Dribbel, gelukkig maar!!! Zit zelf op de bso met de kleinsten zeg maar. Maar wij merken hier toch wel dat de wachtlijsten flink doorgeplaatst kunnen worden en de wachtlijst flink inkort. Op kdv moeten er al meerdere groepen op woensdag en vrijdag samenvoegen, omdat ze maar 3 kinderen overhouden.
Yupgup dat trappen word nog wel iets erger maar als de ruimte minder groot is word het weer minder. Dan gaat het uitsteken van voetjes etc beginnen die je aan de buitenkant van je buik kan zien. En dat uitstreken van de kleine kan af en toe ook vervelend aan voelen. Maar daar wen je wel aan
mogguh meiden, @BB, ik hoop dat je snel bij de internist terecht kan @schoppen 's nachts; hier vannacht ook een druktemakertje... Heel raar geslapen, tussendoor maar een puzzeltje liggen maken in bed Net een cijfer terug van een tentamen... helaas een 4.8 :x Dat wordt dus een her met een hele dikke buik... Ik denk dat ik al het werkstukken gedoe snel begin, zodat ik later meer tijd over hou om te leren... Tegen die tijd zit ik al tegen de 8 maanden en hoop dan alles afgerond te hebben op de 4e periode na.
@Yupgup, oh ja dat trappen wordt nog wel wat erger.. Ik vond het "hoogtepunt" de vorige keer tussen de 28 en 31 weken liggen, daarna werd de ruimte wat krapper en kon de baby minder hard uithalen. Ahoewel je dan nog steeds af en toe een flinke duw kunt krijgen natuurlijk..heel fijn als dat steeds precies tegen je ribben aan is ofzo.. Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak gemaakt voor een 3d echo!! Lijkt me zo leuk! Na 20 weken heb ik geen echo meer gehad, bij Joas ook niet, dus ben heel benieuwd of je nu echt zoveel meer kunt zien.
@ Skaya, Wij hebben idd ook het Denver kamertje! Gelukkig hebben we het op kunnen lossen met een alternatief van de bouwmarkt en dat boutje wat dat wat meer uitsteekt zit aan de achterkant dus niet zichtbaar... Tot nu toe nog geen verdere mankementen gelukkig. Alleen de commode is nog niet helemaal klaar maar zodra die ook staat ga ik op inspectie uit meen dat yupgup ook het denver kamrtje heeft en ook al iets mis was met de onderdelen??
Vrijdag om 10uur melden bij de internist.... ben benieuwd, denk niet dat het ontsteking is want lees op google veel over pijn klachten die heftig zijn. Dat heb ik totaal niet. En ik voel ook dat het echt vanuit me maag komt.... maar hoop wel dat ik voor het weekend dan nog die pillen krijg. (maar dat zal wel niet )
Essie, met welk onderdeel van het kamertje hadden jullie die moeilijkheden dan? Wij hebben alleen het ledikantje en de commode. Hebben jullie de babydump hierover gebeld? Las idd bij Yupgup dat zij ookal problemen had met in elkaar zetten. Maak me nu al zorgen over mn vent zn humeur als het niet past bijvoorbeeld BB, sterkte alvast voor vrijdag!! Hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen!
@BB: Wat vervelend van je werk maar ook van evt. ontsteking. Vrijdag pas? Hoop wel dat je idd medicatie voor het weekend krijgt. Hier: Was om 11 uur pas wakker (nee dat lieg ik, was om half 6 al wakker, heb ontbijt gehad en ben er om 7 uur weer in gekropen) maar heb toen tot 11 uur doorgeslapen. Als ik zo kan blijven slapen tot eind vd zwangerschap, teken ik ervoor. Merk wel dat trapjes van kind steeds harder worden. Net alsof het kind nu meer botjes heeft dan voorheen haha. Ga zo de buikfoto even plaatsen. Wel weer erg verschil dacht ik....
Met het ledikantje problemen skaya? Die had ik in mijn eentje gedaan (stoer he, haha). De kast, de handvatten zitten op verschillende hoogtes dus krijgen nieuwe deuren. Bij de commode willen de lades er niet goed in doordat de rollagers niet lekker lopen. Die gaan tegen de schroef aan die door de drager in het meubel steekt. Morgen(vroeg, bleegh) komen de mannen van babydump om e.e.a. op te lossen. Hoop dat het ze lukt (ben die commode even helemaal zat). Bereid je er maar op voor dat het niet past, kan het alleen meevallen
Ohjee, wordt het nog erger?? Pffft..... Ben ik dan zo gevoelig? Dat strekken en afzetten kende ik al ruim een maand, maar is te doen. Als het echt irritant wordt duw ik hem een beetje opzij tot ie me niet meer in de weg zit hihi. Maar dat schoppen... Als ie nou naar slaapliedjes zou luisteren, maar daar wordt hij alleen maar actiever van haha. Misschien zing ik te vals
zoooo vandaag al lekker druk geweest keuken opgeruimd/schoongemaakt, badkamer schoongemaakt net even lekker uitgebreid gedouched zometeen vast klaar maken om richting gemeentehuis te kunnen want dan gaan we in ondertrouw verder zo nog even snel een afspraak maken bij de bruidswinkel voor het passen van de bruidsjurk om te zien welke maat ze moeten bestellen enz
@ Skaya. Ja zo grote schroef was het schoefdraad van kapot. Bij de gamma een ander gehaald was 25cent dus heb babydump daar niet voor gebeld. Mocht ik nou met de commode ook moeilijkheden tegenkomen dan ga ik wel bellen natuurlijk. Die lades moeten we als enige nog, ben benieuwd of ze hier wel willen rollen
Essie, ben ook benieuwd hoe het met jou lades gaat van de commode. Hier wordt het over 2 weken geleverd dus dan gaan we ook in elkaar zetten. Yupgup, ik ga idd maar uit van het ergste, dan kan het meevallen
Miffy veel plezier bij tekenen. Hier @ me, zit deze week ziek thuis allemaal steken door mijn si gewrichtje Half lig/zit gaat goed, te lang zitten lukt niet en als ik lig met name in bed dan doet het ter hoogte van mijn nieren pijn??? Geen idee wat dat nu weer is? Maandag weer naar bedrijfsarts dus ben benieuwd wat er dan besproken word.
