mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ludora
    er zijn er maar weinig die het niet zwaar hebben inderdaad
    ik voel me gelukkig goed.....
    weinig last van problemen/kwaaltjes gelukkig

@tinie
    meer samen besloten...
    mijn vriend begon dat we misschien toch maar moesten trouwen voor dat de baby er is
    en van het een kwam het ander :D

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik denk trouwens niet dat ik het heel zwaar heb. Wel wat kleine klachtjes, maar geen BI oid. En gelukkig al een tijd niet misselijk meer, yuk wat was dat min.

Kan nog best goed fluiten hoor :D

Maarja, ik heb dan weer het gevoel dat ik te vroeg ga bevallen.... Ook zoiets.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik niet!
    maar ik heb nooit zo goed kunnen fluiten eigenlijk hahahahaha

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Tinie: die oefening heb ik ook. En in kleermakerszit op de bank met je rug tegen de leuning

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Had ik ook vorige keer :D
    De hele zwangerschap had ik dat gevoel.. en uiteindelijk met 40w5d pas bevallen dus ik ga nu gewoon uit van 41 weken dan kan het niet tegen vallen :D (ik denk dat ze me sowieso niet over 41 wk laten lopen met mn BI, maar dat weet ik niet zeker)

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Yupgup :$:$ broodjes gerookte zalm?!?!?!:$:$ Maak me gek!! Ik wil het! NU!!!! :p:p

Heb je de zalm bij de visboer gehaald? Wilde ik met de kerst doen, maar was 100 gr voor 5 euro...:x

7. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier eigenlijk ook weinig te klagen, soms verbouwt Sjakie mijn buik nogal, dat voelt niet altijd even prettig, maar zolang ik niet te lang blijf staan of in een verkeerde houding blijf zitten gaat alles goed, anders speelt mijn rechterheup op. Maar ja, als dat alles is, heb ik eigenlijk geen klagen.
    Het is gewoon een kwestie van niet te veel shoppen (het lopen gaat wel, maar het wachten bij de winkels niet zo) en niet te lang strijken (gelukkig gaat het supersnel met mijn nieuwe strijkijzer) Verder niet meer te vaak naar het circus gaan (niet zo goed voor je die houten bankjes)

Ik denk dat ik (helaas ;)) weinig meer hoef te shoppen. Ik heb al wat dingen gehaald, heb nog kleertjes van Finn en krijg van een vriendin nog kleertjes van haar zoontje.

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ohhhhh zalm! Jummieeeee! Lees en hoor alleen overal dat je t niet mag hebben tijdens zwangerschsp? En bij de visboer halen maakt niet uit, wat daar in de toonbank ligt, is ook al vacuum geweest....

Ja soms ga ik idd al zo liggen ja, had dat ook erges gehoord! En kleermakerszit ga ik proberen, al is dat niet makkelijk door al die schroeven in mn rug... :) is veel stijver en kan mn onderrug niet meer goed buigen..

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Poeh, even uit mn hoofd.

Miffy gefeliciteerd, ook al trouwen leuk hoor! Ik heb het vandaag mn collega's verteld en de kaart gegeven. Ze waren erg enthousiast.

Daro wat kunnen mensen raar doen he op mp, velen denken ik ken ze toch niet.

Ludora mooie trouwdag gehad gister zo te lezen, leuk hoor!

Geregistreerd partnerschap en getuigen. Een vriendin van mij is een paar jaar terug naar het gemeestehuis gegaan en daar hebben ze gewoon 2 mensen bij de kraag gegrepen om te getuigen.:)

Ik ben deze week begonnen met naaien. Heb al een omslagdoek en dekentje voor de wandelwagenbak gemaakt en ben nu bezig met een shirtje.

10. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik ga denk ik ook maandag, kan ik de hele week nog bijkomen;)

11. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Yupgup, ik dacht dat zalm niet mocht? Maar fijn dat het je gesmaakt heeft hihi

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hoe zit het nou met die zalm dan??? Geen vacuumverpakking...maar dus ook geen visboer? En restaurants?

Yupgup, ben heel benieuwd naar je zalm geheim!!

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Kunnen we elkaar steunen via zp ;)

Wel idioot lang dat je jezelf moet vermaken in het ziekenhuis.. En even gezellig in het restaurant gaan zitten kan weer niet want je mag niks hebben... Hmm...

