mei 2012 mama's DEEL III

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bezigbijtje, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ Sam, wat een mooi behang zeg. Ik zou zelf dan voor een wit of lichtgrijs gordijn gaan.

@ Bloem wow wat een mooie kamer ook.

Vannacht de hele nacht wakker geweest, m'n darmen waren erg van slag en Devin had koorts
    Vandaag dus een heel rustig dagje weinig doen.

2. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    @Bloem, Ik vind het kamertje heel mooi geworden. Heb behang springt heel mooi in het oog :)
    @Sam, heel mooi ook! Qua kleur kun je meerder kanten op maar als je het niet te fel wilt kun je het op wit houden. Anders de kleur van de meubels?
    @Liefde, wat een verschrikkelijk nieuws :(
    @Ilonka, beterschap. Misschien kun je extra vitamines slikken? Slik je nu nog iets? Ik slik nog steeds de multivitamine voor zwangeren van VSM
    @Child, jippie 25 weken!
    @Alma, leuk dat verschuiven ,het kan nu nog he :) En past er een stoel bij nu je het verschoven hebt? Ik wil ook graag een stoel in de kamer maar moet wachten totdat alles staat.
    @BB, haha je vriend heeft je onder de douche gezet :D Die 14 cm zijn voor een goed doel he. En gefeliciteerd met de bevalling van je forumvriendin. Is alles goed met moeder en baby?
    @Miekr, doe maar rustig aan dan.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik ben haar buddy maar we hebben nog niks gehoord, dus blijft nog ff spannend!

hier kan ik al 2 avonden amper lopen van zere plek in me rug... (lijkt op spit is t niet) overdag nergens last van. En ik zit/lig verder alleen maar, vreemd vreemd vreemd. Dadelijk de pittenzak maar ns warm maken.

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    net even vriendlief een foto laten maken,
    zal hem zoo even bij de buikfoto's zetten

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    dag dames!
    Vandaag een dagje vrijwilligerswerk gedaan in de eerste versnelling... helaas was er niet zo heel veel te doen, maar we kwamen ons dagje wel door...
    Ik zag alle buikjes voorbij komen in het buikjestopic :) wat heerlijk om te zien dat iedereen zo groeit!!
    Ik heb de kleine vandaag erg veel gevoeld en dan vooral laag in mijn bm en tegen mijn blaas... Dat voelt niet fijn :( Ondanks ik het wel fijn vind om telkens dat teken van leven te krijgen hoor.
    Ik denk dat er best veel kinderkamers komen met een boom! Echt gaaf!!! Wij willen er 1 met veel beestjes erin. :)
    Verder niet zoveel nieuws te melden hier... oehh morgen lekker vrij! En even langs de huisarts! Wie noemde ookalweer een alternatief voor movicolon o.i.d.? Was dat Florlax???:)

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zow dames, ik heb het wel weer gehad voor vandaag..

Net gegeten en ondertussen film gekeken, maar heb het einde niet gezien.. Toen lag ik al te slapen haha

Ik ga lekker douchen, hopelijk helpt het iets, en dan lekker mijn bedje in, nog ff lezen en dan kan mijn werkweek weer starten.
    Oef, merk toch wel dat ik het steeds zwaarder ga vinden...

Ik ga nog ff in het buikjestopic gluren, ennuh tot morgen!

7. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Sam4Hope: Vervelend hoor die bandenpijn. hoop dat het snel weer beter gaat.

Bloem: Mooi kamertje, verder alles een plekje gegeven?

BB: Vervelend hoor dat je weer zo beroerd bent.

Cullen: Ja nu kunnen we nog schuiven, we hebben ook nog niets opgehangen want ja je weet maar nooit. Maar zoals het nu staat kan er wel een stoel bij. Zal morgen weer foto's in mijn album zetten.

8. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    hoi meiden, mag ik mee kletsen? hihi ben er niet dagelijks zoals sommigen van jullie hier merkte ik. maar lijkt me leuk om met meerdere mei mama's te kletsen.
    wij zijn 31-05 uitgerekend van ons 2e kindje. dus nu zitten we op de 21 weken. mijn zoon is 4 en vind het geweldig dat hij grote broer wordt. elke avond voor het slapen gaan even bij mama in bed om de baby te voelen (hij beweegt zelf te veel met zijn vingers dus nog niets daadwerkelijk gevoeld) en een kus op mijn buik te geven. kamertje hebben we nog op orde van onze 1e. alleen moeten de logeerspullen er nog uit, maar dat komt nog wel een keer. de kleertjes zijn al gewassen en liggen al in de kastjes te wachten op ons "wolkje" .
    we weten trouwens niet wat het wordt, dat is een verrassing.

9. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Welkom Krumfrum! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk met je zoontje en dat hij het ook zo trots beleeft...
    Hier willen wij trouwens ook niet weten wat het wordt ;)

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Bloem ook mooi!!! Leuk zo fel rose!!!!

Krumrum welkom en ook gefeliciteerd!!

