Van tosti's afgezien, normaal groente vlees aard is dit mijn dagelijks kost ik heb meer dat ik soms bunker enkele dagen per maand en de rest van de maand is weer heel saai idd. 3 boterhammen is van de laatse 3 weken, normaal eet ik maar 2 thuis. En als ik werk eet ik tussen de middag zo 5 weg
@trotsemams, pagina 253: Aha, weer wat geleerd over bewaren van borstvoeding... Ik lees nu idd dat het bij -20 maximaal half jaar bewaard kan worden... Ik zou in eerste instantie geen borstvoeding geven, dus eigenlijk niet zo verdiept in kolven... @parasol:wij hebben meteen een parasol mee besteld bij de kinderwagen @harde buiken, pagina 253: Bij twijfel ten alle tijden VK bellen @pijnlijke borsten: De druk en gevoeligheid is weg, mijn borsten lekker nu een beetje... @AlmaH: Het zal je maar gebeuren, al die tijd denken en er maar een zien en bij bevalling er twee krijgt... Nuchtere man heb jij... @Skaya: baby wattenstaven en neuspipetje kan altijd nog later komen... Ik heb lijst gewoon aan gehouden en daarna kijk ik wel verder.. Anders kan je dingen blijven kopen... Wel zit ik nog te denken (gemakzucht) om zo'n bib'expresso van Beaba te kopen... @eten: Ik heb geen maagzuur, maar voor mijn gevoel een bodemloze maag... Ik heb snel weer trek... Wat goed Miekr van Owen. @ladytijger: Wat erg voor hen... Heel veel sterkte toegewenst... De steun hebben zij nu hard nodig in deze moeilijke tijd. Geen woorden voor. Geniet jij lekker van je vakantie... @nijntje: wat voor studie doe jij? hoeveel tentamens moet je nog? Ik ben gisteravond wat later naar bed gegaan, met als resultaat maar 2x eruit te hoeven... Dat beviel mij wel... Kortom een goede nacht... Wel merk ik dat de kleine in de nacht druk in de weer is...
Dank je! Nee het gaat nu gelukkig weer, alleen nog een bult en zere plek op m'n hoofd. Ja alleen lichte schade aan de commode komen ze maken, word wel tijd idd ga zo de commode leegplukken en dan straks weer inpakken
Pfff het slechte nieuws voor LilaLief grijpt me heel erg aan.. zo oneerlijk dat zulke dingen gebeuren! Aan de andere kant ook weer goed dat er 20 weken echo's zijn, zonder die 20 weken echo zou Juli misschien in de buik overleden zijn of vlak na de geboorte? Ik weet het niet, maar het lijkt me zo vreselijk om beweging te voelen en dan te weten dat je op zeer korte termijn afscheid moet gaan nemen..
En dan maar weer over tot de orde van de dag.. tja wat kunnen we anders doen? Ik vind het wel moeilijk om gewoon weer over andere dingen te gaan praten, maar ja zo is het leven. Vreetbuien: hier helemaal geen last van, heb ook helemaal geen zin in de mac of aardbeien of chocola... vorige zwangerschap wel (vooral frites mmmm) maar ik denk dat ik nu onbewust heel erg bezig ben met het proberen niet teveel aan te komen, omdat de kilo's van mn vorige zwangerschap er nooit afgegaan zijn. Ik eet wel veel brood (ook niet goed natuurlijk), 2 boterhammen als ontbijt en 4 tot 6 als lunch. Als ik niet zwanger ben eet ik hoogstens 2 a 3 boterhammen per dag dus dat is wel opvallend. En ik ben blij dat mn zoontje iedere dag fruit moet eten, daardoor eet ik zelf ook minstens 2 stuks. En s middags een koekje of 2, meestal kaakjes. Een keer per week mag ik van mezelf chips, nu de laatste weken soms 2 keer per week. Maar verder snoep ik eigenlijk niet, wat je niet zou zeggen als je mijn postuur zou zien Dat zal ook wel door de BI komen, ik zit natuurlijk al bijna 15 weken thuis en krijg bijna geen beweging. Nou ik ga mn zoontje maar eens voor de tv vandaan trekken en beginnen met het hele doucheritueel. Straks nog ff naar de supermarkt lopen met zoontje (kan ie lekker racen met zn karretje haha) en dan hou ik het weer voor gezien vandaag! Fijne dag allemaal!
