hier me vast aan het klaarmaken zometeen de stad in even lekker lunchen met me moeder en daarna...... jaja nog even de jurk passen om te kijken welke maat we moeten bestellen enz en dat is het zeker! dan heb ik 21maart een hele mooie trouwjurk verder slecht geslapen..... hele enge nachtmerries gehad, werd schoppend en slaand wakker, erg raar ooohja wij zijn het van de week eindelijk eens geworden over de babynamen helemaal blij!!
Nog 100 nachtjes!!!!! Dan kan ons kindje er al zijn.... (+ evt. 10 ofzo, maar die vergeten we maar ff) Heb laatste week last van pijn in schaambotje! Echt aan de voorkant, het steekt. Geen flauw idee waar het wegkomt, als ik op internet lees kan het gewoon verweking zijn door hormonen maar kan ook begin BI zijn??? Nou laten we hopen op het eerste. Ik ga zo zwemmen. Lang geleden dat ik het gedaan heb haha. Maar moet toch maar weer es sporten, ook wel goed voor mij. Ik ga mn badpak maar es opzoeken, en hopen dat ie nog past. (vast wel, want ben ook zwaarder geweest)
Ilonka, ik heb het ook regelmatig echt benauwd. Maar niet echt die opvliegers zoals jij ze omschrijft... Mss inderdaad dat alles wat in de verdrukking zit?? Kaartje hier is zeker welkom!!! Yupgup, nu al last van je mannen Mijn man van mij, ik snurk zo hard. Wordt er zelfs zelf wakker van. Laatste dagje werken en dan morgen echt slopen in huis. Leuk!!! Miffy have fun!! Hier geen nachtmerries overigens!
@BI: Heb ik gelukkig geen last van. Met de eerste ook niet, dus kan jullie geen adviezen geven @suikertest: ik zag ergens een goed resultaat voorbij komen. Hier vandaag een dagcurve aan het prikken. Ben benieuwd. @cupcakes: 80 stuks, dat zijn er nogal wat. @slapen: dat heb ik vanacht eindelijk eens goed gedaan. Hopelijk blijft dit nu zo @hier: Vandaag dus een dagcurve aan het prikken, Ze bellen vanmiddag voor de uitslag. Ik heb het maar gelijk gecombineerd met een afspraak. Was zelfs iets afgevallen. En alles zag er goed uit. Toen we even naar de beeb gingen kijken zagen we het mondje open en dicht gaan. Zag er erg lief uit. Oja nog even nagevraagd de beeb was met de 20 wk echo (op 21 weken) 444 gram. Hoeveel zou die dan ook al weer wegen met 40 weken???
Nyncke, ze zeiden gewicht x 10, maar dat werd later weer ontkracht. Jammer, want dan zou die van ons maar 3400 wegen... En die van jullie 4440 g, oops! Waaa ludora slopen??! Ik wil meedoen! Ben doodmoe maar alsnog slecht geslapen vannacht... Ben *beetje* chagrijnig vandaag. Wel zin om me af te reageren hahaha. Eerst nog maar ff met mn kopje thee met honing op de bank hangen... Heb keelpijn, bij mij meestal de eerste indicatie dat ik ziek wordt. Yuk, kan het nu niet gebruiken, heb al een flutconditie. Alhoewel, als het volgende week echt zo koud wordt als ze zeggen blijf ik graag binnen op de bank!! Gisteravond m'n 2e yogales gehad, die was minder raar dan vorige keer
Nyncke, jaaa was zoals yupgup zegt x10. Op onze 20wk echo (21wk ook) was de kleine al 450 gram. Maar dat zegt verder nog niks...hoop ik verwacht zelf niet te bevallen van een 9-ponder eigenlijk. Miffy, veel plezier!!!!! Benauwdheid, geen last van! Wel van verkoudheid en verstopte neus... Nachtmerries, echt over de gekste dingen!!
