@ An, dat gevoel heb ik vooral bij mijn ribben, zeg maar onder je borsten, maar dan naar de buitenkant. Dat staat zo straks! Links of rechts buigen voel je echt! Idd, smeren smeren smeren haha Ik ga ook afsluiten en mijn bedje opzoeken met een boekkie! Fijne avond en tot morgen!
@an neee dat gevoel heb ik nog niet maar hier nog niet zo heel veel groei, en had al een buikje maar ik smeer wel braaf elke dag, 2x zelfs, 1x zwitsal 1x bio-oil
Sam fijn dat je nog gewoon werkt. Vooral in dat beroep denk ik zwaar. Ik werk sinds een week 2 uur per dag minder. Hoop dit tot 6 april vol te houden! Hans van Hema is dus een aanrader??? 2 losse kussens is niet te doen meer. Ben meer aan t vechten als slapen... Hebben jullie je uk ook al ten hoogte van je ribben gevoeld. Uk is mega druk vandaag, super leuk, maar net meerdere plopjes, schopjes tegen mijn onderste rechter rib. Is dat niet al heel hoog???? Lief heeft t vandaag ook weer een aantal keren gevoeld!!! Gaaf!!! Miffy wacht maar af, jou buik komt, sneller dan je denkt. Truste!!!
Ik heb bij de lidl een zijslaapkussen gekocht. (zijn deze week geloof ik in de aanbieding voor 14,95) Deze kan je ook als voedingskussen gebruiken. Ik heb hem zelf vorig jaar gekocht en hij slaapt echt heerlijk tenminste als m'n man hem niet heeft ingepikt haha. wasluis???? heb ik echt nog nooit last van gehad en nog nooit van gehoord. Nog nooit bij m'n ouders en nooit zelf terwijl ik nu bijna 11 jaar uit huis ben en zelf alles was. Maar ja nu met 2 jongens was ik 6 keer in de week de kleren en heb elk weekend 1 of 2 wasjes op 60 graden. ben blij voelde net eindelijk weer even ons kleintje ronddraaien.
Wasluis ook nog nooit van gehoord. Ok die zwitsal builtjes lijken me lekkerder voor de babykamer dan de robijnbuiltjes. Verder heb ik niet echt goed gelezen, ben helemaal van slag Had een nestje kittens vorig jaar, waaruit een kitten is gekomen die gehandicapt is (wiebelhoofdje). Hij ging, samen met een ander kitten, naar mijn ouders en ze groeiden daar dolgelukkig op. Altijd samen spelen enz. Maar nu vanavond te horen gekregen dat t wiebeltje heel erg te grazen is genomen door de hond van de buren....hij heeft een gebroken ruggetje en wordt morgen ingeslapen....ben er ziek van...vind het zooo sneu....het was altijd al mijn zorgenkindje...heb em vanaf de geboorte gevoed met kittenmelk en grootgebracht....pffff
Buren aansprakelijk stellen, dit kan en mag niet gebeuren . Veel sterkte toegewenst meid. Hier de hele tijd onder buikpijn, het gevoel is een beetje vlammend dan voel je het en dan trekt het gelijk weer weg net alsof je een schaafwond hebt, dat komt en gaat ook weer? Wat het nou is??plassen doet geen pijn en gaat makkelijk?
Geen idee pat, maar klinkt goed pijnlijk! Wat zielig van wiebeltje, zou idd de buren aansprakelijk stellen. Wiebeltje komt er niet door terug, maar dan blijft t bij wiebeltje..
Pat ik zou toch ff checken voor een blaasontsteking.. Ik heb zoiets gehad met 18wkn zwangerschap en het begon met lichte pijn maar uiteindelijk lag ik dubbel en echt te huilen dat ik in het weekend naar de huisartsenpost ben gegaan. Wil niet zeggen dat jij dit ook heb natuurlijk maar ik zou er wel voor uitkijken. Tijdens de zwangerschap kan een blaasontsteking anders aanvoelen wat bij mij toen dus ook was. Misschien heb jij er ook last van? T wens toen bij mij overigens niet te zien in de urine... Hopelijk gaat de pijn snel over.. Heitje wat erg! Snap dat je er kapot van bent! Heb hier Zelf 2kittens lopen en wil ze ook al niet meer missen.. Ik zou er ook werk van maken en niet zomaar voorbij laten gaan..
