mei 2012 mama's deel IIII

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door pat78, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O wauw Ilonka, wat ziet dat er goed uit zeg!!
    Prachtige kamers!! Ben verliefd! Hahaa

Ga maar lekker uitrusten!

Ik wil toch wel even gaan douchen, weet dat ik daarna helemaal versleten ben. Inderdaad douchen, maar daarna ook nog een afdrogen en aankleden!!

2. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Zo meiden dat was even een hele middag in het ziekenhuis.
    daarna even in de stad in geweest en cadeua's voor de jongens hun verjaardag gekocht. (mooie stoere plaat armbandjes)

Bij de gyn even goed nagekeken. Dat ik me zo beroerd voel kan dus echt komen doordat m'n baarmoeder dus zo verzakt is en er uithangt en dat irriteerd.
    Ze ging even voelen en daarna even een snelle echo. De ''kleine'' is nu al een ruime 7 ponder.
    Daarna hebben we de bevalling even doorgesproken. Ze kwam gelijk zelf met een KS. Ze wilt het risico van een gewone bevalling niet nemen.
    Dus daarna hebben we gelijk de datum afgesproken.
    Jeetje wat is dat vreemd, de geboortedatum van je kanjer bepalen. Maar onze kleine man komt 4 mei ter wereld. Dus over 3 weken zijn we weer papa en mama.

@ BB balen meis weer in het ziekenhuis, maar ze kunnen je nu wel in de gaten houden.

@ ladytijger jeetje wat een nieuws van lilalief. tranen springen gewoon in m'n ogen.

@ de naam zus. Wow inderdaad een hele mooie naam..... voor je zus. Tegenwoordig hoor je wel meer namen waarvan je denkt mag dat wel?.

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Miekr: oww wat fijn! Heb je nu toch eindelijk wat je wou, een ks! Ja, lijkt me heel raar als je al van te voren weet wanneer je kleintje (voor jullie iets groter :p) geboren gaat worden. Wel fijn dat ze eindelijk 'meewerken'

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

wat fijn dat je eindelijk wel serieus bent genomen.
    dat zal wel een hele opluchting zijn.
    en watnonzettend leuk dat 4 mei jullie mannetje ter wereld komt. ( stiekem wel een klein beetje jaloers. ik zou ook wel willen weten wanneer de frummel geboren gaat worden:))
    maar ik ben erg blij voor jullie

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi miekr van harte met de geboortedatum van de kleine! Super om dat nu zeker te weten zeg.

Ilonka, prachtige kamers... In het echt net zo mooi??

6. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Miekr, wat super dat je zo serieus bent genomen! En heerlijk dat je gewoon de datum weet wanneer je 3e zoon geboren gaat worden!! Spannend zeg!!

@BB, heel veel sterkte. Wel wat engig dat ze eiwitten hebben gevonden. Maar wie weet betekent het wel dat je al heel snel je kindjes in je armen hebt?

@MamaJolanda, haha nou kraamzorg is inderdaad niet heel erg op tijd. Maar er is nu in ieder geval een afspraak :)

@Stoelgang, moest vorige week wel enorm veel naar de wc, maar nu is alles weer normaal. Gelukkig want werd er best zat van.

Vanmiddag eerst lekker geslapen, en daarna voelde ik me weer wat beter. Met man+zoontje de stad ingeweest en wat nieuwe kleertjes geshopt voor zoontje. Altijd leuk, voor je kids shoppen :) Hierna heeft mn man de lamp op de babykamer nog opgehangen, wat betekent dat de babykamer nu helemaal 100% AF is!!
    En omdat mn man volgende week een uitje van zijn werk heeft waardoor ik niet naar de borstvoedingsavond kan, mocht ik van hem een boek uitzoeken over borstvoeding. Heb ik wat te lezen en heb ik toch mijn voorlichting :)

7. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    ja in het echt was het ook zo mooi ! helaas zijn we midden in de nacht naar huis gereden ik met mn snurkprobleem hield mn vriend de hele nacht wakker en hij kon dus echt niet slapen :(
    was wel ff een klotemoment :(

maar we hadden een mooie middag en avond gehad dus na lang praten wist ik ook wel dat t beter was om gewoon naar huis te gaan was alleen emotioneel omdat ik me er zo op verheugd had maar goed we hebben een hele fijne tijd samen gehad en het huwelijksaanzoek maakte toch wel heel veel goed :D

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben er nog steeds maar half...vanmorgen weer bij dok geweest,heb acute bronchites..Mag er niets voor hebben (sinds zaterdag wel ab kuur)...dus even afzien hier.

Verder lees ik alles bij,maar reageer ik wel weer als ik fit ben.

BB,voor jou veel sterkte!

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden even ego...

Bedacht me ineens vanmiddag dat we de baby nog moeten erkennen (nu is dat niet zo'n probleem, kan ook nog na de geboorte), maar dan moet je wel een geldig legitimatiebewijs hebben en laat vriendlief dat nou net niet hebben. Hij wilde zijn paspoort vorig jaar verlengen, maar is zijn id-kaart kwijt en nogal laks geweest. Ach, hij gaat morgen kijken of hij het op kan lossen en aanvragen, dan hebben we dat gehad. Hij kan nu nl ook geen aangifte doen van de geboorte. Als dat zo is, moet mijn moeder het maar doen, die is er immers ook bij!

En ik ben het dekentje van het wiegje kwijt. Ik heb hem in mijn handen gehad een paar weken geleden, maar mooi dat ik hem nu dus nergens meer kan vinden. Irritant is dat! Morgen nog maar eens goed zoeken!

10. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hè meiden..

Nou ben weer goed gekeurd bij vk. Bevallingsplan besproken en ook m'n pijnklachten. Nu kan ze er nog niks mee maar mogelijk na 37wkn door naar de gyn om de mogelijkheden te bespreken. Maar goed ga maar nergens van uit, al hoop ik dat k zo echt niet tot 42wkn door moet want dat trek ik niet.
    Moet de dokter bellen voor af en toe een slaaptablet om bv 1x per week even een nachtje pijnloos door te komen. Ben daar niet zo van, nog even over nadenken.
    Ik ben vergeten te vragen en misschien een rare of stomme vraag/opmerking maar ik denk wel is wat als ik nou niet merk dat m'n vliezen breken...? Voel je dat? Merk je dat? Misschien weten de mama's onder ons dit?

Zag dat bb opgenomen is, sterkte meid! Hopelijk snel weer naar huis of anders natuurlijk de geboorte van jullie geweldige wondertjes!

Miekr, spannend.. 4mei is zo joh! Gelukkig nemen ze je serieus..

Verder weet k ff niet meer waar t allemaal over ging...

Oja dribbel hopelijk kunnen jullie het nog regelen met je id kaart volgens mij als de kleine niet erkend is, moet jij aanwezig zijn bij de aangifte en kan je moeder dat ook niet doen. Maar dat weet ik niet helemaal zeke. Zou fijn zijn als jullie het nog kunnen regelen...

11. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Essie, volgens mij is dat niet zo en ik bedacht me later dat het vast ook wel kan met een bewijs van aanvraag, dat is nl ook een geldig legitimatiebewijs als ik me niet vergis. Het is onze derde he? denk dat dat ook wel verschil maakt!

12. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Essiee, bij mij is de bevalling begonnen met het breken van de vliezen. Ik zat gewoon in bed en hoorde en voelde een harde plop. Alsof je de stop uit het bad trekt. Meteen daarna voelde ik vruchtwater eruit gutsen, steeds met beetjes. Als het je overkomt, dan is het echt niet te missen!

@Dribbel, oh ja dat moet je vriend nog maar gauw even regelen dan. Is toch wel leuker als hij zelf de kleine kan aangeven/erkennen.

@Trotsemams, veel beterschap!!

Voor iedereen, welterusten! Hopelijk een goede nacht :)

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Werd even nieuwsgierig en ben gaan kijken, maar er staat idd of iemand anders die bij de bevalling aanwezig is. Dus dan zou je moeder het ook kunnen doen.. Dus je hebt gelijk ;)

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Vliezen breken: weet het ook niet hoor, wat nou als je net onder de douche staat of in bad ligt, of op de wc zit?
    Maar ze zeggen dat het eruit blijft lopen ook nog erna, omdat er vruchtwater aangemaakt blijft worden..
    Dus dan zal je het wel opmerken.. denk ik :p

15. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Jeeeeee Miekr wat fijn dat ze je serieus nemen, 4 mei wow, ben toch wel beetje jaloers hoor dat je over 3 weekjes je manneke in je handen hebt:) ik moet maar afwachten wanneer meisje het zat is;) Zo blij voor je dat je nu eindelijk kan uitkijken naar hopelijk minder pijn en irritaties dan dat je nu hebt;)

Verder, euhm sorry, ga lekker slapen

16. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ essieee, als je vliezen breken merk je dat wel hoor. Bij mij zijn ze nog nooit spontaan gebroken, maar toen ze werden doorgeprikt voelde je het toch echt wel stromen. (net alsof je erg zit te plassen)

@ dribbel hopelijk lukt het met z'n ID en hopelijk vind je je dekentje weer snel terug.

@ trotse beterschap!!!!!

@ ladytijger is ook wel heel gek hoor weten wanneer je weer papa en mama wordt. Ook raar om zo de datum te bepalen. las net bij je andere berichten om 13:50 dat jullie onweer hadden. Wij waren toen op de westfrisia weg en boven hoorn was het echt pikzwart. terwijl wij in het zonnetje reden. Erg apart.

Ben erg blij met m'n gyn. Ze voelde aan m'n buik om hem te schatten qua gewicht en ze zei al gelijk dat hij erg groot was. Daarna deed ze nog even een echo en ze was echt gelijk van dit wordt een KS. zonder probleem en ze snapte me volkomen, ze stond zelf ook niet achter een normale bevalling. Ze wist niet hoe erg ik zou kunnen uitscheuren nu en wat er met m'n baarmoeder zou gebeuren met zoveel kracht. Ze vroeg wel of ze me gelijk moesten steriliseren, maar dat doe ik maar niet. Ook al zijn we klaar, je weet nooit wat de toekomst brengt.
    zo weer even genoeg getypt voor vandaag, straks naar bed en hopelijk kan ik slapen.
    Morgenochtend met Devin naar het cb voor de allerlaatste keer dus hij wilde graag dat mama mee ging.:)

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Zo dacht ik dus ook....;)

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Uh.. ligt het aan mij of is dat een hele rare vraag om te stellen?
    Omdat je al 3 kids hebt dan of medische redenen?
    Vind het beetje vreemd.. :)

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    ]

ja die gedachte had ik ook:(

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Uh dames, even een vraagje.
    Wat heb je nodig in een wiegje?

Ben even aan het kijken, je hebt matras, molton, hoeslaken over elkaar.
    Dan laken met dekentje (of alleen laken, ligt aan de temp)
    Ben ik er dan of vergeet ik nog iets?

Deel Deze Pagina