mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oja baby is druk, hier ook:) althans nu weer:) heb net geslapen tot half1 en dan is ze ook stil, ze denkt wel aan mij, want ze laat me nu de laatste weken slapen, ze is dan zelf rustig:) hopelijk zet ze die trend na geboorte door, betekend de nachten ook rustig:)

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Miekr, klinkt niet lekker meid. Ook even ORS nemen? Meld je het wel bij de gyn? Klinkt niet goed hoor...

BB, sterkte weer!! Bah, hoopte zo dat het bij jou nu de goede kant op zou gaan!!

Ilonka VAN HARTE!!!!!! Snif, zat met de tranen in mijn ogen toen ik het las. Wat een supermooi nieuws... Hoe romantisch ook... *dubbel snif*

Lilalief verschrikkelijk... Mooie naam voor hun meid...

Sefanja en Minkie, kruikje bij de buik of in de rug en even lekker op bed liggen.. . De warmte helpt bij mij goed om de buik te ontspannen!

Hier, voel me nu weer een stuk beter. Gek he. Denk dat ik uitgedroogd was (ben), zo voelde het althans. Heb mezelf vannacht gedwongen om elke keer dat ik wakker werd te drinken en hoe meer ik dronk, hoe minder de hoofdpijn werd en hoe langer ik sliep. Heb wel het hele bed ondergezweet vannacht, toen ik half 6 ofzo weer naar bed ging maar ff een handdoekje op bed gelegd, kletsnat!! Zijn nu net 2 uurtjes uit bed (vriendlief voelt zich ook nog niet lekker).

3. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    @YUPGUP: Dank je wel voor je advies...

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ilonka wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!!!

BB oh nee wat vervelend weer, succes in het ziekenhuis meid!

Ladytijger, leuk weer ff naar je ukkie kijken!

Elies, jeuj bijna verlof!

Nijntje fijn dat het al iets beter gaat, goed voor jezelf zorgen!

Pff wat vreselijk moet dat zijn voor Lilalief....heb zo met ze te doen :(

Alle ziek/zwak/misselijken: beterschap!!

Lijkt ineens wel een hele omslag te zijn hier he, iedereen heeft echt allerlei kwalen....pff nou ik doe er ook aan mee hoor..
    Vannacht weer voor geen meter geslapen, alleen maar aan het draaien en alles in mn lijf doet dan gewoon zeer!
    Verder nu ontzettend last van mn rug (gisteren gewoon teveel getild vanuit de stad, grrrr dom!!) en mn benen doen ook zeer....dus heb ze nu maar ff omhoog...voelt echt alsof ik er tekort bloed in heb zitten...
    Oja en voel me net een verstokte roker af en toe, zo benauwd!
    Zo, dat was em weer....hier nog maar 3.5 tot 4.5 week geduld hebben! Wahh!!!!

Vriend is aankomend weekend jarig en heb voor hem de chicco buikdrager besteld! Hopelijk vindt ie em mooi!!

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Owww ineens lichte rugpijn? En buikpijn, voelde het zo oprollen en nu weer afzwakken e.n rug blijft ? Zou dat nou een voorwee zijn?? Vooral de buikpijn lijkt sterk op een wee alleen vele malen lichter?? Vaag hoor

6. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    En nu helemaal nergens meer last van :) jeetje wat stil hier:(

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hee Hallo!! :)

Ilonka gefeliciteerd wat romantisch zeg in de jacuzzi!!

BB Succes in het ziekenhuis, hopelijk is alles goed met jou en je kleintjes.

Nijntje en Yupgup, gelukkig voelen jullie je iets beter! Snel weer opknappen en aansterken voor de bevalling..

Lilalief, wat vreselijk! Krijg er kippenvel van. Heel veel sterkte en kracht voor jullie toegewenst...

Miekr beterschap

Heitje, balen van je slechte nacht. Hopelijk kun je misschien vanmiddag beetje bijslapen.

Hier ook weer beroerd geslapen. Heb zoveel pijn vind het gewoon niet leuk meer. Vanmiddag weer naar de verloskundige, ben benieuwd. Ben zo moe slaap al nachten nauwelijks, word er huilerig van en de pijn word ook niet minder.. Daarbij word k gek van t brandend maagzuur en t vocht dat zich overal ophoopt...
    Zoo klaagmomentje weer gehad ;)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nee helaas, bijslapen gaat niet lukken...heb vanmiddag de oppas op mn buurmeisjes dus huis vol hier straks...