Dat is geen leuk nieuws bezigbijtje! Het zit je niet mee. Miffy in ondertrouw, leuk, wij aankomende maandag avond. Oohhh en bruidsjurken passen lijkt me zo leuk! Hier geen echte trouwjurk. Hier net terug van de tandartscontrole, gelukkig niks gevonden bij mijn slechte gebit maar hij zat wel de hele tijd in mn tandvlees te prikken en toen vervolgens met zo'n "wcborstel" tussen al mn tanden. Lekker zeer dus en doodeng. Alles bloeden in mn mond, tranen sprongen in mn ogen. Heb als een klein kind zn arm weg geduwd en stop maar geroepen en vervolgens mn mond dicht gehouden. Daarna ging hij nog even door L**. Mn hele mond onder het bloed dus, zwaar ontstoken zei hij ja hoor overdrijven is ook een vak, het bloed bijna nooit met poetsen, het is niet dik of rood en ziet er gezond uit. Beetje bangmakerij vind ik om me aan het ragebollen te zetten. Maar goed heel braaf van die dingen gekocht na een opmerking dat ik niet zou willen dat mn gebit niet meer te redden is na de bevalling. Hier deze week steeds meer schopjes in mn buik. Elke dag word ik wel even gerust gesteld. En als ik dan vraag aan mn vriend voel eens? Dan stop ze Aankomend weekend schoonfamilie weekend, zie er een beetje tegenop. Het is altijd een druk programma overdag en de avond ook ingepland, dan vaak zondag er vroeg uit om nog een activiteit te doen. We zullen zien, hoop dat het mee gaat vallen. Zo ik ga nu even naaien op zolder, mn vriend heeft daar voor mij goede verlichting gemaakt. Dan hoef ik niet steeds naar beneden omdat ik hier 's avond bijvoorbeeld niet goed kan zien. Ben met een jasje bezig voor mezelf.
Hoi meiden, Jeej, hier gisteren de Wij jonge ouders ontvangen! Kan ik lekker lezen Nu zijn ze bezig de vaste trap te plaatsen naar zolder. Ben benieuwd als het straks klaar is hoe het eruit ziet. Daro, fijn om jouw uitleg te lezen van de kraamhulp intake! Wist eigenlijk ook niet wat het inhoudt. En wat kl*te dat je zoveel pijn hebt! Minkie, lekker wezen babyshoppen, leuk zeg! Ludora, wat gaan jullie ook alweer verbouwen? Lees het al, wel flinke verbouwing zeg, maar wel mooi als het af is! Bezigbijtje, wat een vervelend nieuws van je werk zeg Dribbel, een babyboom bij je collega's, leuk zeg! Nijntje, balen van je tentamencijfer!
Jeetje BB da's niet zo fijn, hopelijk is het wel een ontsteking en wordt die misselijkheid daardoor veroorzaakt. Klinkt een beetje raar om iemand een ontsteking toe te wensen, maar liever dat dan dat het toch "gewoon" zwangerschapsmisselijkheid is! Mn ex-collega is bij beide kinderen 9 mnd misselijk geweest, ook opgenomen geweest in het zkh e.d... en mede daardoor zit tussen de twee kinderen iets van 5 jaar ofzo. Eerder kon ze zich er niet toe zetten om wéér die hel door te gaan. Sterkte! ZP is super langzaam vandaag, bij jullie ook? Miffy veel plezier met de ondertrouw! Ik vond dat toch wel speciaal hoor, dan wordt het "echt echt" zeg maar! Bloem: lekker dan die tandarts! Heb hier ook vaak het idee dat ie overdrijft.. maar ja mijn tandarts is dan ook nogal een geldwolf Pat: beterschap! Yupgup: bij mn eerste werd ik soms ook helemaal gek van het gehak in mn buik, zeker op momenten dat ik juist wilde slapen. Nu heb ik dat nog niet zo, misschien is deze rustiger. Ik vind het wel gezellig. Vooral s ochtends bij het wakker worden en s middags als ik op bed lig. Het zal ook wel schelen dat ik nu thuis ben de hele dag en s nachts dus niet zo nodig "moet" slapen. Het strekken blijf ik wel een vervelend gevoel vinden en soms spreek ik hem ernstig toe dat ie nu maar weer even moet gaan slapen hihi Ik heb nu vooral schoppen in mn rechter zij, twee weken geleden was dat nog helemaal beneden (aapie ligt het liefst in stuit maar lijkt nu toch wat te draaien). Ik kijk niet bepaald uit naar de uithalen richting mn ribben.. au! Hier: betere dag dan gister, maar het is nog steeds geen feest. Ik wil weer eens gewoon een dagje pijnvrij zijn zodat ik lekker kan gaan winkelen ofzo! Ben het thuiszitten & naar de supermarkt waggelen en weer terug zo zat! Morgen fysio, ben benieuwd of die me kan helpen.