@ Bloem, gezien!!! Leuk !!!! @ Pearl, dat is niet fijn!! Doe voorzichtig hoor!! Je lijf is nu al zo hard aan t werk!! @ Daro, jaaaah schattig he, ik heb zaterdag ook een broekje gekocht!! Zooooo lief. Beterschap met je kleintje! @Mamajolanda jeeeejh allles goed!!! Eigenwijs is ook wijs he!! @ BB, voordeel van 2 beebs.... pfff bijzonder, heel bijzonder, maar of ik het een voordeel zou noemen, meid je hebt het tot nu toe al zo zwaar gehad!! Voordeel niet het goede woord @ Essie, ik ga 1 feb beginnen met zwanger en fit, 10 avonden. Ik heb in april een BV bijeenkomst. Zit alleen nog te denken om ook Yoga te gaan doen..... @ Sam, ik slaap, 'afkloppen' best goed voor mijn doen. soms wat minder, maar ik blijf zo moe dat slapen het minste probleem is. Wat mij wel geholpen heeft, heb best last van insomnia gehad, is etherische olie, pure lavendel op mijn kussen, en dan lekker wat ademhalingsoefeningen, naar je buik ademen zeg maar. Dan ging het redelijk.... @ Daydreamer: Hoi WBT mijn werk, helaas nog niet veel duidelijker geworden vandaag. Het is zo dat ik een week van te voren te horen ga krijgen wanneer ik weg moet. Niet fijn die onzekerheid.... Ik ga ff koken, dadelijk in de club kijken!!
Hebben meer mensen last van het avondeten? Ik kan dat moeilijk verdragen.. Als ik maar iets teveel gegeten heb, heb ik de hele avond last van mn maag en maagzuur. Lijkt me sterk dat mn maag nu al in de verdrukking zit... BB. Uwv heeft mij ook gebeld en stelde wat vragen en bellen de eerste week van maart weer terug om te kijken hoe het er dan voor staat... Stelt dus niet echt veel voor...
essie; ik heb al een aantal weken last van maagzuur. Komt door je bm die hoger komt en zo het eea verdrutk (aldus me gyn) maar er is goede medicatie voor hoor! Antagel zou je bij de apotheek zelf kunnen halen/proberen. Als dat niet werkt bij je verlos/gyn medicatie op recept vragen!! ik eet geen avondeten maar heb t dus ook. Ook vooral de avond. Maar kan komen omdat dan mijn medicatie uitwerkt en ik hem pas h9 weer inneem. Ludora; ja 2ling heeft zeker ook nadelen wbt de zwangerschap alles is net ff wat zwaarder. De misselijkheid had ik denk met eentje ook gehad hoor, alleen misschien nu net wat erger ik heb de broek besteld, nu hopen dat hij past, t word morgen bezorgd!
@mamajolanda of via picasa proberen!! @elmo genieten heh dat bewegen van de uk!! @pearls schrikken meis.. getsie bloed... @daro beterschap voor je zoon en helemaal niet erg dat je alsnog moet shoppen!! @mamajolanda gelukkig is de echo goed!! gefeliciteerd!! @miekr... hm nu ga ik me zorgen maken!! kop op meis!! @minkie succes met de verbouwing!! @nijntje succes vanaaf!!!! @miffy succes met je schoonmoeder!! @bb gelukkig minder misselijk @heitje gefeliciteerd met 21 weken!! @dribbel wat leuk bijna 3d echo!! @daydreamer: HOI!!! @ludora succes met die onzekerheid!! heel vervelend @hier idd ook slecht slapen en hele drukke werkdag achter de rug.. ben gesloopt nu!! morgen muurtje afmaken en dan kunnen we gaan verven, muurschildering, andere vloer, meubel verven en erin en dan klaaaaaaaar kijk er nu al naar uit hihi
@ Priscilla: leukk!! Wat crea allemaal zeg!! Hier heb ik weer wat geks hoor.. Lijkt wel of me bm mond af en toe samentrekt ofzo, of zou de kleine zo laag kunnen liggen en ertegen schoppen? Het is niet echt een prettig gevoel zegmaar. Maar de angst dat er iets anders is blijft toch wel een beetje... Hebben trouwens het behang van de muur! Jajaaa! Hoop dat morgen ofzo het fotobehang binnen komt (10 dagen levertijd zijn toch echt al voorbij!!) En morgen alvast de andere muur behangen! Eindelijk een beginnetje...