Succes bij de VK Essie!
    Jij ook al zo'n beroerde nacht dus....

Yupgup fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Pat klinkt als een oefenwee!

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Heitje succes met je buurmeisjes:) denk jij vanavond moe wezen

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Esssie succes bij de vlos vervelend dat je zo slecht slaapt

11. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hier in de onweer los gebarsten

Straks de box in elkaar zetten. Manlief verklaard me voor gek dat ik hem nu al wil neerzetten. Maar ik wil het gewoon klaar hebben. ( hoezo nesteldrang ;) )

12. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    dankjewel allemaal voor de felicitaties !

@ nijntje beterschap
    @mieker beterschap
    @ bb hopelijk is er niks aan de hand...
    @ladytijger dat is leuk dat je langer hebt mogen kijken !

heftig nieuws van lilalief....

@minkie heb nog een heel jaar om voor te berieden hihih we houden t simpel

@sefanja ja vind t echt wel leuk nu is nu elke keer zo van mijn verloofde haha klinkt weer anders dan vriend

@ yupgup wat een leuke reactie ! het was eigenlijk een heel gek moment we hadden het er alle 2 over dat we een aanzoek hadden willen doen maar omdat ik geen ringen draag en mn vriend geen sieraden wisten we niet zo goed hoe we het moesten doen. En ja we wilden het wel nog vragen voordat de kleine uk er was. Dus opeens was t zo van schat wil je met me trouwen? Heb even gevraagd of het wel serieus was hihih maar toen was t echt zo en wilde ik nartuulijk heel graag trouwen dat was wel een heel mooi moment !! Helemaal omdat de kleine uk toen ook nog ff schopte (was de hele tijd stil geweest)

nou hier schijnt het zonnetje ! maar vriend ligt nog te slapen omdat hij vannacht zijn ouders naar t vliegveld heeft gebracht. Maar begin me nu wel te vervelen en irritant om stil te doen want hij ligt op de bank......

13. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Achhhhh het regent het:( hopelijk is het straks droog als zoon uit school komt, vind dat zo sneu 1e dg alleen en dan meteen zeiknat weer thuis:(

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Ik las iets over een klein ledikantje voor in de slaapkamer? Was het Sam?
    Wij hebben bij Bol.com een klein ledikantje gekocht en babydump het matrasje van 80 bij 40. Ook niet duur hoor!

15. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ilonka: wat romantisch zeg!!! Gefeliciteerd!! Mag ik trouwens vragen welk hotel dat is, klinkt erg aantrekkelijk met zo’n jacuzzi!

Miekr: hopelijk is bij de VK alles goed en voel je je zo wat beter!

BB: sterkte!!

Lilalief: aaah wat vreselijk om zoiets mee te moeten maken :(

Sefanja: oh ja dat klinkt niet goed. Ik heb ook vanaf week 30 1 kilo per week, maar verder op zich geen klachten ofzo. Neem je rust als dat kan!!

Pat78: hihi daar hoop ik ook op! Bij mij is de kleine snachts ook rustig, dat scheelt wel in de nachtrust (heb n collega hier die sliep echt niet meer door het vele bewegen van haar beeb). Hoop ook op een goed dag- en nachtritme hihi.

Yupgup: gelukkig voel je je weer wat beter! Zou goed kunnen die uitdroging, vaak heb je dat zelf niet door maar met dat zweten en alles eruit gooien verlies je veel vocht.

Heitje: wat een leuk kado voor je vriend! Pfff ja die benauwdheid vind ik hier ook lastig. Vooral met lopen en eten. Ik neem lekker de lift nu hier op t werk, dat scheelt ook.

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hoe zou het met BB gaan?

17. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik hoop dat alles goed met haar is!

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, dat was weer even lezen.. Komt ie:

@ Ludora: jeetje dat is weer schrikken geweest, stomme tegels!

@ BB: bah weer spugen, dat is toch ook niks.. En lees nu naar zkh, succes!!