WHAHAHAHAHHAHAHA hilarisch jullie gesprekken over aardbeien en bigtasty's !! Hoezo zwanger idd!! Ik eet ook echt niet zo veel, ochtend 2 boterhammen (of bakje vla), middag bakje vla, rond een uur of 5 een glas of 3 melk, en een beetje avond eten 4 eetlepels, en dan nog wat vla.... Maaaaagzuuuuuurrrr!! Al een week op dit dieet ongeveer, en ik heb best honger..... Oh wat zou ik graag!! (*voelt nu al t zuur omhoog komen, bah!) 2 kamertjes worden afgemaakt, super!! Geniet er van. Vanaaf weer cursus, nu met cezartherapie, ademhalingsoefeningen. Hoop dat t zo leuk is als vorige week! Daro, het nieuws van Lila komt bij mij ook hard aan. Er zijn 100 woorden om realistisch naar de situatie te kijken. Maar man wat moet je hart breken op dat moment. Ik ben momenteel sowieso heel 'vatbaar' voor negativiteit. Poeh, ik kan daar echt niet zo goed mee omgaan, en wbt baby's en kinderen is t momenteel helemaal een zwakke plek.... Pffff
Goedemorgen, Ik heb wat beter geslapen vannacht!1x wakker van een heftige hoestbui,1x wakker van zoon met enge dromen en vanmorgen om 6.00 begon de dag niet erg prettig qua hoesten/kokhalzen.Er lijkt iig wel wat los te komen ,smakelijke praat heb ik toch.` M`n bekkenbodem heeft het trouwens wel erg zwaar nu met al dat hoesten,kan m`n plas soms echt niet ophouden.Blehhh,echt niet frisjes. Praat liever over aardbeien en big tasty`s hoor,maar hou me goed in.Moet ook wel,anders flipt m`n suiker de pan uit.Neemt niet weg dat ik mezelf echt nooit trakteer,maar ach..wat te dromen hebben is altijd fijn toch
Zo he, wat eten jullie weinig... Ik moet nu minstens 2000 kcal hebben (= veel meer), maar liever 2500 of 2800 anders voel ik me echt heel slap. Normaal kan mijn lijf 2500 al makkelijk aan... Zijn jullie toevallig heel klein en tenger? *voelt zich reus*
Mogguh meiden, ben weer wakker maar blijf nu lekker in mn bed hangen Val ik zo vast weer in slaap...hoop ik Moest net gewoon piesen als een olifant Mijn man heeft volgens mij ook niet zo best geslapen, maar is nu weer ah werk. @sefanja, ik volg de Pabo,
Ik heb ook meer eten nodig hoor.. Was vorige week ook wel aan m'n bloedsuiker te zien.. Moest bij de vk bloedsuiker prikken na ongeveer 2 à 2,5u wat gegeten te hebben.. 3.3 best laag dus.. Merk ook echt aan mezelf dat m'n lichaam geregeld om "iets" vraagt.. Pff ben slagerijnig komen ze me net de koel-vries combi brengen, joekel van een ding planten ze m achter de voordeur (met daarnaast toilet en iets verder al de trap) vraag ik of ze m 3M verder in de keuken willen zetten nee Mw. We zetten m alleen over de drempel. Dus ik proberen met m'n dikke buik bij de voordeur te komen om handtekening te zetten kan k er geen eens langs (jaren 30 woning en hele smalle gang) dus ik zeg dan zal je m toch iets moeten verplaatsen anders kan ik er helemaal niet langs met m'n buik. Wat een moeilijk gedoe zet dat ding ff 3M verder nu heb k dat ding in m'n gang staan kan geen kant op en moet ook m ook ng 8u laten staan nadat ie op de juiste plaats staat. Grr.......
Eind januari woog ik 99 kilo, sindsdien niet meer op de weegschaal gestaan, die 3 getallen wil ik echt niet zien. (zal dadelijk toch een keer moeten) Ik ben 1,70 groot, dus nou nee ik ben alles behalve klein en tenger. Maar buiten mijn maagzuur om momenteel let ik gewoon goed op wat ik eet. Altijd met gewicht gestrubbled, en met mijn reuma is t wel belangrijk dat je niet te zwaar wordt, anders ben je echt niet meer mobiel (weet ik nu voor een feit dus ) En jah ik ben wel heel slap nu... Ga ook niet echt iets ondernemen, anders lig ik om... (vooral in combinatie met mijn lage bloeddruk..)