dank je sam! hij is gemaakt door schoonmoeder hoor is het behang er nog niet balen zeg!! wel lekker als je begint aan het opknappen heh dan begint het langzaam ergens op te lijken
@sam hier word er ook tegen mijn baarmoedermond geschopt, voelt heel raar aan kan het niet echt omschrijven
Ik heb hier niet vermeld waar de stress door komt. heeft in de prive sfeer te maken. En wat ik in het weekend dacht niet erger te kunnen, kwam ik er vandaag achter dat het nog veel erger kon.
MamaJolanda: Gefeliciteerd met de goede echo! Ilonka: Mijn baby beweegt ook nog niet zoveel, af en toe een schopje, maar die voel ik nog niet aan de buitenkant dus vriendlief kan ook nog niet voelen. Ik heb de placenta aan mijn buikkant zitten dus die houdt nog een hoop tegen. AN: Vervelend geen wasmachine, maar goed beter nu dan als straks de kleine er is. Nijntje: Succes met leren, presenteren en je tentamen. BB: Mooi dat het beter gaat, geniet van je goede dagen laat ze niet bederven door angst voor slechte dagen! Dribbel: Het begin van de babykamer is er. Miffy: Sportief hoor boodschappen doen op de fiets. Sam4hope: Beterschap voor je mannetje. Essie: Ook ik heb veel last van maagzuur, maar heb een flesje Gaviscon in de kast staan en dat helpt er goed tegen . Priscilla: Gaaf hemeltje!! Voor de liefhebbers ik heb een buikfoto geplaatst in het buikfoto topic. Ook heb ik foto's van onze babykamer in mijn prive fotoalbum gezet, dus als je ze graag wil zien stuur me dan even een vriendschapsverzoek. Van het weekend mijn bestelling van de Wehkamp binnen gekregen, een rokje, zwarte broek en een shirt, de zwarte broek zat zo lekker dat ik er nog een besteld heb deze komt morgen binnen met nog een T-shirt. Verder had ik nog 2 shirts gescoort bij de Prenetal dus voorlopig kom ik de zwangerschap wel weer door tot het mooie weer komt!
@ Miffy: dan ga ik er maar vanuit dat dat het is, voelt inderdaad echt heel vreemd aan, en niet prettig! Het zit zoww laag..
dat klinkt niet goed, hoop dat je je snel beter voelt!! mocht je willen praten, weet dat we er voor je zijn en pb-en kan ook altijd!
Oké dank je wel! Moet morgen toch naar de vk dus kan het haar ook even vragen. Ti's echt heel vervelend en zat er ook echt aan te denken om Savonds geen warm eten meer te nemen na brood heb ik er geen last van.. Bedankt voor de tip!!
Stress is nooit leuk, en nu je zwanger bent kan je het al helemaal niet gebruiken! Hoop voor je dat het snel weer verleden tijd mag zijn! Mocht je het kwijt willen, we zijn er hoor Dikke knuffel!
@ Miekr sterkte meis!! @ Priscilla mooi hemeltje! Heel leuk! @ Essie, MELK (zuivel) tegen maagzuur helpt bij mij heeeel goed. Zou dat eerst even proberen voor je aan de medicijnen gaat... En geen koffie meer en geen drank met bubbels drinken. Scherp/gekruid of vet kan ook voor maagzuur zorgen, hou het eten zo neutraal mogelijk. @ Sam, hier ook 'last' van de baarmoedermond hoor... Heb inmiddels op een echo gezien dat hij er dan met zijn hoofd tegenaan loopt te beuken terwijl hij bovenaan afzet (oef). Zal straks nog wat worden als ie groter wordt en met zijn voetjes bij m'n maag/ribben kan Hier vandaag bij mijn vorige opdrachtgever geweest (stage), was gezellig. Eenmaal thuis werd ik gebeld door 2 uitzendbureaus nav een paar sollicitaties. Zou toch mooi zijn als ik nu nog werk vind! (hoop er maar niet te veel op)