mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Vakantie. Wij willen van het zomer een weekje naar Texel gaan. Ook met hond en net wat Sam zegt er moet dan een hoop mee. Vorige keer hadden we de auto ook vol met veel voor de hond al had ik toen een bench enzo mee en dat zou ik nu dan niet meer doen.
    Word dan denk ik hond in de kofferbak kleine achterin met alle spullen en wij dan voorin. Hopelijk gaat t passen ;)

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    vakantie......
    wij twijfelen tussen portugal (naar vakantie huis schoonmama)
    of een huisje huren in nederland, en dan 1 van de eilanden waarschijnlijk

3. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vakantie;
    Wij gaan een weekje naar Ameland. In een appartementje. Er woont nog familie op het eiland, dus kan iedereen ons Ukje bewonderen!

Mijn man heeft bouwvak. Daarvoor kan hij niet veel vrij krijgen. Hij is per 1 april met een nieuw contract begonnen. Van 40 uur naar 28 uur. Dit omdat hij thuisblijfpapa wordt. Hij zal dus al meer thuis zijn na de bevalling... En heeft recht op twee dagen verlof.

Ik ga straks lekker de HEMA leegkopen! Moet nog een paar spulletjes hebben...

Fijne dag!

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Vakantie, als we het ons kunnen veroorloven gaan we nog wel weg. Hopelijk voel ik me na de bevalling goed en kan ik al na een paar weken af en toe in de horeca werken-alleen nog ff kijken hoe we dat met de borstvoeding gaan doen.

Zitten te denken aan september en een huisje op een eiland, of naar zoutelande. Alleen een ander vakantiepark dan vorige keer, kwamen er achter dat alle bedden daar onder de schimmel zaten bleeeeegh.

5. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Heb ik alles getypt, druk ik per ongeluk op een knopje en weg is mijn tekst...Het enige wat ik mij kan bedenken van het terug lezen:

@boxkleed: Die is gaaf, woezel en pip... Wij hebben hem ook thuis bij de babydump vandaan... Babydump is altijd het goedkoopst, als dat niet het geval is, krijg je het geld terug.

@Miekr: Je zal wel gemengde gevoelens hebben dat de ring er weer uit is... Je baalt zeker dat het niet is blijven zitten maar je bent ook weer blij dat ie eruit is omdat je veel last van had... Wat gaan ze nu doen...

@vakantie: Wij willen dit jaar ook nog weg, het zal wel weekendje weg worden ipv hele vakantie... Wij zitten met 10 koikarpers, 6 katten en een paard... En de baas van mijn man kan nogal moeilijk doen met vakantie opnemen...

@fruit: Wat hebben jullie met aardbeien? Zijn ze zo lekker? Ik ben nooit een fruit eter geweest maar ik steeds meer behoefte aan fruit vooral appels en mandarijnen... Alleen mandarijnen, waar ik ze ook koop, er zitten veel pitten in...

@fat gipsy wedding: Ik zit soms ook met ongeloof te kijken (vooral de kinderen, uiterlijk- allemaal dikke tieten- ed), wat hebben zij een ander levensstijl. Maar ik wil ook respect naar hun uiten, altijd maar bevooroordeeld te worden... Ze zullen niet makkelijk zijn, maar toch... Laat iedereen in zijn waarde...

6. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Heb tot nu toe t toppunt van een drama nacht gehad, manlief heeft een concert gegeven, mijn hemel, tussen fluiten piepen en snurken in. Ik durfde em niet te wekken, hij sliep en hij moet werken, en normaal ben ik degene met de geluiden... Denk ik moet em ook een nacht gunnen. Ik ga dadelijk nog wel slapen denk ik. Ik heb denk ik een uurtje geslapen.

Wij hebben voor ons trouwen een weekendje weg gekregen, die verzilveren we als onze uk er is. Wij hebben t ook met de hond, nu al. Je moet zijn spulletjes ook pakken. (mand voerbakken brokken speeltjes) Dadelijk komt daar nog een hele baby uitzet bij!!! Heel blij dat we mijn Yaris hebben ingeruild tegen een Senic, ruimte!!! (een Labrador is natuurlijk wel wat anders als een Dog) Waar naar toe weten we nog niet!

