@ BB: he wat balen zeg! Maar in het zkh kunnen ze het wel goed in de gaten houden! Sterkte!! En we horen wel hoe het verder met je gaat
Oei bb verdenking zwangerschapsvergiftiging en eiwitten in de urine gevonden.. dan denk ik zomaar dat je babietjes binnen een paar dagen geboren worden want dan nemen ze geen enkel risico. Spannend, sterkte daar in ieder geval! Ik voel me koortsig maar heb geen koorts.. heel raar.. heb het net opgemeten en ik had gewoon 36,9. Geen idee wat dat nou weer is, maar ja het zal wel. Box staat hier ook nog niet hoor, zo heb ik ook nog steeds geen ziekenhuistas klaar staan.. sterker nog ik heb nog geen idee welke kleding ik daarin ga doen want mn meest comfortabele kleding wil ik gewoon tot op het laatste moment kunnen dragen Moet ook nog wat dingen kopen. Ben vanmiddag maar eens begonnen aan de logeertas voor mn zoontje. Mn moeder zat me gister een beetje te pushen dat ik nu toch wel alles klaar moet maken omdat ik al bijna 36 weken ben, maar zelf voel ik die drang nog niet echt. Maar dan is de tas voor mn zoontje in ieder geval klaar, zodat hij opgehaald kan worden als dat nodig is. Als mn bevalling deze keer net zo lang duurt als de vorige keer heb ik toch aaaaaaalle tijd om wat spulletjes bij elkaar te zoeken, misschien ben ik er daarom zo laks in.
Oooo BB wat spannend maar weer, hou je taai meid. Box staat hier al sinds week 24 eerst met foli erover en sinds een week alleen maxi Cosi, katten laten het gelukkig links liggen Jeeeeeee zoon kwam apetrots uit school gefietst en 2 uit zijn klas hebben mee gefietst, helemaal happy. Weer een fase verder in zelfstandig worden, ben ik blij met een hulpeloos wezentje zometeen in mei, valt me wel zwaar hoor dat kids steeds groter worden Straks bv avond in ziekenhuis, ben benieuwd
Daro! Ja tog wel schrikken he!! Hihi ik ben deze week 2x gecheckt en as dinsdag weer vkcontrole ipv over 2 weken en dan even kijken hoe het op dat moment gaat! Ilonka gefeliciteerd!! Lilalief!! Sterkte meid geen woorden voor!! Bb jeetje meid hoop dat het allemaal goed komt! Box staat hier al eventjes hoor hihi sinds week 27 ofzo wilde het zo graag Vluchttas staat klaar alleen bij kleine man nog kleding erin doen Nog 1 dag werken!!!! Jippieeeeeeee pff opluchting Onweer hier nu ook bahbah ben er zo bang van!! Vanavond boodschappen doen met manlief! Ben benieuwd die heeft vandaag eerste dag op andere locatie hoop dat het bevalt! Ben benieuwd of me kleine miniman al ingedaald en vast ligt hoe voel je dat zelf? Of kan dat niet heb wel ongi krampen en rugpijn? Meiden die ik ben vergeten met reactie sorry!!
Pat wat fijn dat je Zoon het toch gelukt is helemaal alleen ! Hoe oud is hij als ik vragen mag? Liefs
@BB: Sterkte! @Daro: Hier voel ik me ook koortsig terwijl ik weet dat t geen koorts is (heb het nu niet opgemeten maar heb t vaker) Voelt beetje als een hele lange opvlieger ofzo. Bij mij is het denk ik vermoeidheid. Ik slaap momenteel maar in blokjes van 1,5/2 uur 's nachts. Echt waardeloos... Charmante vraag misschien aan iedereen: Hebben jullie nog een normale stoelgang? Ik kan wel iedere dag maar heb nu ruim een week meer diarree-achtig ipv gewoon. Word ook elke nacht/ochtend wakker met buikpijn hiervan. Ik eet/drink wel voldoende en verder ook geen griep ofzo. Raar... Er heeft er weer een de hik hier Vanmorgen schrok kindje ergens van of werd in 1x wakker: Voelde tegelijk beentjes en armpjes haha. Was erg lief, zag het helemaal voor me.
