mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Het is nog wel een stukje lopen, klein kwartiertje geloof ik. In je eentje loop je vast sneller maar je struikelt over de karretjes dus je kunt niet zo hard hihi. Oh ja, en als je pech hebt sta je nog ff in de rij.

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Zijn er mensen uit omgeving arnhem/nijmegen die ook heen willen? Misschien kunnen we samen met de auto? Zie trein niet zo zitten (staan) dit jaar.

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Okeeee tjaa, wil niet lui doen, maar een kwartiertje lopen vink toch best wel wat als ik bedenk dat ik nu al moe ben van eventjes winkelen. En dan wil je ook graag nog wat spullen kopen/meenemen.
    Misschien dan toch maar een parkeerkaart kopen...

Dat in de rij staan maakt het ook al wel een stukje minder aantrekkelijk moet ik zeggen.

4. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ben weer op mijn werk, snel alles even bijgelezen.

@Beurs, ik word steeds enthousiaster, ik ga er denk ik gewoon lekker heen. Nog even een kaartje en partner regelen :) Ik ga trouwens met de trein, maar voor mij is het maar 15 minuutjes, dat scheelt ;)

@Slapen, wij hebben vannacht voor het eerst op ons nieuwe matras geslapen, en dat maakte enorm verschil! Ik heb geslapen als een roosje. Hopelijk hou ik dat vol, al vrees ik dat naarmate het einde nadert ik steeds slechter ga slapen.. Maar mijn buik zit nu totaal nog niet in de weg, gelukkig!

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Wat kan een nieuw matras toch lekker zijn he minkie! Van harte met je aankoop :D

Nog zoiets: ben er achter waarom ik gisteren en vandaag zo heerlijk heb gepit. Eergisteren onze lattenbodems maar weer wat 'steviger' gezet (na verloop van tijd verschuiven ze), heeeerrrrlijk, stevig bedje, yumm :)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    parkeren hhbeurs; dat was vorig jaar waar wij stonden ook wel 10minuten nog lopen hoor! De auto stond aardig eind ervandaan.

slapen; ik vind voedingskussen ook een heel gevecht, dus heb een kussen van onze bank gepakt en leg die onder me buik neer als ik op me zij ga liggen, dat werkt tot nu toe nog prima!

Sinds ik zwanger ben kan ik juist wel langer blijven liggen... 7u wakker en tot 10u door dutten was eerst not done voor mij, maar nu?! HANDIG!:);) Heb ook geen pijntjes ofzo dan.

misselijk: vanmorgen met wakker worden erg misselijk ik dacht ooh neeeeee he. Maar het lijkt te zijn gezakt.

Buddy; zal zo ff in de club gaan kijken en zou indd daar de berichtjes van "het is begonnen" posten wel zo prive....;)

verder weet ik het niet meer...

xxx

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

@ Minkie86 zit jij ook bij fbto. Ik krijg namelijk ook een pretecho vergoed:D

@ miekr ik ging bij Bram naar babyscoop. Daar kon ik lopend heen zo dichtbij dat het was.
    Ik denk idd dat ik binnen kort maar 3D 4you moet bellen.

Ludora gefeliciteerd met je trouwdag en een leuk idee van de bordjes:)

Hier een brakke korte nacht achter de rug. Bram was gister lekker aan het stoeien geweest met zijn papa en waarschijnlijk heeft hij toen zijn voetje bezeerd. Dus die kon slecht slapen en was op verschillende momenten aan het huilen. Om half vier vannacht maar een paracetamol sup gegeven en bij hem gebleven tot het werkte.Om nog een paar uur achter elkaar te kunnen slapen.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MamaJolanda is trouwens mijn buddy! Blijkt ook nog eens om de hoek te wonen, hoe makkelijk is dat :p

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Meiden even een snel verzoekje, omdat ze het zoooo verdiend.

Weten jullie nog dat ik vertelde over missQ die net zover was als ons en haar 2ling verloren is door dat de bevalling met 18 weken begon... ze heeeft een buikfoto geplaatst in het win topic.... en ze staat voor maar er is nog iemand met veel punten... willen jullie allemaal ff op haar stemmen???

(roze met grijze gestreepte trui heeft ze aan.)
    (http://www.zwangerschapspagina.nl/buikvdmaand.php)

10. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Yupgup, jaa ik wou dat we het veel eerder hadden gedaan! Jij ook lekker geslapen op een stevig bedje, wat een verschil he!