Ja benauwd heb ik het ook wel vaker en hartkloppingen zo gek en ja gewoon niet fijn, het gekke is als ik dan iets ga doen is t weg... Maar kan weer niet teveel doen want dan verrek ik weer van de pijn in mn rug enz enz,.... Zal ik het kaartje dan in een prive bericht sturen of via de email...??? Laat maar wat horen
Oke. Ik hoop toch niet 4400 gram. Ky was met de geboorte 3280, maar wel met 36.6 wk geboren. Ach we wachten wel af.
mogguh meiden! @Yupgup, nog een beetje kunnen slapen? edit: doe lekker rustig aan hè. @Elmo, beterschap! Ik hoop dat je gauw opknapt! @ilonka, ik heb de mail nu ook eindelijk binnen voor de beurs... Ik heb soms ook wel last van die opvliegers hoor. Idd geen koorts gelukkig! @pearl, benauwdheid stoort mij ook En al let ik op mijn buikademhaling, het lukt me niet altijd om dit weer terug te krijgen. Heel vervelend! @krumfrum ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Iig houd ik het wel simpel omdat het er zoveel zijn en ik moet er een aantal bakken zonder ei-melk-gluten-suiker e.d. Daar heb ik gelukkig wel een receptje voor en heb ik eerder uitgeprobeerd. Dat scheelt een hoop! Ik denk nu dat ik de basislaag marsepein&fondant doe in roze en blauw en met chocolade-icing muzieknootjes spuit. @miffy, wederom veel plezier met het passen van je jurk! @verkouden, sinds eergister last van keelpijn, vandaag gaat het wel weer beter @ego, vannacht ook weer een tijdje wakker gelegen. Heb maar een stom puzzelboekje naast me liggen, wordt ik vanzelf wel weer moe Vandaag dus ook geen stage i.v.m. studiedag en dat komt me wel even goed uit. Met mn kerel afgesproken dat ik nu wel de wekelijkse boodschapjes kan halen (in fases) en dat hij de zwaardere dingen haalt. Ook zijn we aan het kijken om er een paar daagjes tussenuit te gaan. Even ergens een hotelletje of B&B voor een weekendje weg. Maar ja Waarheen??? We komen er gewoon niet uit en willen niet teveel geld aan besteden... Ik ga maar es wat doen hier
Wat leuk dat jij die naaimachine ook hebt! Verschil is alleen dat jij ervaring hebt en ik niet! Heb de draad en alles erop gekregen, maar met het oefenen gebeurt het steeds dat de steekjes te los hangen...moet nog veel oefenen dus!
Steekjes te los hangen...? Hoe bedoel je? Waar heb je de spanning op staan (linker knop). Zet die eens op 'auto'? Wacht, ik PB je ff.
@Child, fijn dat de suikertest goed was! @Iduna, welkom. @BB, fijn dat je gister een redelijke dag had. En goed zo je kleintjes zijn nu het belangrijkst, dat werk komt straks wel. @An, fijn dat je officieel verlof hebt. Kun je rustig aan gaan doen. Fijn dat jij steun hebt aan de bekkenband. Ik heb er helemaal geen baat bij gehad L @Alma, heb de uitslag al binnen? Voor wat ben je geprikt? @Mamajolanda, lief dat je vriend de zware dingen tilt. We hebben al genoeg te voorduren he @Daro, jammer dat de fysio niks voor je kan betekenen. Kun je niet naar een bekkentherapeut? Ik krijg ook voornamelijk oefeningen, die doet ze ook met mij. Het is wel afzien maar ze zegt dat het voorkomt dat het nog erger wordt. @Sam, lekker luiers inslaan scheelt vast wel wat. En je verwendagje klinkt heerlijk, tijd voor jezelf is af en toe een must. @Bloem, laat je straks een foto zien van het jurkje? Zo leuk dat jullie dat zelf maken. @Ludora, vervelend dat je geen begeleiding krijgt. Kun je niet overleggen met de vk of de ha? Anders toch met je naasten. Je gezondheid gaat voor he! @Ilonka, het klinkt wel als pijn vanuit je bekken. Ik zou een bekkentherapeut opzoeken het liefst 1 die met de methode van Cecile Rost werkt. http://www.bekkentherapie.nl/ hier kun je een therapeut in je eigen woonplaats zoeken die met deze methode werkt. @Yupgup, heerlijk dat de yoga nu ontspannend was. Mooi dat de controle goed was bij de vk. En kon je vriend het ook voelen? Mijn man denkt stiekem dat de vk maar wat verzint omdat hij ook niks voelt *lol* He wat leuk je eigen naaimachine, kun je helemaal los gaan @Pearl, bij een chiropractor moet ik aan enge pijn denken, botten kraken enzo, het zal vast niet zo zijn haha. Fijn dat je er baat bij hebt. Goed dat je dan 2 uur minder kan werken. @Nijntje, zo 80 cupcakes dat is veel. Leuk dat je nog afscheid gaat nemen. En het zal vast wennen straks om geen les meer te geven. Nijntje leuk een weekendje weg. Kijk eens op Zoweg.nl - Hotel en bungalow aanbiedingen voor uw weekendje weg @Elmo, beterschap. Dat is idd een nadeel van eigen baas zijn. @Miffy, fijne dag! Leuk leuk @Nyncke, succes met prikken.