Heitje..ohh wat triest...arm beestje Ik geloof meteen dat je dat onwijs veel verdriet doet.. Hansworst is in de aanbieding bij de Hema zag ik..nog een hoop geld.Volgens mij zijn ze zonder aanbieding bij babydump goedkoper. Ik ben nog steeds niet fit,heb niet zwaar de griep maar ben wel grieperig.Niets aan,hoop dat het gauw over is.
hihi, ik vond het wel gezellig En nee met de buik heb ik nog niet, maar denk wel dat mijn geluk is dat ik net voor ik zwanger werd 12cm bij mijn buik ben/was afgevallen.... dan kan die weer ff eindje rekken
vanmorgen bij de verloskundige geweest en de kleine uk doet t goed ! baarmoeder werd opgemeten en dat was goed. hartje weer gehoord we waren even aan het kletsen en opeens had ze het hartje meteen te pakken ik merk nu toch wel dat ik echt mn zwangerschapsbroeken aan moet heb volgens mij echt een groeispurt gehad.... heb er een maar daar kan je het elastiek verstellen boven in de band die over je buik heen komt maar dat zit zo gek, en dan heb ik nog t idee dat ik de broek elke keer omhoog moet trekken... Zal wel een kwestie van wennen zijn ofzo.... @ wassen ik ga pas wassen als het kamertje er is dan kan alles meteen de kast in en ja dan zo'n lekker geurzakje erbij Heerlijk ! @ heitje sterkte bah wat een vreselijk nieuws... @BB ik had je gister een pb gestuurd over je site... Dus ik zie de info wel komen @ buik op springen ja dat heb ik de laatste tijd ook ja net alsof t allemaal niet meer pas hahahah Nou hier schiet t nu gelukig een beetje op met de badkamer.... Bah al die stoffigheid en troep en elke dag om 8:00 staat mn schoonvader op de stoep pfff Zo vanmiddag weer aan t werk fijne dag allemaal
@ heitje, wat vreselijk voor dat beestje. Ik zou zeker de buren aansprakelijk stellen. @ trotse mams de zijslaapkussens van de lidl zijn bijna hetzelfde als een voedingskussen alleen veel goedkoper. Ze worden alleen niet onder die naam verkocht. Zodra er ook maar iets van zwangerschap in het woord voorkomt is alles dubbel zo duur.
Miekr,ik krijg net toevallig een stapel folders binnen.Ook van lidl,maar er staat geen zijslaapkussen in...weet je of dat afgelopen week was?
trotsemams, als je kijkt bij voordeelmuis.nl staat inderdaad dat het afgelopen week was... maar ze hadden hem in augustus, oktober en november ook dus misschien binnenkort wel weer!
Ik voel me iets beter dan gister gelukkig! Lag rond 20.45u in bed met een kruik en heb goed geslapen. Buik is minder pijnlijk en gevoelig, blijf el het gevoel houden dat het kindje héél laag ligt.. Voor de zekerheid vanmorgen urine naar de huisarts gebracht, vanmiddag uitslag of het evt. blaasontsteking is. Verder heb ik vandaag een thuiswerk-dagje. Rustig aan doen dus. Ik lees vanavond wel even terug. Fijne dag!
ik ben al 3dagen niet zo fit vanochtend ook weer flink lopen overgeven dus ik lig nu heel zielig met me dekentje en laptop op de bank en me vriend is ook nog eens weg voor de verandering @heitje wat een verschrikkelijk nieuws, zo zielig ik kan me voorstellen als je zo goed voor je kitten gezorgd hebt dat het wat met je doet, echt zielig!! @voedingskussen, ik had ook al gekeken op internet maar daar kon ik hem niet vinden bij de lidl, ik ga er straks even boodschapjes halen dan zal ik eens kijken of ze hier nog liggen
Oh maar mss dat ze hem dan nog in de winkel hebben liggen? Zal vragen of husband er naar wil kijken Daydreamer,fijn dat je goed geslapen hebt..dat doet een mens goed dan he.