Baal :( ik ben de rest weer kwijt.

Weltruste!! :p

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Jeeeeeeh!!!
    na lang zoeken op internet eindelijk het boekje gevonden waar ik naar op zoek was
    ik had het op de jonge gezinnenbeurs gezien en had hem niet meegenomen omdat ik het geslacht nog niet wist, achteraf wel spijt van
    het is om te leren haren invlechten
    Home - Hareninvlechten.nl
    ik vind dat altijd zooooo leuk staan bij kleine meisjes!!

12. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @miffy, die heeft mijn schoonzusje ook! Echt een leuk boek! (ik doe het gewoon uit de losse hand ;))

13. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Bijna goed :p Forlax! Succes morgen.

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik kan totaal niet invlechten, echt gewoon niet
    ik ben allang blij als een normale vlecht lukt ;)
    dus ik hoop het hiermee te kunnen leren hihihihi
    ik vind het altijd zooooooooooo leuk staan!!!!

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ThanX!;)

16. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Pff bij gelezen maar totaal niets kunnen onthouden :'(
    Alleen een nieuwe welkom en gefeliciteerd!!
    Over de honden gelezen mijn honden doen speciaal voor mij rustig aan hihi gelukkig wel
    Hier een druk weekend gehad alleen maar visite eerst vrijdagavond zelf gewerkt en zat manlief gewerkt zat aaf zijn tante met neefjes en oom op visite met hele leuke kados!! Toen zon schoonvader + as vrouw met schoonzusje ook leuke kados gekregen!! Later kwam tante met neefjes en oom
    Nog ff een x langs nog meer kados brengen en vanavond me dinnie op visite gehad!!
    Pfff is echt te veel zo een weekend!!
    Maar kleine man is wel verwend en kamertje vond iedereen super leuk!!
    Nu lekker me bedje in!! Ff tv kijken en me oogjes sluiten gelukkig nog vrij tm donderdag!!
    Fotos volgens zo gauw ik weer op de computer zit ik krijg ze via me tel niet op de site!!
    Liefssss!!!

Ooja alweer 22 weken vandaag!!!

17. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ???? Heel lap tekst weg :(

Miffy bedankt voor de link, wacht eerst 9mnd beurs af en anders koop ik het via de site.

Krumfrum welkom en van harte met de zwangerschap

@hier, jahoeeeeeeee kamertje en rest van de spullen worden tussen 7-11 gebracht:) eindelijk zeg. Ben zo benieuwd naar alles. Hopelijk komt het snel en niet dat we tot 11 zitten te wachten.

Greetz

18. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Nou afgelopen weekend tot een niet zo'n leuke conclusie gekomen. En dat is dat ik ongemerkt blijkbaar urine verlies. Zijn er meer mensen die dat hebben?
    Manlief merkte op dat hij een urineluchtje rook. En ik rook het zelf niet eens..... :$ Dus alles goed gewassen, schone kleren aan en aan het eind van de dag snuffelde ik eens aan mijn onderbroek....weer een urineluchtje. Bah!

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Goedemorgen allemaal!
    @elmo: nee geen ervaring mee, lijkt me erg vervelend maar het is wel een vrij bekend zwangerschapsverschijnsel toch? Het eerste dat in me opkomt (maar misschien praat ik onzin hoor) is dat je bekkenbodemspier-oefeningen zou kunnen doen? Misschien even met de vk overleggen want je wilt natuurlijk niet dat het straks na de bevalling blijft..

@mamajolanda: klinkt als een druk maar gezellig weekend! Nu lekker bijkomen!

@pat: spannend dat het kamertje vandaag komt! Zijn ze er al?

@miffy: vlechten kan ik ook totaal niet (ook gewoon vlechten niet, maar invlechten al helemaal niet).. ben dan ook erg blij met mn twee stoere jongens hihi want ik ben niet zo van het frutsen met haar enzo.. het boekje lijkt me wel erg handig!

@hier: vandaag the morning after the day before.. gister mn zoontjes 2e verjaardag gevierd. Was erg gezellig en alhoewel er niet super veel mensen (+kinderen) zijn geweest toch ook wel erg druk. Heb 's morgens om 10 uur paracetamol genomen omdat de pijn toen al niet te harden was dus vandaag heb ik een dagje rust. Nu even aan de slag met de foto's zodat ik die naar de schoonfamilie in Marokko kan sturen, dan hebben ze toch nog een beetje het gevoel dat ze erbij waren! Iedere keer even zitten, even lopen, even zitten en dan komen we er wel!

Fijne dag vandaag allemaal!

20. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal...

Ik heb alles een beetje terug gelezen, maar weet t alleen niet zo goed meer...
    Ik zag een nieuwe, welkom :)

Hier ook aan het wachten op babydump tot ze het kamertje komen brengen. Ze hebben rond 7.20 gebeld dat ze er over een half uur a 3 kwartier zijn.. Kan dus elk moment... Leukkk :)

Deel Deze Pagina