mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Tijd vliegt he Nijntje?
    Ik pas 16 april ofzo.. of was het 12.. weet het nou toch niet meer...

Maar tot die tijd nog ff flink doorbuffelen

*schud hoofd..* en nu zit ik hier nog steeds!!
    *tikt zich op de vingers*

Ga nu echt, echt!! Byeee :D:D:D

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik ga altijd met een goede collega naar de huishoudbeurs en 9mnd:) dit jaar waarschijnlijk alleen de 9mnd ivm BI. Ik kijk het gewoon aan hoe het gaat. het lijkt mij nu gewoon super leuk om deel ut te maken van al die dikke buikjes:) ennnnnn ik wil ook die woezel en pip beurstas :) altijd leuk. Gaan altijd op zaterdag.

Morgenochtend om half 8 werken tot half 12 :) heerlijk

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Kamertje bekeken An, leuk hoor en wat is die sterrenprojector leuk zeg! Wist niet dat dat er zo uit zag.

Welstrusten allemaal!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meidennn ben ff weg geweest hele pagina's om terug te lezen...

ga ik morgen doen ben nu tot helft gekomen, maar ben moe dus ga naar bed!

Ik las dat antagel helpt, fijn! Toch nog een goede tip van mij dus;)

Over buddys heb ik iets in club geplaatst ff lezen dus, anders kom ik dr niet uit hahaha.... dat geklets overal:p

dag lieverds slaap lekker.

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zo, vanavond bezoek gehad, gezellig. Nu nog even wat bijlezen, tenminste, voor zover het te doen is......ben nu op pagina 53....

Afgelopen dagen nauwelijks op zp geweest, morgen misschien?

Vrijdag gaan we een weekend weg, lekker met zijn tweetjes, hebben we eigenlijk nog niet gedaan sinds we pappa en mamma zijn. Heb er wel zin in!

Maar hier is alles goed, dat meld ik alvast even. Op miraculeuze wijze is de jeuk verdwenen. Oe, wat ben ik blij!!! Hopen dat het zo blijft!
    Heb dus van zondagmiddag tot en met dinsdagavond erge jeuk gehad, was al bang dat ik er nog 20 weken mee zou zitten. Dinsdagmiddag bij huisarts geweest, ze dacht aan zwangerschapsjeuk, maar wist het ook niet helemaal zeker. Wel pilletje gekregen om de reactie tegen te gaan en creme voor verkoeling. Voor de zekerheid ook bloed geprikt voor check op leverwaarden.
    Gisterenavond 1e pilletje genomen en alles trok weg! Alle jeuk, vlekken en bultjes! Heb ook weer normaal kunnen slapen (wel met onderbrekingen, maar dat heb ik tegenwoordig altijd wel, gelukkig niet van jeuk), heerlijk!
    Of het nu iets raars was van twee dagen of echt zwangerschapsjeuk, I don't know. Hopen dat het morgen ook wegblijft, dan ga ik gauw kijken of ik kan stoppen met het pilletje...

Zo, ga nu nog even naar pagina 54 en misschien tot morgen of anders volgende week!

Klus

6. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ik ga op donderdag met m'n moeder naar de hhb en de 9 maandenbeurs. We zijn er van s'ochtends tot aan het einde. (naja kijken of ik het volhoud.)

8. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @ Daro: leuk he, die eerste kleertjes van toen...

@ Mammajolanda: gefeli met je echo!

@ Minkie86: denk dat het wel leuk is voor Joas op een psz. Jop is sinds april 2011 2 dagen per week op een kdv en vindt het super! Nu is hij wel heel makkelijk in de omgang met mensen, vreemde mensen incluis. Maar hij vindt het dus echt leuk om te spelen en het slapen en eten gaat daar ook prima. Nu is hij sinds de vakantie over naar de 'grote kinderen', dus van circa 2 jaar tot 4 jaar. Helemaal leuk! Anders ga je toch eens lekker op je gemak bij 1 of meer psz kijken? Kan je beslissen of het iets voor jullie is...
    (ik ging als kind ook en vond het ook leuk, heb er nog een paar vage herinneringen aan: bij 'tante Loes' met 'kranten scheuren voor het konijnenhok' (?!), ha ha!)

@ Miffy: lekker hoor, een opgeruimd huis!

@ BB-tje: lekker een paar goede dagen, wat een verademing voor je! Hoop dat het zo blijft, duim duim duim...

@ Minkie86: wat heb je gestudeerd / moet je nog afronden?

@ Nijntje: bezig met de pabo dus?

@ baarmoedermond: voel niet samentrekken, maar soms wel 'neerwaartse druk'. Met name bij opstaan na lang zitten. Voelt ook een beetje als een tampon die te laag zakt ;)
    Had ik bij 1e zwangerschap volgens mij niet, nu wel. Ik zal wel een beetje uitgezakt zijn ofzo? Ha Ha (als een boer met kiespijn)
    Maar met 20-weken echo is er ook een (inwendige) echo van baarmoedermond gemaakt, is heb dus een lange baarmoedermond. Staat er op zich los van, maar vond het wel interessant om te weten. Was vrijwillig onderzoek voor wetenschappelijk onderzoek.

@ maagzuur: 1 avond heel erg gehad. Eerst niet slapen van de jeuk, daarna niet van pijn achter borstbeen / brandend maagzuur. Ben er om 1:50 uur maar weer uitgegaan, kon echt niet slapen, deed pijn. 's Nachts op zp gaan zoeken naar tips. Heb toen wat vla genomen (hielp niet) en daarna stukje brood (hielp wel, absorbeert het zuur kennelijk). Sliep eindelijk pas om 2:30 uur. Om 7:00 weer wakker en gaan werken, &^&%*%-dag was dat!