Auto schoonmaken, mijne ziet er ook uit om op te schieten, ik heb em sinds we em hebben (januari) niet meer schoon gemaakt (buitenkant wel) maar binnenkant met een hond moet je toch echt ook bijhouden...

Ilonka geloof ik, over Babydump, Intertoys heeft aan kortingsbon, en ik vraag me af of dat echt op gaat. Bovendien moet ik heen en terug 50 km gaan rijden voor 5 euro. Ik ben sowieso heel blij met t kleed!! :D :D

7. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan ws een weekje naar Centerparcs. Vinden dat we het voor de oudste en middelste niet kunnen maken om niet te gaan omdat ze al zoveel in moeten leveren voor de baby!

Hier druk bezig met de kamer van Danique leeghalen (de lichte dingen), straks doet vriendlief de rest en dan krijgt ze vanmiddag eindelijk haar roze vloerbedekking :D

8. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Ben op zoek naar een houten kinderbankje waar speelgoed in opgebergd kan worden. Iemand een idee waar ik dit kan krijgen? Behalve Ikea, onze vestiging in Duiven heeft hem namelijk niet. Verder vind ik hem alleen op webwinkels, maar wil even shoppen...gewoon normaal in de winkel.

9. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    @Ludora Hier ook een drama nacht... Maar dan wel door mezelf. Om half 2 wakker, half 5 er maar uit gegaan voor en kop thee en uurtje later weer terug naar bed. Nog wel wat geslapen gelukkig.

@Vakantie: Als de kleine rond de uitgerekende datum komt, moet ik in de eerste week van augustus weer aan het werk. Kan dan pas weer in oktober vakantie krijgen, dus dan wil ik wel graag met zn drietjes een najaarszonnetje opzoeken.

@boxkleed: Die moet ik nog vinden. We hebben een ronde box, dus best lastig een leuke te vinden. Tips?

10. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Wij willen naar Marokko, waarschijnlijk in september of oktober. Een beetje afhankelijk van de ticketprijzen want we moeten nu voor het eerst voor mn oudste ook een ticket kopen. Vorig jaar zijn we eind augustus/begin september geweest en da's goed bevallen. Ik denk dat we 2 a 3 weken gaan, we verblijven bij mn schoonouders en dan huren we daar een auto zodat we wat leuke dagtrips kunnen maken.

Ik heb redelijk geslapen, had wel veel nachtmerries en ik ben veel wakker geweest maar kon ook telkens weer snel slapen gelukkig. Nu ff lekker op mn gemakje douchen en zo even naar de supermarkt. Hopelijk is het niet te druk vanwege pasen.

Gaan jullie nog iets doen voor Pasen?
    Wij niet, ik vind pasen zo'n non-feestdag die gehypt wordt door de supermarkten, dus hier is het gewoon een weekend zoals alle anderen. Man gaat maandag werken, hij krijgt 200% dus dat is mooi meegenomen.

11. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    @Miranke: Bij de bijenkorf hebben ze een speelgoedkist van Nijntje in de aanbieding. Geen idee of je dat wat vind? Is niet echt een bankje, maar kun je natuurlijk wel op zitten. Van €49,95 voor €28,00 vandaag.

12. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Heerlijk geslapen gelukkig! Nu is manlief keihard in de tuin aan het werk om zand weg te scheppen, en ik kan alleen maar toekijken. Nouja, dan maar achter de computer ;)

@Vakantie, wij hopen als de baby zo'n 3 maanden is naar Portugal te gaan. Een vliegvakantie met zo'n kleintje is ideaal hebben we vorig jaar gemerkt. Toen Joas 6 maanden was zijn we naar Griekenland geweest. 3 uurtjes in het vliegtuig overleven en je bent er! Bovendien zijn beide kids nu nog gratis qua vliegreis. Enigste nadeel is de bagage, het is natuurlijk wat beperkt wat je mee kunt nemen. Aan de andere kant maakt dat je wel efficient en neem je ook geen onnodige spullen mee. Maargoed, wij hebben geen huisdieren waar we rekening mee hoeven te houden.

