mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Dat is per regio verschillend denk ik. Mijn verloskundige wist hier niks vanaf.

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Het heeft met de ARBO-eisen van ambulance-verzorgers te maken. En dat lijkt mij niet per regio verschillend toch?

Ik wist inderdaad dat ik niet boven mocht bevallen, dus hoefde verder mijn eigen beeld niet bij te stellen haha. (snap dat als je het niet weet, het best een teleurstelling kan zijn)

@BB: Je topic gelezen maar heb er geen verstand van. Wel heel erg vervelend zeg! Sterkte!

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Zit regelmatig in de fotoboeken op internet te neuzen. lekker wegdromen.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    nee hoor overal. Is indd voor als je met ambu moet onverhoopt....

5. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Bezigbijtje wat vervelend nou. Ik heb niet gereageerd op je topic, ik weet er niet veel vanaf.

Cullen ik heb ook regelmatig buik/blaaspijn hoor en ook vooral als ik te lang niet naar de wc ben geweest. Dan loop ik er zelf moeilijk van.

Vannacht "bevallen" van mn kind, het was er met een paar tellen zonder pijn :D:D.

6. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Katten: Die van mij heten Misty, Minoes, Mindy & Rednex.

Miffy: Wat vreselijk voor je vriendin. Heel veel sterkte.

Ilonka: Jeetje dat is niet mis zeg, hopen maar dat de bestralingen helpen!

Priscilla: Leuke manier om je vriend tijd vrij te laten maken voor de babykamer!

Klusser: Hebben de monsters nog geholpen?
    Jeetje wat zijn jullie allemaal nog laat op zeg, ik lag allang op 1 oor gisteravond!

BB: Lekker hoor weer een goede controle.

Yupgup: Laat je even een foto zien van je boxkleed? Creatief hoor.

Cullen: Ook ik krijg buikpijn als ik te lang wacht met naar de WC gaan.

Viev: Fijn dat de controle weer goed was!

Werken: Ik werk op het moment 36 uur, 4 dagen van 9 uur. Naar mijn verlof ga ik 24 uur werken en dan 3 dagen van 8 uur. Dus hoef dan maar voor 3 dagen oppas te regelen.

Volgens mij is iedereen inmiddels de 20 weken gepasseerd dus we kunnen weer met ons allen gaan aftellen! Wat gaat de tijd toch snel! :D

Nou weer helemaal bijgelezen en intussen mijn eten ook binnen. Lekker hoor als vriendlief er niet is kan ik gewoon achter de lap-top eten.
    Nou me eigen even in ouwe kloffie steken en dan mag ik gaan schilderen op de babykamer. Mijn vriend had alles al geschuurd dus dat hoef ik lekker niet meer te doen. Ik kom vanavond nog wel een keer aanwaaien na het schilderen.

7. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Vreemd dat mijn verloskundige zegt dat het niet zo is... Toch nog even aan iemand anders van de praktijk vragen...

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier zei de vk bij de intake al dat ik áls ik thuis zou willen bevallen, ik waarschijnlijk niet boven zou mogen bevallen. Waarschijnlijk omdat ik 84 kg woog tijdens die intake en zij ging er wel vanuit dat ik minstens 16 kg zou aankomen zodat ik boven de 100 kom maar dat is natuurlijk niet zeker. Vorige keer ben ik 14 kg aangekomen.
    Maar goed ik wil toch niet thuis bevallen dus voor mij geen probleem.

(Ik vind het nog steeds verschrikkelijk om me te bedenken dat ik straks bij 40 wk zwangerschap misschien wel 100 weeg.. ik ben maar een klein meisje van 1.62... slik...)

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Die kilo's die we aan gaan komen dat is af en toe wel schrikken en slikken hoor.. Moet er nog niet aan denken.

Ben zelf nog niet veel aangekomen. Weegschaal hier en bij vk verschillen heel erg!

Nog even een ander vraagje. Ik wil graag in het zkh bevallen. Moet je dan nog het zkh hiervoor bellen of gaat dat via je vk?
    Ik las ergens dat je dan moet melden bij dagopname ofzo? Ik snap er de ballen niet van hahaa

10. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Sam, dat gaat via je vk! Je belt als de bevalling begonnen is, zij komen thuis langs en bepalen wanneer je naar het ziekenhuis mag/moet!

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Las ergens dat je het zkh moest 'bespreken' ofwel reserveren Ik vond dat zo raar, alsof je van te voren weet wanneer je hem nodig hebt...

12. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    @ BB wat een verhaal zeg! Zou het goed uit laten zoeken!

Hier de sterren projector binnen. Zit al heel de avond naar een sterrenhemel te staren haha

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ An: leuk speelgoed he? haha

Even misschien gek, maar is het normaal als de kleine een paar dagen op dezelfde plek blijft?
    Heb nu al 2/3 dagen dattie zo tegen de onderkant schopt zegmaar. Heel vervelend gevoel, maar lijkt wel offie niet een andere kant op gaat...

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Mijn smurf schopt ook vaak vanaf dezelfde plek. En af en toe drijft hij af naar een andere kant. Maar meestal onder mijn navel :)

15. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hier zit ook ook of onder mn navel of ten hoogte van mn navel. Veel hoger en op andere plekken heb ik hem nog niet gevoeld.

Net voor t eerst naar zwangerfit geweest. Is best leuk, niet zweverig of wat dan ook. Lekker een beetje sporten met allemaal zwangere meiden onder begeleiding van een therapeute.

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou normaal zit onze frummel in het midden van mijn buik, en vooral links kon ik het goed voelen, maar nu 2/3 dagen op dezelfde plek, vind het beetje vreemd. Tegen me blaas en bm mond schoppen

17. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Misschien omdat ie wat groter word en niet meer zoveel heen en weer zweeft ofzo? (heb geen idee hoor, bedenk ook maar wat)

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha ja ik weet het ook niet..

ze kunnen toch niet vastzitten ofzo he? :p

19. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Nee nu nog niet lijkt me! Het kan nog koprollen maken :)

20. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Die van mij gebruikt mn blaas als matras en komt daar niet vanaf hoor. Ligt daar vast erg lekker:)

Deel Deze Pagina