinding als ik moet mailen vanaf me telefoon.. mja ze zijn er na lang wachten ik zie niet veel verschil met vorige week Ennuh, verder niet veel te melden haha Lekker op de bank met een filmpje! Ow nee, nr 2 alweer... hoezo verveling??
Jeetje, vanavond bericht gekregen dat een forumvriendinnetje (april mama's) die gisteravond/vannacht veel harde buiken had, nu aan de weeenremmers ligt en al een spuit heeft gekregen met longrijpers... Gelukkig helpen de weeenremmers, maar is wel ff flink schrikken!!!
@Yupgup dat soort verhalen zijn altijd schrikken wat vervelend voor der....... wens der maar veel sterkte, hopelijk blijven die weeen remmers goed werken
He bah, dat is altijd griezelig nieuws.. Maar hopen dat ze blijven werken.. Moet je toch niet aan denken...
Oh das eng vroeg yupgup, hoop dat t goed komt!!! Wbt mijn baan. Ik hoor maandag wanneer mijn laatste dag is. Ik hoop dat het nog ff duurt. Met mijn toenemende bi en lage suiker en bloeddruk moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet zie zitten om te solliciteren. En wie wil me nou??? Aan de andere kant nu al thuis komen te zitten.... We wachten wel even af. Sam ik ga naar je buik kijken. Truste!
Jeeeh, het nijntje pakje is gewoon schoon geworden en ziet er nog goed uit beetje jammer dat het verzonden werd met vlekken, maar we houden hem wel
@pat, beterschap! Ik hoop dat je er gauw vanaf bent... @an, leuk dat je taartenactie geslaagd is! @ludora, wat vervelend zeg dat je toch je baan kwijt bent... Pfoe, nu al weeënremmers, lijkt me zenuwslopend... Hopelijk slaat het goed bij haar aan en blijft dr ukkie lekker zitten! @miffy, fijn dat je die kleertjes schoon hebt gekregen. Scheelt toch een hoop gezeur. Heb je verder nog reactie gehad op je mail? Hier verder geen nieuws... Ga zo lekker slapen
Heb alles bijgelezen en was van plan te reageren maar merk dat ik toch écht te gaar ben dus ik duik mn bedje maar in.... Haha lekker nuttig berichtje he
Je weet dat de winter officieel net 2,5 week geleden begonnen is? Dus die duurt nog wel even Beterschap verder, hoop dat je je snel beter voelt!
leuke jas bij de Wehkamp! Gaat dat bet een dikke buik dan niet raar staan? Ben bang dat er hier ook nog een jas moet komen. Ludora ik weet nog niet of ik de kaart laat zien, we staan er met onze gezichten op. Ben er nog niet over uit of ik me ga showen haha. Komt vast nog wel Wat vervelend dat je je baan kwijt bent zeg! Bezigbijtje mooie blote buik hoor! Ik ga zo weer een foto door mn vriend laten maken en die zet ik dan weer bij de buikentopic. Vandaag 20 weken!!!!! Yupgup ik vind het leuk! Ik hou er wel van en vind het zeker niet te fel. Miffy wat zonde van die gele vlekken. Toch raar dat mensen dat zo durven op te sturen. Oh en gelukkig lees ik nu dat ze schoon zijn geworden. An leuk die taart en dat hij in de smaak viel Ik gister beetje te drukke dag, zat al 7 uur in het donker en noodweer in de auto. kw voor acht de trein naar Utrecht naar de stoffenmarkt. Van 9 tot half 1 flink lopen sjouwen en gelukkig met een trolley vol terug! Wat een goed idee was dat en we waren lang de enige niet! oh van die mooie stofjes gekocht, heel veel. Ik ga het nog wel op de foto zetten. Sommige waren 2,50 p.m, en de duurste denk ik 5 of 6 euro p.m. 4uur thuis, even snel in bad geweest en toen weer door naar sinterklaren/kers bij vriendinnen. Tegen tienen naar huis gegaan mn energie was op.. We hadden lootjes getrokken voor 15 euro en ik kreeg niet wat er op mn lijstje stond maar iets veel leukers! Een heel mooi zilveren armbandje met naamplaatje voor ons meissie. Zo lief! Zo nu buikfoto maken, mn kloffie uit en vanmiddag op verjaardag en morgen weer volop aan het werk. Oh ja mn vriend had gister toen ik thuis kwam het het hele huis schoongemaakt en het behang eraf gehaald in de babykamer. net vroeg'ie wanneer gaa we behangen? Haha ook hij wordt steeds enthousiaster
Ah bloem wat lief van je vriend! Fijn dat hij enthousiast wordt hihi. Wat ga je maken van je stofjes? Ben errug benieuwd. Hier ga ik alleen nog een rechttoe-rechtaan boxkleed maken, een patchwork hoes voor een mini-ligzak en een hoes voor voedingskussen. En wat tutlapjes. En de gordijnen inkorten en voeren, maar daar komt geen creativiteit aan te pas, bleeeegh...
