Hallo dames, Nog bedankt voor jullie reacties over mijn zenuwen Fijn dat het herkenbaar is. @Miffy, GEFELICITTERD, wat leuk! Dat had je niet verwacht he. Leuk dat de datum ook gepland staat. @Daro, ik zou hetzelfde als jou gehandeld hebben. Wat een achtebakse actie van die verkoper. Ik zou uit principe ook niet hoger gaan. Hopelijk vind je een leuk alternatief. @Luduro, volgens mij hebben jullie een heerlijke dag gehad. Leuk hoor! Ik ben sinds 2 weken weer misselijk! Zo vreemd, maar ben vaak ook wel licht in het hoofd. Herkenbaar?
@ Cullen: licht in het hoofd herken ik wel. Lage bloeddruk is het hier aan te wijten.. Maar misselijk nee, maar heb ik dan ook niet gehad...
Ludora,dat klinkt als een geweldige dag.Helemaal super zeg,zo moet het ook toch Cullen,licht in het hoofd in combi met misselijk is hier een teken van hoge bloeddruk.Lekker verwarrend he,al die kwaaltjes die zoveel gemeen hebben.
@ludora en cullen wat leuk dat jullie dat nog weten, ik had het inderdaad niet meer verwacht had echt zoiets van naja dan maar niet, als kleine uk er maar komt @ludora wat fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad! heb je ook een foto om met ons te delen hoe je eruit zag?? misschien leuk voor buikfoto topic
Daro, wat kinderachtig zeg! En helemaal omdat het maar 5 euro scheelt! Als ik iets verkoop via MP dan haal ik meteen de advertentie weg....grrr logisch dat je baalt! Ludora dat klinkt als een heeeeerlijke dag!!!! Fijn dat je zo genoten hebt! En supergrappig met die onderbordjes! Geregistreerd partnerschap: dat zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten...je moet namelijk evengoed 2 getuigen optrommelen die dan zelf weer vrij van hun werk moeten vragen enz enz.... doe het liever meteen goed... Lees ik daar iets over H&M Sale? Wahhh ik ga ff op de site spieken! Hier begin ik het steeds zwaarder te vinden....steeds last van mn rug, bekken en op de fiets lijk ik na 5 min trappen amper meer vooruit te komen! Soms ook zoooo'n druk op mn onderbuik, dan weet ik van gekkigheid ff niet wat ik moet doen? Erop wrijven helpt niet....hmm vanavond maar ff in bad ofzo...
@ daro ik heb het vorige week ook gehad alleen dan met een kast. Met de kerst had ik een bod gedaan op een kledingkast, precies wat wij zochten. Verkoper ging akkoord en we hadden afgesproken dat we hem in het nwe jaar op zouden halen. Dus ik geloof 3 januari een bericht gestuurd wanneer we hem konden halen. Had die kerel hem ook aan een ander verkocht want die bood een paar euro meer en kon hem die dag ophalen. (dat was dezelfde dag als dat ik belde) ik baalde ook vreselijk. als ik iets verkoop en maak een afspraak houd ik me eraan, maar sommige...................... Misschien een tip. Bij kruidvat hebben ze magazijnopruiming. Bij de kruidvat hier in de buurt hadden ze van de week dezelfde babyfoon als ik al eerder bij ze gekocht heb. Een alecto. ik had hem toen bij kruidvat voor Ā15,- gekocht alles zit erop (alleen geen camera) en is echt een heerlijke babyfoon. heb er straks nog 1 nodig en denk dat ik hem nog maar een keer haal. Onze trouwdatum is 14-09-2007 en ik was toen zwanger van Devin (ook al wist ik het niet dus eigenlijk trouwden we met z'n 3en) oja ga weer even verder lezen jullie hadden alweer zoveel getypt.
Heb ik ook. Als ik 10min loop dan voel ik die druk ook. Harde buik krijg ik dan. Komt denk ik omdat ik amper bewogen heb steeds. Baal flink.
Daroo, wat balen zeg!!! Met mp hoop je dat je iemand treft die zulk soort dingen niet flikt en waar je dus gewoon afspraken mee kunt maken! Kzou er verder geen woorden aan vuil maken met de verkoper..dat haalt waarschijnlijk toch niks uit. Jammer altijd zulke dingen! Ludora, klinkt als een hele leuke dag!!! Lekker hoor! Heitje, JAAAAAA sommige dingen zijn gewoon bijna gratis Ik herken de druk ook wel, hoewel mn buik toch wel erg klein is nog. Ene dag voel ik het wel, de andere helemaal niet. Tijdje gehad als ik een hele nacht op mn zij had geslapen, dan voelde die kant helemaal beurs.
