mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ludora, wowww dat zijn wel een hoop mensen in 1 huis!! Is wel een groot huis dan?

Bloem, mooi hoor!!! Ik doe het je niet na! Ben benieuwd naar je resultaten!

Miekr, probeer je een beetje rustig te blijven?! Hoop dat de stress snel verholpen wordt of verdwijnt.

Hier heb ik me toch maar opgegeven voor een korte zw-cursus. Wilde eerst niet, maar heb me bedacht. Kan beter spijt hebben het wel gedaan te hebben dan spijt hebben dat ik het niet gedaan heb. ;) Klinkt logisch heh ahahah!

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ludora, ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik weet wel dat het UWV bij zwangeren niet streng is met ziekmeldingen.

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Skaya: Dat was ook mijn gedachte. Wist niet of het nuttig was,zo'n cursus maar wou idd geen spijt achteraf hebben, dus ook voor zekerheid maar opgegeven.
    Ben er wel blij om. Mijne begint waarschijnlijk volgende maand. (man gaat niet mee. ik kon kiezen uit 5x partnerloze cursus of 9x met partner. ik vind 9x echt niet nodig, dus ik ga zelf maar heen)

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    wauw Bloem! Wat een leuke ontwikkeling om te zien!
    @Skaya&Child, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen bij de pufclub. Hier mag/gaat mn kerel elke laatste keer van de maand mee. In principe mag ik ook een vriendin of familielid meenemen, maar die wonen ook niet echt in de buurt. En als hij een keertje niet wil is dat wat mij betreft prima.
    @ludora, pfoe! dat lijkt me een drukke bedoening! Waar halen ze al die mensen vandaan!:D

Ik zal es effe kieke wanneer ik weer een buikfoto kan maken ;) Misschien vanavond na de frietjes:p

5. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo meiden, lekker druk geweest, babykamer leeg gemaakt, de keukenkastjes helemaal uitgezocht, schoongemaakt en opnieuw ingedeeld. Speelgoed van de kids uitgezocht en opgeruimd, dus lekker bezig geweest.

Zometeen misschien nog even behang afhalen in de babykamer, het blijft roepen he? ;)

6. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hoi dames,

@Yupgup, ik vind het kamertje erg mooie geworden, zeker niet te fel. Wat naar van je forumvriendinnetje, hopelijk blijft het kindje nog heel lang zitten.
    @Bloem, wat leuk al die stofjes. Ik werd moe van je verhaal hihi, ben benieuwd naar wat je ervan gaat maken.
    @Ludoro, vervelend dat je je baan kwijt bent. Ik snap wel dat je aan ziek melden denkt, je ging toch sowieso minder werken door de BI? En leuk een nieuwjaarsreceptie, lekker druk!
    @Sam, leuk die buikfoto's je ziet de ontwikkeling erg mooi.
    @Miffy, gelukkig heb je de kleertjes schoon gekregen, netjes was het niet.
    @Skaya, leuk dat je een cursus gaat doen. Helaas krijg ik amper een vergoeding van de verzekering dus doe ik maar niks.
    @Dribbel, lekker poetsdrift, hier vandaag ook ;)

7. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Bedankt voor de tip!! Ik ga het aan mijn man doorgeven want die gaat schilderen. Ben er zelf helemaal niet goed in, haha.
    Heb je een foto van jullie babykamer? Ben benieuwd!!

Heitjekarweitje, we zijn naar New Kids Nitro geweest ;) Viel nog niet tegen, vond m nog best grappig :D
    Haha, huisje is idd kaal dan he. Weer eventjes wennen.

Mamajolanda, alvast succes morgen met de 20 weken echo!

Child, 120 dagen klinkt idd wel erg kort :$ :D

Priscilla, lekker gegeten gisteravond?

Ludora, wat balen van je baan zeg :(

Minkie, leuk dat je een meeting hebt gehad met Joas!!

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    2,5week maar:$ ow het voelt al echt veel langer:x

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    pfffff ik ben de hele middag al niet lekker
    hoofdpijn, misselijk, koortsig(temp was 37.6), buikpijn (versnelde stoelgang)
    heb dus helemaal niks uitgevoerd vandaag en alleen maar op de bank gezeten
    ik kan ook helemaal niks hebben.....
    bah bah bah
    en we zouden vandaag nog wel lekker gaan wandelen, naja dat gaat ook niet door

10. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Hallo meiden!!

