Hey meiden, ik kom iedereen even een fijne zondag wensen! Mooi beginnetje van je behang hoor Bloem! Miekr thanks, ik zal de folder in de gaten houden! Hier: druk druk druk, moet 3 workshops in één week geven! Verder is vriend nu bezig de vloer naar boven te brengen, die gaat ie er vandaag in!
Sam4hope whaauw! Als je het allemaal te fel vind worden zou ik voor grijs kiezen en anders een kleur van de bloemen kiezen. Dat lijkt mij wel erg mooi.
O en ipv van grijs toch beter gewoon wit dan, lekker rustig, er zitten ook witte bloemen in de boom zie ik.
@Sam ik vind het ook erg mooi en idd net wat ...... Zei gordijn in de kleur van 1 van die bloemetjes doen dat breekt het ook!! Hier thuis heb totaal geen zin in vandaag, henen Zo een v erjaardag en heb daar geen zin in, huis is erg vies, ze hebben een Jack russel dat tegen je op blijft rijen en een retriever, en het stinkt echt in dat huis jakkes heb al gezegd dat we maar even blijven! Met mijzelf gaat het wel goed, merk alleen dat ik momenteel weinig puf hebt om regelmatig te reageren op jullie en als ik het wel doe dan vergeet ik te snel een zin of naam ? Gisteren ging ik met mijn ouders even op stap, ze komen mij ophalen ik doe de deur dicht en sta met mij ma voor de auto zeg ik ineens waar zijn mijn sleutels nou weer??? Kon ze nergens vinden zaten ze in de auto?? Maar het is mijn auto niet? Belachelijk hè. Echt een domme en vooral hele stomme aktie maar goed. Miffy vervelend dat je zolang in de trein moest wachten, gelukkig is het achter de rug Daro sterkte met je verlos, jammer dat er geen andere praktijken in de buurt zijn. Miekr fijn dat er geen 6e teen is gevonden, en :0 11weken voor op groei jeetje meis. Uitje meld ik me voor af, heb al een bezigheid die dag.
Bedankt voor de reacties Je kan een klein stukje van het andere behang zien, boven de deur. Ik zit enorm te twijfelen. Misschien pas rolgordijntje halen als kamertje eenmaal staat? Zat te denken aan rood rolgordijn.. maar ben bang dat het zoveel kleur wordt haha
@Sam, Dat kan je ook doen, weet niet wat voor kamertje je hebt.... Ik hou heel erg van kleurtjes, in ons huis is alleen het plafond wit... Wij weten niet of we een zoon of dochter krijgen, dus gaan wij voor een donker groene boom met hard rode details. De muren zijn creme en donker groen. Qua gordijnen gaan we ws voor stof van de Ikea met bomen erop. Erachter komen verduisterende rolgordijnen. Bomen thema is wel hip!
Ja, heb zelf wel iets met bomen, vond het zo leuk. Wilden eerst een behangboom van uhm Lilalabeltje, maar vond ik dan weer alleen leuk voor baby leeftijd.. Maar jeetje, dat klinkt super, laat je foto's zien? Wij weten wel wat we krijgen, maar willen een neutrale kamer zegmaar, zodat niemand het kan zien haha
Oh sam wat mooooooi!!! Ik zou de kleur van de meubeltjes pakken, dan knalt die boom nog meer!!! Erg gaaf zeg!! Ik heb eindelijk een idee wat we gaan doen met t kamertje. We zijn vandaag weer volop aan t slopen, hopelijk kan ik over een maandje ook een mooi kamertje laten zien. BB spannend!! hoop dat je een goede dag hebt!
@Sam, Tegen de tijd dat het kamertje klaar is, laat ik het wel zien. Het kamertje is nu nog de logeer/rommelkamer. We hebben nog enkele klusjes in huis te doen... Maar er moet ook nog dubbelglas in de drie ramen, dusssss..... Duurt nog ff! Gelukkig duurt het nog ff voor de baby er is.... Moeten ook nog een kledingkast kopen. Commode en ledikantje hebben we van de Ikea. Jullie hebben het kamertje mooi op tijd binnen! Lekker inrichten geblazen!
