Naar gevoel he? En als ik dan ben geweest dan doet het nog even pijn Lekker rusten jij, ik was ondanks mijn slechte nacht en vermoeidheid opeens aan het stofzuigen Zou dat nesteldrang zijn haha, ik mag absoluut niet stofzuigen van de bekkentherapeut. 34 weken gaat me iets te hard maar over 2 dagen ben ik 5,5 maand en dan nog 3,5 maand, dat klinkt ook kort.
Ik moet de test ook doen omdat er suikerziekte in de fam. voorkomt verder had ik in het begin een hele hoge glucose-uitslag die bleek later wel goed te zijn maar ze doen de test nu voor de zekerheid. Ik hoor dus verhalen van 500 ml of 1 lt drankje. Verder zei de vk dat de test het beste tussen de 24 en 28 gedaan kon worden, ik geloof niet dat ze het over een verschil had hierin. Nou hopelijk is alles dik in orde bij ons allen
Nee, ik heb mijn urine al 3x laten controleren sinds ik zwanger ben. Het heeft echt te maken met te lang de plas ophouden
@ cullen: het is opzich best een compacte stoel hoor! hij zit heerlijk. ik bof gewoon heel erg dat alle slaapkamers in dit huis flink zijn. ik ga eens de rolgordijnen op maat snijden... morgen kan vriendlief ze ophangen voor me JEEJ dan nog een lampje ophangen, stoeltje plaatsen en wachten op nog 1 à 2 details... verder ISSIE AF! foto's zal ik snel plaatsen!
pffff hier net over lopen geven denk door vermoeidheid ben echt gesloopt maar kan gewoon niet slapen vriendlief is wel heel lief voor me tussen het xboxen door hihihihi
Hmm ik meen dat ze zei 2x die test. Ik moet hem ook ivm hoger bmi zat net op de grens, maar ben al best veel aangekomen sinds ik zwanger ben dus ook ik moet eraan geloven... Ik moet volgende week ben dan ruim 23weken zwanger. Vanmorgen ziekenhuis hiervoor gebeld maar kon gewoon langs komen, ga dus gelijk maandag maar... Ik weet niet hoeveel suikerwater je moet drinken, zal zo is op de site van ons ziekenhuis kijken en anders morgen als ik aan het werk ben dan kan ik via intranet de protocollen inzien...
@heitje hihi ben jij al gevraagd dan? @ilonka succes met het sloopwerk! @sam en hoe ziet het eruit met behang erop? @bb gelukkig is alles goed!! @cullen.. jah hij moest er wel om lachen haha @beweging voelen, hier de ene dag meer dan de andere en ook niet altijd als ik ga rusten.. komt vanzelf wel goed haha vandaag ffies een broek gekocht voor zw yoga en andere werkschoenen, schoonpa heeft de hond opgehaald en is er iets van 2 uur mee gaan lopen ofzo haha dus die is helemaal bek af.. uhm de hond heh!! ik ga ffies rustig aan doen ben bekaf!!