Haha die pufcursus is echt niet voor mij weggelegd begin er dus echt niet aan!! Maar ieder voor zich natuurlijk hier gister visite gehad vriendin en vriend van ons en natuurlijk kinderwagencombi en badsetje in de babykamer gezet en in elkaar natuurlijk!!
    Vandaag nog even wezen shoppen voor lakentjes en moltonhoeslakens en hydrofiele luiers, washandjes maar 4 uur winkelen is zwaar!!!
    Pfff dat kan ik niet meer hoor hb twee x tussendoor gezeten en gedronken maar de kleine man vond t niet leuk bleef schoppen en draaien!! (dat gevoel is dan weer wel geweldig)
    Nou meiden ik ga ff bankhangen en morgen horen jullie hoe mn 20 weken echo was!!! Bedankt voor de gelukswensen!! Hihi

Liefs!!!!

11. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ik heb vannacht met een ui geslapen, vandaag stuk minder snotterig hiep hoi. en hoofdpijn is weg eindelijk.

Verder meiden jullie praten zo snel en veel, had vanmorgen gekeken en nu weer en raak eigenlijk het verhaal zo snel kwijt zodra ik het gaat lezen.

Ik probeer het ff

yupgup wat een super coole kamer, en het is zekers niet te fel!

Ludora de uwv is idd niet moeilijk met zwangeren. Ze waren bij mij ook erg meegaand en ik moest me echt ziek melden als het BI erger werd. Dit om erger te voorkomen denk ik.

Euhm nijntje, wat een rotstreek is dat he, ik heb dat ook een keertje gehad met een pakje, ook gele vlekken erop die ik er gelukkig eruit hebt gekregen, ook een mailtje terug gestuurd maar ze nemen niet eens de moeite om te excuseren.

eum, hier net de babykamer gedweild, en alvast de spullen erin gezet. pfffffft wat duurt het wachten op het kamertje dan lang.

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Miffy, beterschap.
    @Mamajolanda, ja winkelen is echt een opgave nu! Merk het ook wel, moet steeds rusten, drinken of plassen :D

@All, Jippie wij hebben ook de babykamer besteld :D Het is deze geworden. Ledikant - Commode - Hanglegkast Dover | TWF | Baby-Dump
    Ik vond het nog best een opgave om te kiezen hoor.

Verder voel ik de baby echt supergoed de schopjes zijn soms zelf vervelend. Rare vraag maar beweegt de baby ook in de slaap? Want soms voel ik de baby erg vaak en denk dan slaapt hij niet ofzo :D

13. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    vandaag helemaal niks gedaan.

Bij ons is de babykamer natuurlijk al helemaal klaar. Vorig jaar hebben we hem helemaal opgeknapt voor als owen zou komen en aangezien we nu weer een jongen krijgen ga ik de kamer niet meer veranderen.
    Wij moeten nu de jongenskamer veranderen. naja nwe gordijnen kopen en een ander ledikantje en kast voor Owen. Dan ook nog wat speelgoed verkopen waar Devin toch niet meer mee speelt, want die kamer staat nu evengoed helemaal vol.

@ mijn stress is helemaal niet goed voor me, blijf maar harde buiken houden, maar voel gelukkig ons kanjertje wel bewegen. Maar die stress zal nog wel even blijven aangezien we pas de 24e horen of het nog slechter zal gaan bij ons of niet.

14. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Miffy: Gelukkig maar dat je de vlekken eruit hebt gekregen, je snapt tocht niet dat mensen het zo op sturen!
    Skaya: Veel succes met de zwangerschapscursus!

Child: Jij gaat ook zie dus ook veel succes!

Zelf heb ik gekozen voor zwangerschapsyoga en zwangerschapszwemmen, heb er zin in!

Dribbel: Lekker hoor aan het opruimen en beginnen met klussen!

Mamajolanda: Veel succes en plezier morgen bij de echo!

Pat: Gelukkig maar weer dat je je weer wat beter voelt!

Miekr: Een dagje niksen is ook wel lekker. Probeer wel te blijven ontspannen he, niet teveel piekeren.