Hoi. Ik reageer even vanaf mijn bericht van gister, anders zit ik op een dikke 25 pagina's bijlezen @ Miekr wat raar zo ineens. @ Yupgup, ja zei mijn moeder ook al, melden van de tegels. Ik heb t wel aan de thuiszorg verteld, t was voor hun deur, dus ik neem aan dat ze daar wel wat mee doen. Maar ook jij nog niet lekker zeg. Wat vervelend en wat zijn wel een kwakkel club zeg!! Hoop dat je je snel beter voelt!! En nu lees ik dat je je al beter voelt!! Fijn, hopelijk hoort t dan allemaal bij de voedselvergiftiging, en is t nu dan ook klaar... @ Nynke, ik heb gister een pak inwendige rammel gekregen van uk !! Toen ik in bed lag duurde t even, en dan lig je te hopen dat ie gaat bewegen, en na 2 minuten kwam ie al. En dan krijg je weer maagzuur en trapt ie je beurs en toen mocht t al weer minder. Maar wel een opluchting!!! @ Pat, ohhw ik kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk en eng het is om je kind los te laten en te zien opgroeien.... Pfff @ Daro, ik las idd iets over de diagnose. Altijd dubbel, ik heb ook jaren met klachten gelopen, en uiteindelijk zijn er diagnoses gesteld. En ondanks dat ik niet van hokjes hou, zijn ze toch fijner als onduidelijkheid.... Hopelijk kunnen ze wat betekenen, met therapie en medicatie.... Sterkte!! Verder jij ook nog niet lekker geweest. Maar niet te veel eiwit in urine? Dat betekend dan dus ok? Geen zw vergiftiging? @ BB, wat kut!!! Ineens helpt je medicatie niet meer ofzo?? Oh ik lees dat je naar het zkh bent!! Goed zo! Hoop dat het meevalt hoor, mij jou lijf moet inmiddels ook op zijn... Aaaah nee BB!!! Wetende hoe erg je t vind om alleen te slapen, zo rot voor je. Maar je bent wel in goede handen. En misschien heel vervelend gezegt.... Dit zorgt er misschien wel voor dat je verlost wordt.. Misschien wat vroeg, maar nu zo nog 3 tot 4 weken nog door, das niet te doen meer.... Knuffel!!!!! @ Elies jeej zwangerschapsverlof!! Een mijlpaal!!! @ Ilonka gefeliciteerd!!! Wat super gaaf en romantisch!!! (en leuk hoor, goed nieuws er even tussendoor!! ) @ Nijntje, ik heb niet meegekregen of jij de VK nou al had gebeld? Want als ik goed tel zit jij nu al 3 dagen met koorts en hoofdpijnen?? Gyn zei vandaag nog tegen mij dat dat wel een reden is om aan de bel te trekken! @ Ladytijger / Lilalief... Hoe treurig is dat he.... Pfff ik heb er gewoon geen woorden voor.... @ Sefanja, ik heb de foto's nu on-geretoucheerd gezien op PDF dus heel klein formaat. Er zitten erg gave foto's tussen!! En we hebben met muisjes geknoeit, die zijn ook erg gaaf geworden!! Wordt nog heel wat om de beste/leukste voor de kaart uit te zoeken. Rust zal toch voor ons allemaal nu wat meer ter sprake komen, hoop dat je overdag wat meer kunt rusten. Dat plassen is irritant he!! @ ORS, wat is dat?? Iets gemist denk ik?? @ Heitje 3,5 tot 4,5 weken nog maar aaaaah!!!! Cooooooool!! @ Essie jij ook niet zo lekker allemaal. We doen wel aan meeleven met z'n alle he Wat ik voor de zwangerschap wel eens deed was een slokje honingrum voor t slapen gaan. En aangezien ik anders nooit drink kwam dat goed binnen, en slaaaaaapen als een roosje... Wel jammer dat dat niet kan he!! @ Ladytijger onze box staat nu 2 weken denk ik, voornamelijk om de dieren te laten wennen. Hier is nu het onweer!! Gaat er hard op!! @ Sam jij klinkt zoals ik t doe, ik blijf dingen zien en doen als ik eenmaal aan de gang ga.... Hopelijk heb je er niet te veel spijt van... @ Child, mijn stoelgang is gedurende de zwangerschap met behulp van Lactulose of Roosvise Laxo onder controle geweest. Nu helaas niet meer. T komt onregelmatig en t begin is heeel hard dik en groot en daarna diaree (eet smakelijk ) Ik heb van de week moeten lachen van het kietel-gevoel in mijn zij, dat waren volgens mij ook voetjes, moest echt lachen Zooooow ik heb mij afwezigheid hopelijk ingehaald....
Nou dan update van mijn kant: Ik ben erg stijf maar de extreme pijn valt me alles mee gelukkig. Heb uiteraard slecht geslapen, maar ik had verwacht dat ik vandaag echt in zak en as zou zitten. Overigens was uk gister avond toen ik in bed lag erg aktief. Vanmiddag controle gehad. Mijn eigen gyn is met vakantie, en deze had ik nog niet eerder gehad. Ze schrok ook weer van de grote van het kindje. Zowel op tast al op de echo vond ze em echt groot. Mijn suikerwaardes had ze doorgenomen, maar die zijn gewoon goed... Mijn bloeddruk was voor mijn doen hoog 78/120, max tot nu toe 61/100 gehad, maar t is wel in verhaal met t vocht en het feit dat mijn lijf t gewoon echt zwaar heeft. Toch heeft zij weer een groeiecho aangevraagd. Dus de 24ste gaan ze toch weer meten. Dat vind ik uiteraard alleen maar fijn, maar ik heb toch wel zo het idee dat ie dan echt bijzonder groot is ofzo?? Maar goed ik heb ook een mooi en groot hartje zien kloppen (wat een verschil met die eerste paar keer he!! Viel me ineens op!!) Maar goed maat 50 kan zo te horen overboord Vanavond partner avond op de zwangerschapscursus, manlief kijkt er naar uit!! Zo leuk van em!! <3 Heb me verder wel voorgenomen om als ik zo moe ben ook niets meer echt te ondernemen, t vallen komt door de concentratie denk ik. Ik wil gewoon niet nog een keer vallen. En van manlief mag ik niet meer douchen als ik alleen ben... Hopelijk kunnen we elkaar gewoon hier lekker blijven ondersteunen. Knuffel voor iedereen, kunnen we wel gebruiken denk ik!!
