He jakkes miekr. Overgegeven? Uit het niets? Ludora, sterkte meid. En ff stom hoor maar stond er wel een waarschuwing bij die tegels? Ff contact opnemen met de gemeente hoor, dat mag niet zomaar! Hier, gisteravond na mijn laatste bericht kreeg ik het ineens koud, trillen, hoofdpijn door de 2 paracetamol heen, en had ook weer verhoging. Vond het best eng... Gisteren overdag voelde ik me juist een stuk beter en de koorts was weg. Vriendlief heeft me in bed gelegd met water, ors, twee dekens en een kruik, ik kon zelf helemaal niks meer. Lig nu even op de bank, heb zoveel lopen zweten vannacht, mijn bed is drijfnat, bah. Goed drinken maar. Hoop dat het daaraan ligt, dat ik 'gewoon' wat uitgedroogd ben en niet dat het wat met de zwangerschap te maken heeft. Heb 4 ors gehad en denk krap aan 1,5 liter water daarnaast... Wel weinig, maar dat je daar zon last van kunt krijgen...
,@yupgup: beterschap @ludora: voorzichtig aan. Hopelijk heeft rusten wel geholpen en heb je de kleine weer gevoelt. weet niet wie: maar pw4 is het nieuwe spw4. Gewoon een nieuwe naam maar ook inhoudelijk iets anders. Verder is er niet veel bijgebleven. Was gisteravond aan het bijlezen op mn tel meaar ben halverwegen in slaap gevallen.
O wat enggggg, door verkeerde woonomgeving en drukke kruising en gedragsproblematiek heeft mijn zoon nooit geleerd alleen naar school te gaan. Vorig jaar juni verhuist met zijn nwe school op 500meter afstand eerst tot december braaf gebracht en gehaald en sinds dit jaar stapsgewijs steeds verder oefenen met alleen lopen, en vandaag is hij helemaal alleen op de fiets en hij sputterde tegen van ben nog niet klaar voor hehehe, bijna een tiener maar goed. Ik vind het doodeng. Ik ga even school bellen o hij is aangekomen.
Yupgup wat vervelend dat je zo ziek bent! Griep hebben is nooit leuk, en zeker niet als je zwanger bent. Probeer inderdaad maar goed te drinken en uit te rusten en hopelijk ben je binnen een paar dagen weer de oude! Ludora: jeetje dat is schrikken dat je weer gevallen bent. Heb je de baby inmiddels alweer goed gevoeld? In principe kan er natuurlijk weinig met de baby aan de hand zijn want die zit erg goed beschermd, maar bij twijfel zeker even bellen! Al is het maar voor je eigen geruststelling. Gisteravond lag ik op bed en toen realiseerde ik me dat MamaJolanda vorige week precies hetzelfde had als ik: hoge bloeddruk, vermoeden van zwschapsvergiftiging en best geschrokken van de mogelijke consequenties daarvan. Toen reageerde ik juist met: raak niet in paniek, misschien was die hoge bloeddruk maar een momentopname. Maar nu het gister hetzelfde bij mij was, schrok ik net zo erg! Het is natuurlijk supergoed dat de VK het zo serieus oppakt, maar daardoor raakte ik wel in paniek. Nu ben ik al wat rustiger, ze heeft mn urine gecheckt en dat was goed, dus het zal wel meevallen.. Vannacht best goed geslapen, mn man heeft voor het eerst in tijden ook geen nachtmerries gehad. Geeft toch ook een beetje rust, die diagnose. Sommigen van jullie vroegen of we hierin wel begeleid worden. Nee eigenlijk helemaal niet, we worden nu weer gebeld voor een afspraak en dan gaan we over de behandelmogelijkheden spreken en krijgen we ook de rapportage. Zal wel weer een week of 4 of 6 overheen gaan... en dan is de baby er al dus we moeten het nu maar even naast ons neer leggen en rustig verwerken.. Vannacht ook de braces uitgeprobeerd en ik ben geen enkele keer wakker geworden van tintelende handen. Wel even wennen, die dingen om m'n polsen. Heb wel een paar uur wakker gelegen maar ja da's logisch.. m'n hoofd staat niet stil. Jullie hadden het gister over rooming in.. mn oudste heeft maar liefst 9 maanden bij ons op de kamer geslapen maar dat was omdat we geen 2e slaapkamer hadden toen. Het plan is om de baby nu de eerste weken in de kinderwagenbak te laten slapen, de kinderwagenbak staat weer in het ledikantje en die komt bij ons op de kamer te staan. Na verloop van tijd is het de bedoeling dat de twee broertjes samen op 1 kamer gaan slapen, maar dat durf ik nu nog niet aan, mn oudste is een beetje overenthousiast soms en ook ivm nachtvoedingen lijkt me dat niet handig. Mochten we erg veel wakker liggen van geluidjes ofzo dan kan de baby ook nog tijdelijk in de derde slaapkamer slapen (daar hang ik mn was op en hebben we een soort studeerkamer met al onze boeken etc). Dus we moeten even zien hoe het gaat lopen. Zo dat was m weer voor vanochtend.. fijne dag allemaal!