@Miranke, heb ze wel gezien in particuliere speelgoedwinkeltjes/houten speelgoed winkels. Maar weet niet of zoiets bij jou in de buurt zit?

@Sefanja, de lekkerste mandarijnen zijn alweer verleden tijd volgens mij, is meer het winterseizoen. Aardbeien vind ik heerlijk voor op brood, echt lentegevoel :)

13. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Pasen, ik ben christen dus voor ons is het wel een speciaal feest. Dus morgen eerst naar de kerk, en 's middags naar mijn ouders waar we met de hele familie gaan gourmetten. 2e paasdag gaan we op kraambezoek bij mijn vriendin en mijn schoonzus, die beiden van de week een kindje hebben gekregen. Heel erg zin in!!

14. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Bij een babyzaak?

15. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
  16. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ludora oke dat is wel een eindje rijden ja voor 5 euro

@pasen wij gaan helemaal niks doen

@vakantie wij gaan dinsdags met zn 2en ff weg hotelkamer met jacuzzi op t terras heerlijk heb er zoveel zin in !

verder vandaag de was ophalen en dan kan ik ook de vluchttas klaarmaken en verder niks

17. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ speelgoedbankje, ik had er vroeger ook altijd 1. Die had m'n vader zelf gemaakt, weet niet of jouw vriend of vader of schoonvader handig is want zelf maken is ook leuk en kan je hem maken zoals jij wilt.

@ vakantie, wij zijn vorig jaar toen Owen 2,5 maand was met de auto 2 weken naar een camping in de dordogne gegaan. We zouden eerst niet gaan, maar omdat ik via vakantieveilingen een veiling had gewonnen zijn we dus toch gegaan. En het was heerlijk. Dakkoffer op het dak en spullen in de kofferbak en bijna 1200km rijden. Zonder problemen.
    Of we dit jaar gaan weten we niet, moeten dan nu voor 3 kleintjes spullen mee nemen. Ligt een beetje aan wat voor zomer het dit jaar is. En daarbij gaat Devin straks naar de basis school dus daar moeten we ook rekening mee houden.

@ sefanja, ja wel balen dat die ring er weer uit is, maar omdat ie zo'n pijn deed ben ik eigenlijk ook wel blij

Vannacht weer slecht geslapen kleine was zo ontzettend druk. Het deed gewoon zeer. Kan je gewoon echt merken dat de ruimte te klein wordt voor dit grote monstertje. Dat ga ik straks echt missen van m'n buik. dat het nu net af en toe een aliën is die erin zit.:):)

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vakantie, wij wilden een weekje naar Turkije gaan in September. Maar denk dat ik het toch wat makkelijker en dichter in de buurt hou. Vlieg wel elk jaar, maar ben er niet dol op. Stel het wel even uit en maak er een weekendje/midweekje Landal ofzo van.

Sam, wij zitten ook met een grote hond. Heb inmiddels een grotere auto, dus dat scheelt al wel denk ik als alles mee moet.
    Hier ook een beetje aan het puzzelen met uitlaten in de kraamperiode. Moet zeggen dat het me nu ook al niet meer zo goed afgaat om een half uur te wandelen. Heb zitten kijken naar zo een hondenuitlaatservice, maar da gekke beest van ons kan niet los en niet met alle honden en het kost een hoop geld.
    Laat jij m zelf nog wel uit nu? Krijg je hulp?

Miekr, hahaha jaaa ze kunnen nu flink je buik verbouwen. Ziet er ook heel maf uit vanaf de buitenkant. Ik noem het ook wel eens een klein monstertje :p Wordt tijd dat ze eruit gaan komen straks, dan kunnen ze weer vrij uit bewegen :D

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Damn, en ik was gister nog in Soof bij de Deen, maar wist niet waar die aardbeienboer zat!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Vakantie: nog geen plannen gemaakt, maar wil wel graag in september een weekje ergens heen! Van mn vriend hoeft het niet zo.....het heeft allemaal al zoveel geld gekost ;)

Gypsy weddings: ja bizar he! Vooral inderdaad die kleine meisjes...het gaat ze alleen maar om het uiterlijk, sexy zijn enz!

Bij deze iedereen fijne paasdagen gewenst!!

Deel Deze Pagina