Minkie: fijn dat de operatie toch doorgegaan is maar wat vervelend dat hij koorts kreeg! Nu wel wat beter? Wat sneu dat ie zo'n dik verband om had en dan nog 2 luiers.. waarom is dat als ik vragen mag? Zijn die twee luiers om een zacht kussentje te geven? Toen mn zoontje besneden was (da's natuurlijk niet hetzelfde, dat weet ik) heb ik juist geen verband omgedaan (ivm vastplakken aan de wond) en ook geen luier. Maar ja da's natuurlijk een heel ander soort wond. Heeft jouw zoontje geen pijn met plassen? In ieder geval veel beterschap, hopelijk gaat het snel beter! Qua kleding misschien een lekkere wijde (te grote) pyjamabroek? Verder heb ik bijgelezen maar weinig te melden. Man werkt nu zn 6e dag achter elkaar en moet morgen ook weer werken.. komt deze week op 59 uur zo. Beetje gekkenhuis en waarschijnlijk is hij niet vrij tot volgend weekend. Hier thuis doe ik wat ik kan, maar het huis wordt er niet schoner op zo, stofzuigen en dweilen gaat gewoon echt niet, de (lage) oven moet nodig schoongemaakt worden en eigenlijk de badkamer ook. Maar ja, het is niet anders. Ik doe wat ik kan.
@trotsemams ik ben wel blij met de veranderingen hoor maar moet nu opeens veeeel meer regelen hihihihi en bedenken wie we bij de ceremonie willen hebben en wie niet enz
Ja daar komt wel even wat meer bij kijken..en best op korte termijn toch.Wel leuk om er zo mee bezig te zijn,geniet ervan
@trotsemams ja in 2 maanden ongeveer moeten we alles regelen hihihi gelukkig doet schoonmama en eigen mama ook een deel dat is ook wel fijn
Nog niks bijgelezen, doe ik zo ff waarschijnlijk. Net naar de stad geweest en ben ontzettend goed geslaagd. Heb nu (samen met kleine aankoopjes van gister) voor 25,- aan babyspulletjes gekocht bij vooral Kruidvat (Nijntje-pyjama bij Trekpleister) Ff showen Bekijk bijlage 214858 (6 hydrofielluiers, 2 pyjamaatjes, 3 slabbetjes, 6 rompertjes, badcape, slaapzak en 5 paar sokjes) Dus helemaal blij maar ben ook kapot nu!
Child, heel wat spulletjes gekocht, leuk! Miffy wat leuk dat het opeens alles erop en eraan is! Dat wordt erg snel veel regelen maar wel erg leuk natuurlijk! Wie was dat met het puppy op haar buik? Ik had het gister met mn konijn, hij heeft iets van een kwartier bij me gelegen op mn buik en dat heeft hij nog nooit gedaan, wil nooit bij je zitten (wel naast, maar alleen als hij zelf komt). Heb het hardste tikje gevoeld tot nu toe, baby en knijn reageren op elkaar zeker? Vandaag na lang zoeken een winterjas gevonden voor 40 euro bij only. Wat is dat moeilijk zeg. Als ik 2 maten groter paste dan was de jas veel te groot maar bij mn buik evengoed maar 1cm extra ruimte. Vanavond feestje bij schoonfamilie en die mensen zie ik bijna nooit. Niet heel erg veel zin in en helemaal niet na een dag shoppen. Morgen kamertje behangen. oh en ook nog slecht nieuws gehad. Een vriendin van mij heeft te horen gekregen dat haar vader opgegeven is en nog maar een paar weken heeft. Zomaar uit het niets! Hij kwakkelde wel wat, scan bij AMC gehad en er zijn al vele uitzaaiingen en ze kunnen er niets meer aan doen
Child...dat allemaal voor 25,- ?? Dat is leuk!! Leuke dingetjes! Bloem,wat verdrietig voor je vriendin..Zo onverwachts,vreselijk..
