mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MamaJolanda, ik herken het ook niet.
    Wel wat anderen zeiden soms pijn bij het inademen, maar das altijd links.

Placenta, ligt bij mij laag in mn rug. De kleine schopt nog net niet hard genoeg dat ik zn voetjes kan vastpakken. Zie wel mn buik bewegen als die kleine ligt te feesten in mn buik, das toch ook wel super grappig. In bed kan ik ook precies voelen waar die op dat moment ligt in mn buik.

Veldmuisje, gelukkig dat je toch weer wat gevoeld hebt!!!! Wat een opluchting!!

Kga zo even een hele grote me2you beer bij mn vriendin in t wasmachine stoppen, bij mij past tie niet in de trommel. Dan kom me andere vriendin me verlossen van het logeerbed en dan kom me vader me helpen met verven. Mn vent moet weer werken en mn vader die heeft al heeeel wat geschilderd in zn leven dus dan is het sneller klaar :p

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hier zijn het net als ludora trouwens de.nierennnn. Kleine drukt daar dan op. Ik had t ook met inademen een fellere steek. Maar nu al paar dagen geen/minder last.

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ilonka
    die plopjes zijn inderdaad de baby!!
    leuk dat je het nu eindelijk beter gaat voelen!!!

hier ontzettend veel geluk dat ik met 16weekjes de baby al kon voelen ondanks dat mijn placenta voor ligt
    volgens de verloskundige was ik een geval apart, naja dat hoor ik mijn hele leven al ;)
    Van de week heeft zelfs de kat de baby mogen voelen, die lag heerlijk lang uit over mijn buik heen toen de baby een keiharde schop gaf (1 van de hardste tot nu) kat gromde en mauwde en liep beledigd en verschrikt weg, sinds dien moet ze niks meer van me hebben
    we hebben er zo om gelaggen :D

4. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    ja die plopjes zijn heerlijk eindelijk laat de baby zich voelen en helemaal als ik voorover gebukt zit dan is t volgens mij echt zo van hallo ik zit er ook nog !

@ marja 87 wat leuk dat ze z tegen jullie pup aan schopte hihi
    @esieee ja t is wel weer een geruststelling als de kleine zich laat voelen :D
    @skaya fijn dat het bij jullie ook zo opschiet is toch heerlijk als er resultaat is
    @miffy arme kat hahah die wordt nu al verjaagd door de indringer hahaha ;)

5. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ miffy: hahaha... ik moest wel erg lachen om je verhaal over de kat. Kan die vast wennen aan het feit dat er straks een mensje bij komt. ;)

Hier heeeeeerlijk geslapen, na twee redelijk beroerde nachten. Ik heb nu de truuc gevonden om fatsoenlijk met hans worst te slapen, zonder al te veel gevecht bij het omdraaien.

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meiden

jeeeeeetje wat heb ik een drukke week achter de rug!! wel onwijs gezellig en mn eigen bedrijfje begint nu ook steeds beter te lopen! lekker druk maar wanneer ik dan zoals nu vrij ben ben ik wel bek af.. ach hoort er bij ;)

vanavond ffies lekker met zn 2tjes (eigenlijk dus 3tjes) naar de bios!!

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @priscilla
    lekker hoor, naar welke film gaan jullie??

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heb nog niet alles bijgelezen, zal morgen moeten vrees ik..

Ik moet zeggen dat ik me vandaag een stuk beter voel! Vannacht redelijk geslapen en vanmorgen vooral het beste (zoals altijd.. zucht* Kregen om 11u visite, dus moest ik er wel uit. Is net weg, en dan straks ff naar de verjaardag van me zusje en dan door naar mijn werk helaas..

Over de Sale bij de H&M, vriendin van mij zegt dat het vooral in de winkels erg veel is! Op internet ook wel maar niet zo een ruime keus als in de winkel. Dus misschien binnenkort eens gaan shoppen?

Verder las ik iets over fluitend door je zw.. Nou moet zeggen dat ik echttt niet mag klagen. Niet misselijk geweest en nu ook weinig klachten. Alleen bandenpijn met vlagen. Maar echt pure overbelasting. En moet daar gewoon mee oppassen. Verder eigenlijk nergens last van. Ow ja, die slapeloze nachten.. maar ga ervanuit dat dat ook vanzelf wel weer goedkomt :) Hans Worst bied daarbij een fijne uitkomst hihi

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @miffy vriendlief wilt naar mission impossible...

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat fijn Ilonka dat je eindelijk ook de bekende 'plopjes' voelt! Haha inderdaad ja, al je voorover bukt wordt het getrappel echt erger! Heeft de beeb ruimtegebrek denk ik! ;)

Priscilla super dat je bedrijfje zo goed loopt! En veel plezier in de bios vanavond!

Klussers van babykamer/badkamer/slaapkamer enz: succes!

Hier: vandaag een zeurende ongi-rugpijn...bah niks aan!
    Zometeen komt een vriendin en dan gaan we gezellig lunchen in de stad..hoop dat ik het een beetje volhou!

Fijne dag iedereen!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oja! Vanaf dinsdag begin ik met de cursus: natuurlijk zwanger! Is speciaal voor zwangeren vanaf de 15e week! 5 cursusavonden achter elkaar, met een partneravond op 13 feb, heb er zin in!

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    heitje veel lezier bij je cursus leuk!! mijne begint 30 januari pas..

13. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Even snel een berichtje, want ik ben best wel gesloopt. Heb nog niet teruggelezen van gisteren en vandaag. De operatie van Joas voor het verleggen van zijn plasbuis is gisteren gelukkig wel doorgegaan, zij het op het nippertje. De anesthesist twijfelde over cancelen ivm de verkoudheid, dus er moest een ander kindje voorgaan zodat Joas nog eens extra getemperatuurd en in de gaten gehouden kon worden. Daarna toch besloten dat het door mocht gaan. Hij had alleen wel wat last van de verkoudheid tijdens de narcose, en ik denk daarom dat hij na de operatie koorts kreeg. We moesten dus nog een nachtje blijven. Nu was de koorts weer gezakt en mochten we weer naar huis. De operatie zelf ging heel goed! Het is nu alleen wel een zielig hoopje mens, je ziet echt dat hij pijn heeft. Hij heeft bovendien een gigantisch verband op zijn piemeltje en daaroverheen 2 luiers, dus we moeten nog wel wat verzinnen wat betreft kleding, want dat past niet echt.. Maar wat een dagen zeg, poeh daar wordt je wel gestresst van. Nu dan ook lekker even ontstressen, ook voor de baby beter :D

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Essie welkom in plopjes land!!! :D :D zo gaaf he!!! Wow....

BB, ik had het al voor de zwangerschap, mijn nieren zitten vast door mijn whiplash, :p, zegt mijn ostiopaat. :D Ik heb er regelmatig last van, maar even liggen werkt bij mij wel. Maar als er een uk tegenaan ligt zal dat wel niet de oplossing zijn...

Pris fijn dat je bedrijfje gaat lopen. Mag je nu allemaal met dat spul werken? Als je ook niet mag verven... Of heb je daar ook speciaal spul voor? Geniet van de bios!!

Nou de verbouwing is begonnen.... Vanaf nu tot 6 weken in de woonkamer slapen. Maar het is voor een goed doel, medio feb zal het al een heeeeel stuk beter zijn. Blij dat we eindelijk begonnen zijn !!! Het is hier alleen een zooooooooooooooooooooi. Maar ja, dat hoort erbij, voor ik t weet is t een paleisje, i hope :p

15. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ minkie beterschap voor de kleine en ja ook aan jezef denken ja ;)

16. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Minkie: Beterschap met de kleine.

Priscilla: Leuk dat je bedrijfje lekker begint te lopen. Veel plezier bij de film vanavond.

Ilonka: Leuk hoor dat je de baby nou gaat voelen. Ik heb ook de placenta aan de voorkant maar voel de baby vanaf een week of 20.

Dames die aan het klussen zijn veel succes het eindresultaat zal straks geweldig zijn.

Gisteren hebben wij het kamertje opgehaald, dus die gaan we straks lekker in mekaar zetten als vriendlief thuis is. Schoonmoeders was meegeweest, van haar en schoonvaders hebben we de kinderwagen gekregen. We twijfelden tussen de Maxi Cosi en de Mutsy, beiden 4-wielers maar we zijn uiteindelijk voor de Mutsy gegaan, die is toch iets minder lomp!
    Vanavond komt ons neefje gezellig logeren en gaan we naar een optreden van het buurmeisje van streetdance, ben benieuwd hoe ze het doet.

17. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Wij zijn al sinds 2007 bezig met de verbouwing. Inmiddels is bijna het hele huis aangepakt. Plafon zit er bijna in en kunnen we vanavond lekker weer op bed gaan slapen. Ben ik erg blij mee, want was geen s6 in de woonkamer. heb bijna niet geslapen door alle vreemde geluiden. Dus dat wordt als de heren klaar zijn lekker even tukken. manlief heeft alvast de gordijnen in de wasmachine gedaan dus die kunnen zo als ze klaar zijn opgehangen worden. Dan verschoon ik maar meteen het bed en dan lekker even plat (hoop ik). Net even de stad ingeweest om koffie voor manlief te halen. Meteen even prenatal in geweest en heb een t-shirt en een rompertje gekocht. Echt leuk met 1 hartje papa. Was nu €3,00 ipv €4,99. Scheelt toch weer 2 euro. Hij vond het erg leuk.

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ooooohw schoonmoeders moeten hier niet te vaak langs komen
    trouwplannen zijn meteen gewijzigd.....
    het word niet meer gratis trouwen maar gewoon trouwen, hopelijk wel op dezelfde datum, daar moet ik maandag achteraan bellen
    en een heel feest met catering en alles erbij
    nu moet ik kaartjes gaan ontwerpen enz enz
    en help ik moet dus ook een feestelijke jurk aan hihihihi

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat wordt er toch veel geklust overal :D Hier ook,eindelijk...Van een kale zolder hebben we nu een mooie zolderslaapkamer voor zoon gemaakt,hij gaat er vanavond voor het eerst slapen.
    Zijn kleine kamertje is nu zo goed als leeg,morgen daar aan de slag!Ohh,ik wil zooo graag dat het klaar is haha

Plopjes zijn hier geen plopjes meer maar harde trappen.Vanmorgen werd ik wakker van het geschop van beeb.Het is een echt wringkont,ik voel hem bijna non stop in actie.Echt niet te geloven.

Miffy,fijn zo`n schoonmoeder :p Of ben je niet blij met de veranderingen?

Minkie,dat zijn nooit geen leuke dingen als je kindje naar het ziekenhuis moet.Wat kun je je dan machteloos en bezorgd voelen.Doe maar lekker rustig aan nu,dat kan je wel gebruiken denk ik.En beterschap voor je mannetje!

20. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Ik moet het doen omdat mijn 2 andere jongens zo groot waren bij de geboorte. Bij de oudste moest ik het doen omdat ik heel erg veel vruchtwater had.

Deel Deze Pagina