Cullen hier precies hetzelfde hoor! Ook buikpijn als ik te lang wacht met naar de wc gaan, vooral 's ochtends als ik een tijd niet heb geplast, doet echt een tijdje zeer daarna! Heb ook al laten testen op blaasontsteking maar dat is t niet....miss teveel druk op de banden ofzo? En weet dat ons meisje heel vaak met haar voetjes bij mn blaas ligt.... Ik ga gauw weer verder met behangen, anders droogt mn lijm uit en dat willen we niet hebben
@ Priscilla: nou mijn man is voor het eerst in zijn leven gaan behangen en moet zeggen het zit er keurig op! Naden precies tegen elkaar enzo. Nou maar voor hem hopen dat het niet nog inkrimpt.. En het fotobehang hebben we net ff nog voor gebeld om toch maar een grotere maat door te geven, dan moeten we wel wat knippen en snijden maar anders komen er gekleurde stroken naast en zag er op paint niet zo mooi uit.. Dus ben benieuwd. Zou eigenlijk zaterdag worden geleverd, maar of dat nog zo is? Morgen nog een klein stukje groen erbij, onder schuine muur, want die is dankzij logee zwart ipv wit.. :x Als het zover is maak ik zeker foto's en komen die hier ook wel te staan! Over pijn in blaas bij lang ophouden, hier precies hetzelfde hoor! En geen blaasontsteking hoor! Is gewoon de druk. Kan het op me werk testen scheelt weer tripjes naar de huisarts. Geloof alleen niet dat het echt de bedoeling is he, mja.. die ene keer Ik begin af en toe ook last van me rug en stuitje te krijgen. Las er bij meerdere al over. Of een slapende kont als ik te lang stilzit.. ook nog niet eerder gehad Mijn bestelling bij de Hema was al wel binnen, maar tussen de lading van 8 containers.. 'wil u even wachten?' Ja prima, na 15 min kwam haar collega dat het toch wat langer kon duren. Ah joh meiden doe op je gemak, ik kom van de week wel weer een keer binnenwaaien! Hahaaa
even een vraag: zijn jullie al bezig met je aantal werkuren na je verlof? ik heb net zitten rekenen en mijn manager een mail gestuurd. ik werk nu 36 uur (vrijdagmiddag vrij) en heb een voorstel gedaan: 32 uur, de woensdag vanuit huis en vrijdags vrij. We hadden het er al over gehad dat er misschien iemand bij komt ter ondersteuning dus dat zou perfect uitkomen. die pakt dan op woensdag en vrijdag mooi mijn bureau (daar is al een tekort aan) en dan kunnen we lekker financieel goed boeren, maar wel de kleine maar 2 dagen naar een vriendin brengen. maandag gaat mijn moeder de ene week oppassen en de andere week mijn vriend dinsdag naar vriendin (gastouder) woensdag werk ik thuis donderdag naar vriendin vrijdag ik zou toppie zijn!!
Veel behang- en klusverhalen, goed bezig meiden! (of jullie mannen ) @Pijn bij lang plas ophouden, herken ik wel. Volgens mij is het nog een extra teken van mijn lichaam dat ik op tijd naar de wc moet als ik moet. Net of er anders teveel spanning op komt ofzo. Heb vandaag een telefonische intake van de kraamzorg gehad. Geen gekke dingen, er was ook niet veel veranderd sinds de vorige keer. Heb een voorkeur opgegeven voor dezelfde kraamverzorgster, dus wie weet En nu heb ik honger!!! Heb al 5 koekjes op, maar dat vult natuurlijk niet helemaal...
Werkuren na mijn verlof blijven hetzelfde als dat ze nu zijn, nog minder werken zou wel heel weinig zijn
Hoop dat ik werk kan vinden voor ergens tussen de 24 of 32 uur. Minder kan niet uit wbt opvang, en meer wil ik niet. Net boodschappen gedaan, maar had dat kratje pils in de auto moeten laten staan! Eigenwijs als ik ben nam ik hem toch mee naar boven... Pfoe. Nu moe.
Ik werk nu fulltime 36 uur, maar in de zorg, dus soms ook wel meer! Haha Na mijn verlof ga ik 28u werken, voor mij een hele omschakeling hoor! En dan gastouderopvang (morgen gesprek) en mijn schoonouders stelde van het weekend voor dat de kleine zeker ook wel eens naar hun mag komen. Maar wil niet dat ze zich verplicht voelen. Dus heb er daarom nooit naar gevraagd. Maar wel heel lief!
Niet zo slim he? Maar herken het wel. Ach doe ik wel ff!! En daarna mag je er mooi voor boeten!! Ga voor je duimen dat je werk kan vinden waar je naar op zoek bent!!
Bij welke grens qua BMI doen ze eigenlijk zo'n test? Als je al iets boven 25 zit of hoger? En ben jij veel aangekomen? Ik had voor zwangerschap BMI 33. Ben nu al 8 kg aangekomen Valt me best tegen. Maar let nu wel extra goed op eten (in december wat minder gedaan) dus hoop het nu stabiel te krijgen/houden. Mijn baarmoeder zat al wel ruim 5 cm. boven navel. Leek mij vrij hoog maar volgens VK is het goed. Ach, zolang het kindje het maar goed heeft