ja erg leuk maar een hoop meer geregel maar dat komt wel goed oooohw en ik was dat van het verhaal, maar was geen puppy maar kat ze durft nog steeds niet bij me te zitten wat een rotnieuws kende je haar vader zelf ook??? wens haar maar sterkte
schoonmoeder betaalt en regelt mee met het feest en het trouwen gaat niet meer ff snel gratis maar word nu gewoon normaal trouwen zeg maar
@Ludora, wauw 6 weken in de woonkamer bivakkeren, een flinke verbouwing! Maar inderdaad het einddoel voor ogen houden @AlmaH, wij hebben ook de Mutsy, mooie en fijne wagen hoor! @Pearl, dat is pas een lange verbouwing..fijn weer op je eigen bed slapen. En lekker geshopt dus! @Miffy, leuk, dus jullie gaan een uitgebreider feestje geven op jullie trouwdag! Gaaf toch! Als het moet kun je een hoop dingen snel regelen @Trotsemams, hopelijk slaapt je zoontje goed op zijn nieuwe kamertje. En inderdaad, zo'n ziekenhuisbezoek geeft je als ouder een behoorlijk machteloos gevoel.. Ben blij dat het erop zit! @Daro, drukke week voor je man zeg..Je kunt niet meer doen dan je aankan hoor! Met Joas gaat het wel weer wat beter. Vanavond had hij wel iets verhoging (38,2) maar dus geen koorts meer. Als verbandje heeft hij een soort koker/emmertje over zijn piemeltje heen. Dat moet er ook een week opblijven. Het is de bedoeling dat de wond (piemeltje is echt opengesneden natuurlijk) dan rustig kan helen en zo blijft de blaascatheter hopelijk goed op zijn plek. De eerste luier, waar we dan een gat in moeten knippen, vangt de ontlasting op, de luier daaromheen daar komt de catheter in en vangt dus de urine op. Het plassen doet volgens mij wel pijn, af en toe heeft hij van die krampjes en dan is het huilen geblazen Maar de soort wond zal dan wel verschil maken of er wel of geen verband om moest. @Child, leuke spulletjes gekocht zeg!! @Bloem, wat vreselijk voor je vriendin en haar familie. Schrikken zeg. Fijn dat het gelukt is met een winterjas. Ik doe nog maar een jaartje met mijn oude, die heeft maar 2 knopen dus mn buik past er precies onder.
@Minkie ach gosh dat huilen als ie moet plassen.. ik heb mn zoontje toen na zn besnijdenis dus zonder luier gelaten en de eerste paar keer dat ie moest plassen durfde ie echt niet.. hij begon dan te plassen, voelde dat het prikte en hield dan zn plas op. Ik was echt aan het cheerleaden, zn hand vasthouden en hem aanmoedigen om door te plassen, zelfs al was dat helemaal over mij heen. Zo sneu om je kindje zoveel pijn te zien hebben! En in ons geval was het nog wel onze eigen keuze, wat voelde ik me daar schuldig over! Hopelijk gaat het met Joas snel beter. De verhoging lijkt me wel normaal toch, het is immers geen kleine ingreep en hij was al verkouden. Hopelijk blijft het bij verhoging en kan ie een beetje goed slapen! @bloem: wat een verschrikkelijk nieuws, veel sterkte voor je vriendin! Hier opperde mn moeder vanmiddag dat ze als kraamcadeau wel een duowagen cadeau wil doen. We hadden er een op het oog via Marktplaats, een goedkope, maar het lijkt haar beter als we een iets duurdere kopen, met wat betere vering e.d. Vooral voor de baby is dat natuurlijk belangrijk, anders krijg je toch een buggy idee en da's wel hobbelen voor zo'n klein babytje. Super idee! Dus ik ben wat aan het rondkijken op internet.. leuk! Man heeft gelukkig toch geweigerd morgen te werken.. hij trok het echt niet meer. Zn baas was not amused maar ja genoeg is genoeg hoor! Gisteravond moest ie tot middernacht werken en vanochtend om 8 uur weer.. hij was helemaal kapot. Hij vindt het wel moeilijk want het is in zijn situatie niet gemakkelijk om werk te vinden en houden maar soms moet je voor jezelf opkomen vind ik, anders loopt iedereen over je heen.
