mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Stefanja welkom en de muur schildering is zeker erg mooi:D

Almah her zit er ook al 9 kilo aan. Maar bij de vk/ gyn in het ziekenhuis wegen ze niet want dat zegt niks over de gezondheid van de baby. Door de overgewicht die ik al heb moest ik wel een duikertoestel doen en die was goed.

@ hemeltje hier geen hemeltje boven het ledikant

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Mogguh meiden,
    @Stefanja, ach ja, zwangerschapsdementie hè ;)

Hier heerlijk geslapen!!! Manlief niet thuis horen van zijn werk en eventjes ergens middenin de nacht wakker geworden. Maar ik sliep zo snel weer in! :)
    Vandaag naar Arnhem voor kind&kleinkind-feest bij mijn pa&vrouw. Erg zin in, weet alleen niet hoe lang ik het volhou.

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    AlmaH hier zit er al zeker 12 kilo aan, waarschijnlijk nog iets meer omdat ik pas met 8 weken voor het eerst gewogen ben. En ik had al overgewicht na mn vorige zwschap. Maar er wordt hier niet moeilijk gedaan, met de weinige beweging die ik krijg ivm BI vindt niemand het gek dat ik veel aankom. Ik probeer wel gezond te eten maar laat niks staan waar ik zin in heb. Na deze zwangerschap wordt het voor mij hard werken om die kilo's eraf te krijgen. Vorige keer ben ik in totaal 14 kilo aangekomen die er nooit meer afgegaan zijn, deze keer zal ik rond de 18 uitkomen denk ik.. balen maar ja het is niet anders.

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Kilo's aankomen was volgens VK hier geen probleem... Zit nu zeker boven de 12. Ik weeg me ook niet of weinig. Het zegt echt niet zoveel over gezondheid. Zolang je gezond eet!

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hier geen oog dichtgedaan.... Weet niet wat er met me aan de hand is, leek wel zenuwachtig vannacht?

Nijntje, arnhem, gezellig! :D kom je ff dag zeggen? ;)

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik zal ff zwaaien Yupgup!!! :D

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Almah, zoveel is dat toch nog niet?
    Hier zat ik 2,5 week geleden op +7..

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Even vanaf mn telefoon, dus niet alles bijgelezen.

@sefanja: welkom hier en wat een gave muurtekening

@kamertje: wij moeten eerst nog een dakkappel plaatsen voor dat we de nbabykamer weer op orde kunnen maken, maar de kleine slaapt toch de eerste maanden bij ons op de kamer en de commode staat nog wel bij onze dochter op de kamer dus dat komt goed. En een klamboe hebben wij ook, maar gewoon om het geheel af te maken en heeft verder geen functie.

@gewicht: hier ook overgewicht. Ben in het begin van de zwangerschap 4 a 5 kilo afgevallen en die zitten er nog steeds niet aan. En hoe ik het doe zou ik niet weten, ik eet me te pletter. Ik word wel bij elke controle gewogen, maar de gyn heeft er nog niets van gezegd. Morgen weer naar het zh dus ben benieuwd

9. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier geen hemeltje, vind ik niet mooi en niet nodig.
    Gewicht, nu bijna 7kilo aangekomen.

Zo naar een vriendin met een kindje van een paar weken, zin in!
    Wat is het trouwens mooi weer!:)

10. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Gewicht: Ik vindt het zelf ook wel meevallen, maar het is al de tweede keer dat ik er een opmerking over krijg bij de VK. Ik eet gelukkig wel gezond en afwisselend. Probeer nou alleen iets minder te snoepen maar ja, de paaseitjes zijn wel errug lekker. Nou kon ik voor de zwangerschap ook al goed snoepen dus daar zal het niet aan liggen. Het enige wat ik behoorlijk minder doe sinds mijn zwangerschap is sporten, zwem nog 1 keer in de week maar als ik verlof krijg wil ik naar 2 keer in de week. Voor de zwangerschap sportte ik zo'n 2 a 3 keer in de week, maar dat luktte me gewoon niet meer door de vermoeidheid.
    Ach ja we gaan naar de zwangerschap weer volop aan de bak, lekker zwemmen en wandelen dan zullen de kilo's er wel weer afgaan.

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #291 Yupgup, 11 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2012
    *Zwaai!* :D

Gewicht, hier de laatste twee/drie weken niet meer aangekomen en zelfs even afgevallen maar vanaf afgelopen woensdag zit er wel weer wat bij. Moet ook wel, loop me toch te schransen...

