mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    denk dat het heel erg persoonsgebonden is
    denk dat je het gewoon moet proberen als de kleine er is als je er voor openstaat natuurlijk
    ik ga zeker proberen bv te geven, maar lukt het niet dan lukt het niet
    mijn schoonzus heeft 6maanden gekolvt omdat de kleine de borst niet wou en ik heb daar echt veel respect voor (die werkte niet trouwens) maar ik vond het echt super knap van der dat ze het kon vol houden en die staat er wel positief tegenover
    ik denk dat het belangerijkste is dat je er zelf achter staat, zeker bij bv

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Nijntje wat zit er allemaal in de kruitvattas?

Tinie moest wel lachen om je stijve Hans:D

Welkom Sefanja! Klets maar mee. En een uitgebreid verslag over jezelf voor de nieuwsgierigen hier:p

Daro vervelend dat je zo'n pijn hebt. Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zat. Nog even volhouden en hopelijk minder dan 11 weken nog.

Sluitlaken/sluitband wat is dat?:)

Ludora fijn voor je vriendinnen ik hoop dat alles goed gaat verlopen. En te veel taart is nooit erg!:p

Heitje dat van die navel herkenik (nog) niet.

Nesteldrang, geen last van nog, ben blij dat ik naast mn werk even lekker niks kan doen.

Sefanja die muur schildering!!!!! Whauwww, prachtig!

Hier een heel vervelende buik. Afgelopen donderdag erge harde buik gehad. Hij blijft steeds zo strak staan en voelt vervelend aan met lopen en ons meisje houdt erg van knuffelen met mn ribben. Moet goed rechtop zitten anders voelt het niet fijn.

Oh en ik heb 2 moedervlekken die ik eigenlijk wel weg wil laten halen. Maar ben niet zo'n held. Maar nu heb ik wel last van 1, die zit onder mn borst dus mn bh schuurt er nu meer langs. Zou de dokter ze weghalen tijdens zwangerschap?

3. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    #263 sefanja, 10 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
    Dank je wel bloem 18... Uitgebreid verslag vind je een aantal pagina's terug...

Zijn meiden niet gewoon dwarsliggers? ik moet ook goed rechtop zitten, anders voel ik haar alweer... 's avonds en 's nachts heel beweeglijk...

De moedervlek kan de huisarts zo weg halen, die van mij heeft hij met verdoving weg gesneden...

Ik gaat even televisie kijken en douchen... Verder van de avond niets doen, hopelijk dat ik vannacht wel kan slapen... Probeer zo lang mogelijk neusspray af te houden, hoofdsteun bed gaat omhoog.. Hopelijk dat ik morgen nog weet hoe ver ik was gebleven in dit topic...

Voor iedereen welterusten...

4. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ Sefanja, welkom hier!!! Mooi kamertje zeg!! hebben jullie zelf die muurschildering gemaakt of laten doen??

@ tinie hahaha stijve worst hihihi

@ sam ik zou bij je vk je hb laten checken en vitamine B11 (foliumzuur) bij mij zijn beide veels te laag vandaar dat ik ook telkens kapot ben.

ehm verder weer alles vergeten.

@ hier vanavond home alone, straks filmpie kijken nog geen idee welke. manlief gaat bij een vriend films kijken en ik hier.
    Ben kapot alles is te zwaar vanmiddag wilde ik toch zelf even boodschappen doen, maar daarna gelijk helemaal op.
    Hoop dat ik morgen wat meer kan doen zodat ik wat aan het geboortekaartje kan doen. Nu dat ik dinsdag onverwachts in het ziekenhuis lag wil ik toch nu echt alles geregeld hebben hoor. En wil toch ook deze keer een mooi kaartje hebben. (hielp manlief daar maar wat meer mee)

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier dwarslig mannetje haha...Is continue druk,of mams nu wil slapen of niet.Hij is vroeg in de ochtend rustig,zodra ik begin te praten is meneer ook weer van de partij haha

Fulltime kolven lijkt me zeker pittig,maar weet ook dat je voor je kindje heel ver kan gaan.Ik kolfde zelf 1x per dag extra (buiten voedingen)...zo had ik een voorraadje staan wat ik een fijn idee vond als ik eens weg moest.Dat vond ik niet zoveel moeite.

Miekr,rustig aan hoor.Pas goed op jezelf..klinkt nogal fanatiek zelf boodschappen doen.

6. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Viel nog mee hoor hoefde alleen voeding voor owen te halen en wat voor de sla (die ik zou maken, maar er te moe voor was) en was met de auto die ik voor de deur kwijt kon. Maar die simpele dingen zijn al te vermoeiend voor me.

Gisteren trouwens weer foto's gemaakt van m'n buik zal ze morgen even op de pc zetten

8. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Hee meiden!!

Vraagje? Doen jullie ook een
    Hemeltje boven het ledikantje en zoja waarom??
    Ik heb er wel een maar vind t niet zo mooi vallen :(

Liefss alvast bedankT

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hier geen hemeltje, vind het niet zo bijzonder en snap de toegevoegde waarde niet...

10. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    ook geen hemeltje hier

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Hier wel! Vind dat zo lief! Schoonma heeft hem voor ons gemaakt, schijnt dat je kindje daardoor warmer blijft..

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Sefanja leuk kamertje!! Jah lukt redelijk vriend is zo druk dus zal m eerdaags weer moeten dwingen ontwerp te maken..

13. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ja dat had ik dus ook gehoord priscilla maar nu ik hem zo zie hangen vind ik het niet mooi staan!!
    Denk dat ik m weghaal hebben tog ook de kruiken al en babyfoon met tempratuur sensor dus warm
    Blijf hij toch wel!
    Bedankt ieder geval!!!

14. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    weet ook nog niet hoe het staat bij het ledikantje hoor t ligt hier natuurlijk ff helemaal stil met meubels opzetten.. hopelijk half april flink aan de bak!!

15. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Kruidvattas is een felgeleurde shopper met een pak newborn luiers, een fles en zinkzalf.

Ik heb eerder een moedervlek onder mijn borst weg laten branden, electrisch. Ik vond er niks aan, viel me echt enorm mee... Ik weet niet of ze dit tijdens de zwangerschap doen. Ik had er last van, doordat de beugel er steeds langs ging en ik bang was dat de irritatie groter werd en zou vergroeien...

Hemeltje; wij hebben een groot groen blad van de Ikea voor boven het ledikantje.

@Niuewkomer, welkom!

@iemand, wat een supermooie muurschildering!

hier, net de pubers over de vloer gehad. Het was erg gezellig, maar ik ga nu echt mijn bedje opzoeken!!!!! Ik ben kapot. Merk ook dat ik niet helemaal lekker ben (hoofdpijn en wat last van mij keel) en ik typ ook al zo Nederlands (heb mezelf al zo vaak gecorrigeerd ;))

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    truste nijntje!!

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Hier wel een hemeltje of eigenlijk een gewone klamboe. Alleen omdat ik het mooi vind staan...niet voor de warmte ofzo.

Oeh komt de kruidvattas eraan?? Zal binnekort eens kijken op internet met mn voordeelpas hahah.

Las iets over dwarsliggertjes? Kleine man lag twee weken lang met zn hooffie naar beneden maar is nu alweer een paar dagen flink aan het draaien en doen. Met 32 weken zouden ze hun definitieve positie in moeten nemen lees is?!

18. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik heb wel een hemeltje bij het wiegje, niet bij het ledikantje.

Mooie muurschildering sefanja!

Priscilla, jullie zijn toch ook bezig met een muurschildering? Maar jullie gaan nu verhuizen toch?

19. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Sefanje welkom en gefeliciteerd.

Hemeltje/klamboe wij twijfelen nog, als we het doen dien we het alleen omdat we het mooi vinden staan!

Kolven, ik wil mijn baby de eerste 3 maanden borstvoeding geven! Ik ben niet vsn plan om te gaan kolven, voel me dan net zo'n koe. Dus de eerst 3 maanden gaat de kleine overal mee naar toe. Als ik weer ga werken alleen 's avonds birstvoeding en overdags de fles! Lukt de BV helemaal niet dan gaan we al eerder over op flesvoeding.

Van de week weer bij de verloskundige geweest, volgens haar krijgen we een lange baby. Nou ja liever lang als zwaar. Ik moet wel mijn gewicht in de gaten houden houden ben nou 11 kilo in totaal aangekomen. Is trouwens wel alleen buik. Meer meiden die zo hard groeien?

Woensdag voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest, maar dat is niets voor mij. Daar zien ze mij niet meer.

20. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    @Miekr... Ik wilde eerst zelf een muurschildering maken, kan namelijk heel goed tekenen... Maar toen kwam ik de schilder tegen die onze muurschildering heeft gemaakt... Ik was duurder uit als ik het zelf zou doen, dan dat ik het door haar liet doen... Iemand waarvan het haar beroep is... Wat zou jij dan doen? Pas je verder op je gezondheid... Ik doe ook nog boodschappen, alleen gebruik ik meerdere tassen ed zodat ik niet zwaar hoef te tillen...

@Trotsemams, een keer per dag is misschien wel te doen. De eerste weken ben ik toch dag in/ dag uit met de kleine meid... Daarna zou ik deze overweging kunnen maken... Maar combineer jij het dan? Alleen AlmaH neemt de woorden uit mijn mond... Alleen niet zo zeer een koe voelen, maar dan denk ik eerder aan tepel ontstekingen, borstkloven ed...

@mamajolanda, Ik doe geen hemeltje boven ledikant. Het wordt mij iets te druk.. Mijn man wil btw dat de kleine meid eerst in de wieg gaat slapen op onze kamer.... Ik ben nog niet klaar met deze discussie....

@nijntje 81, Dank. Nieuwkomer en iemand is één persoon :)...

Deel Deze Pagina