@ miffy, altijd balen als je via marktplaats wat koopt waarvan de verkoper zegt dat het z.g.a.n. is. Ik had gister ook m'n shirtje die ik via mp had gekocht binnen. Zou ook zo goed als nieuw zijn alleen de superman print is niet zo heel mooi meer dus ook best wel balen. had nog een paar shirtjes gezien, maar durf het eigenlijk niet meer 2e hands te kopen. gelukkig zijn bij jou de vlekken eruit gegaan. @ ludora balen van je werk. Hopelijk vind je snel weer iets. Ik zelf werd helaas nergens meer aangenomen toen ik zwanger was. @ yupgup, er zijn niet echt bepaalde richtlijnen voor het plankje boven de commode. Wat gewoon handig is, is dat je er zelf goed bij kan, en dat als je kleine wat groter wordt hij z'n hoofdje er niet tegen kan stoten. Vandaag even een rustig dagje, ga weinig doen, zit vanwege iets bijhoorlijk in de stress kon er al niet van slapen, en toen ik sliep heb ik erover gedroomd en toen ik wakker werd zat ik alweer gelijk in de stress.
@miekr zonde is dat he?? als ik zelf kleren via mp verkoop doe ik het eerst grondig inspecteren en wassen voor het weggaat ik ben altijd heel eerlijk in mijn advertenties zo heb ik een luieremmer te koop staan, naja eerlijk is eerlijk die is niet helemaal wit meer omdat hij een tijdje buiten heeft gestaan dit had ik netjes in de advertentie vermeld wou iemand hem komen ophalen, komt ze naja hij is niet meer zo mooi wit he?? dat had u wel mogen vermelden...... maaar kleertjes via mp vind ik erg lastig heb 2 hele mooie jurkjes besteld, zijn echt super mooi, en dat nijntje setje kwam dus met vlekken binnen wel jammer dat je superman print niet zo mooi weer is, dat vind ik namelijk wel superstoer bij kleine jongetjes
Yupgup die dingen zijn misschien iets makkelijker om te maken maar de resultaen zijn natuurlijk wel erg leuk! Ik ga ook nog gordijnen naaien fuctia roze en misschien ook nog wel iets voor het aankleedkussen. De stofjes staan nu in mn album en er staat bij wat ik ervan ga maken. Verder staat er in mijn album een overzicht foto van mijn groeiende buik en die staat ook bij de buikentopic.
Dankje Miekr! Bloem mooie buik(reportage) en héééle mooie stofjes! Ben errug benieuwd naar het eindresultaat!
Supermooie stofjes Bloem! Ben jaloers, wou dat ik ook kleertjes ed kon naaien Heb tot nu toe alleen een knuffel genaaid, een uil die ik als deurstopper ga gebruiken (rijst onderin gedaan) Yupgup dat is schrikken zeg voor die meid! Hoop dat de weeeenremmers hun werk doen!
An, leuk dat je taartje in de smaak viel! Waren ze erg verrast? Ludora wat balen zeg van je baan.... Als je t niet ziet zittrn om nu alweer te moeten solliciteren en de financien laten t toe, gewoon lekker thuisblijven dan, genieten van je groeiende buikje!
Ah jammer bloem, misschien straks ooit, de kaart. Financien en werk, ik verdien vrij weinig, en als ik daarvan maar 70% krijg haar wel het wel echt moeilijk krijgen. Onze reserves gaan nu allemaal in de verbouwing, baby en babykamer zitten. Als ik me ziek meld hou ik wel 100%... Dus ik speel wel met de gedachte om mijn BI 'uit te buiten'. Vandaag nieuwjaarsborrel gehad bij schoonfamilie, 76 man!!!!! Drukhuk!! Niet eens in een tent hoor, alle meubels uit het ouderlijk huis en verspreid door het huis, van jong naar zou, soms al 4 generaties in1 kamer. Erg druk en vermoeiend, maar wel heel bijzonder.... Ik ga even liggen!!