Hier: De babykamer is bijna klaar, behang zit erop, de vloer ligt erin, de plinten zitten er ook weer op. Van de week de plinten nog even schilderen en dan is het helemaal klaar. Vrijdag kunnen we het kamertje ophalen dus dan kunnen we het zaterdag gaan opbouwen en inrichten. Zo'n zin in ben benieuwd hoe het allemaal gaat staan! Vanmiddag en vanavond lekker weggeweest met onze neefjes, even bowlen en pannenkoeken eten, altijd gezellig en lekker.
    Nou even boer zoekt vrouw kijken en morgen mogen weer werken, nog geen zin in!

15. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Heitje het is niet zo heel moeilijk hoor en als je al een knuffel en een uil genaaid heb heb je er vast wel aanleg voor toch?

Ik maak wel weer een foto als ik iets af heb. Ik denk dat ik eerst met een dekentje begin.

Ludora, vooruit dan! Voor de nieuwsgierigen onder ons, ik zet 1 dag mn kaart in mn album, mn vriend wil anoniem blijven.

Mamajolanda succes morgen, geniet ervan!

Miffy vervelend gaat het al wat beter? Moest wel lachen om je uitspraak versnelde stoelgang. Mooie verwoordig die kende ik nog niet :)

Cullen mooi kamertje!

Almah ben benieuwd naar het kamertje, maak je een foto?

Vandaag bij ouders en schoonouder trouwkaartje langs gebracht en gevraagd of ze willen getuigen. Daarna naar schoonzus en die gaf een hele zak vol met kleertjes mee, van haar tweeling meiden die al bijna 6 zijn. Heel veel rompertjes, verschillende maten, 4 badpakjes en nog wat shirtjes, rokjes jurkjes. Daarna door op verjaardag bij mijn zus en daar was mn ander zus ook en toen de laatste kaartjes gegeven. Ze vonden het allemaal erg leuk. De kinderen ook, want die kunnen die dag niet naar school haha.

Nou morgen weer gewoon te werk. De knop moet nog wel even om hoor na bijna 4 weken vakantie. Eerst natuurlijk dat gedoe met de vijfde ziekte en daarna 2 weken kerstvakantie. Vind het wel weer erg leuk om de kinderen te zien.

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Cullen: leuke kamer! Ik vond het ook zo lastig. Die van ons is wat lichter grijs.

Verder vandaag een mindere dag. Vannacht veel bandenpijn met draaien in bed. Slaap laatste dagen ook wat slechter. Kan geen lekkere houding vinden.
    En vanmiddag met de hond naar het bos gegaan, maar ging toch niet zoals normaal, waren nog niet lang onderweg en kreeg me toch een pijn! Jahoor, weer me banden.. Af en toe ff op een boom gaan zitten haha Dus hebben er wat langer over gedaan. En daarna ff op de bank languit. Bah wat viel dat tegen.
    Onze frummel is vandaag ook erg bewegelijk, vooral veel aan het draaien. En ligt dat aan mij, of voelt dat toch niet altijd even prettig? Hier soms vooral erg hoog, onder me navel enzo, voelt niet echt super...

En nu zit ik alleen op de bank, man is gamen (met toestemming) Ga zo denk ik lekker me pyama aandoen en filmpje opzetten. Lekkere meidenfilm ofzo, nu kan het! Hahaa

Hebben trouwens gisteren een Dolce Gusto aangeschaft. Ik drink zelf totaal geen koffie, maar toen ik zag dat je er ook chocolademelk en ijsthee mee kan zetten was ik verkocht! En mijn man dolblij met al zijn verschillende soorten koffie, cappucino e.d.
    Dus ons koffiezetapparaat staat nu in de voorraadkast hahaaa

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @bloem
    ja ik zocht een nette manier om het te omschrijven, vond versnelde stoelgang wel toepasselijk hihihihihi
    voel me nog steeds beroerd.....
    vriendlief is wel lief, verzorgt me al sinds een uur of 5

18. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat is lief van je vriend, heb je dan net even nodig. Beterschap.

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi cullen en sam, hier is het bewegen ook niet altijd even fijn hoor. Een bepaald plekje in mijn zij is heeel irritant en als hij helemaal rechts in de buik zit, moet ik hem daar ook even wegduwen. Krijg dan zo'n 'drukgevoel', alsof ie klem zit.

Voorheen voelde ik hem ook niet als ik stond/liep, maar de laatste twee weken zijn zijn schopjes zo hard geworden dat ik er soms van schrik haha. Loop je daar lekker... *PLOK* in je zij oefff

Wat leuk, bijna iedereen is nu wel met het kamertje bezig he!! Gaaf!

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch

Deel Deze Pagina