Nijntje: Mooie buik hoor! BB: Spannend hoor. Ilonka: Beterschap. Priscilla: Hoop voor ja dat het wat wordt met een huisje, toch lekker een eigen stekkie voor julli drieen straks! Sam4hope: Wat een vrolijk behang mooi hoor. Ik zou voor het rolgordijn een kleur van de bloemen pakken uit de boom bv de blauwe. Child: 25 weken alweer, gaat hard! Ludora en Marja: Jullie hebben nog wat te doen leuk hoor. We zien de foto's tegen die tijd wel verschijnen. Wij hebben vandaag de meubeltje op het babykamertje toch nog weer anders neergezet. Eens kijken of dat ook bevalt. Ik wil namelijk heel graag een stoel op het kamertje en zoals we het eerst hadden staan paste er geen stoel meer in, of ik moest steeds het badje geen verplaatsen. Verder een beetje een hangdag mijn ouders zijn vanochtend geweest en straks komen mijn schoonouders waarschijnlijk nog even langs. Mijn neefje is er nog die heeft lekker bij ons geslapen, is een beetje ons weekendkind. Dus waarschijnlijk gaan we zo nog even een spelletje spelen.
Zo, ben weer kapot! Net samen met mijn man het bos in geweest, lekker even met de hond gelopen. Maar wat valt dat steeds vies tegen. Die bandenpijn komt dan echt keihard terug!!! Dus moest weer even gaan zitten... En die hond, man wat luisterd ie slecht de laatste tijd!! Hoop dat we er nog wat opvoeding inkrijgen, maar soms ben ik het zo zat!! Eigenwijze (peeeep) Bah baal ook dat mijn weekend er ver op zit! 2 dagen is altijd zo weinig! Zeker als je vrijdagavond hebt gewerkt, en maandag ochtend weer mag starten.. En het nadeel.. ik ben alleen donderdag vrij, en dan pas de woensdag erna... *zucht*
Sam, hier ook een eigenwijze hond. Hij kan sowieso al niet loslopen, maar aan de lijn kan hij zich soms ook flink misdragen. Heel fijn voor je rug o.a. Maarja kan toch niet zonder hem. Hopen dat snel weer weekend is.
De meubeltjes staan! In mn album staan de beloofde foto's en hier alvast 1. Nog lang niet klaar natuurlijk, moet nog leuk aangekleed worden en de muur langs het ledikantje is nog helemaal kaal wit en daar moet ook nog wat leuks komen. Ik ga nu alle kleertjes enz in de kasten netjes opruimen.
Ow bloem wat leuk!! Ik hou dat wel van, lekker neutraal en dan allerlei knallende accesoires!! @ Skaya: ja heerlijk voor je rug, en die van mij heeft er de laatste tijd ook weer een handje van om te trekken.. Maar dat beest weegt bijna 75 kilo!! En dan het terug trekken (corrigeren) doet echt pijn in me buik! Dus is gewoon niet leuk. Het ging een hele periode goed! Opnieuw begonnen met dingen aan en afleren enzo. En kon er heerlijk mee lopen. Maar lijkt wel of we terug bij af zijn...
bloem; ben benieuwd naar het eindresult. maar dit ziet er al super uit!!! Leuk zeg sam; hier zie ik er ook altijd erg na uit als het za middag is dan heeft vriendje weekend. Maar ook zo op tegen de zondag avond want dan zit ik weer een hele week alleen thuis. Dan kijk ik zo uit naar de avonden, maar die vliegen ook voorbij... hele ochtend lopen spugen, gelukkig gaat het nu wel weer. Net heeft vriendje me onder de douche gezet (ik moest maar had geen zin hihi) nu even op zp kijken en wordfeut maar weer eens keertje aangemeld. Heb net mijn buik omvang opgemeten ik was voor het zwanger zijn 12cm kwijt geraakt in 3mnd tijd. En nu zit er 14cm aan alweer hihi...
sam; hier neemt onze hond ook met 2 dingen een loopje met ons. Ik denk dat ze in de gaten heeft dat ik de puf niet heb er op in te gaan... maar goed wel irie!