@ Ilonka: wauww! Gefeliciteerd!!

@ Nijntje: jij bent geloof ik aan de beterende hand, nog ff doorbijten :)
    En zal zo eens bij bol.com kijken, dank je!!

@ Sefanja: heb schoonmoeder aan het werk gezet om familie rond te vragen, en anders kopen we gewoon een wieg, dan hebben we ook geen gedonder met het raam.
    Zit halverwege kamer zegmaar, dus staat ie meer naast mijn bed dan bij het raam.
    Las dat je niet lekker had geslapen, dat is altijd zo balen! Al aan vk gevraagd of je iets kan doen tegen die spanning/druk? Warme kruik ofzo?

@ Miekr: gaat ook niet echt lekker he? Beterschap!!

@ Ladytijger: wat fijn dat je ons op de hoogte houdt van Lilalief.. Bah wat moet dat heftig zijn geweest.. :(
    Maar wat leuk dat je langer kon gluren met je echo!! :)
    Ennuh nu PAS de box? Hihi hier staat hij voor mijn gevoel al maaaaanden! (toen babykamer is geleverd)

@ Minkie: have fun met shoppen, hopelijk voel je je dan wat beter!

@ Pat: oww lijkt me inderdaad ook doodeng als je kind voor het eerst alleen weg gaat.. Gelukkig veilig aangekomen!

@ Gewicht: volgens mij verschilt dat zo per persoon. Ik woog vandaag 86kg, 16 kilo aangekomen, maar zegt niks verder...

@ Yupgup: last van je hormonen?? Hihii Met je gesnif :p En lekker rustig aandoen saampies :)

@ Heitje: he wat balen om te lezen dat jij ook last krijgt..! Rustig aan he?! En alvast gefeliciteerd met je vriend!

@ Essie: ai ai ai ook jij blijft aan de sukkel.. Succes bij de vk!

Controle bij de VK was prima in orde hoor! Ijzer weer goed omhoog en groei prima.
    Over 2 weken groeiecho en uitgebreide afspraak om alles door te nemen wanneer je moet bellen enzo.

Vanmorgen voelde ik me niet zo super, leek wel mijn maag, maar kon de pijn niet goed plaatsen..
    Gelukkig is het na wat rust over gegaan en kan ik vandaag weer wat beter uit de voeten.
    Met de hond naar het losloopveld geweest, wasjes gedraaid en alles opgevouwen.
    Babykleertjes die gewassen waren in de kast gelegt, wat kwijlvlekken van de hond geprobeerd van de muren en bank te krijgen.
    Mijn eten staat al startklaar.. Poeh wat heb ik nog meer gedaan? Ow ja huiskamer beetje opgeruimd.
    Ik val altijd van het ene klusje in het andere, soms is het 1e nog niet eens af haha
    Maar als het avondeten gedaan is ga ik lekker languit op de bank, eerst ff douchen denk ik.
    Want anders kan ik morgen weer niks..

Zowww.. tadaa! Ik ben weer bij!!

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Lig ik weer opgenomen in zh.... Baal vreselijk!

Indd dus eiwitten in urine, dus.... Verdenking zwangerschapsvergiftiging.
    Nu paar dagen onder controle hier. Ik moet nu 24uur in pot plassen dan kijken ze morgen na 3uur mijn urine na hoeveel eiwitten nu precies.... Dan pas weten we meer. Vriendje is de vluchttas maar weer halen.... Ik heb helaas slecht verbinding hier.

Liefs

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Noui dat werd dus geen film kijken voor mij. Ben in slaap gevallen en werd om half drie weer wakker. Nu maar hopen dat ik vanavond slaap.

@ilonka: gefeliciteerd

@box: die staat hier ook nog niet hoor. Zal wel na de geboorte worden

@bb: hopelijk is alles goed. Lopen we elkaar morgen weer mis in het zh.

@alle zieken: beterschap en doe rustig aan

@gewicht: ik gng gister op de weegschaal staan en wwas sinds vorige week 2 kilo kwijt. Zit dus nog steeds een kilo onder mn startgewicht. Hoezo zwangersschapsdiabetis

@alle die ik vergeten ben: sorry

Deel Deze Pagina