hier nog erg beroerd helaas... schrok me vanmorgen dood ben 7.5k nu in totaal aangekomen.... moet haast allemaal beebs zijn want er blijft amper eten binnen....
@Miekr: Das schrikken. Hoop echt voor je dat ze akkoord gaan met KS. Pff. Ben je nu ook angstiger voor bevalling? Het zou mij vreselijk bang maken (tis mn eerste dus weet niet eens hoe bevallen voelt)
Miekr, wat veel! Heb het niet allemaal gevolgd, maar is er een reden dat je kids zo zwaar zijn? Heb je suiker? Lijkt me toch wel dat ze je een keizersnede geven zeg...!! BB haha. Zal echt wel allemaal beeb zijn! Lekker snoepen van mama... hapje been.. hapje bil... Hoe was je gewicht voor de zwangerschap? Jij was toch zoveel afgevallen, of was dat iemand anders? Gaaf behang dribbel, zal een vrolijke boel worden bij jullie! Ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat. Kunnen jullie een beetje behangen? Hier ging het met het vliesbehang prima maar het papierbehang moesten we overdoen zijn niet zo voorzichtig, ahum...
Nou Yupgup, vriendlief en ik zijn niet zo'n klusteam samen, maar we gaan het erop wagen. Denk dat ik het er zelf op ga doen en hem gewoon lekker wat anders laat doen (of laat slapen (nachtdienst)) We houden van kleur en blauw hadden we al bij Finn, dus dat vond ik niet zo leuk meer, vandaar nu overstag voor groen (en dan hou ik niet eens van groen ) Finn zijn kamer hebben we ook samen behangen, dat was ons eerste project. Op zich ging het best goed, had beter gekund op sommige vlakken, maar goed al doende leert men
ik was indd bezig met afvallen en was 12cm buikomvang en 6.5kilo kwijt. Nu zit er dus weer 7.5 aan dus de kilo's en de cm's zitten er alweer aan (scheelt wel dat me buik ruimte had om te rekken hihi) best raar om te zien dat ik nu zwaarder weeg als ooit.... maar alles voor de beebd lijkt deze 9mnd voor mij heeeeeel erg te moeten tellen
Zo hoop ik alleen maar boven de 70 kilo te wegen als ik zwanger ben, ik ben maar 1.59 en 60 kilo is echt mijn absolute grens, maar dat heb ik gelukkig nog nooit gewogen buiten mijn zwangerschappen!
ja ik mag dinsdag al naar de kno arts ! het rotte van de pijn is dat het niet minder wordt pfff snurken had ik al voor de zwangerschap heb ook een slaapapneu onderzoek gehad gelukkig was t dat niet maar wat dan wel..... nou het tegels s;ijpen is bijna klaar maar door de regen is dit in t weekend gebeurt nou het huis is een grote stoffige bende en het irritante is ik kan amper meehelpen
Ha allen! Morgen weer naar de VK. Ben in vergelijking met 4 weken terug best wel wat aangekomen, geloof ik. Zo'n 2 kilo, misschien wel 2,5. Nu was ik natuurlijk ruim 5 kilo afgevallen en ben nu dus nog maar amper 3 kilo aangekomen en zit dus nog steeds onder startgewicht. Maar het is wel raar hoor.. om in zo'n korte tijd, zoveel aan te komen. Vinden anderen dat bij zichzelf ook? Je weet wel waarvoor het is en waardoor het komt, maar het is soms gewoon gek, vind ik Vandaag kleur voor de muren en gang uitgezocht. Via de buurman die schilder is. Hij besteld het dan voor ons, met een leuke korting. We willen graag een kalkeffect en dat heb je niet in een gewone bouwmarkt. Dus moet het wel via een speciaalzaak. Handig dat het zo kan! Verder is de wieg bijna klaar (schilderen). Dan kan mijn tante 'm bekleden. Die is wel van de snelle, dus ik denk dat tie zo klaar is !! Zou gaaf zijn!! Ik ga dan ondertussen verder met het verven van de kast, commode en misschien ook al ledikant (kan ook later). Gelukkig zijn kast en commode veel grote vlakken en niet van die irritante spijltjes als bij de wieg. Hopelijk dus ook wat sneller. Vandaag voor het eerst baantjes getrokken. 30 stuks dit keer, vond ik voor een eerste keer wel genoeg. Volgens mij zat de badjuffrouw heel raar naar mij te kijken.. 't Zwembad zat namelijk nagenoeg vol met 65+ en dan ikke dus als 24-jarige.. Haha! Er is ook zwangerschapszwem, daar wil ik ook nog een paar keer heen. Maar 't Is donderdagavond en kheb de pech dat ik de komende 3 keer al niet kan. Daarna maar eens kijken! Groetjes! Veldmuisje
@Dribbel, gaaf behang, ik hou ervan! Succes met het erop krijgen later, maar je hebt al geoefend las ik @Miekr, al 11 weken voor qua gewicht??? Dat is echt heel veel. Maar weegt de beeb nu al zo'n kleine 3 kilo dan? Dat moet toch gewoon wel een keizersnede worden dan hoor. @Gewicht, 2 weken geleden was ik nog maar 2 kilo aangekomen. Maar als ik het zo lees is iedereen met een groeispurt bezig, dus ben benieuwd wat de weegschaal morgenochtend bij mij zegt..