@ALL, ik voel mij nu al een zeur maar ik wil dit toch kwijt. Ik krijg regelmatig geen of amper reacties op mijn post. Ik snap wel dat je niet overal op kunt reageren maar woensdag schreef ik over mijn vk bezoek en dat ik een lage bloeddruk heb. Volgens mij heb ik daar maar 1 reactie op gehad, ik vind dat jammer. Een tijd geleden ook een dagje in het zkh geweest omdat ze dachten dat ik vruchtwater verloor en ook geen reactie. Ik zou het wel fijn vinden om bij dit soort dingen een reactie te krijgen. Zeurmodus uit!
Sorry Cullen, heb niet gezien dat over je zkh bezoek ivm vruchtwater. Heb in je berichten van de afgelopen week teruggezocht maar kan het zo 1-2-3 ook niet vinden. Lijkt me heel spannend ineens. Wat was het uiteindelijk dan? Word je nu extra in de gaten gehouden? Wbt je bloeddrukbericht, er staat ook niet echt duidelijk dat je je zorgen maakt oid of ergens een antwoord op wil. Denk dat je dan even wat duidelijker mag zijn, want uit "vandaag controle bij de vk, baarmoeder groeit goed al 2 vingers boven de navel. Kindje lag dwars dat is elke keer zo, dwars of in een stuit bloeddruk was iets te laag!" maak ik niet op dat een lage bloeddruk (voor jou) heel belangrijk/bijzonder is. Anders post je voor dat soort dingen ff een apart bericht, kan er ook niet overheen worden gelezen. Maar afijn.... heb je er veel last van? Heb je medicijnen gekregen of kijken ze het nog ff aan?
oh cullen wat rot! denk niet dat het bewust gaan dat er amper op je gereageerd wordt. (ik had het zelf ook een tijd terug en net als dat Yup zegt, ik verwoorde dingen ook niet altijd handig) lage bloeddruk is erg rot! hoe laag was die? laagste wat ze bij mij haden gemeten was 100/60... toen kon ik in de middag ook wel eens wat duizelen. over dat vruchtwater kan ik me ook zo snel niet herinneren! zat er een scheurtje ergens ofzo? wat eng! wat nu? hier net oma en moeders uitgezwaaid, die waren weer van verre op de koffie gekomen.. altijd fijn om dat porselein weer te zien zo maar eens met vriendlief naar de pycholoog... hij mag een keertje mee
@cullen, Ik ga hiermee met yupgup in, net wat ze zei dat van je lage bloeddruk kwam idd over als tussen neus en lippen door te vertellen, en vruchtwater verlies?? Er wordt idd niet altijd gereageerd op hele stukken:x tekst, is bij mij idem maar ik ga me daar niet om druk maken, ik denk maar zo, ben die last wat ik op dat moment mee draag lekker weer kwijt Of ik zeg het zelf ook niet op zo'n manier dat het een reactie uitlokt?Geen idee. Enne het is geen excuses voor mij maar jij bent ook zooooooooooooo uitgebreid, dat lukt mij echt niet, heb het wel geprobeerd met 2 schermen te werken maar ik raak daar zelf helemaal in de war van Ik zal voortaan op je letten dikke knuf
@An noem jij je moeder en oma echt porselein,ahahah wist niet wat ik las. Wel fijn dat je ff gezelschap hebt gehad toch en succes bij de psych zometeen
Waha sorry An, moet toch even grinniken. Moest aan m'n yoga denken maar er bestaat dus ook zoiets als 'partneravond' bij de psycholoog. Cool