Tjonge wat kletsen jullie veel zeg. Sorry maar heb niet alles bijgelezen. Zie dat heel veel babykamertjes al bijna af zijn. Hier krijgt Ky een nieuwe kamer en de baby gaat dan in haar kamer. Maar eerst willen wij een dakkapel op zolder plaatsen en dan gaan wij op zolder slapen. Maar dat gebeurt pas als het weer wat mooier weer word. We hebben geen haast, de kleine slaapt de 1e mnd toch bij ons op de kamer. BB gaat ook steeds beter qua misselijkheid. Succes morgen met de controle. Nog iemand met een goede 20 wkn echo. Gefeliciteerd. Is nu iedereen geweest? Verder is mn geheugen een zeef. Dus sorry. Hier van het weekend toch maar eens gaan kijken voor een andere kinderwagen. We hebben een cruiser van x adventure, maar daar past wss geen maxi cosi op en geen plankje achter. En dat is met twee toch wel makkelijk. Dus ben me nu aan het orienteren voor een Quinny speedi. Moet zo weer gaan werken, dus aub niet teveel kletsen.
Elmo: leuke vakantie gehad? Waar ben je ook alweer heen geweest? Nijntje: succes met je presentatie en tentamen vanavond! En wat balen dat dat rokje zo ugly is zeg! An: yaiks, met de hand wassen is ook niet alles! Succes ermee! Hier vandaag ook 21 weken! Nu echt goed over de helft he, jeujj! Miffy, lekker hoor een opgeruimd huis! Essiee, zwanger en fit was hier helaas al vol... Maar heb iets vergelijkbaars bij de GGD gevonden... BB, super als je je door de lollies beter voelt! Niet bang worden dat je weer misselijk wordt, is zonde om daaraan te denken op t moment dat je je goed voelt. Probeer daar lekker van te genieten! En zal ff bij het clubje kijken zo... Minkie, idd goed bezig!
Zo hier lekker bezig met behang afstomen in de babykamer, er is 1 wand bijna klaar! Jeej! Verder aanstaande donderdag om 13.00 uur afspraak voor een 3d-echo van ons mannetje. Eens kijken of het nog steeds een knul is
Nu misselijk, maar zit aan een lolly hopelijk zakt het zo weg,,,, ik heb een nieuw idee voor geb. kaartje gevonden! ga m in club posten Graag jullie mening...
Zie dat er meer mensen moeite hebben met slapen. Ik heb vooral als ik vrij ben dat ik pas tegen de morgen echt goed in slaap val. Snachts is een drama, veel wakker en niet lekker kunnen liggen. Als ik moet werken ben ik gewoon gaar.. mja.. Mannetje is ziek thuis, issie nooit, maar hij is echt doodop en hoofdpijn, ligt koortsig. Dus lekker nog ff samen. Gaan vanavond poging doen om behang af te halen. En misschien morgen poging tot behangen, ligt eraan hoe hij zich voelt, want ik kan niet behangen! Nou ja, nog nooit gedaan, maar lijkt me zo onhandig! Geef mij maar verf! Haha En strakjes lekker ff op internet struinen, wil een voedingskussen bestellen. Iemand tips welke goed zijn en welke niet? En waar ze leuke hoezen hebben natuurlijk! Morgen langs de Hema om me spulletjes op te halen (rompertjes maar 5056) En die broeken zie ik gewoon op de site staan hoor. Als je mazzel hebt passen ze goed! En voor die prijs...!!
dit is die link voor die broeken hmmmm hij doet het niet via dameskleren en dan mama basics daar staat hij tussen
Ik heb een limegroen aankleedkussen van babydump. En hoezen van hema en babydump. Eigenlijk maakt de kleur van het aankleedkussen niet zoveel uit want je hebt er toch een hoes en in het begin misschien ook een hydrofiel op liggen.
veel voedingskussen staan er ook op mp. Ik heb er een gekregen van mijn buurvrouw die hem (even) niet nodig heeft. Hoezen die van de hema zijn niet duur en gewoon goed.
ik ga het proberen uit te leggen ga naar hema.nl klik boven aan op: online winkelen daarna op de afbeelding: dames kleding daarna aan de linkerkant in het rijtje: mamabasics aanklikken dan staat hij meteen boven aan als het goed is
ik vind hem ook alleen maar via de dames kleding op deze manier hoor als je anders zoekt vind ik hem niet