echt super leuk behang! @miekr: jeetje, elf weken voor? Weet je zeker dat je dat goed hebt verstaan? Dat kan toch bijna niet? Qua gewicht heb ik ook een spurtje gehad de afgelopen weken. Ben nu in totaal 6 kilo aangekomen in vergelijking tot voor de zwangerschap. Zijn er nog meer mensen die de afmetingen van de 20 weken echo hebben liggen? Ben wel benieuwd namelijk...
Miekr: Hoop voor je dat ze je een keizersnee gaan geven. Dribbel: Mooi behang. Lekker fleurig. BB: Je beebs groeien dan in iedergeval goed. Veldmuisje: Succes morgen bij de VK. Lekker hoor dat de wieg bijna klaar is, succes met de rest.
hoi meiden... schaam me dood... ben zo druk geen eens tijd om hier mee te spieken!! wil ffies laten weten dat het hier goed gaat! erg druk en veel last van mn rug/heup/bil/been... denk teveel geklust in huis en na een hele dag werken kan ik echt niet meer... dus hoop dat ik gauw opknap en weer mee kan kletsen..
grrr zit ik te typen valt internet weer weg.. @miekr alweer zo'n flinke jongen!! wel fijn dat je nu bij gyn loopt en hopelijk mag je een ks!! @docu... heb ik wat gemist?
oow even een vraag zou iedereen willen stemmen via onderstaande link.. is de hond van mn zus.. ze is pas laat begonnen met haar foto opsturen dus elke stem is welkom!!!! slimste pitbull - Fotowedstrijd - Eukanuba
ik heb ook gestemd, wens je zus maar succes, hopelijk wint ze maar meestal zijn dit fraude spelletjes, bv iemand heeft meerdere accounts etc. Deed ook regelmatig mee met mijn zoon, vandaag had iemand zeg maar 38 stemmen en de volgende dag ineens 178 zeg maar????
Thanx voor de reacties op het behang, vind het zelf ook nog helemaal leuk! Finn heeft dit behang uitgekozen voor zijn kamer: Lief! Behang Lief - Wonen en Slapen Ook 2 muren en de andere 2 worden dan aquablauw. @Pris, ik heb ook gestemd! Hier liggen de kids in bed, dus lekker mama tijd, zo even wat kleertjes van Danique op mp zetten, daar heb ik toch echt niks meer aan
Dribbel,wat een leuk behang! Beide behangetjes,dat lief behang vind ik ook echt super! Miekr,jeetje dat is wel heel veel voorsprong.Eisen dat je een ks krijgt,"simpel" genoeg.Anders heb je grote kans dat je straks oa incontinent bent en de rest van je leven een stoma nodig hebt.Dat risico moet je niet nemen,kan de gyn hoog en laag springen wat hij wil.Het is jou lijf! Je weet dit nu..ik wist toendertijd niet dat zoon zo extreem groot was.Als ik dat wel had geweten had ik echt niet vaginaal bevallen (en daar denkt de gyn precies zo over!). Veldmuisje,goed bezig jij met je zwemmen
Meiden! Bedankt voor t stemmen! Ik lig iig alweer plat! Word de kleine wakker dus ff gespeeld zo lkkr slapen.. Truste alvast!
Ik moet morgen naar de vk dus ik ben maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Ik heb me voor het laatst gewogen bij mn eerste afspraak, volgens mij eind september ofzo? Ik dacht dat ik minstens 10 kilo was aangekomen maar er is sindsdien nog maar 2 kilo bij! Ik ben erg verrast, morgen maar eens kijken of de weegschaal bij de vk hetzelfde zegt, misschien klopt het wel niet?