mei 2012 mama's deel IIII

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by pat78, Mar 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

Feb 25, 2011
    3,142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo bizar he? Mensen ontslaan, daardoor meer werkdruk en steeds meer ziekteverzuim. Gek he?
    Ik ben ook blij met mijn vaste baan en gelukkig mijn man ook

2. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ze is nog steeds in het ziekenhuis......
    ze heeft nog steeds pijn en ze weet nog niks
    is nog even afwachten
    ze heeft wel voor de zekerheid een infuus aanleg gekregen omdat het vermoeden voor een longembolie erg groot is

3. Elies25

Elies25 Niet meer actief

ff ego: ben net gebeld, had meegedaan aan een prijsvraag met de open dag van het ziekenhuis. Moest aantal luiers in een luiertaart raden. Ik 111 gezegd en mijn man toen nog: neejoh dat is het nooit! Dus hij had een eigen formuliertje ingevuld.

Blijkt het gewoon 111 te zijn en nu heb ik 8 pakken pampers (maat 1 en 2) gewonnen!! Echt superleuk!

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36

Ja ik kan het ook niet begrijpen. Ik vind van de werknemers in de zorg was al tekort ook in verpleeghuizen (hiervoor gewerkt) maar toch moeten we nog harder lopen want uiteindelijk wil je het beste voor de patiënt. Terwijl ze van hogerop maar door blijven gaan met bezuinigen en personeel eraf halen. Ben benieuwd hoelang dit nog goed gaat...
    Helaas kunnen wij er niks aan doen en maar gewoon door werken....

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

Jul 11, 2011
    1,738
    0
    0
    Big City
    Vk is geweest en waarschijnlijk de griep te pakken. Ik schijn makkelijk koorts te hebben (een paar keer per jaar) en het ziek zijn niet echt met de zwangerschap te maken heeft. Hopelijk zakt het gauw af.

6. Zustertje2015

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36

Spannend! Hopelijk weet ze snel meer... Gelukkig is ze er optijd bij..

7. Zustertje2015

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Beterschap Nijntje! Kleintje maakt het dus goed?

8. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

Dec 24, 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Bij ons in de zorg worden wel inderdaad de niveau 2ers gereorganiseerd maar de niveau 3ers (dat ben ik) die komen we te kort!

Gelukkig ventje wel vast contract!

Nijn gelukkig dat t dan niks met je zwanerschap is maar hoop toch dat het afzakt!

Pris!! Sterkte meid pff hoop dat er snel duidelijkheid is

Sam! Ja dan komt t wss door het stil liggen!

Hier vandaag de kraamzorg eens gebeld nog steeds niks gehoord over intake eindelijk wordt ik morgen gebeld voor een afspraak! Zeggen ze haha

Liefsss

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    hihi van harte Elies, super leuk.

Ach jeetje, zit priscilla niet mee zo, wel fijn dat er een infuus aangelegd is. Spannend allemaal zo.

Sam wat klinkt het bij jou erg pijnlijk zeg

nijntje gelukkig gaat het bij jou goed, nu maar snel weer beter worden hoor.

@hier, kleine meid had gister overduidelijk een slaapdag, nu is ze weer flink aanwezig:)ze zit weer lekker met haar harde kont tegen mijn ribben aan :( ik mag niet zitten zoals ik dat wil, met mijn armen rusten op buik:) Ze duwt ze letterlijk weg, hihi zo raar is dat. Zou zo graag met een apparaatje naar binnen kijken wat ze allemaal aan het doen is, het zijn gelukkig tot dusver zachte woelingen.

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
  11. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

Dec 24, 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ja volgens mij een hoop meiden vrij en natuurlijk het slechte weer!!

Hier ook vrij zal de komende twee dagen vanuit mijn kant weer stil zijn moet ik nog werken!

Liefsss

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

Feb 25, 2011
    3,142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    He nijntje de griep is ook niks als je zwanger bent! Beterschap!!

@elies: wat super leuk dat je gewonnen hebt en zeer welkom die luiers haha

Hoop dat pris snel wat weet!

13. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

May 27, 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had bij Danique ook geen voorweeën, bij Finn destemeer, met 37 weken begonnen ze en hij kwam met 39,6
    Heb zo vaak gedacht dat het begonnen was...

14. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

May 27, 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    En kdv, ik werk ook in een kdv, werk hier nu weer sinds januari 2011, heb eerst een halfjaar contract gehad en daarna een jaarcontract, voor mijn verlof al een beoordelingsgesprek gehad en heb een vast contract gekregen. Het kan dus nog wel (nu moet ik zeggen dat het kdv pas juli 2010 open gegaan is en er weinig vaste contracten waren, als ze dan tevreden zijn, heb je een voordeel!)

15. sefanja

sefanja Fanatiek lid

Mar 7, 2012
    1,239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    @mamajolanda: Gelukkig dat de controles goed waren...Misschien dat wanneer je verlof heb, dat er een last van schouder valt en je weer rustig aan kan gaan doen... Denk aub wel goed om jezelf....

@minkie86: De 12 weken echo van schoonzuster goed verlopen... Vocht vasthouden, tja het is niet prettig maar wat doe je eraan? Ik hoop dat het na zwangerschap weggaat. Ik doop mijzelf om tot opblaaskikker... Het erge nog, ik zie het zelf ook steeds dikker worden... Mijn zus heeft dit ook gehad, die was nog erger maar goed ik ben er nog niet.

@Miekr: Wij zijn sterke vrouwen die nu op de einde van de zwangerschap aardig zat beginnen te worden en gaan klagen ;) als kleine kinderen. Maar ik moet zeggen; Ik ben heel goed door zwangerschap heen gekomen, weinig tot geen problemen...

@Miekr: Ik zou keihard moeten lachen als onze meid een jongen blijkt te zijn... dan heeft zij/ hij het goed verstopt... Bij mijn vriendin zag je heel duidelijk dat het een meid was, ze hield haar benen wijd bij echo.

@miffy: Ik hoop dat het niets ernstigs is met priscilla... Wens haar het allerbeste.
    @verschonen: Dat maakt mij niet zo uit, als zij verschoont moet worden en wij zijn beneden doe ik het net zo goed beneden... Ik heb onder de box een lade met verschoningen... wij hebben twee verschoningkussens.
    @Elies25: gefeliciteerd
    @nijntje81: Beterschap

Ik ga mijzelf even aanzetten tot het bereiden van ons eten... Niet te veel schrijven he

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

Feb 25, 2011
    3,142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Man heeft eten gekookt maar ik heb totaal geen honger! Beetje misselijk. Zit nu aan schaaltje yoghurt met muesli.

Net wel ff gelachen. Kleine is zoww druk dat ik het kon filmen. Hele uitstulping mijn man schrok ervan hahaa

17. Cullen

Cullen Fanatiek lid

Jun 7, 2011
    1,196
    0
    36
    Zo dames wij kunnen een ziekenboeg vullen met zijn allen :D

Sterkte voor allen.

@Pris, hopelijk alles in orde, goed dat ze voor de zekerheid al beginnen met infuus.

@Ellies, wat gaaf gefeliciteerd.

@Verschonen, het liefst op de commode maar soms snel op de bank zal wel voorkomen.

@Sam, ik ga je even pesten. Probeer toch te blijven bewegen ook al heb je zoveel pijn. Dat is het advies wat is steeds met klem krijg. Het gekke is dat de pijn hier minder wordt als het lichaam warm en ingelopen is. Hoef geen mararthon te zijn maar tegen mij hebben ze 30 min per dag gezegd. Mijn man sleept mij vaak voor een rondje naar buiten.

@Nijntje, beterschap.

@pat, ik zou ook wel naar binnen willen kijken :D

18. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    inmiddels is er opnieuw bloedgeprikt bij priscilla,
    ook hebben ze een ct-scan gedaan
    verder nog steeds geen duidelijkheid.......

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Net trg van de vk. Kleine lig nog lekker losjes en ze schat dat hij straks 6/6,5 pond zal zijn. Verklaard voor een deel wel waarom die nog aan het duikelen is!
    Als hij volgende week niet goed ligt, krijg ik een echo om te kijken hoe of wat. Vind het wel spannend nu!!!! :$;):)
    Leuk advies kreeg ik ook: als mn vliezen breken, moet ik meteen plat gaan liggen. Anders hebk het gevaar dat er wat mee naar buiten spoelt in de vorm van een arm of been ofzo...:(fijn hoor. Maar daar ben ik niet zo bang voor. Zie mn vliezen niet zo gauw breken! Die eigenwijze baby moet gewoon ff met zn hoofd in het gat gaan liggen!! :p

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Superrrr!!!! :D

Share This Page