@HM sale, ik zie niet zoveel, is het allemaal op? @Misselijk en duizelig, mijn bloeddruk was tot vorige week nog goed, heb soms wel last van een lage bloeddruk. Ik word volgende week geprikt op hb en dan vraag ik of ze de bloeddruk even willen meten. Ik ga trouwens volgende week de suikertest doen, nog anderen? @Heitje, die pijnklachten krijg ik wanneer ik teveel heb gedaan. Teveel kan soms al iets heel kleins zijn helaas. Wat hier goed helpt ik rust en een warme douche. Ik ben boos op de Hema:x:x. Ik mocht mijn bestelling ophalen van de 1=1 actie. Blijkt in de winkel dat iets niet leverbaar was en dus niet bij mijn bestelling zat. Kon ik mij wel het totaalbedrag ophoesten voor een artikel minder:x Ik heb 2 dames gesproken en te kennen gegeven dat ik het niet fraai vond. Maar ze boden geen alternatief, ja of ik dan iets anders wilde laten liggen! Grrr
Ludora: bleef maar "leuk" zeggen toen ik over je trouwdag las... Superdag! Ik ben zelf 01-06-11 getrouwd.... Op het strand in een blauwe jurk met als trouwauto een roestige pick-up.... En moet altijd nog grinniken als ik "man" zeg of mijn nieuwe achternaam gebruik... Heerlijk!! Daro: wat raar zeg van mp.... Doe je toch niet? Belachelijk.... Heb hier schoongemaakt vanmiddag.... Flink op mijn kersverse man gescholden.... Doet altijd erg zijn best, maar kan niet zo goed klussen of opruimen... wat weer niet handig is als er bouwvakkers zijn geweest! Gelukkig zijn de nieuwe kunststofkozijnen erg mooi geworden! Zal koken! Fijne avond dames! Gaan jullie ook The Voice kijken???
Cullen, van de newborn collectie is het niet zoveel, maar van een maatje groter heb je wat leuke aanbiedingen...die met de uitroeptekens erbij. Als je er dan 3 kiest krijg je ze voor een 10tje. Marja, hahah achhh gelukkig is het resultaat wel mooi geworden! Kookze! Weet niet of ik the voice ga kijken.
@Cullen; ik krijg volgende week de voorlichting in het ziekenhuis over het suikeronderzoek. Ben benieuwd! Dus jij mag al drankje gaan drinken..... Hoor graag van je hoe het was....
@ Cullen, ik heb volgende week ook de suikertest. Denk dat ik maandag ga, ben ik er ook maar gelijk vanaf.. Wanneer heb jij hem? Ja ik ga zeker the voice kijken, altijd weer leuk...Al moet ik zegge, vind ik dit seizoen minder als voorgaande...
Het was ook echt leuk!! Thanx meiden.... Ik vindt t ook steeds zwaardr worden hoor. En natuurlijk ben ik helemaal in de wolken van de bewegingen in mijn buik en alle voorpret en ons kleintje en alles. Maar dat neemt gewoon niet weg dat ik t best zwaar heb. Maar volgens mij is hier niet echt iemand die er helemaal fluitend doorheen gaat of wel??
@Miffy Wat leuk!! Samen besloten, of heeft hij je gevraagd? Ik wil ooooooook!!!! @Daro Wat naar zeg. Ik heb ook wat te koop staan en na een afspraak gemaakt te hebben bieden er weer mensen hoger. Ik verkoop het aan degene waarmee ik een afspraak heb, wel zo eerlijk. Maar dan moeten ze hier niet afdingen @Ludora Klinkt als een super gezellige dag! @Heitje Mijn bekkentherapeut zegt: Al heb je pijn ga dan op je rug liggen. Buig je knieƫn, voeten naast elkaar en laat je benen omwijd vallen. Nu zie ik mezelf dat niet op het werk doen... maar zo thuis is het wel prettig moet ik zeggen.
Zo, vanmiddag de hele middag wezen winkelen. Nu moe. Ben lekker m'n broodjes gerookte zalm aan het oppeuzelen, yummm. Heb een wit shirtje en een wit mutsje gekocht waardoor ik nu het eerste pakje van onze kleine bij elkaar heb. Hij gaat helemaal in het wit! Vind dat zooo mooi bij pasgeboren baby's Net ook als een gek staan janken hihi. Beetje 'n emo dagje vandaag geloof ik