@ MamaJolanda: sommige voelen het indalen met het lopen. Hier niet echt hoor. Heb aan de vk gevraagd hoe en wat. Als je op je rug ligt, je benen optrekken en kan je zelf voelen waar het bolletje ligt. Was wel leuk om ff samen met vk te doen. En die buikpijn die ik had konden daar goed mee te maken hebben. Kleine ligt nog niet vast hier... @ Child: Ik herken dat van die stoelgang wel hoor, terwijl ik ook gewoon normaal eet zoals altijd, ook niet ziek ben ofzo. Ook inderdaad stuk dunner. Welke elke dag idd..! Zo, eten is weer binnen! Man is weer weg naar cursus. Hond is uitgelaten en heeft lekker gegeten. Zo nog ff een wasje in de droger gooien en dan is het wel weer genoeg geweest voor vandaag! Wou in bad, maar weet nu al dat ik dan een dipje krijg en wil slapen haha, dus denk toch maar gewoon even douchen
@Ludora: Had je onlangs al een groei-echo gehad? En wat was toen het geschatte gewicht? Wat denken ze dat geboortegewicht gaat zijn dan? Hier denken ze ruim 8 pond, maar heb wel pakje maat 50 gekocht bij Prenatal. Lees verschillende verhalen op internet over wel/niet passen dus ga het gewoon proberen. Maat 56 leek nl. zo groot (van dat pakje) Gaat vooral lang kindje worden waarschijnlijk bij ons. Morgen moet ik naar gyn. Ik denk dat ik nav. laatste groeiecho weer teruggestuurd word naar VK maar wacht het even af. Ga nog wel vragen of ze me echt tot 41 week laten lopen omdat kindje wel voorloopt. Ben benieuwd...
O my: Angela Schijf heeft weer een kindje met de naam Zus Ik vond Mensje al niet mooi maar dit slaat toch alles ofniet?
Iemand zei trouwens dat mijn kraamzorg laat was?! Klopt zijn ook superlaat!! Maar ben vandaag gebeld ze komen as donderdag om 10 uir eindelijk Hihi Liefsss
@Ludora. Ja we hebben gelijk de VK ingeschakeld. Ze is nu twee keer langs geweest en heeft ook overlegd met de gyn. Dus ik wordt goed in de gaten gehouden. Ook als het vandaag niet beter zou gaan dan mocht ik gewoon aan de bel trekken, maar omdat het beter gaat is dat niet nodig.
ik vind zus een geweldige super leuke naam zo origineel en leuk grapje, vreselijk dat ze dit bij de gemeente toestaan, nog ff en je mag je je kind K** noemen?
Volgens mij is iedereen gaan eten, of zijn er een hoop in slaap gevallen haha Wat een rust hier! Ik ga nog lekker een ijsje eten en plof op de bank! Douchen..? Misschien vanavond nog, anders morgen ochtend. Heb er de puf niet meer voor...
@elies25 dat was hier: www.vernedreaming.be is in belgie dus wel een eindje wij moesten er 2 uur voor rijden en was toch wel spannend nu de laatste 4 weken zijn ingegaan. @ bb he wat vervelend dat je moet blijven in het ziekenhuis hoop dat je snel weer goed nieuws krijgt en lekker naar huis mag @ de hik heb nog nooit gevoeld dat de kleine de hik heeft vind ik wel jammmer @ harde buiken 2 nachten geleden de hele nacht in de auto steeds harde buiken kon me amper bewegen en pijn in mn onderrug en een superactieve uk tussendoor was wel even schrikken want ja zo had ik t nog nooit gevoeld... @ wc ben hier maar weer aan de activia kon al dagen niet normaal naar de wc en in combinatie met aambeien is t echt vreselijk ben ik de enigste met die irritante dingen daar onder ??? Heb al zalfje van de dokter gehad maar volgens mij worden het er alleen maar meer echt niet fijn.... @ douchen pfff word er supermoe van en dan moet je je nog helemaal afdrogen en aankleden. Was vanmiddag mn buik eens aan t bekijken heb gewoon heel veel groeistrepen erbij gekregen op 2 dagen zou de kleine uk dat toch naar onder aan het zakken zijn en dat t daardoor erger wordt... Net nog even de boodschappen gedaan en we hebben de hond van schoonouders hier even een rondje meegelopen maar nou dat wordt toch te veel zeg.... Dadelijk lekker eten en dan helemaal niks meer, actieve uk in de buik zal wel alle energie van me afpakken...