@BB, fijn dat de misselijkheid weer gezakt is, volhouden zo!

@Ladytijger, heb inderdaad ook fbto :D Volgens mij vergoeden ze vrijwel als enige een pretecho, voor ons wel handig! Balen van je nacht, sneu voor Bram dat hij zo'n pijn heeft. Hoe is het trouwens met zijn arm, die was toch gebroken? Alles weer een beetje geheeld?

11. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    ik wilde stemmen maar had al gestemd en je mag maar 1xin de maand stemmen nou mijn stem heeft ze gekregen ! heeft het echt wel verdiend goed bezig bb

12. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    nou naar de hhbeurs en de 9maandenbeurs toch, ben er vorig jaar geweest wat een vreselijke drukte !!

vanaf limburg met de auto gekomen toen ergens geparkeerd dan werd je met een bus naar de beurs gebracht.

nou dat gaat me dit jaar echt niet meer lukken, zolang in de auto zitten en dan nog uren over zo'n beurs heen wandelen.....

dus ik zal eens kijken als ik mail krijg van kruidvat dan laat ik het horen dan kan ik er altijd nog iemand blij mee maken ;)

nou hier is t een grote zooi leuk een verbouwing van de badkamer je hele huis staat op de kop !

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ga zo weer buikfoto in mei buikjes topic plaatsen, maar volgens mij is die zelfde als vorige weerk ;)

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hebben jullie t ook zo koud? Ik heb standaard de laatste dagen een 1pers dekbed op de bank liggen, maar zelfs dan nog koud!

EN nergens zin in, zelfs niet in eten hahahhaa.... ga zo toch maar even wat proberen te eten. EN dan in bad met tijdschrift ofzo???
    Al heb ik daar ook nog geen zin in hahahhaa....:p

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ik heb het idd wel kouder dan normaal, maar zit ook nu met een grotere ruimte die we moeten verwarmen, of eigenlijk liever niet;) omdat we altijd (te) warm woonden. Dus ik probeer wel een beetje te ontwennen en me wat warmer te kleden. Dan voelt het wel lekker (op ijskoude pootjes na dan).
    In de slaapkamer is het ook frisser, dus gaat nu het dekbed erop ipv laken en sprei. De slaapkamer kunnen we nu veel beter ventileren en ondanks de gebroken nachten in deze tijd voel ik me wel gezonder.

(mocht mijn verhaal wat onsamenhangend overkomen... ik ben echt brak!!!)

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Weer zo slecht geslapen meis??

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb vanacht echt in coma gelegen
    voor het eerst in lange tijd ongeveer 7uur achterelkaar geslapen
    daarna ging wekker van vriendlief en belde de taxi aan, toen was ik wel even wakker, ben ik naar de wc gegaan en weer in bed gekropen
    daarna heb ik nog tot 11 uur door geslapen, HEERLIJK!!!!
    voel me meteen stukken beter

HHB en trein
    het is inderdaad ong 10 minuten lopen, je stapt uit op amsterdam rai
    en dat is aan het begin leuk, maar als je teug gaat staat vaak heel het perron vol met mensen, zo druk!
    daarom ga ik met de auto naar purmerend, zet de auto bij mijn ouders neer, en dan gaan we in de ochtend met bus en tram heen
    ik blijf daar dit jaar wel slapen, dan heb ik toch wat meer rust

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier woog ik vandaag net zo veel als de dag dat ik positief teste
    zou ik nu dan toch echt gaan aankomen???
    vind het niet erg, het is tot nu toe alleen bij mijn buik, hoort er gewoon bij :)

19. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    jup :( Dat werkt ook niet zo bevorderend met al mijn werk... ik kan neit eens meer een 'normaal' mailtje sturen, alleen kortaf en zeer doelgericht...

20. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Goedemiddag!!

Hier heerlijk geslapen!!
    Buddys ook ik heb iemand Skaya!!
    Pff geen fut en zin vandaag!!
    Slaapt zo een hansworst als je eenmaal ligt wel lekker dan??
    Ik twijfel of ik er een kopen zal!
    Ga nu tog moed verzamelen om alles te doen hier thuis! En anders ben ik morgen ook nog vrij hihi lol
    @ludora hoop dat je een mooie trouwdag hebt!!
    Liefss!!!

Deel Deze Pagina