priscilla4, heeft geen Helpp syndroom of zwangerschapsvergiftiging ze gaat nu nog door naar de 1ste hulp voor nog meer onderzoeken waaronder longembolie onderzoek
Dydreamer; zou jij niet even je bloeddruk vandaag nog na laten kijken? Hoofdpijn is een van de veel voorkomende dingen bij een zwangerschapsvergiftiging he?! Pris; jeetje balen meid, word weer dagje zh dus. Maar hopelijk mag je gekeurd en wel weer naar huis straks! Duim voor je. sefanja; hier ook dikke voeten (héél erg) en ontploft hoofd hihi. Schaam me dood, loop ik in de regen op mijn birckenstocks haha. Ik slaap gelukkig allle nachten nog steeds super goed. Wilde alleen dat ik overdag ook nog ff kon slapen, dat lukt me helaas nooit. lopen; haha als we ergens heen gaan stopt mijn vriend me het liefst in een rolstoel zodat hij gewoon door kan lopen. Ik loop zoooo langzaam nu en waggel. Maar hier is de kleine dan ook al vanaf week 28 ingedaald volledig en "voel" ik dat ook met lopen.... En enorme spierpijn gevoel in mijn liezen met elke stap die ik zet *au!* nyncke; dr is echt geen vraa naar nu he?! Echt erg zelfs 0uurs amper zag ik! IK voel ze vandaag ook stuk minder tot nu toe, alleen toen ik net ff lag wat beweging.... maar ach ze hebben gewoon ook amper nog ruimte joh! sam; jij ook al 34 weken!!!!!! Joehoe....! Wat vervelend dat je zoveel last hebt meid. Knuffel voor jou! mamajolanda; zul/wil je niet nu al vrij nemen zodat je aan jezelf kunt denken? verschonen; hoe willen jullie dit doen? Ook benedene op bank/tafel of echt alleen boven op commode? Wij willen heel strikt echt alleen op commode daar is die voor en geeft na mijn mening ook duidelijkheid. Of het gaat lukken weet ik niet want ik moet natuurlijk wel 2x zoveel naar boven lopen nu dan hihi...
Miekr: pffff 15 maanden met bloedingen, lijkt me inderdaad op een gegeven moment wel genoeg geweest! Ladytijger: ik hoor er ook goede berichten over! Tijdens de mama mazzeldagen was ik nog aan het twijfelen dus heb helaas die korting niet, maargoed is geen ramp. Skaya en Essie: oh dat klinkt naar zon overslaand hart. Ik heb dat maar 1 keer gehad en vond dat al een rotgevoel, laat staan als je het constant hebt. Miffy: bedankt voor de update, hopelijk is het ook geen longembolie en kan ze weer naar huis! Verschonen: wil ik ook op commode doen, ik woon in appartement dus geen probleem met naar boven ofzo, alles zit vlak bij elkaar dus kleine moeite. Hier vooral die kortademigheid en benauwdheid waar ik last van heb pfff. Verder in jubelstemming omdat ik nog maar 2 daagjes hoef, jeeeeej.
@skaya: Ik hoop ook dat het niet helemaal gaat doorzetten. Zit er al wel aan te denken om gastouder te worden. Daar is hier gelukkig wel vraag naar. @BB: Nee het is op dit moment echt een drama. De org waar ik nu bij zit, zit hier overal in de omgeving. En in nijmegen de grootste org heeft ook helemaal niets. Bij de kleinere org begin je vaak met oproep, wat ook niet handig is ivm kinderen. @baby voelen: Heb nog niet gelegen. Had dochterlief belooft samen appelflappen te maken. Nou ja samen, ik maak ze en zij eet de vulling op. Maar nu ik zit voel ik af en toe wat geschuif. @pris: hopelijk valt alles mee. @vocht: Hier ook al weer dikke voeten en dikke vingers. @verschonen: Ligt eraan waar ik ben. Maar als ik met die kleine beneden ben dan doe ik het net zo lief op de bank. Mss een tip voor jou BB. Een vriendin van mij heeft een plank in de keuken en daar verschoont ze die twee van haar op. Heeft ook een tweeling. Ga ff naar de appelflappen kijken
Bb ik kan eventueel als t de laatste twee dagen niet gaat wel eerder weg naar huis maar wil het liefst de laatste twee daagjes nog ff afmaken ik werk al maar 50% he en de andere 50-% zit ik op kantoor dus hoop dat ik mezelf er toe kan zetten de laatste daagjes gaat het niet ga ik gewoon naar huis!! Pris jeetje meid hoop dat t ook geen longembolie is!! Verschonen alleen op commode!!daar staat de diaperchamp en ik woon gelijk vloers dus moet niet zon ramp zijn denk ik!! Liefsss
Verschonen: had er nog niet zo over nagedacht. Maar ben zelf niet zo moeilijk... Dus op de bank of tafel kan wel. Moet ook steeds een trap op namelijk. Ach we zien wel. Pff ben met moeite beneden gekomen en heb eten gemaakt voor mezelf en ff met de hond gekroeld. Daarna gelijk terug naar bed. Ow mijn benen doen echt pijn! Ja idd 34 weken!!! Hahaa
Verschonen..... wij hebben voor hier beneden een 2e kussen gekocht en een mandje voor verschoon spulletjes omdat wij hier alleen een gaskachel hebben en dan is het niet zo fijn als het richting de winter gaat en ik moet kindje boven in de kou verschonen we zijn wel van plan het altijd op het dressior te doen, en niet zomaar op de bank ofzo wil wel een plek die makkelijk schoon te maken is enz
Verschonen, hier ook alles gelijkvloers, dus commode altijd dichtbij Verder ergens anders en gee commode beschrikbaar, ben ik niet zo moeilijk om het op de bank, tafel of wat dan ook te doen.
