@ladytijger; Dank je wel... Wij zijn ook heel blij met muurschildering @nijntje81; heb ik nog geen last van ... Veel plezier vandaag... @Daro; Ik heb mij voor zwangerschap niet gewogen, maar weeg standaard tussen 52 en 55 kilo... Met 28 weken voor het laatst gewogen, 68 kilo... Ik ben dus al minimaal 13 kilo aan gekomen... De kilo's die aan komen kunnen er ook weer af, nietwaar? Misschien moeten wij allemaal er wat meer voor doen, dan dat het er aan komt... @Yupgup; Dat is niet zo fijn... Vandaag een rustdag in lassen... @nynke; dank je wel. @miffy; Het is hier heerlijk weer... Zo meteen kraamfeest collega en daarna verjaardag klein nichtje... @skaya: Je mag gewoon permanent laten zetten en je haar mag ook geverft worden tijdens de zwangerschap. Het is niet meer schadelijk voor de beeb. Alleen door de hormonen kan het anders uitpaken da de kleur bijv niet mooi is.. Ik heb vannacht voor het eerst weer een beetje kunnen slapen, ondanks zonder neusspray twee keer wakker geweest...
Ik zou willen dat het kon, maar als ik al de trap wil oplopen ben ik al kapot en moet halverwege pauze houden. In m'n hoofd wil ik alles doen, maar m'n lichaam kan het niet meer. Met ook weer de kans dat ik weer veel bloed kan verliezen en dan moet ik weer opgenomen worden en dat wil ik liever toch niet. Ik heb zelf ook m'n haar gewoon geverfd deze zwangerschap en mijn vorige. Doe het alleen niet als ik een wondje op m'n hoofd heb. Maar als permanent niet schadelijk is zou ik het doen alleen hopen dat het mooi uitpakt door inderdaad je hormonen die ook je haren aantasten. Tijdens de zwangerschappen gaat m'n haar wel alleen 8 weken na de bevalling begint het bij mij, dan valt het met bossen uit en is het vreselijk droog. Na de bevalling van Devin kreeg ik zelfs gewoon kale plekken op m'n hoofd en vielen er echt hele plukken uit. hoop niet dat ik dat nu weer krijg.
Hier is mn haar tijdens mn zwangerschapppen onhandelbaar, dof en slap. Dus ik zou tijdens een zwangerschap niets 'groots' aan mn haar laten doen. Maar ben sowieso nogal vatbaar voor hormonale verandering, heb ook veel last van pukkels in mn gezicht en hals. Wat een heerlijk weer! Vanochtend lekker bijna een uurtje in de achtertuin gespeeld met mn zoontje (nou ja hij spelen, ik was erbij) en het hele huis doorgelucht. Laat de zomer maar komen!! Ik zie mezelf al helemaal zitten met mn twee jongens in de achtertuin (met baby natuurlijk in de schaduw hoor)!
Wat een heerlijk weertje he!! We hebben vanmiddag al heerlijk in de tuin gezeten en allemaal plannen gemaakt om de tuin wat meer kids-proof te maken (er liggen nu allemaal kleine kiezeltjes en in het midden is er een verlaging met 2 treden, dus weinig ruimte om met een fietsje ofzo lekker door de tuin te crossen) Maargoed, eerst de babykamer maar helemaal af Heb de laatste bladzijden even doorgebladerd. Wat is blijven hangen.. @Gewicht, hier nu 9 kilo aangekomen. Vorige keer ben ik op 14 kilo uitgekomen, dus hoop dat het nu ook zoiets wordt. 2 maanden na de bevalling was ik op 3 kilo na alles weer kwijt, dus dat biedt prima hoop @Permanent, heb het een maand geleden nog met mijn kapper overlegd, die gaf aan dat ik voor de zekerheid beter kon wachten tot na de bevalling. Bij de een pakt ie het wel, bij de ander niet. Zou zonde zijn als het voor niets is. Maar je eigen kapper kan vast beter advies geven. @Hemeltje, doen we niet, vind het zonder ook al schattig staan en anders wordt het wat krap onder het schuine dak. Oh, Joas is wakker, wij gaan we lekker op uit! Fijne zondag allemaal
Miekr, neeeee dan moet je je rustig houden!!!! Ga dan maar gewoon met je snoet in de zon zitten genieten en maar niet naar je tegels en ramen kijken!! Haar, merk hier weinig verschil. Wel verlies ik heel de zwangerschap al best wel veel haar, terwijl het volgens theorie juist minder uit zou moeten vallen. Ben wel heel bang voor na de bevalling, ken een vrouw die al dr haar is verloren en nu met een pruik loopt. Verschrikkelijk. Denk dat ik het maar gewoon ga doen binnen nu en paar weken. Denk ook niet dat het voor de kleine veel kwaad kan nu nog en laat verder zo goed als ALLES.
Hey Meiden, Kon een aantal dagen niet op de laptop. Geen internet. Wat heb ik allemaal gemist? Miste jullie wel hoor. Ben net weer online dus heb nog geen tijd om alles terug te lezen. Hier veel last van maagzuur. Zelfs de Rennies verlichten maar licht.Dus moet er maar aan geloven. Verder geen bijzonderheden. De kleine doet het goed. En hoe gaat het met jullie?
