BB ik ben je verhalen aan t lezen. Wat leuk dat je dat allemaal zo bijgehouden heb. ( de weg die je heb bewandeld overigens wat minder natuurlijk) maar lees vol interesse je verhaal!! Moest even lachen toen ik las toen je net zwanger was over de misselijkheid "stiekum wel een fijn gevoel" gelukkig ben je daar nu op terug gekomen Ik ga weer verder lezen...
Daydreamer. hier net zo die pijn in onderbuik. Ik heb een beetje het gevoel te gaan menstrueren. Moest vanmiddag toch vk bellen, gelijk even gevraagd en ze denkt toch dat t mn banden zijn.... T voelt nie fijn, maar t kindje groeit deze periode wel dubbel zo hard las ik ergens.....
Sjonge ik ga ff een appeltaart bakken... (mmm ineensss zin in en dan nog meer om hem helemaal alleen op te eten whahahha) en ik moet gewoon veel lezen weer!! Straks ga ik trouwens pannenkoeken maken met appel en zelf ook proberen deze te eten... (ik eet al sinds ik zwanger ben door de misselijkheid geen avondeten meer) Daydreamer; wij hebben ook de cabriofix via MP. Maar die rode is ook mooi, en ook ik hou niet van de kleur rood maar vind hem wel mooi staan. Ik vind dat wandelwagens en maxicosi kleuren niet zoveel uitmaken bij de geslachten hoor... Wij hebben een blauw met zwarte (was geen andere kleur keus mogelijk) en je weet wat we krijgen Zou indd even je urine laten inleveren want zeurend gevoel in buik en rug kan dr wel bij horen! Maar zoals eerder meiden ook al zeiden kan ook zijn dat de beeb erop aan het "dansen" is. Dat voelt ook raar. Ik heb dat alleen als mijn blaas vol aan het raken is.... miffy; wow das helemaal een k*t klus.... nee daar begin ik maar niet aan, het ligt hier in een kast waar we niet dagelijks komen dus niemand die het ziet kleertjes wassen; wij wassen alles met wasverzachter (ruikt zo lekkerrrrrrrrrr) Maar ik wil een wasmand voor de twins nemen en de eerste periode hun was zonder wasverz. doen.... Builtje in de kast heb ik er hier al in hangen indd.... ruikt zo fris! essie; dankje, ik heb (en hoor) van heel veel dat ze ons verhaal erg bijzonder en mooi vinden. Sommige waren er erg door aangeslagen. Wij hebben het zelf zo gelukkig niet beleefd maar dat komt denk ik omdat jullie het in een ruk lezen en wij er steeds pauzes in hadden zitten Ja dat zei mijn meoder laatst ook al dat ik dat erin had staan over de misselijkheid.... Misschien heb ik het wel uitgelokt @all; ik wil zoveel doen op een dag dat ik me goed voel. Maar ik heb er geen kracht/puf voor. Dat is zoo dilemma hier bij mij zeg! Probeer vandaag wel elk uur ff iets te doen en dan weer ff te rusten. Misschien dat het "goed" is/voelt als ik steeds iets doe... nu ff tot 5uur ong. zitten en dan aan t pannnenkoeken bakken!
@bb heb je 2dezelde maxi cosi's??? vind het zo vervelend voor je dat je je nog zo beroerd voelt zou zo fijn zijn als we het eerlijk onderling konden verdelen al die vervelend kwaaltjes enz
Ja toevallig 2 via mp (met easyfix systeem) die precies zelfde zijn! 2 zwarte cabrio fixjes...! Ik voel me bvandaag aardig goed, maar toch blijft de misselijkheid parte spelen ook als ik me goed voel. So stom iets! Ik hoop zo dat ik week 24-36 ofzo nog even misselijk loos mga zijn, maar ja ik hoop dat al met de 12wkeen, 16weken, 20 weken.... dus het zal wel niet meer zo zijn. Ach ik wens dit niemand toe hoor! Dus genieten jullie vooral lekker van het weinig voelen en vooral het niet misselijk zijn
@bb hoop houden is altijd goed zou wel fijn zijn als je misselijkheid wat wegtrekt, het zal nog zwaar genoeg worden voor je denk ik
Jeetje ik heb heel wat gemist vandaag zeg! Heb nu ook geen puf om alles te lezen dus ik heb een beetje scannend gelezen.. @daydreamer: rood kan zeker voor beide geslachten vind ik hoor! Als groep1 stoeltje hebben wij ook een rode, en die had ook gewoon gebruikt voor een meisje hoor! Rood is ook beter dan zwart, dat wordt zo warm. @strijken: doe ik niet aan. Alleen als het echt moet (bloesjes enzo) maar ik koop mn kleding inmiddels zo dat het meeste strijkproof is. Toen ik een paar jaar geleden in het toerisme werkte in het buitenland moest ik iedere dag mn bloesjes en rokken strijken, wat een hekel heb ik daaraan! Ik kan het ook gewoon niet, nadat ik iets zorgvuldig gestreken heb ziet het er nog uit alsof het niet gestreken is Niet mijn talent! @maxi cosi: wij hebben de goedkoopste van MC.. weet de naam niet meer. Zo eentje met een losse zonnekap. Had ik later wel een beetje spijt van, dat ik niet een paar tientjes meer had geinvesteerd voor zo'n cabrioding. Is toch wel handiger. Maar ja we hadden dat geld toen gewoon niet en het werkt prima! @wassen: ik was alles een paar weken van te voren, zonder wasverzachter of met neutral. Met mn zoontje ben ik al vrij snel wasverzachter gaan proberen en toen ik merkte dat zijn huid daar niet op reageerde ben ik gewoon wasverzachter gaan gebruiken. Ik ga nu nog niet wassen hoor, de meeste kleertjes liggen nog in dozen op zolder want ze liggen nu alleen maar in de weg in de kinderkamer Vandaag bij de babyplanet geweest met mn moeder om te kijken voor een duowagen. Was erg leuk, en ik ben verliefd geworden! Het wordt waarschijnlijk de topmark tandem. Niet de meest luxueuze wagen ofzo, maar wel precies wat ik zoek. We krijgen m cadeau van mn moeder en stiefvader, zo lief!