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    niet elke visboer heeft gerookte zalm die vacuum verpakt is geweest
    gewoon vragen ernaar ivm zwangerschap, ze geven daar wel eerlijk ontwoord op
    hier in heerenveen gaf de visboer aan dat het vacuum geweest was dus toen niet gedaan

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ik ga volgende week vrijdag maar voor de suikertest dan hoor ik die dinsdag erop wel of het goed of niet goed is.
    Maar ik ga gewoon voor een goede uitkomst natuurlijk

16. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo dames, hier even lekker een harde buik (nou lekker, pfff) doet gewoon zeer!
    Heb niet teveel gedaan ofzo (zit nl al de hele middag op mijn zuignap ;))

17. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ja en hier steken onder me rechterborst!! Herkent iemand dat kleine man is wel lekker druk bezig!!
    Liefss!!!

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ja hou ik van tevoren rekening mee hoor: Niet drinken haha. Dan gaat het me redelijk af.

@Getrouwd: Hier ook al ruim 3,5 jaar. Ben 30-5-2008 getrouwd.
    Tijd gaat inderdaad snel.

@Daro: Ik koop en verkoop ook wel via MP maar zulke acties zijn echt niet gewenst hoor. Geaccepteerd is geaccepteerd.

@Ludora: Leuk, al die reacties op die bordjes:) En dat het een mooie dag was!

@Cullen: Zou ik dus niet mee akkoord gaan he, bij de Hema. Laat ze dat lekker anders oplossen... Jij kunt het toch niet helpen dat iets niet leverbaar was? Dan kun je op andere helft nog wel 50% krijgen lijkt me.... Zou er wel werk van maken als ik jou was....

@Suikertest: Zie er als een berg tegenop, raar eigenlijk. Heb mn hele leven (nou ja, afgelopen jaren) al zulke rare onderzoeken in ziekenhuis gehad dat dit niet uit zou moeten maken maar tis gewoon het idee: Nuchter naar ziekenhuis (kan eigenlijk niet zonder ontbijt) bloedprikken, smerige suikerdrank (meteen heel veel kcal binnen waar ik verdorie juist zo op aan letten ben) en dan nog poos in ziekenhuis blijven...(en inderdaad, niet ff lekker kunnen eten in restaurant)
    Gelukkig wil mijn man mee en gaan we kaartspel spelen in ziekenhuis haha. (en daarna gaan we naar V&D voor broodje roomkaas, ook niet gezond maar heb t dan wel verdiend vinnik haha)
    Tsja en dan de uitslag: Hoop echt dat t goed is. Ben al 13 jaar op dieet en zou het leuk vinden het tijdens de zwangerschap niet te hoeven....
    Ik kan vanaf volgende week afspraak maken, zie nog ff wanneer ik ga.

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Meiden met de suikertest, ik heb em dus een maand geleden gedaan, en ja t is niet leuk. Maar t valt écht écht heel erg mee!! Denk dat bevallen zwaarder is :D :D :D

20. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ suikertest oftewel GTT (glucose tolerantie test) Je moet je s'ochtends nuchter melden dan dat drankje drinken. waren geloof ik 3 plastic bekers. Het drankje is echt heel vies. sorry zeg het liever eerlijk. Ze zeggen dat het ongeveer een kilo suiker is wat erin zit.
    Je moet op de afdeling blijven, je mag dus niet ergens anders gaan zitten. Zorg dus voor genoeg afleiding. Mocht je je niet goed voelen, moet je je melden en kan je op een kamertje in een bed gaan liggen.
    Daarna nog een buisje bloed afnemen, en daarna mag je eindelijk naar huis. Ik krijg hem over een paar weken, omdat ze het waren vergeten de vorige keer. Mijn man gaat deze keer mee, de vorige keer was ik zo beroerd ervan dat ik niet eens meer normaal kon autorijden.

@ h&m ik kon echt niks leuks meer vinden voor jongens.

@ hier ga zo ook the voice kijken. Vind het deze keer alleen minder als de 1e. En misschien krijg ik veel tegenspraak, maar ik vind Paul gewoon echt vreselijk slecht. hij kan niet zingen en vind hem vervelend en is geen nederlander. en het gaat toch om de voice of holland???

Deel Deze Pagina