Hallo dames Vandaag 24 weken ik heb wat foto's van kleding voor de baby in mijn album en 1 buikfoto van vanochtend @Klusser, fijn dat de jeuk weg is. @Alma, ik moet ook vaak opstaan van de rugpijn, een warme douche doet idd wonderen. @Buddy, ik denk er nog even over na. Ik post vaak in de avond en in het weekend niet meer. @All, De laatse dagen heb ik last van zenuwen/stress. Ik bedenk mij of ik het allemaal wel aan kan straks een baby en of ik het wel goed ga doen Is dit herkenbaar? Gisteren met manlief besproken maar die herkende het niet. Nog een leuke vraag: Weten jullie al wat het eerste pakje van de baby wordt?
@Slapen met een voedingskussen gaat hier ook met geworstel. Meestal flikker ik het ding ook op de grond
Oh dames, ik ben er net achter dat je in alle clubjes kan lezen als je lid bent van een club! Dus andere clubjes kunnen ook met ons meelezen. Ik weet niet of dit een probleem is voor sommigen? Het is in ieder geval niet geheel openbaar.
maar bij veel clubs lees je ook dat je de inhoud alleen kunt lezen als je lid van die club bent... Dat is dan bij ons toch ook zo, omdat Daro de leden beheert?
Volgens mij is dit niet zo hoor.. ik hoop het tenminste niet!! Er zijn openbare clubs (waar iedereen kan meelezen) en gesloten clubs (waar alleen de leden kunnen lezen). Onze club is gesloten. Bij de opties staat 'gemodereerd' aangevinkt, wat wil zeggen dat ik leden moet goedkeuren. Ik kan ook kiezen voor 'alleen op uitnodiging' maar da's niet handig want dan moet ik telkens mensen uitnodigen. Volgens mij is het zo gewoon goed hoor!
Heb het voor de zekerheid even gecheckt en het klopt inderdaad zoals ik zei. Als ik bijvoorbeeld de club van de oktober2011 mama's wil bekijken dan krijg ik de melding dat ik eerst lid moet worden voor ik de topics kan lezen.
Zo'n hansworst slaapt wel lekker om in te slapen. Ik lig niet meer een half uur te draaien om een fijne houding te vinden. Maar als je je om wilt draaien dan ligt dat ding in de weg. Als ik hem dan meedraai trek ik ook alle dekens mee, waardoor ik manlief weer wakker maak, want die ligt dan weer zonder dekens. Misschien is het een kwestie van ervaring er mee opdoen....
Weer even tussendoor op mn werk. Ik heb ook even gestemd. Ik slaap nog niet met zo'n worstkussen, heb wel de voedingskussen er evt al voor in huis maar zat ook al wel te denken hoe moet dat met omdraaien dan. Mn buik zit nu nog niet in de weg in bed. Ik heb opeens zo'n groeispurt denk ik dat ik vrees voor mn "trouwjurk". Misschien kom ik door een aanpassing er nog wel in maar dan gaat door mn dikke buik mn jurkje van voren raar omhoog staan natuurlijk. Maar goed kan mn buik niet tegenhouden Aftapen haha.
Hier toevallig vanmorgen aan het frobelen geweest met kleertjes, kijken of ik een pakje kan samenstellen. Maar ik mis nog mutsjes en maatje 50 shirtjes, hihi. Heb alleen 56! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/49369-albums7407-picture50864.html
Pff heb hier bad vol laten lopen.Heb zo last van mijn buik he. (baarmoeder) Het steekt de hele dag al. Echt gemene steekjes links- en rechtsonderin. Zou het groei zijn? Niet iets om zorgen om te maken toch? Het heeft me nog niet zo zeer gedaan als nu! Hoop dat warm bad helpt. Dakraam zit er trouwens in hier. Dus we kunnen verder met babykamer
Beurs: Ik wil wel heel graag naar de beurs. Maar ik ga lekker doordeweeks en gewoon overdags. Maak er een gezellig dagje met mijn moeder van en misschien dat mijn zusje ook meegaat! Ik ga wel met de trein, lekker relaxed en ik heb nog niet meegemaakt dat ik niet kan zitten dus hoop dat het deze keer ook goed gaat! Yupgup: Ik kom wel uit dezelfde omgeving, maar ga wel met de trein. Eerste pakje: Aangezien het geslacht bij ons een verrassing is kopen wij er 2, het worden pakjes van lief en stoer! Vandaag het hele huis weer gepoetst dus kan er weer tegen aan. De babykamer is ook lekker schoon en morgen gaan we de meubeltjes halen dus dan kunnen die erin!! Zo zin in, ben benieuwd naar het eindresultaat. Vanavond ga ik voor het eerst zwangerschapszwemmen ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen.
Minkie met Bram zijn arm is weer alles goed hij kan alles weer. Gelukkig het lijkt wel of hij nooit gips heeft gehad.
@HansWorst Ik vind het heerlijk! Heb 'm soms achterlangs, soms tussen mijn benen of 1 been eroverheen. Draai ik me om dan blijft hans liggen, doen we alleen ander standje.
Nu ik het teruglees is het wel een beetje vreemd. Vooral als mensen niet weten wat Hans is. Zal ik maar niet zeggen dat m'n vriend soms ook met z'n hoofd op het puntje van Hans in slaap valt....
Hahaha Tinie! Hilarisch. Heb Hans een paar nachten niet in bed gehad en vriendlief mist m ook. Hij lepelt graag tegen mij aan en aangezien hij langer is dan ik kan hij ook zijn been erop kwijt
Hahahaha Tinie, je klinkt heel gelukkig met Hans En vriendje dus ook @Yupgup, leuke kleertjes heb je al! Maar een maatje 50 is inderdaad ook nog wel handig, voor de eerste foto's. @Child, klinkt als bandenpijn. Hopelijk helpt een warm bad. @AlmaH, leuk zeg morgen de meubeltjes halen. Ben ook benieuwd hoe het zwangerschapszwemmen je bevalt. @Ladytijger, fijn dat het weer goed gaat met Bram zijn arm!! Ooh ik zit zo in de zenuwen voor morgen, de operatie van Joas is dan. Tenminste..als het doorgaat. Hij is aan het snotteren en kuchen, en als hij morgen echt flink verkouden is kan het worden afgeblazen vanwege ademhalingsrisico's rond de narcose. Vanavond had hij ook 38,2 dus hij is echt niet fit.. Maargoed, van het positieve uitgaan Minke! Hij is morgen vast weer beter. Dit wordt bij ons het 1e pakje. Of ik moet nog wat leukers tegenkomen, maar vond dit zo lief! Bekijk bijlage 214340