Jeetje wat een verhalen weer! Wassen heb ik nog geen last van, ben nog bezig met shoppen haha. Bij de kruidvat was trouwens bij ons niks te vinden!!! Dus maar ff andere winkels in gelopen.. Altijd slecht idee! Veel duurder enzo, maar ach kon het niet laten het een en ander mee te nemen. Wassen schiet niet op, want kan het nog nergens kwijt!! Ons fotobehang ook vandaag nog niet binnen.. Dus morgen maar bellen. Wordt er beetje moe van.. En strijken, bah! Vroeger thuis deed ik het graag, maar sinds ik op mezelf woon.. drama! Wij strijken ook vrij weinig hoor. Alleen als het echt nodig is, nette kleding enzo.
@ilonka Ik had 'm gekregen om mee te slapen! En met fv lijkt het me ook ideaal. @leenislief welkom en sterkte! @essie Ik ben benieuwd! Heb een verzoekje gestuurd! @veldmuis Jee dat is schrikken. En dan heb je nog geluk gehad dat je niet op je buik bent gevallen.... @heitje Ook al een eigen zaak, leuk! @wasverzachter Wij gebruiken neutral, die mag geloof ik wel...
@??? Hier heb ik ook zo ineens zo nu en dan last van onderbuik idd alsof je spierpijn/ongesteld moet worden. Het is er ineens en dan blijft het een poosje aanhouden en dan is het weer verdwenen??
Toch lekker gaan shoppen met vriendlief!! Wat heerlijk zeg! Ook heb ik de blije doos opgehaald. Alles zat erin volgens mij. Heel wat kleertjes gekocht oh oh oh wat leuk! Verder is er weinig blijven hangen. Iets over pannenkoeken? Jammie!! En strijken doe ik ook niet graag hoor
Daro,mooie wagen zeg! Ik heb van topmark ook een tijd een duo gehad toen ik iedere week op mijn neefje paste.Ik vond het een ideaal ding (en wij hadden een oudje via marktplaats ). Sam en An,goed geshopt hihi.Leuk toch
Vraagje, je ziet elke keer bij de weken staan hoelang je baby is, bij mij bv rond de 28cm. Is dat kop kruin of is dat kop voet??? Vroe vanmorgen aan vlos na aanleiding van die modellen met babytjes in baarmoeder hoe groot die baby van mij is, wees ze er 1 aan die helemaal opgerold in mijn hand past????? Vod het zo klein??? En dat is echt geen om en nabij de 28cm. ????
Meestal is dat gemeten van kruin tot stuitje dacht ik.Opgerold op je hand lijkt me ook klein,al kan een baby zich goed klein maken in je buik.