Ben 8,5 kg (vanaf laagste gewicht) of 4 kg (vanaf startgewicht) aangekomen, weet niet precies waar de vk mee rekent. Zit nu officieel boven de 80! :(

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wij hebben een klamboe,puur omdat ik dat gezellig vind :D Staat denk ik wel een foto van in mijn album ;)

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Nee,ik combineer niet.Echt voor incidenteel een flesje te kunnen geven.Tepelontstekingen,borstkloven is ook zeker niet prettig.Maar als je het tegenover de voordelen voor je kindje zet (minder kans op astma,eczeem) dan weet ik de keuze wel te maken.
    En nee,door bv te geven kan je niet uitsluiten dat je kindje dat krijgt.Maar ook al zou het maar een klein beetje verschil maken voor je kleine beebje,dat is het meer dan waard in mijn ogen.

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik ben nu 5kilo aangekomen maaar ik moet mezelf wel blijven dwingen om te eten
    ik heb nogal moeite met eten, ik zou hele dagen niks kunnen eten als ik wil
    dat had ik voor de zwangerschap al en nu nog steeds
    daarom probeer ik er ook wel aan toe te geven als ik ergens zin in heb anders eet ik helemaal niks meer.....

verder.... is het bij jullie ook zulk mooi weer??
    wij gaan straks nog eventjes met zijn 2 wandelen om er van te genieten
    en ik heb een was met allerlei kleden lekker buitenhangen

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    goedemorgen....!!
    Ik heb weer heerlijk geslapen, heb daar zo te lezen wel geluk mee!

ik was 7 kilo afgevallen voor mijn zwangerschap door herbalife...
    (woog 82 en toen 75) Nu weeg ik helaas weer boven de 80 (maar goed doel ik weet het) en is er dus 8kilo aangekomen.

denk dat het voor een 2ling niet zwaar/veel is, maar ik vind het wel vreemd als je bedenkt hoeveel ik gespuugd heb! Dus ben benieuwd wat er na de bevalling van over is/blijft!

hier alles (weer) goed, gister gewoon veel te veel gedaan! Nu is de rust weer terug.

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    en weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer blijft mijn banner hangen :(

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    BB, eruit gooien die banner!!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden, wat zouden jullie doen??? Ik wil mn haar permanenten, heb uitgroei tot de helft inmiddels omdat ik het sowieso de eerste maanden niet wilde doen. Maar nu moet ik kiezen of ik het binnekort ga doen of pas zodra ik weer ga werken en sowieso van de bv af ben. Want permanenten duurt 3/4uur, dan moet ik tussedoor gaan zitte kolven bij de kapper?! Zie me al zitten.
    RIVM zegt dat voor zowel haar verven als permanenten geen bewijzen zijn dat het kwaad of geen kwaad kan en verven doet iedereen wel tijdens de zw. Kapper zelf zegt dat het enige risico is dat het niet goed zal pakken en het dan zonde is van de smak geld.

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ skaya, je haar permanenten? Als je dat graag wilt doen zou ik dat voor je bevalling doen, maar ik weet niet of het schadelijk is en of het net zo mooi uitpakt als wanneer je niet zwanger bent. Anders zou ik even informeren bij je kapper.

@ BB die banner van jou............

@ gewicht hier nu 12 kilo aangekomen komt echt vooral van het vocht vasthouden en m'n buik. ja en m'n bovenbenen zijn een stuk steviger geworden.:( maar ja straks als de kleine er is lekker veel wandelen met m'n jongens, en weer goed op m'n eten letten dan gaan de kilo's wel weer weg. (hoop ik)

hier vandaag bijhoorlijk uitgeslapen ben net een half uur wakker, maar wat is het een mooi weer zeg. Ik zou en mocht niks doen vandaag, maar dat is gewoon zonde met dit weer. krijg zin om de tegels voor schoon te spuiten en dan lekker de ramen te lappen. Of de auto even lekker te wassen. Maar ja als ik dat doe heb ik ruzie en eet ik vanavond weer geen sla omdat ik dan weer op ben:(:(

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Miekr, kan je niet 1 van die klusjes uitkiezen en die op je gemakje met pauzes tussendoor doen? Dus of de tegels schoonspuiten of een paar raampjes lappen?
    Ik heb net het hele huis van boven tot onder gestofzuigt en gedweilt...zat ook al naar de ramen te kijken. Maar alles met mate hoor :p

Volgens de kapper zou het niet schadelijk zijn en zou het iets minder of meer kunnen pakken maar geen grootse drama's.
    Maar er zijn mensen die tegen me zeggen: Je laat wel rauw vlees en alcohol staan enz en gaat dan wel je haar permanenten?!

Deel Deze Pagina