Wat is het rustig hier zeg! Nou Kyana is zoals iedere donderdag met mn moeder op stap dus ik heb een dagje voor mezelf. Heb net de laatste twilightfilm gebrand en lig weer lekker in mn bed om die te gaan kijken. Ik kom tussendoor wel ff hier spieken
Nijntje: hoe gaatie vandaag? Pat78: ik had gisteravond ook een drukke baby, duwen en voetjes uitstrekken, op n gegeven moment was ik t wel even zat na een uur constant bewegen! Maar nu is t weer rustiger en dan ben ook weer niet blij haha, nooit goed! Is je zoon goed aangekomen? Spannend he die eerste keer! Priscilla: wat naar die onduidelijkheid zeg! Gelukkig was het niks ernstigs, maar zo wel een enorme spannende dag in het ziekenhuis achter de rug pfff. Sterkte, hopelijk gaat t vandaag wat beter! Skaya: huh en dat meespoelen zou dan zijn omdat de baby vrij klein is?? Heb daar echt nog nooit van gehoord. Daro: jeetje wat een rotnieuws allemaal zeg, zowel voor jou als voor je man! Dat is niet niks zo aan het einde van je zwangerschap pffff. Sam4hope: wat balen zeg dat je zo slecht uit de voeten kunt. Hopelijk brengt de fysio morgen verlichting! Kan je dat bedje niet aan de andere kant doen? Bij het raam schijnt toch niet zo goed te zijn? Dat jij dan aan de andere kant van t bed gaat slapen? Hier doen wij dat ook, al hebben we dus wel een cosleeper gekocht, die is veel kleiner dan een gewoon ledikant. Klusser: zooo lekker uitgebreid gereageerd, leuk! Heerlijk dat dit je laatste dagje is! Essie: leuk die fotoshoot, plaats je wat op de buikfototopic? Sefanja: mijn moeder zei ook al tegen mij dat ik voor de zekerheid mn suiker nog eens na moet laten kijken. Hoeveel kom jij per week aan? Ludora: ooh nee wat een pech, rustig aan vandaag! Miekr: brrr dat klinkt naar, beterschap! Yupgup: dat klinkt niet goed idd, hoe gaat t nu met je?? BB; bah wat naar! Bewegen tegen pijn: hier merk ik dat ik na een dag op mijn kantoorstoel zitten echt helemaal gesloopt ben, alles doet dan zeer. Als ik vrij ben en gewoon bewegen afwissel met op de bank zitten of liggen, dan gaat het idd een stuk beter en heb ik veel minder pijn. In beweging blijven is altijd goed, maar met mate. Ander geslacht dan gedacht: ja die gedachte speelt hier ook wel eens op, geen ramp, maar zou wel even wennen zijn haha! Ben zo blij dat ik alleen vandaag en morgen nog hoef te werken, op de een of andere manier geeft t me ook een soort rust ofzo, heb vannacht goed geslapen! Wel wakker, maar niet lang. Wel gister wat last gehad van pijn in onderrug en baarmoeder, indalingspijn misschien? Morgen naar VK, ben benieuwd of de kleine al met indalen is begonnen. Gisteravond was beeb behoorlijk druk, nu rustiger. Al heeft hij/zij nu de hik En dat gaat altijd gepaard met een hoop gewoel.
hallo dames heb niet meer veel bijgelezen was echt te veel ! ben samen met mn vriend weggeweest hotelkamer met jacuzzi in de tuin ! we hebben heerlijk gebubbeld en zijn uit eten geweest. En in de jaccuzzi heeft mn vriend me gevraagd of ik met hem wilde trouwen !!! Heb natuurlijk ja gezegd Dus volgend jaar gaan we trouwen Helemaal gelukkig worden we een echt gezin Verder veel zieken lees ik beterschap voor iedereen merk dat de laatste weken toch wel het zwaarste worden.... Nou zal snel weer gaan bijlezen en op iedereen reageren !
Ilonka, Van harte gefeliciteerd!!!! Wat leuk en romantisch! Heel veel plezier met de voorbereidingen!
Ilonka, gefeliciteerd!!!! Wat superleuk voor je!!! Hier: Voel ik me al ietsje beter. Ik zweet me de blubber, drink ook lekker veel en koorts is al wat gezakt. Net even lekker gedoucht en weer even de woonkamer bekeken (trap op). Alleen de hoofdpijn wil niet echt zakken... Zo te lezen zijn er best veel zieken hier?! Beterschap!