@ Dribbel: Sjakie, leuke naam ;)

@ Miffy: wat erg voor je vriendin en haar partner! Worst nightmare! Jij ook sterkte! 't Zal voor haar straks ook echt moeilijk zijn als jij bevallen bent en ze jou met je beep ziet... ach, ach, ach...

@ Ilonka: erg voor je collega en partner! Hopen dat 2e poging toch gaat lukken! Oneerlijk hoor, vooral bij jonge mensen!

@ Sam4hope: nog bedankt voor de zalf-tip. Goed om te onthouden als ooit nog aan de orde (hoop van niet).

@ Tinie84: gezellig, met Hans in bed!!
    En schrikken hoor, fikkie in huis!

Zo, nu tot en met pagina 67 gelezen, wel effe relaxt om mee af te sluiten. Ga nu slapen. Tot morgen of volgende week!

klus

9. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ooooo, nog maar 26 pagina's te gaan....
    Hihi, denk niet dat ik dat nog ga doen, pak de draad later wel weer eens op ;)

10. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Jup, ben nu 1,5 jaar onderweg, heb nog 2.5 jaar te gaan, maar moet zeggen dat de tijd echt voorbij vliegt!

11. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Zozo meiden!!!! Wat een geklets hier!!
    Een avonddienst en ben alles kwijt hihi!!
    Buddyen hb gereageerd en skaya gepbt dus ff afwachten!
    Beurs no thanks mij te druk!!
    Echos vriendlief 2x schoonmams 1x mijn mams volgende de 3d gaan we samen verloskundige 1x met schoonmams daarna alleen met vriend!! Mij te persoonlijke dingen!
    En verder ben ik het kwijt!!
    Ga nu lekker douchen en me bedje zoeken nog ff met de doptone me zoon pesten geniet zo van zijn hartslag!!
    Nu lekker twee dagen vrij dus uitslapen en luieren!!
    Tot morgenmiddag :p
    Hopelijk iedereen een goede nachtrust!!
    Liefs!!!!

12. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Wow, zo goed als ik gister geslapen had (werd om 11.30 pas wakker) zo vroeg dat ik nu ben. Ben al vanaf 5 uur wakker. Dus maar achter pc gekropen na een uur nog gewoeld te hebben.

@Beurs: Ik ben paar jaar terug op HH-beurs geweest. Veel te druk maar wel een x leuk. En ik wil, nu ik zwanger ben, toch wel 1x de 9-maandenbeurs hebben bezocht. En ik ben nu toch nog niet te ver met de zwangerschap dat ik niet meer kan rondsjouwen (bij een volgende zwangerschap weet je dat natuurlijk niet + moet je oppas regelen) Dus wij gaan!
    Die woezel&pip tas wil ik ook. Je kunt, als je je kaartje & treinkaart bestelt, meteen al aangeven dat je die tas ook wil he.
    Weet nog niet welke dag we gaan, waarschijnlijk donderdag. Maar dan beetje eind vd middag (uur of 4 denk ik)

13. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Zijn er mensen die al slapen met zo'n worst-kussen? Ik ben er deze week mee gaan slapen, maar ik vind het maar een onding. Vooral als je je wilt omdraaien. Dan is het een groot gevecht onder de dekens...

Dus meestal smijt ik hem dan uit bed, om hem er later weer bij te pakken omdat ik niet in kan slapen... ;)

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Slaap er allang mee en heb hetzelfde haha. Als je eenmaal slaapt is t top!

15. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    goedemorgen allemaal

zo vervelend ben je een dagje vrij ben je al vanaf half 7 wakker! sinds ik z
    wanger ben kan ik ook echt niet meer blijven liggen krijg dan zo last van mijn onderrug wordt elke ochtend met pijn wakker maar een lekkere warme douche doet weer wonderen! zijn er meer meiden die hier last van hebben?

16. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    goeiemorgen

nou hier wel al een worstkussen hihih maar er nog niet mee geslapen ben nog ff op zoek naar een nieuwe hoes voor eromheen !

ik merk wel dat uitslapen een drama is ja dan krijg ik ook overal pijn.

vanmorgen ging de wekker en toen ik niet opstond leek het wel asof de kleine uk me ff wilde zeggen hey opstaan dan kan ik gaan slapen hahaha 2 van die tikjes gevoeld !

17. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat doet onze uk ook. Als ik iets langer blijf liggen na het gaan van de wekker dan laat hij zich ook voelen. Dan word ik letterlijk 'het bed uitgeschopt' ;):D

18. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh!
    Ook ik heb meer last van mn onderrug. Erg vervelend, probeer nu elke dag bekkenbodemspieren te trainen, waarmee ik gelijk mn onderrug mee train. Dat gaat wel ietsje beter. Ook zit mn rug meer vast, waarschijnlijk doordat ik niet meer dans. Niet fijn :(

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Elmo, hier ook steeds ruzie met dat kussen! Heb m ook het bed weer uitgemieterd!

Beurs, wil wel graag gaan. Zie er wel tegenop om naar AMS te gaan met de trein enz. Met de auto is niet echt een optie geloof ik?
    Weet iemand hoever van de beurs je uitstapt met de trein?

Rugpijn, hier ook weer meer last van...ook wat in mn linkerheup. Merk wel dat rust en een stukje wandelen goed helpt. Stofzuigen, dweilen en dat soort onzin verergert het.

20. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Minuut of 10 lopen staat me bij van laatste x.
    Met auto is erg duur. (parkeren) Maar het kan wel. En je hebt ook VIP kaarten voor 60 euro ofzo. Das incl. parkeren

Deel Deze Pagina