Ik kwam ze net toevallig in de club tegen haha...echt super mooi!! Gatverdarrie..waarom maken de buren vaak tussen de middag al warm eten klaar...Stinkt echt
Morgen shoppen en eindelijk die blije doos ophalen met vriendlief Ga eens flink wat kleren voor de kleine man kopen!! Jippie!!
Shopze an! Hier al 2 pogingen gedaan om de blije doos te halen,maar die is al ff niet binnen gekomen daar
Te koop, vakantieveilingen bon voor twee overnachtingen in 3* hotel in Zeeland voor 60 euro. Inclusief ontbijt. Marktplaats.nl > Hotel BOM in Zeeland, op enkele minuten van de kust! - Tickets en Kaartjes - Hotelbonnen Heb hem dus gekocht maar hij is t/m april geldig en heb eigenlijk niet zo'n zin om nu die kant nog op te rijden. Topografisch wonder dat ik ben heb ik niet gekeken hoe ver het was. Iemand belangstelling?
muurschildering ziet er mooi uit essieee. Ik lees net op de site van Wij dat het tijschrift in week 4uitkomt!!! Je kunt daar de verschijningsdata opzoeken. Ik heb net de hele keuken en wc uitgesopt, straks gezellig met mijn zoon naar de bios, Alvin and the chipmunks. Heb er al zin in
Leenislief, welkom hier!!! Wat schrikken van de afwijking, hopelijk gaat het allemaal de goeie kant op!! Yupgup, verschrikkelijk heh?! Ik slaap regelmatig met oordopjes in. Woon dan wel in een appartement, dus je hoort elke scheet. Denk nu ook steeds dat ik hen nog wel krijg dalijk als de baby er is. Weet zeker dat ze van elk huiltje kunnen meegenieten :x! Daro, heh getver meid, dat is flink balen! Hoop dat de tijd snel zal gaan voor je!! Essie, heeeel mooi! BB, beterschap, hoop dat je je snel beter voelt!! Hier nog steeds geen Blije Doos!!!
Nou heb t eind resultaat ook in mn album geplaatst. Wij zijn er helemaal blij mee... Van mij mogen de meubeltjes wel komen, nog een weekje wachten.....
Denk dat onze pc wat kuren had, kon net ook al de hele tijd niet op internet komen. Nu is ie weer in orde. Ben blij als de jongens zo op bed liggen. Ben kapot!!!!
mooi esssie!! heel gaaf!! hier helemaal gebroken.. heb de balken geschuurd en in de grndverf gezet.. kreeg een opruim woede en mn vriend heeft me gedwonen om te gaan zitten omdat ik zo'n last kreeg van mn rug.. en nu kan ik amper op of neer... mn rug doet zo enorm veel pijn en straalt uit naar mn bil en been... dus nu bedrust vanaaf!!
@ Essie, mooi gedaan! Hier heeft vriendlief samen met de kids het plafond in de babykamer gewit en de vloer eruit gehaald. Nu kunnen we lekker gaan opbouwen! Ik heb mijn kledingkast uitgemest en lekker een stapel weggestreken, ben zo blij met mijn nieuwe strijkijzer, strijken is leuk! Nu lekker lui zitten, morgen en overmorgen weer werken!
Essieee,super mooi!! Prachtige tekst ook!Komt dat ook op het geboortekaartje te staan?? Dribbel,vertel..wat voor strijkijzer heb jij die strijken leuk maakt?
Strijken is meestal wel leuk, maar niet als je net als ik de strijk van meer dan een week moet wegwerken.. Heb maar even een pauze ingelast nu
Leenislief: Welkom en wat een vervelend nieuws hebben jullie met de echo gehad, maar wel prettig dat ze jullie nou goed in de gaten houden. Wij hebben vandaag de meubeltjes in mekaar gezet voor de babykamer dus weer een stukje verder klaar, wacht nog wel op de lamp, lakens en andere accessoires. Voor de nieuwsgierige onder ons de foto's staan in mijn album. Ook heb ik een nieuwe buiktfoto geplaatst in het buikfoto topic. Allemaal nog een fijne avond toegewenst!