meiden.. ik voel me zo enorm stom.. zal vast niet de enige zijn die het heeft maar weet niet zo goed wat ik moet!! ben altijd heel erg bezig geweest met mijn figuur.. traag werkende schildklier en overgewicht in de familie.. dus lichtelijk een obsssie was het wel.. ik ben echt enorm blij dat ik zwanger mag zijn en geniet vol op van het bewegen en groeiende wonder in mn buik.. maar soms heb ik zo'n moeite met mijn dikker wordende buik.. ik ben er trots op!! want het is nu de thuis van uk!! en beschermd de kleine tegen de buitenwereld, maar als we ergens heen gaan.. dan bekijk ik mezelf in de spiegel.. en dan zie ik mn buik.. en voel ik me zo niet sexy.. ik weet dat mn lief me wel sexy vind want dat zegt hij ook! maar soms denk ik... oow nee, krijg ik die dikke buik straks na de bevalling nog wel weg? bij sommige gaat dat zo snel en ik weet dat het mij veel meer moeite gaat kosten door die traagwerkende schildklier... en soms raak ik daardoor gewoon een beetje in paniek.. ik kan het ook niet zo goed uitleggen allemaal.. herkennen jullie het een beetje? want voel me er soms echt een beetje down door..
Ik herken het heel erg priscilla. Ik was dus helaas zo iemand die de kilo's na de zwangerschap er niet zo makkelijk af kreeg en als ik mezelf nu op foto's zie of in een spiegel dan word ik echt niet blij van het spiegelbeeld. Maar helaas is het enige wat je kunt doen, het accepteren dat je lichaam verandert. Je weet niet of en hoe snel de kilo's er straks af gaan, het enige dat je er nu aan kunt doen is er rekening mee houden bij de keuzes qua eten die je maakt, maar dat je aankomt tijdens de zwangerschap is nu eenmaal een gegeven. Die emoties hebben ook met je hormonen te maken, probeer er niet zoveel mee bezig te zijn en wees trots op het kindje dat in JOUW lichaam groeit!
@Bloem Ik lag met onze pup op de buik... Onze pup reageerde niet, was te zacht. Wel bijzonder met de diertjes... Konijntjes reageren dus ook op de baby, wat leuk! Wat erg van je vriendin zeg.... @Miffy, Leuk zeg al die extra plannen! Ik zal met mijn schoonfamilie voor het darten! Heerlijk van die zeebonken hier in huis! Fijne avond dames!
Mijn hond de oudste ligt nu het liefst dag en nacht op mijn buik zo grappig hij beschermt de buik ook echt tegen de andere hondjes zoo lief!!!
Wil ik de gordijnen ophangen... blijkt er een echt vergaan te zijn. Nummer 2 is ook niet echt meer om van te genieten, maar die kunnen we nog ophangen. Dus nu 1 gordijn hangen en het andere raam afgeplakt met kranten. Beetje armoedig maarja je moet wat om 16:30 uur. Dus dat wordt binnenkort gordijnen kopen.
Hallo mei mama's, Ik heb in het begin meegeschreven bij de juni mama's, omdat ik volgens eigen berekening 2 juni uitgerekend zou zijn, maar ben bij de 12 weken echo 3 dagen vooruit gezet dus 30 mei uitgerekend. Heb het toen even op een laag pitje gezet, maar hoop stiekem dat ik hier alsnog mag komen meeschrijven Wij hebben afgelopen dinsdag 20 weken echo gehad. We waren beide overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen, maar het wordt een meisje. Hartstikke leuk natuurlijk! Verder weten alleen mijn ouders het en voor de rest proberen we het geheim te houden. De meeste mensen denken dat het een jongetje wordt. Is ons eerste kindje trouwens. Helaas bleek ook uit de echo dat ons kindje CCAM heeft. Daarom moest ik woensdag nog een echo bij de gyn en moet daar nu elke week naar toe voor een echo om te kijken hoe het zich ontwikkelt. Heel vervelend allemaal, maar we hopen op het beste. Zou het daarom ook wel fijn vinden om met jullie mee te mogen schrijven. Niet dat ik het er continu over wil hebben hoor, maar merk dat het fijn is als mensen met je meeleven. Of juist over leuke baby dingen praten Ik hoor het wel of jullie het oké vinden. Liefs