Wat gek! En heb je aangegeven dat je andere gegevens kon inzien? Wel slordig van ze. Idd maar afwachten wat ze gaan doen.
Wat fijn dat je werkstukken af zijn en de druk minder is. Top dat de controle weer goed was. Vervelend van je obstipatie, echt geen pretje als je ervan moet bloeden. Een tip; als je toch zakjes krijgt vraag dan om Forlax! Dit lost beter op en is drinkbaar, het heeft een smaakje. Movicolon is echt heel goor.
@All vanochtend met wegen zat er een kilo meer sinds vorige week En dit was nog wel met een lege maag en ondergoed gewogen. Ik las vorige week dat je vanaf nu 500 gram per week aankomt. Het is dus waar! Echt vreemd want mijn buik is niet groter ofzo.
Zo ook maar even wat teruggelezen... @Heitje, wat naar van je katje... sterkte!!! @Child, ik hoop dat ze het goed oplossen bij de kraamzorg! Wat een raar verhaal... @Miffy, wauw, trouwen! wat leuk en gefeliciteerd!!! @Miekr, mooie buik heb je! @mamajolanda, leuk je Pooh-spulletjes @BB, wat sneu voor je hond! (en dat je dan een brakke nacht hebt) hopelijk blijft het allleen bij deze keer. @kleertjes wassen, doe ik ergens als de babykamer bijna klaar is. Verzamelen gaat wel erg goed @buik, groeit hier mooi door, maar wel een foto in mijn show-kleding... heb een leuke bijpassende buikband voor deze week @Cullen, bedankt voor de tip! Ik hoooooop dat ik het onthoud maandag! Pfoe, vandaag alweer 25 weken!
ooooohw ik heb de droomjurk gevonden wel via marktplaats nu maar hopen dat ze reageert hihihi ik zat van de week op startgewicht maar nu sinds 2dagen er weer onder dus het valt hier nog mee
Ik ben gelukkig wat afgevallen. Niet zoveel als ik zou willen, maar nu ik van iedereen lees dat men nu zo aankomt, val ik per saldo dus toch goed af. (ik heb in december best wat lekkers gehad enzo, en eet nu weer heel gezond. normaal vliegen de kilo's er dan weer af, maar nu gaat t met onsjes. maar ja, kind groeit wel door, dus per saldo gaat het dus toch goed) Let wel: ik ben niet aan het lijnen hoor. @All: Ben net teruggebeld door kerel van de ICT. Er zit een foutje in de database waardoor mijn ID niet goed gelinkt is aan mijn persoonsgegevens, het was vd week al x eerder gebeurd!!!!!! Hij heeft mijn gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd want hij kon mijn internetaanmelding niet vinden. Ik krijg een email als de koppeling weer goed staat. Ik zeg: Niet om een of ander hoor, maar dat betekent dat mensen evt. mijn gegevens ook kunnen inzien. Incl. rekeningnummer en medische gegevens. Ja ja, dat was niet de bedoeling, krijg ik als antwoord. Wat moet je hier nu weer mee???? Heb eigenlijk helemaal geen zin om er over te zeuren (ben laatste weken beetje in hallelujah-stemming omdat mijn zwangerschap nog zo makkelijk gaat) maar vind het best wel kwalijk....
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties over Wiebeltje, doen me echt goed!! Als ik aan hem denk, krijg ik spontaan weer tranen....helemaal als ik denk aan hoe gewelddadig het voor hem geweest moet zijn Vanavond naar mn ouders toe, wat zal het raar zijn dat ie er dan niet is . Normaal zit ik dan de hele avond met hem te knuffelen... Docu: heb hem gisteren opgezet...vond het heel heftig en kon mn tranen niet binnenhouden...helemaal toen die beslissing genomen werd idd....en dat alles gewoon in beeld kwam...pff en idd, dat kindje was maar een paar weken ouder dan het kindje dat in onze buik groeit. Merk dan ook dat ik ongeruster word...als het allemaal maar goed blijft gaan en onze kindjes nog een heeel tijdje blijven zitten in onze buikjes!! KPN: hier interactieve TV, in het begin veel storingen maar nu doet ie het goed! Ben er erg tevreden over, opnemen gaat altijd goed! We hebben het goedkoopste pakket dus kan programma gemist van 3 dagen terugkijken. Als je een duurder pakket neemt, kun je van een week terugkijken + ook commerciële zenders..maar dat hoeft van mij niet..wat belangrijk is, neem ik zelf wel op Hier: gisteravond begon mijn cursus 'natuurlijk zwanger'. Was een klein groepje en ontspannen sfeer, vooral wat rek-en strekoefeningen, oefeningen voor de doorbloeding, bekkenbodemspieren en ademhaling. Vond er weinig nieuws aan (heb uitgebreide cursus mindfullness gedaan), maar toch wel goed om alles even op te frissen en kwam er ook wel ontspannen vandaan. Wel jammer dat er een bekende in de groep zit, die niet helemaal mijn type is zeg maar.... :S
Sam, is het ondertussen weer bijgelegd met je mannetje? En ik ken die film wel ja! Child: wat vreemd van je kraamzorg! An: arghhh wat irritant dat die mannen gewoon bleven toekijken, zou dat ook echt niet pikken! Daydreamer: het was dus geen blaasontsteking...gelukkig maar! Wow Miekr, wat een mooie ronde buik! En leuke kleur buikband!
