Ik woon in West-Friesland (N-H) Nog steeds goed weer hier trouwens (zonnetje is nu wel vertrokken...dus denk dat ie jouw kant op is dan! )
BB: hoe was je controle? En vanaf morgen mag je in het CWZ bevallen. Joepie. Vocht: Hier ook steeds meer last van. Dikke vingers en enkels. ach ja het is voor een goed doel. Kortademing: heb astma, maar normaal wel onder controle. Moet geen twee trappen omhoog lopen anders heb ik ook de tong op mn tenen hangen hoor. Opwekkken: Heb ik bij de 1e niet gedaan, is spontaan geboren (36.6) en de tweede zal wss dus een handje geholpen worden ivm grote. Hier dus het hele weekend niet lekker geweest. Voelde eigenlijk net zoals bij Kyana. Vanmorgen dacht ik het gaat wel weer, maar toen ik straks ging aankleden en Ky naar het kdv ging brengen wist ik niet hoe ik moest zitten. Zelfs de drempels tijdens het rijden deden pijn. Nu gaat het wel weer heb alleen nog last van ongikrampen. Sorry voor het ego moment
Kortademig: ja hier ook wel last van, vooral als ik ga liggen..en na een tijdje op mn andere zij ga liggen..heel benauwd gevoel! Beebje drukt tegen de longen! UWV: sterkte voor degenen die er gezeik mee hebben! Nijntje: lekker relaxen dus na morgen!! Fysio: ik betaal me scheel aan mn zorgverzekering maar heb nu wel 100% vergoed...
Ff ego hoor, Zojuist controle gehad,had laatste week het gevoel en idee een megababy in buik te hebben, zit elke avond te voelen en volgens de verloskundige heb ik gelijk, ze ligt met koppie in bekken is nog te beefden maar niet veel meer en haar kont zit vlak onder mijn ribbenboog das echt lang jedem. Bloeddruk goed en urine ook. Wel heeft ze even flink mijn buik geschud omdat kleine meid weer erg rustig is, heel af en toe een voetje voorbij schuift maar verder niet en afgelopen dagen/ weken was het een woelwater?? Dus nu verplicht even in bad, 6grote choco eieren op en glas sinas en nu dus in bad. Zometeen op linkerzijde liggen en als ze niet meer gaat bewegen voor 16uur dan moet ik weer bellen en wordt ik weer door gestuurd naar ziekenhuis voor ctg. Ik zie haar nu wel een enkele keer heel zachtjes bewegen. Hartslag klonk wel goed bij de verloskundige. Pfffffft. BB was alles goed gegaan in ziekenhuis? Hopelijk wel en jeeeeee 34 weken Euhm?? Sorry oja sefanja, ik was diegene die vroeg wie bij de waarden zat geen idee waarom ik dat vroeg hihi. Nou ik ga maar Es' uit bad, aankleden en weer bankhangen op mijn linkerzijde Bye bye
@ heitje, wij hebben hier nog wel een zonnetje hoor, begint wel al grijzer te worden zie ik nu net. heerlijk he die zon @ fysio, Ik heb al weken last van BI maar kon daar geen fysio voor krijgen i.v.m. de verzekering hadden alleen basis. Nu zijn we aanvullend verzekerd en moet ik kiezen voor nu fysio voor m'n BI en de andere pijntjes, maar straks als ik bevallen ben moet ik geopereerd worden en moet ik ook fysio. en krijg maar een paar behandelingen vergoed. Dan nog maar even doorlopen met deze pijn als het goed is ben ik daar over een paar weken vanaf. @yupgup, volgens mij smaakte die chinees jullie allebei erg goed. Niet echt fijn als je er allebei ziek van bent. Beterschap!!!!! vanavond ga ik echt vragen of manlief nog even een foto wilt maken van m'n buik straks is ie er niet meer. manlief gaat straks de proefdruk halen en de enveloppen (haha al tig keer vermeld maar ben zoooooo benieuwd )
@ pat, wil je wel wat bewegingen geven van mijn monstertje. Ik wens af en toe dat hij wat rustiger gaat doen. De bewegingen beginnen echt pijn te doen. Hij wordt steeds groter en de ruimte steeds krapper. Doet vooral zeer als hij zich weer omdraaid
@Miekr je mag best wat geven hoor maar ook ik had al een paar keer van nu mag het wel wat minder, hihi en nu is het een heel end minder en nog niet goedmeisje zal wel denken "wat wil je nou haha" hier schijnt de zon niet maar is wel droog en grijs. Liever dat dan dat druilerige regen hè.
hier geen grote baby maar die bewegingen doen wel soms pijn of voelen erg vervelend maar denk dat het hier komt door weinig vruchtwater en bescheiden buikje ook gewoon beweegruimte te kort denk ik
dat vroeg ik me ook al af word vaak wakker met een slapende hand maar zie verder geen tekenen van vocht vasthouden
Belachelijk he! Krijg al jaren alles vergoed en nu opeens een limiet. Doordat ik er vanuit ging dat er geen wijziging zou zijn heb ik mijn verzekering niet aangepast. Als ik de duurste polis had genomen had ik in ieder geval wat meer vrijheid. Maar het blijft wrang dat ze ons hierop korten. @Yupgup, beterschap voor beiden. Niet fijn zo, probeer toch regelmatig te drinken. @Pat, hier hetzelfde baby is is ingedaald maar zit gewoon nog in mijn maag en ribben te porren. Maar hier weet ik dat het een grote is. Hopelijk wordt de kleine zo actiever. @Nyncke, beterschap. @Kortademig, hier ook veel last van. Vooral na het traplopen.
Ja hier ook Miekr, soms denk ik ook pfff nu even rustig please!! Maar heb op zich niks te klagen, snachts is de beeb echt heel rustig. Dan word ik wakker en denk ik: o god het is zo stil. ff op mn rug liggen en dan begint de kleine netjes kontje omhoog te duwen en ben ik weer gerustgesteld. Net buiten gelopen in mn pauze en man gebeld, slechts half minuutje gepraat en toen ik ophing moest ik al uithijgen! Ongelofelijk.
Hier ook kortademig, lopen en praten inderdaad vervelend. Heb begrepen dat je dat als je ook vocht vasthoud dat wel moet melden bij je VK/gyn... Yupgup, bah..... Beterschap!! Heitje ik heb ook de duurste en meest aanvullende verzekering, betaal 160,00 euro per maand (VGZ) maar sinds dit jaar krijg ik ook nog maar 600 euro vergoed. Dus check t eventjes!
Oja lopen en praten hahaha nee dat gaat echt niet samen. heb daar echt geen puf voor. Lijk dan net een hijger. kom ook totaal niet uit m'n woorden. tjeempie wordt echt moeilijk om m'n ogen open te houden steeds van die wegvallen, maar niet door de slaap. (heb het vaker sinds m'n tia) Straks toch echt even plat. Eerst wachten tot manlief thuis is. kan moeilijk gaan slapen nu. pffft even een pauze tussen door............... weer harde buik en wat voor weeën. zakte nu gelukkig iets af, maar nu wegblijven hoor.
Ja dat heb ik dus ook en ook met eten. Moet echt 1 ding tegelijk doen, anders is het geen doen. Ik zal dat vocht vrijdag even vermelden. Is 1 kilo per week aankomen trouwens veel? Ik heb dat nu al een paar weken, zonder dat ik een megabuik ofzo heb. Miekr: rustig aan hoor, denk aan jezelf!