omg bah bah open net koekjes verpakking (verkade dier & co lange nekken) lijkt het wel of er van 1 een hap is genomen... hij is niet afgebroken want het ontbrekende stukje zit er niet lof in en het lijkt echt of er vanaf gebeten is...
Knuffel aan Sam.... Pris, is snap helemaal niets van je laatste berichtje Vandaag bij de fisio geweest. Hij denk dat hij me niet veel kan helpen, eerlijk maar kut natuurlijk. Ik heb wat oefeningen mee gekregen, maar het advies was om vooral te luistenren naar mijn lijf en dat pijn stoppen betekend.... (ik weet dat wel, maar wil dat natuurlijk ook niet echt horen....) Ik moet echt leren wat grenzen zijn.... Zucht...
Ik heb uit ellende maar een film opgezet. The Back Up Plan. Iemand die al eens gezien? Met Jennifer Lopez. Vermaak ik me wel een avondje, daarna lekker slapen!! En ach, mannen.. *zucht nog maar eens diep...*
Ludora, balen dat de fysio niets kan doen. Da's ook de reden dat ik er nog steeds niet geweest ben, ik ben een beetje sceptisch omdat ik al zo vaak gelezen heb dat de fysio naast advies geven zo weinig kan doen. Priscilla: koekje kan toch gewoon afgebroken zijn tijdens het productieproces? Sam: lekker he die hormonen! Kruip maar lekker vroeg je bed in, dan gaat het vast beter! Hier gister weer eens teveel gedaan, dus vandaag weinig kunnen doen en veel pijn gehad. "Gelukkig" was mn man ziek thuis, die is vanmiddag even met mn zoontje een rondje gaan lopen want de hele dag binnen zitten is niks voor hem. Ik was gister en vandaag ook super emotioneel, telkens overal om huilen terwijl ik zelf ook wel zie dat het niet zo'n groot probleem is.. erg vermoeiend voor mezelf maar ook voor mn man! Vanmiddag toen mn man en zoontje even weg waren ben ik even lekker gaan douchen met lekkere muziek op, daarna voelde ik me wel beter. Grr die hormonsters!
ik had me zo voorgenomen om te onthouden wat jullie hadden geschreven........... maar ik weet het echt niet meer. Heb vanmiddag m'n oproep gekregen om m'n blije doos op te halen dus die ga ik morgen ophalen.
BB: Dat is wel een optie, maar wil het toch ook zo lang mogelijk zien vol te houden. Buik: Ik heb af en toe wel het idee dat ie zal ontploffen, maar zeer doet ie niet. Ik smeer wel elke dag braaf met zwitsal. Heitje: Wat erg voor wiebeltje, sterkte ermee. Trotsemams: Beterschap. En dank je! Ilonka: Heerlijk dat de kleine uk het zo goed doet! Daydreamer: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Miffy: Voor jou ook beterschap. Minkie: Leuk hoor het hoofdje voelen, fijn dat alles in orde is. Documentaire: Ga ik niet kijken, zou me zelf alleen maar gek maken nadat ik zoiets heb gezien. Sam: Mannen.... Priscilla: Werk ze! Ludora: Balen dat de fysio je niet kan helpen.
Vandaag met uitrijden van een parkeerplaats staat er precies een vrachtwagen achter me. Even heel vol van mezelf, maar ik kan goed autorijden. Ik heb altijd bijna 200 km per dag gereden voor mijn werk enzo jarenlang dus ik weet wat ik kan. Zegt vriendlief dat haal je wel bla bla bla. Ik al gezegd no way, ik zal het je laten zien. Blijft hij met die chauffeur staan kijken (ipv dan die vent zijn kar daar weghaalt) en gaan ze staan lachen alsof ik iets verkeerd doe?! Ik kwaad natuurlijk en smijt die auto de andere kant op (hormonen!!) wilt vriendlief terwijl ik achteruit rij instappen en dat had ik niet door. Hing hij toch bijna op de motorkap haha OOPS! Dus ik snauw nog van eigen schuld moet je me maar niet uitlachen. Oei wat schaamde ik me na 2 minuten. Voelde me net een tokkie haha
Nou wat ik net heb??? Wil via kraamvogel.nl (=kraamzorg straks) inloggen (je krijgt eigen inlogsite bij aanmelden) want ik ben overgestapt naar andere verzekeraar. Dus wil dat veranderen. Ga ik naar persoonlijke gegevens, staat er hele andere naam/adres/rekeningnummer(!)/ telefoonnummer/verzekeraar. Kijk ik bij medische gegevens, staat ook andere uitgerekende datum, dat het de 2e zwangerschap van degene is, maar eerste kind. Medische indicatie,alles staat erbij! Enige wat overeenkomt, is de praktijknaam van verloskundige. Terwijl ik dus inlog met eigen naam en wachtwoord. Vind dit heel raar. Of er wordt aan site gewerkt en zijn dit voorbeeldgegevens ( het adres bestaat wel volgens google, alleen naam kan ik niet vinden in telefoonboek) en sofinummer bestaat hier maar uit 8 cijfers, terwijl het 9 moeten zijn. Of men kan zo in andermans gegevens...... Ik heb printscreen gemaakt en bel er morgen meteen achteraan. Dit is voor mij echt een reden om t op te zeggen he (ook al heeft Kraamvogel wel goede naam hier)
@ Child: dat is wel heel vreemd zeg.. zou niet zomaar mogen kunnen zegmaar. Gegeven zijn prive. Slordig als het een fout in het systeem zou zijn. Hopelijk kunnen ze je morgen verder helpen... Ondertussen is mijn film afgelopen... geen idee wat ik nu ga doen, denk maar lekker mijn bed in.. Baaldagje wordt er niet minder om...