Miffy: wat gaaf dat je een mooie jurk hebt gezien! Hoop dat ie je ook mooi past! Cullen: oei ja dat is confronterend he! Hier ook in 1 week tijd een kg erbij... *slik* Nijntje: fijn dat je het wat rustiger gaat krijgen! En een groeiecho! Wat leuk dat je nog een keertje extra naar je kindje mag gluren! Wel vervelend van die obstipatie! Je had ook al gebroken lijnzaad geprobeerd he? (heb ik volgens mij al meerdere keren gezegd haha, sorry!) Child: kun je anders nog overstappen naar een andere kraamzorg?? Hier: auw enorm last van mn stuitje weer...komt ook vooral door het lange rechtopzitten tijdens die cursus gisteren....pffff ontspan...adem in...adem uit...
Hoi meiden, Daydreamer, 1,5 week geleden was ik 4 kg aangekomen. Vond ik op zich ook nog wel meevallen Binnenkort nog maar weer eens op de weegschaal.. Wat fijn dat de verloskundige je heeft teruggebeld! En balen dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad. Sam, jammer dat je fotobehang nog steeds niet binnen is! Wel fijn dat het vandaag wordt opgestuurd! (o, gisteren dus, haha) Hopelijk komt het vandaag binnen dan. Ik heb gisteren de oproep gekregen om de Blije Doos op te halen, joepie Child, dat is wel erg vreemd zeg van dat inloggen! Miekr, flinke buik al, mooi! Daro, hier geen last van lekkende borsten. BB, apart van de hond! Wel een leukerd zag ik bij de club! Ik heb van de Wij helemaal nog niets ontvangen ook niet van december Nijntje fijn dat je werkstukken allemaal ingeleverd zijn en dat je nog een groeiecho krijgt. Bij ons is dat helaas niet standaard, maar heb gelukkig nog de 3d echo in het vooruitzicht Heitjekarweitje, jammer van die bekende bij de cursus! Maar klinkt verder wel leuk! Ik gan volgende week beginnen met de cursus zwangerschapsbegeleiding. Ben erg benieuwd.
nou vanmorgen dus te hard gerend op het werk... Kan nu nog amper lopen zo'n pijn in mn onderrug trekt helemaal door naar mn benen enzo... Pfff pijnlijk net ook bij de huisarts geweest en die stuurde me door naar de kno arts eens kijken of die iets kan doen en ja je hebt nog van die stripjes voor op je neus dus ga ik daar ook maar eens voor kijken dalijk maar eens googlen hoe ze heten enzo nou denk dat ik straks op de rest kom reageren nu echt ff geen energie meer voor....
Ja, ik zie echt uit naar volgende week! Ik heb maandag ook lekker geen school, dus die dag is van MIJ!!!!! Wel dan even naar de HA, maar dat is ook meer voor mezelf natuurlijk. Ja, lijnzaad, lijnzaadolie,activia, pruimen, laxo, donkervezelrijk brood.... veel drinken, kiwi's eeehhh.... wat heb ik niet geprobeerd??? Mijn ontbijt en deel van de lunch werd alleen maar laxerend-voer op het maar even plat te zeggen. Ik weet dat spanning ook niet bijdraagt, dus dat was ook wel even lastig, maar ik heb er echt al maanden last van, dus er moet nu gewoon asjeblieft wel wat werken Echo, mn man wilde geen pretecho, wilde liever wat geld besparen.. Dat snap ik wel, maar vond het toch jammer. Dus ik ben erg blij dat we die groeiecho krijgen! De VK vertelde ook dat ze dat sinds 2011 standaard doen.