Zo tot 06:30 wakker gelegen toen even geslapen tot 07:30 toen de jongens uit bed gehaald. Daarna toch nog even m'n bed ingedoken, maar kon nog niet slapen. Zweet me kapot, blijf maar overgeven, m'n temp was zelfs laag 36,1 (normaal al de hele zwangerschap 37,4) Bij alles wat ik doe blijf ik maar harde buiken met krampen krijgen. Straks naar de gyn en hopelijk voel ik me daarna iets beter aangezien we straks ook verjaardags cadeautjes voor de jongens moeten kopen. sorry dat ik niet op jullie reageer maar ben al blij om iets te kunnen neerzetten
ga naar het zh meiden, zal wel meevallen maar ik voel me niet oke. heb t idee dat mijn bh band enorm strak zit (bandgevoel dus) en vblijf maar spugen..... ze wilde niet tot morgen wachten, bloed van dinsdag was goed. Maar dadelijk toch weer laten prikken en urine nakijken...
Hier vanmorgen weer op controle geweest en een groei echo gehad. Kon ook nog iets langer kijken want er stond een leerling bij de echo dus de echoscopiste legde alles uitgebreid uit. Alles was dik in orde. De kleine ligt al ingedaald in mijn bekken maar nog niet helemaal vast. Over 2 weken weer terug op controle Miekr succes bij de gyn vanmiddag Ilonka gefeliciteerd met je huwelijks aanzoek Bb succes in het ziekenhuis hopelijk valt het mee.
Meiden voor degene die het nog niet weten. Lilalief is dinsdag om 14:06 bevallen van hun dochter juli. Helaas liet de placenta niet helemaal los en verloor ze te veel bloed en is daarvoor nog richting ok geweest om de rest van de placenta te verwijderen. Ze is nu weer thuis samen met juli die zaterdag gecremeerd zal worden. de wereld is weer een engeltje rijker helaas
@Ilonka, jeeeej wat leuk dat jullie gaan trouwen!! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met alle voorbereidingen!!! @BB, sterkte, hopelijk valt het mee in het ziekenhuis. Beter een keer te veel controleren dan te weinig. @Ladytijger, super een goede echo gehad! En wat langer kijken is natuurlijk helemaal geen ramp Poeh heftig hoor van Lilalief... Hier redelijk geslapen, maar heb de laatste 2 uur best last van mijn buik. Steeds harde buiken. Zoontje slaapt nu, dus duik toch zelf ook maar even mijn bed in. We wilden vanmiddag eigenlijk nog wat kleren shoppen voor zoontje, man gaat ook mee, dus dan wil ik me wel weer goed voelen.
@Sam: Ik weet dat bij het campingbedje een matras bij zit, maar ik heb een speciale matras erbij gekocht wat verkrijgbaar is. De kleine komt bij ons in een wiegje te slapen tot zij naar op haar eigen kamer gaat slapen. Daar staat een ledikant met Earosleep matras en dan hebben wij nog een reserve matras. @MIekr: Hoe was het bij de gyn? @Sam: Hoe was de controle bij de VK? @ludora: Zijn de foto's goed gelukt, ben wel heel erg benieuwd... Heb je ook de muisjes gebruikt? @BB: dat is niet zo fijn meid... Blijf je daarnaast wel voldoende vocht nemen? @Elies25: ik kom vanaf week 28 1 kilo per week aan, maar van de week was het ruim 3.5 kilo in twee weken tijd... Dat vind ik heel erg veel... 's Nachts heb ik ook enorme dorst en ik poep mijzelf helemaal leeg (onverteerd lijkt wel)... Ik ga denk ook vandaag even langs bij VK om bloedsuiker te prikken.... @Ilonka85: gefeliciteerd met de voorgenomen huwelijk... Spannend hoor, de voorbereidingen ed... Ik zou het zo weer opnieuw willen doen. @ladytijger: Altijd weer fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine, nietwaar? Mijn medeleven gaat uit naar Lilalief... Ik ga vanavond een kaarsje voor haar aansteken om een hart onder de riem te geven... Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen, begin steeds meer last van rug te krijgen, mijn buik kan zich niet ontspannen en veel naar het toilet... Ik ga zo even proberen te gaan liggen in de hoop dat de druk/spanning op mijn buik wegvalt.
@elies jaaaaaaaaaaa hij is gelukkig goed aangekomen op school straks weer alleen thuis, ben blij als hij weer hier is Owww wilde op ieder reageren, net geslapen dus ff duf. BB succes is ziekenhuis Nijn fijn dat het iets beter gaat Ilonka van harte met jullie aanstaande huwelijk Lilalief jedem zit haar niet mee zeg veel sterkte Elies jij had ook iets neergezet?? Weet alleen niet meer wat is nl pagina terug, sorry ff wacht