Dat meen je niet!!!!! Wat aso!!!!! Regels zijn regels, das ook vast om die jongens te beschermen dat ze niet alles overal naar toe hoeven te sjouwen, maar kom op jongens, je ziet een zwangere vrouw die haar huis niet uit kan, dan verzet je em toch eventjes??? Hebben ze em écht niet verzet???
Zo he essie lekker aso! Ze hebben toch zo'n rolkarretje, wat maakt zon stukkie voor hun dan uit! Hmm pat dan ben je mijn lengte en gewicht ongeveer... Was 76 kg bij 1.78. Pfoe, dat je dat volhoudt dan! Ludora eet je niet te weinig? Daar kan je lichaam ook flink van slag van raken he... Waardoor je alles opslaat zodra je wat binnenkrijgt. Beter is om genoeg te blijven eten. Helpt ook tegen maagzuur, genoeg eten! Klinkt stom maar t helpt echt
Ik snap ook best dat ze regels hebben maar dan denk ik kom op loop hier met een toeter van een buik moet nu eerst iets door m'n mn knieën zakken zodat k net met m'n buik onder een traptree door kan naar de voordeur. Hier loopt de gang en dan gelijk de keuken en hij moest gelijk om t hoekje voor in de keuken. Ik denk dan til dat ding heel even een stukje door. Gelukkig komt m'n schoonvader er nu aan maar manlief was echt pissig dat ze nie even een handje wilde helpen... Pff mannen....
Yupgup, ik eet pas een week zo hoor!! Als ik vrijdag nog niet meer binnen kan houden ga ik zeker bellen. Op vla en melk alleen red je t niet lang. BB had tip gegeven van droog brood, maar helaas. Avondeten neem ik een paar happen, en dan rennie erachteraan. Ben wel wat slap, maar ik slik multievitamine, en ik heb wel wat reserve voor ons beide om op te teren. Maar t mag van mij niet langer aanhouden als tot vrijdag. Tis helaas mis gegaan met die vervelende suikerdrank.. Sindsdien staat mijn slokdarm in de hens en krijg ik slokken maagzuuk omhoog... Essie, ik kan best een zeikerd zijn hoor, maar ik zou echt die winkel/leverancier bellen. Het is gewoon ronduit aso gedrag. Ik kan me niet voorstellen dat in hun leveringsvoorwaarden staat dat ze dat ding mogen dumpen, zodanig dat jij je huis niet uit kan. Toevallig ben je nu wat dikker en blokkeren ze jou in en uit gang. Dat mag vast niet. (ik kan in dat soort dingen erg principieel zijn.... )
@Yupgup, ik ben wel klein en tenger (normaal dan ), maar kan eten als een dijkwerker hoor, wat de rest hier eet, daar heb ik echt niet genoeg aan! Afgelopen dinsdag mijn laatste werkdag gehad! Dus nu lekker verlof! Heb wel steeds mee gelezen, maar na mijn werk kon ik me niet echt ertoe zetten, dus heb ik niet gereageerd (en ben vandaag pas klaar met alles bijlezen). Ook onder de indruk van het nieuws van Lilalief, dus vandaar vandaag pas reactie! Gisteren vk geweest, alles was prima, baarmoeder had alleen wel een groeispurt gehad, ruim 4 cm in 2 weken! Was prima zij ze, baarmoeder zat nu op 34, bijna 35 cm. Over 2 weken weer terug, dan krijg ik de belinstructies en dan krijg ik nog een echo om zeker te weten dan meneer niet zo eigenwijs is als zijn grote zus en wel goed ligt (net als grote broer ) Handen gaan ook beter, niet meer schrijven, weinig pincetgreep en verplicht slapen met mijn skatehandschoenen, dan gaat het wel. Overdag als ik mijn handen veel moet gebruiken, draag ik ze ook!
Dribbel ik heb jou handen gemist? Vocht?? Mijn BM was 37! Niet dat ik mezelf nu druk ga zitten maken, maar ik denk echt dat ik nog even volgende week ga vragen of t wel goed gaat zo allemaal. Als ik jullie maten en gewichten lees..... Dan wordt onze beeb enorm!!