Alma wat een leuk behang!! Nu begin ik weer te twijffelen... Ik dacht dat zo iets te druk zou zijn in een kleine kamer, maar ik vindt het echt mee vallen!! Ik heb nog heel eventjes..... Iemand goede tip voor leuk kinder/babybehang?? Een winkel? Leuk Sam!!! Dat 'rokje'!! Ik heb die shop aandrang ook, maar het kan nog niet, we hebben nu echt geen plek om het op te bergen, dus na de verbouwing ga ik echt los!!! Is het al maart ?!?!? Ilonka ik snurk ook al een tierelier. Ik vindt het ook zo vervelend voor mijn lief. Als jij iets weet dadelijk, ik hoor t graag Oh en onze uk stopt ook als er handen op de buik komen, haal ik ze weer weg en dan weer druk.... Lief heeft t 1 keer gevoeld tot nu toe. Ik denk dat we wellicht dadelijk wensen dat we terug waren naar nu. Ik heb verhaal gehoord over gebroken ribben door trappende uk !!! Essie had jij ook een liter??? Het is erg vies, maar valt opzich wel mee toch?? He nee Veldmuisje dat is schrikken!!!! Ga je niet voor de zekerheid naar de vk?? Bah dat is niet fijn. Rustig aan!! Oh ik zie al dat je vrijdag controle hebt!! Heitje leuk een eigen zaak. Tsja kansen moet je toch pakken als je ze pakken kan!!! En ik ken het, dat je naar jezelf kijkt of iemand aan je vraagt, dat je dan denk het is gewoon echt waar, ik ben echt zwanger!!! Cullen maar 1 beker!!! Ik had 4 plastic bekers!!!!! Ik was er uiteraard ook echt niet lekker van. Maar mijn suiker bleek te laag... Gewicht.... Ik heb het er niet meer over, ik wordt er moedeloos van. Mensen vragen aan me hoe lang ik nog moet, als ik zeg nog ruim 17 weken schrikken ze zich een hoedje, ik herken mezelf niet eens op foto's..... Ik sta op +10 !!!! ;( He bah BB nog steeds zo slecht..... Wat zal de tijd langzaam voor je gaan... Ik gebruik trouwens voor alles wasverzachter.... Hmmm eens op letten dan... Als dat kwaad kan... En alles opnieuw wassen, maar dat was ik toch al van plan... Beetje een schoon freek Strijken bahbah, dat vind ik het meest verschrikkelijke huishoudelijke klusje wat er bestaat!!! Ik strijk alleen overhemden, als het me uitkomt, anders hang ik ze nat uit en mag lief ze zelf strijken als hij er een aan wil.... I know slechte echtgenote !!! whahahahah BB ik wil jou verhalen ook lezen, graag, 2 vriendinnen van mij zitten in de MMM, een iui andere ivf, is toch moeilijk over praten met ze als zwangere.... Daro mooie wagen!! Sam balen als je ergens op zit te wachten en t komt niet!! Onze uk was met de 20 weken echo 28 cm. Maar hij liep ook voor.... Ik heb momenteel een klein feestje in mijn buik geloof ik... Oh wat geniet ik daar van..... zo mooi!!! Ik ga koken!!
Ik wilde het net als tip noemen Ik heb ook al gewassen kleertjes voor de baby en die ruiken heeeerlijk met die zwitsal geurbuiltjes. Heerlijk baby-achtig
Ik ga ook voor de zwitsal geurbuiltjes Ik vind zwitsal zooo lekker ruiken,maar hier konden beide kids er niet tegen dus ik ga er nu maar niet eens aan beginnen.Dan maar geurbuiltjes
Ha allen, @ wassen&strijken: ik ga na de verhuizing (dan ben ik om en nabij de 30w. alles wel wassen en strijken. Dan kan het meteen in de nieuw ingerichte kamer. Strijken vind ik niet zo'n ramp, doe het elke week en dan is het zo gedaan. @ voelen: voelde me vandaag bagger. Mn voet werd steeds slechter beloopbaar, maar je doet er niets aan. Niet teveel belasten, maar wel in beweging houden. Hmm.. lastig hoor! Ik loop nu bar slecht, vooral als ik een tijdje stil heb gezeten (zoals nu dus). Wordt morgen nog wat. Mn werkdag buiten de deur in Utrecht. Voordat ik op kantoor ben, moet ik zo'n 10min. lopen. Ik ga dus echt niet in de binnenstad parkeren, ben ik een vermogen kwijt . Dus tja.. maar iets later binnenkomen denk ik maar.. Niets aan te doen. Ik ga me niet al de 2e week ziekmelden, want ziek ben ik niet, heb alleen een gekneusde voet. Ik kan makkelijk zat aan het werk. Verder deze week ga ik proberen mn gemak te houden, maar mij kennende.. Mn man zal nog een hele kluif aan me hebben. Hij vindt me wel wel heel zielig zei tie net.. aach! @ voelen2: baby gelukkig wel gevoeld, daar is denk ik niets mis mee. Ik ben zelf wel een beetje van het type.. niet te snel zeuren enz., maar als ik wel op mn buik was gevallen, dan was ik zeker wel gegaan hoor! 't Was ook het eerste wat mijn man vroeg, toen hij mij zo halverwege de trap zag liggen. @ Vanavond: Ben alleen thuis. Man is naar cursus. Heb wat administratie dingetjes op de planning staan, maar heb er nog even geen zin in. Verder een beetje ontspannen denk ik.. @ Zwitsalgeurbuiltjes: Haal je die gewoon bij de drogist? Want ik vind het wel gaaf die in de kast te leggen straks, bij de babykleertjes. Zwitsal vind ik ook gewoon heel lekker ruiken!
@BB, ik ben ook benieuwd naar jullie verhaal, waar kan ik dat lezen. En probeer toch rustig aan te doen wanneer je een 'goede'dag hebt. Zo zonde dat je je goede dag verpest. Ik ben dan niet constant misselijk maar heb last van mijn bekken en doe ook nog teveel op een 'goede' dag. Door jou heb ik zin in pannenkoeken @Essie, voel je je weer goed? Mijn maag is nog steeds van slag van dat suikerwater. Ik heb dan wel een gevoelige maag. @Ludora, wat gek dat jij 4 bekers op moest, Essie had er 2. Ik zat geloof ik op 250 ml. De test verschilt dan toch he, ik ben ook alleen nuchter geprikt en vervolgens 2 uur later. @Daro, leuke kinderwagen, lief dat je het krijgt.