Pff wat een nacht weer en wat een dromen... Straks nog maar eventjes bijslapen.. Zo naar de vk, hopelijk zijn de eiwitten in m'n urine nu minder.. En dan vanmiddag de nieuwe auto ophalen, altijd leuk Deel 4 komt er vandaag wel hoor, die paar berichtjes nog lukt zeker weten!!
Wat kan een mens belabberd slapen zeg. Rauwe keel van hoesten, neus die niet open gaat, ongewenst plassen tijdens het hoesten das helemaal waardeloos. Ik ga zo gewoon mijn eigen neusspray halen, jammer dan maar dit is ook geen leven. Er staat in de gebruiksaanwijzers dat je het wel mag gebruiken als je zwanger bent?? En toch raden ze het af? Snap ik niet echt maar goed. Zo eerst zoon naar school brengen en dan wachten tot 9.30uur want dan gaan de winkels pas open hier. Klaagbericht uit
Pffff.... ik lees dat ik niet de enige ben met een beroerde nacht. Deze nacht voor het eerst echt een paar uur wakker gelegen. "dan slaap je vanmiddag toch nog wat." zei manlief heel aardig. Maar dat gaat niet... ik moet mijn medewerker inwerken, de poetshulp komt.... dan kan ik echt geen uurtje gaan liggen. Dusssssj... maar even doorbijten vandaag. @Geboortekaartjes: wij hebben bij de drukker, waar we ook onze trouwkaarten hadden besteld, een heel leuk kaartje gezien!
Oehf balen elmo, ik ga straks op De bank wel weer paar uur plat. Eindelijk je kaartje gevonden je hebt nog tijd zat joh mijn nichtje heeft ze nu pas uitgekozen terwijl Ze volgende week is uitgerekend
Hihi net niet het volgende deel gehaald, maar wel bijna Hier redelijk geslapen, wel veel wakker vanwege pijn of moeten plassen maar dat wordt een beetje gewoon. Ik werd wakker en dacht: he bah volgens mij is het al bijna 7 uur dus dan zal de wekker zo wel gaan. Toen deed ik mn ogen open en was het pas 4 uur... heeeeerlijk gevoel als je dan nog lekker 3 uurtjes kunt slapen! Balen miffy dat je staafmixer is overleden. Ik heb er ook eentje van philips, heb m vooral veel gebruikt voor fruithapjes enzo. Gelukkig zijn die dingen niet zo duur Wat zullen we vandaag eens gaan doen? Heb geen zin om thuis te zitten maar wel veel last dus er zit niks anders op denk ik.. eens zien hoe ik vandaag mn zoontje weer ga bezighouden!
Goedemorgen! Hier ook steeds meer last met slapen... Heb ook opeens last van blauwe plekken aan de binnenkant van m'n bovenbenen, iemand een idee hoe dat kan?
o Tinie dat klinkt raar, geen idee hoe jij ineens aan blauwe plekken komt?? Iets te wild met je man misschien Haha nee hoor grapje. Ik zou gewoon in de gaten houden als ik jou was. Miffy balen van je staafmixer. Gaan jullie zelf voeding maken, of alles uit potje geve? Ik wil hier weer zelf maken, en denk erover om de avent stomer te kopen op mp. Vroeger deed ik het in pannen en staafmixer. Zo'n stoom/blender ding scheelt tijd
Ik weet het nog niet of ik veel zelf ga maken of ook veel gebruik ga maken van potjes. Ligt er aan of ik tegen die tijd alweer werk, ik vond potjes wel een uitkomst soms en dan vooral de potjes met de ingredienten die ik zelf niet zo snel zou maken omdat we het gewoon niet zo vaak/nooit eten (bijv pompoen en verschillende soorten vis). Zo'n stoom/blender ding weet ik niet of dat veel tijd scheelt.. ik heb geen vaatwasser dus ik zou al opzien tegen het afwassen
@pat Nee, ze komen echt uit het niets lijkt wel... Lijkt ook wel striae tussen te zitten. Wij hebben een stoomoven in de keuken, wil ook zelf potjes gaan maken. De steamer zag er wel grappig uit op de beurs, alleen zó duur!!
Hier komen er geen potjes in, ik eet geen kant en klaar eten en mijn kids dus ook niet. De oudste 2 hebben lang borstvoeding gehad en bij hen was het advies nog om pas met 6 maanden te gaan bijvoeden en daar ga ik me nu gewoon weer aan houden. Dan krijgt deze kleine smurf ook gelijk Rapley, scheelt een hoop werk
Verder op: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/342238-mei-2012-mamas-deel-iiii.html