Zo, dat was weer even lezen. Mijn baaldagje is gelukkig vandaag wat minder. Maar voel me nog niet zoals ik me moet voelen hoor.. Misschien een beetje overwerkt... Ben om half 10 gaan slapen gisteren, lag al in bed toen mijn man thuis kwam. Kwam nog wel ff vragen of ik nog wat nodig had enzo. En weet dattie dat goed bedoeld hoor, maar kan ik dan niet hebben. Vind het beetje struisvogel gebeuren... Fotobehang is inderdaad vandaag binnen gekomen. Heb alleen pakketje gecheckd enzo, of er geen beschadigingen op zitten. En zondag zullen ze het wel gaan plakken denk ik. Is nog heel gedoe, aangezien het behang groter is dan de muur haha Ik blij dat ik niet kan behangen!! Ben me alweer aan het opmaken voor mijn avonddienst.. 3 deze week en dan weekend! Ben net 2 dagen vrij geweest, maar nog steeds doodop. Al moet ik zeggen dat ik vannacht redelijk heb geslapen! Denk maar 3 of 4x wakker geweest. Zaterdag naar Babyplanet en zondag ga ik luieren, want dan komt er nog een grotere reeks aan met werken!! Even aankijken hoe ik me voel daarna, anders zal ik toch even met mijn baas moeten gaan kletsen Heb verder alles gelezen maar beetje zeef.. @ Child: ik vind het heel slordig van ze! @ MamaJolanda: wat leuk al die Pooh spullen! Verder.. sorry dames Ben het kwijt.. Ik lees morgen weer ff terug denk ik.. Vanavond zal er niet meer inzitten! Werken tot elf.. Ow, heb morgen weer controle bij de vk! Fijne dag allemaal!!
Hoi meiden, Lees al drie dagen mee maar geen tijd gehad om te reageren, jullie gaan zo snel en dan 5 dagen weer werken en 's avonds vergaderen dan is het gewoon niet bij te houden. Miffy zoek een gpeie jurk uit, die van mij gaat straks niet meer passen denk ik Weet ik veel dat je met 20weken opeens een groeispurt heb? Nu ook weinig tijd op te reageren moet zo naar de vk. Bevestiging kloppend hartje heb ik wel weer even nodig. Ik probeer vanaf nu weer bij te blijven.
Oh zie nu bij mn mail dat ik via kruitvat ook een gratis avond kaartje kan regelen voor de negenmaandenbeurs. Wil iemand dit hebben???? Ik maak er geen gerbuik van.
BezigBijtje Ja, heb ze ook weleens zo tussendoor. Net wat jij zegt.. Met een stuk lopen, of bij te snel opstaan. Verder geen harde buiken. Deze week dus wel, ga ervan uit dat de uk zo druk is, dat het m'n baarmoeder gewoon prikkelt. Ofzoiets.. En lekkerrrr... Fruitcocktail! Miffy Houden zo! Haha! Je buik spant dan heel goed aan, wordt heel hard. Je merkt het voornamelijk als je een dag heel druk bent geweest.. Child Wat vreemd allemaal, zeg! Wat zeiden ze toen je vertelde andermans gegevens te kunnen bekijken?! edit: Lees het al. Lekker zo'n lakse houding. Snap dat het vast niet hun bedoeling was, maar toch.. Nijntje Oeh! Balen van die obstipatie... Cullen Gek hè? Aankomen terwijl je voor je gevoel niet dikker bent geworden of niet meer bent gaan eten. Soms heb je d'r gewoon geen invloed op. Mijn buikje groeit juist vrij hard, maar kom tot nu niet veel aan. Heitje Heftig hè, die docu? Vond ik ook. Gek idee, dat kindje was geboren met 24 weken toch? Nou, laat onze kindje voorlopig maar veilig zitten. Pff.. Sam4hope Doe maar rustig aan!
WIJ Jullie dus ook niets ontvangen in het nieuwe jaar? Vreemd zeg.. Jammer, vind dat altijd zo leuk om te lezen. Ik heb nog wel de nieuwe Kinderen hier liggen, was ik nog niet aan toegekomen, maar nu ik een rustig dagje heb.. Lezen! (toch zo weer uit, haha!)
Hallo dames! Hier weer eens een berichtje van mij! Lees af en aan zeker mee, maar de berichtenstroom gaat zo snel!!! Met mij gaat alles goed. Hoop dat het met jullie verder ook allemaal goed gaat, op de kwaaltjes na dan... Slaap sinds anderhalve week erg slecht waardoor ik overdag echt heel moe ben. Soms zo moe dat ik last krijg van mijn hormonen Iemand van jullie daar ook last van? Verder gaat alles z'n gangetje. Ben sinds vorige week met een zwangerschapscursus begonnen en ga me binnenkort maar eens een beetje orienteren voor de inrichting van de babykamer....