Goedenavond! Sefanja, welkom! Mooie schildering zeg! Hier was het ook van dat lekkere weer vandaag! Met mijn moeder naar de beurs Vrouw in Leeuwarden geweest. Druk en veel hetzelfde. Gister met nichten gebowld. Oef, wat voel ik mijn bekken vandaag... Beetje teveel. Vannacht maar 4 uur geslapen... Zonder mijn man slapen is niets.... Heb alles wel gelezen... Volgens mij hebben we allemaal genoten van het mooie weer! Goed vooruitzicht naar onze kraamtijd....
@Marja78... Dank je wel Ik heb vandaag een kraamfeest en verjaardag van mijn kleine nichtje gehad. Ik zit nu gesloopt op de bank.... Ik merk nu wel dat het steeds zwaarder begint te worden...
Hej meiden, Sorry niet bijgelezen, t waren meer als 12 pagina's. Vandaag onze verjaardagen geviert dus het huis op zijn kop en ik kan t niet laten om toch te zorgen, dus ik heb te veel gedaan. Het was zelfs zo erg dat ik gewoon moest gaan liggen rond 4 uur.... Pffff niet leuk. Maar verder wel een hele leuke dag en mijn taarten vielen in de smaak!! Ze hebben goed gegeten! En wij zijn lekker verwent
Vraagje, ik heb helemaal geen honger?? Vanmorgen 10uur 3 witte boterhammen op en rond 14uur schaaltje gele mm. Ik heb nog steeds geen honger????? Zit ook gewoon vol. Komt dit vaker voor? En wat doen jullie eraan? Toch eten?
Hier hetzelfde pat78, het is dat ik voor mn zoontje moest 'koken', anders had ik uberhaupt niks gegeten. Had tomatensoep gemaakt met stokbrood dus echt koken kon je het ook niet noemen.. ik heb alleen een paar stukjes stokbrood gegeten. Gelukkig is mn zoontje een soepmonster dus die heeft naast zn eigen kom ook mijn kom soep nog op. En ik heb mezelf gedwongen een bakje yoghurt met stukjes ananas te eten, maar had echt geen honger.. gaat zo al een week ofzo.
Goedenavond, ff snel, ga zo eten Enge verhalen weer ja over haaruitval en kaalworden, hoop toch echt niet dat t hier gebeurd (ben er wel gevoelig voor, heb eerder kale plekken gehad ivm veel stress en gezondheidsproblemen) Gewicht: 11 kilo aangekomen. Wel veel dus hoop dat t nu beetje stabiel blijft Kruidvattas heb ik net mail van gekregen Fijne avond iedereen!
hier vanavond toch m'n sla gegeten. was voor het eten weer in slaap gevallen en had zo nog een beetje puf om de sla te maken. Was wel weer erg lekker. A.s. zaterdag gaan we onze duowagen ophalen Zo'n zin in!!! van de week komt er ook iemand kijken naar onze mutsy kinderwagen. Ga die echt wel missen hoor als die weg gaat, maarja hopen dat die abc ook zo lekker rijd.
Ken het wel van eerder, het geen trek hebben. Maar de afgelopen dagen (bijna) geen maagzuur gehad en man wat heb ik de afgelopen weken ingehaald Net lekker pittige chinees op, een bord vol, en ga zo nog een keer halen hihi. Fijne avond allemaal!!
hier ook geen trek en vriendlief had nog wel zo lekker gekookt (hutspot met houthakkerssteak) had maar een klein schepje gegeten en werd misselijk verder..... de komende 1,5 a 2 weekjes worden heeeeeeel druk morgen hele dag school en daarna richting purmerend dinsdag ochtend echo en in de middag trouwjurk passen en op maat laten maken en meenemen, dan meteen weer richting friesland en in de avond voorlichting over de bevalling woensdag weer hele dag school donderdag kijken voor de bloemen voor trouwboeket en corsage vrijdag met schoonmoeders om tafel zitten om te kijken of nu alles geregeld is en kijken wat er eventueel nog gedaan worden, dan ook champagne en champagne glazen ophalen zaterdag boodschappen halen zodat ik tot en met die donderdag erna niet meer hoef en op visite bij schoonpapa zondag eerste voorbereidingen feestlocatie (indeling maken en voorbereiden versiering) maandag hele dag school en daarna waarschijnlijk helpen bij feestlocatie dinsdag overdag laatste voorbereidingen feestlocatie enz Woensdag 21-3-12 De grote dag...... en daarna...... donderdag,vrijdag, zaterdag en zondag helemaal niks doen!!!! bij komen van al die drukte ervoor hihihi ooohw nee dat is niet helemaal waar, 22 maart begint de curses over bv
hebben jullie ook wel eens dat de baby zo hard schopt/slaat/duwt of iets dat het gewoon niet fijn voelt, niet echt pijnlijk maar zeer ongemakkelijk/gevoelig
Ik heb er geen ervaring mee,wel is het zo dat verf echt niet tot nauwelijks pakt tijdens mijn zwangerschappen.Met permanent zou dit idd wel erg zonde van het geld zijn,maar dat zal bij iedereen verschillend zijn denk ik.
meiden ik kan er weer (heel) even tegen aan. Net een heerlijke warme douche genomen, daarna een gezichtsmasker en m'n lichaam eens goed ingesmeerd. Zo lekker een kopje thee, op de bank nestelen en dan naar bed. Dus tot morgen maar weer!!! Slaap lekker alvast!!