Trotse, volgens mij.... Begreep ik eind april geheel productief, maar ik zal maandag eens bellen. Wil ook wel naar die open dag!!! Ik heb woensdag controle, maar geen groei echo, hoop dat die nog wel komt. Sam ik weet niet of het jezelf ook opvalt maar je bent heel veel moe de laatste tijd.... Misschien wat rustiger aan gaan doen. We moeten nog ff he!! Denk aan jezelf. Miffy, goed dat je t zegt hoor. T is gewoon niet makkelijk om daar over te praten. Mannen voelen zich altijd aangevallen... De meeste tenminste. 1 taart staat op te stijven, de brownies staan af te koelen, en de appeltaart staat te bakken.... En ineens besef ik me dat er ongeveer 14 mensen komen. Heb t vermoeden te veel te hebben Beweging baby, verscheeld heel veel. Draaien, maar ook echt heel hard schoppen. Ligt aan t tijdstip....
miffy jaaaa die zijn heerlijk!! *oef* hier bezig met eerste opzet voor ontwerp van geboorte kaartje.. mis 2 dingen.. -het talent van mn vriend -een gum!! AArrghhh gelukkig is vriendlief straks klaar met werken en dan is het 2 uur rijden maar dan komt hij me helpen!
gaat het verder wel goed met je?? geloof dat ludora het ook al zei, je bent wel erg moe de laatste tijd je laatste berichtjes zijn dat je moe bent geloof ik als het aanhoud zou ik het wel aangeven bij de vk, misschien bloedarmoede?
meiden,,, op welk termijn staat mijn banner bij jullie? Ik zie al 2 dagen op beide laptops staan als ik op zp ben dat ik 29weken en 1 dag ben ik ben vandaag toch echt 29 weken en 3 dagen (!) hij blijft denk ik hangen ofzo?
@ sam, Net wat de meiden zeggen, je berichtjes van de laatste 2 weken gaan over dat jij zo moe bent etc, ff weer aankaarten bij de vlos.
Heeft iemand van jullie een huishoudster?? Ik zit erover te denken om er 1 te nemen voor de douche en bovenverdieping, beneden vind ik leuk maar boven zo'n hekel aan. En iets wat ik nooit deed heb ik nu wel gedaan, 2 maaltijden gekookt?? 1 pan nasi ( zouden wij gaan eten) maar ik heb er geen trek in dus ik heb ook nog eens 4 paprika's gevul met gehakt uit de oven gemaakt dat ga ik zo lekker eten. Hoort dit ook bij nesteldrang haha??
@pat oooohw die paprika's uit de oven klinkt wel erg lekker hoe doe je dat??? ik heb het niet dat ik 2dingen maak, wel vaak dat ik op het laatste moment nog naar de winkel ga omdat ik dan toch wat anders wil eten
Whahaaaa!!!! Dat had ik een paar weken geleden ook!!!! Ik heb toen de nesteldrang ook maar de schuld gegeven Ik had een lasagne voor 6 personen en nasi voor 10.... Lang leve de diepvries!!!! @Sam, wat vervelend dat je steeds zo moe bent Gaat het verder wel goed? @BB, leuke banner!!!
Hihi misschien wel Pat... Ben hier ook aan het koken, hachee met aardappelpuree en rode kool met appel, ook zoiets waar ik normaal echt de tijd niet voor neem... Vandaag plankjes opgehangen en gisteren de diepvries ontdooit, en vanmorgen vriendlief opdracht gegeven de badkamer te doen met de nesteldrang wil het hier wel! En bij jullie? Nieuwe, welkom! (weet je naam even niet meer en typ op foon)
ik heb wel beetje nesteldrang nu maar kan er niks mee, gelukkig was manlief deze week thuis en heeft hij mijn nesteldrang overgenomen hihi.... boven alles schoongemaakt en gedweild en vandaag onder alles gedaan en gedweild... ik de was gevouwen maar dat was al te veel moet het nu met harde pijnlijke buiken doen.... Hopelijk neemt het snel af als ik de rust weer neem, vanaaf komen er vrienden op visite, maar ik blijf liggen op de bank hoor!
Toevallig sinds 2 weken iemand voor het schoonmaken hier Het bevalt super! Al heeft ze nog wel wat aanwijzingen en tips nodig zie ik... (soms slaat ze dingen over of doet ze niet naar mn wens...) Maar ik kan het je aanraden hoor! Heerlijk om de douche niet meer te hoeven doen en niet meer onder het bed te hoeven zuigen!
hmmm hoor net dat de buuf zojuist is geopereerd aan borstkanker.. mn nichtje zit er bij (6 jaar) dus die zegt: zielig he dat de buurvrouw kanker heeft.. gaan jullie naar de begravenis? (oma is vorig jaar overleden aan kanker) en dan: wat is kanker? hoe krijg je dat? brrrr enge dingen