Child,dat is niet erg geruststellend zeg...Als het een voorbeeld is van een klant gebruiken ze toch meestal wel simpele dingen.Telefoonnr 1234567 enz.Morgen maar ff checken.. Mannen..er is hoop dames.Husband is na de bevalling van de oudste overal op terug gekomen en die zal geen rare opmerkingen maken of er licht over denken.En anders geef ik `m een flinke schop onder z`n kont
Interactieve tv Ja, wij dus. Van KPN, ja. Bevalt prima, goed beeld en ideaal.. Even op pauze zetten of uitzending gemist. En wij nemen regelmatig wat op! Docu Net gekeken dus.. Huilen! Heftig! Maar wel 'mooi' gefilmd, heel echt. Sam Soms.. Mannen... Lekker gaan slapen, hoor. Morgen weer een dag! Child Oh! Wat vreemd van dat inloggen!!
Ja dat zei ik ook al tegen man. Meestal inderdaad cijfers 1-9 en een Witte-de-witstraat in Verweggistan ofzo.... Heel vreemd. Ben ook bang dat ze t nog domweg gaan ontkennen ook (dus dat ze zeggen dat het een voorbeeld is terwijl het niet zo is) Kan niks vinden, heb al via hyves en facebook op naam gezocht. Enige wat ik kan vinden is dat adres in combinatie met postcode bestaat...
Mijn urine was goed, moet morgen wel opnieuw inleveren voor een kweek? Nou ja, zal wel.. En.. Mijn kindje ligt inderdaad héél laag momenteel, bevestigd door de verloskundige.. Mijn onderbuik voelt hard en gespannen daardoor, beetje geirriteerd. Kan ook zijn dat ik wat rustiger aan moet doen. Maar op dit na, voel ik me eigenlijk wel prima! Nou ja, wel lekker druk met werk, spelen en stoeien met Levi en schilderen en behangen. Zou ze dat bedoelen? Haha! Misschien doe ik inderdaad 'te' veel, doordat ik me goed voel.
Staat er geen telefoonnummer bij de gegevens van de klant?Als het echt de gegevens van een ander zijn is diegene mss wel blij als ze weten hoe slordig daarmee om gegaan wordt.
Daydreamer, das dus t zelfde als wat ik mee kreeg. Rustiger aan en auw is stop..... Child, dat is geen veilig gevoel.... Goed dat je een printscreen hebt gemaakt. Zou ik echt niet bij nadenken!! Sam, lekker gaan slapen!! Hopelijk morgen een betere dag!! An, oh daar zou ik ook laaiend van kunnen worden ja. (en daarna schamen ) Ja ach ook hormonen, en je trots dat je wél auto kunt rijden
child: dat is wel heel erg slordig van de kraamvogel. ben benieuwd wat voor excuus ze er voor hebben.
ja er staat wel telefoonnummer maar mobiel. En ik ben dan weer zo'n lafbek dat ik niet durf te bellen haha... Ik ga eerst verklaring even afwachten van Kraamvogel en anders zoek ik nummer van Wet Bescherming Persoonsgegevens es op, mocht dit echt zijn....
@ child dat is wel heel erg slordig van de kraamvogel zeg. Zou toch niet mogen dat zoiets zomaar openbaar op de site staat. Hier wilde m'n man graag even een foto van m'n buik maken en gelijk op de pc zetten dus meiden even hierbij mijn buik met nu precies 24 weken. Ik zie er zelf uiteraard weer niet uit ben echt kapot. Bekijk bijlage 215803
Jeetje Miekr das een mooie ronde maar ook grote buik zeg kan me voorstellen dat die al flink in de weg kan zitten. Hier deze week begonnen met de ochtenden te werken, vandaag tot 1uur, laatste uur beetje pijn bij lopen helaas, daarna ff naar de winkels geweest om geurbuiltjes te halen en van dat kleine stukje lopen ging ik over in waggelen en mijn linkerlies deed vreselijk pijn en trekken ?? BI kan fysio idd niet verhelpen, ze doet bij mij de rug helemaal masseren lekker hoor maar ook tips hoe ik moet staan etc.