Verschonen gewoon boven, wel zo makkelijk, deed ik met de andere twee ook, of even snel op de bank op een celstofmatje. Voorweeën zijn idd anders dan harde buiken, minder prettig, maar ik vond ze minder prettig dan ontsluitingsweeën. Die doen iig iets, voorweeën kun je niks mee, hooguit dat ze je zo voor de gek houden dat je denkt dat het begonnen is, maar dat het dan nog weken duurt... Lichamelijke ongemakken balen dat iedereen daar zo'n last van heeft, sneu hoor! Hier heb ik net het wiegje in de verf gezet en dat merk ik wel aan mijn handen, maar dat is ook zo weer over... Nesteldrang hier heb ik met mezelf (en vriendlief) afgesproken dat ik uiterlijk zondag alles klaar wil hebben wat moet. Dan ben ik 37 weken, dus dat lijkt me dan wel handig
Voorweeen heb ik nooit gehad dus hopelijk nu ook niet. Ontsluitings weeen was in mijn beleving een hel ben dan ook in 5 uur bevallen dus het ging erg rap. Kans is groot dat het nu nog sneller gaat, we wachten af. 1ding wat ik niet meer doe is onder de douche staan, ik stond er nog geen minuut onder en wist niet hoe snel ik er weer onder vandaan moest komen, man man dat was echt een drama, kreeg letterlijk een weeenstorm ervan. Desalnietemin toch weer zin in de komende bevalling, dat babygeurtje als ze eruit zijn is zo'n bijzonder geurtje. Heerlijk Priscilla, fijn dat dat het niet is, hopelijk is het ook geen embolie. Euhm Tsjaa toen wist ik het niet meer, reageer middels telefoon
Verschonen, wij gaan toch nog een tweede aankleedkussen kopen. Kunnen we de kleine Uk ook beneden op de tafel verschonen. Hoeven we niet de trap op.. Mandje met producten en luiertjes staat al klaar beneden. Priscilla, Hopen dat het ook geen longembolie is... Schrikken zeg!
Oja kinderopvang, ik heb gelukkig een vast contract en ook bij ons zie je mensen eruit vliegen, allemaal de tijdelijke contracten hè, en diegene die al 3 jaar verleng zijn die krijgen vaak een week of zelfs een dag van te voren dat ze of vast krijgen of eruit moeten. De kdv daar is weinig vacature in, bso veel meer. Echt triest dat het allemaal zo rap gaat
Hier de 1e bevalling duurde al met al 3 uur. Ik heb daarvan bijna twee uur onder de douche gestaan. Zo zie je maar weer iedereen vind andere dingen fijn. Hier zal het snel zo gaan dat de kdv leidsters bso diensten moeten gaan draaien. Ik weet gelukkig al een langere tiijd dat mn contract niet verlengd wordt. Is het ook niet zo'n klap. Hoop dus dat als ik er 3 mnd uit ben geweest ik weer terug mag komen. Mn manager wil dat ook graag, maar das nog ff afwachten
Het is een drama in de kinderopvang en de bouw.. Ik werk 'gelukkig' in de zorg. Maar door alle bezuinigingen ook niet echt leuk meer! En zwaaaar personeel tekort! Herkent iemand pijn in benen? Heb het nu vooral rechts. Vanaf me rug loopt de pijn door in mijn been. Zenuw die klem zit??
Wt een gedoe als je bij een kdv werkt met de contracten! Hoop voor de meiden in onzekerheid op zekere tijden! Ik ben benieuw of ik eind dec verlenging krijg in de zorg maar daar zoeken ze juist personeel dus hoop het wel Liefss
Wat een drama hè met al die tekorten en bezuinigingen. Ik werk ook in de zorg, maar in het ziekenhuis waar ik werk zijn ze ook aan het reorganiseren met gevolg, ook ontslagen voor verpleegkundigen en dat terwijl de werkdruk al zo hoog is! Vind het echt belachelijk.. Gelukkig heb ik in feb nog wel een vast contract gekregen. Wel voor maar 20u maar beter iets dan niets.. En zit in de invalpoule, niet altijd even leuk maar ben onwijs blij met m'n vaste baan, helemaal omdat t bij m'n man nogal onzeker is en grote kans op binnenkort ontslag Al nieuws van priscilla?
Zou goed kunnen... Kan niet uit de voeten vandaag door de pijn dus lig vooral in bed... Probeer af en toe rond te lopen maar valt zwaar tegen. Meestal gaat het na een dagje rust wel weer maar lijkt wel of het juist erger wordt.